quote:
quote:
Het is gewoon een moeilijke keuze, maar ze zijn er zeker wel mee bezigquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:18 schreef _The_General_ het volgende:
Mogen de gebruikers van dit forum weten wat de reden is achter het niet kiezen van een nieuwe mod? Het lijkt me dat hun dat wel aan gaat.....
quote:
I will be backquote:
Quod licet Iovi, non licet boviquote:
Sorryquote:
Dat zei mijn papa vroeger ook altijdquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Quod licet Iovi, non licet bovi![]()
Dat gebeurt alleen als een mod klaagt. Ik klaag nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:31 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Sorry
Ik ga wel weer voordat een FA me op de vingers tikt
Ik snap eigenlijk niet waarom het zo moeilijk is, maar vooruit dan maar...quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:27 schreef Nuongirl het volgende:
Het is gewoon een moeilijke keuze, maar ze zijn er zeker wel mee bezigTot die tijd staan Dagonet en Natalie L_V bij
Goed idee.. overleg ff met Sp3c?quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Moet ik de TT dan wijzigen in 'Nederlandse oorlogshelden'?
Gewoon afwachtenquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:31 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet waarom het zo moeilijk is, maar vooruit dan maar...![]()
hint hint
Als 't goed is heb je wel mail van ons gehad, right, LN?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:01 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Laat ik dat maar doen dan.![]()
Ik heb jullie beiden een mail gestuurd waarin ik mijn opmerking heb toegelicht.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:12 schreef Natalie het volgende:
Als 't goed is heb je wel mail van ons gehad, right, LN?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |