Tong, maar die let helemaal niet op. Die kerel zit alleen maar vanachter de tap naar de tv te loeren, naar hoe Halsema er uit ziet tijdens het debatquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:56 schreef Oblivion het volgende:![]()
*zitten gaat...![]()
Wie heeft er bar dienst?![]()
We hebben alle Belgische bieren plus Guinees en de Nederlandse gangbare merken. Budweiser hebben we met mate voor verdwaalde Amerikanen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:24 schreef golfer het volgende:
Wat voor cultureel verantwoord merk bier wordt hier getapt?
Die heb ik dan over het hoofd gezien. Werd er ook sterke drank geschonken ?quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:27 schreef Dagonet het volgende:
Er was zowaar al een slowchat topic in C&H Tong. Maar die lag alweer een tijdje stil.
Cola met Citroen. Madame gaat gelijk excentriek dien. Komt er aan.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:27 schreef Oblivion het volgende:
Ik zou graag een gewoon colaatje met ijs en citroen willen...![]()
Nee, die was voornamelijk voor Harige Kerels.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heb ik dan over het hoofd gezien. Werd er ook sterke drank geschonken ?
Coca Cola. Je krijgt er bij je eerste fles een foto van John Wayne bij.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat een eer om op de eerste pagina van een deel 1 van een slowchat te mogen posten
Van welk merk is de cola?
Dit is ook voor gladde kerels zoals wij.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, die was voornamelijk voor Harige Kerels.
Excentriek? Cola met citroen?quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cola met Citroen. Madame gaat gelijk excentriek dien. Komt er aan.
Doe me dan maar een 2 liter flesjequote:Op donderdag 16 juni 2005 19:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Coca Cola. Je krijgt er bij je eerste fles een foto van John Wayne bij.
Ja, dit is een café voor mensen die jonge jenever in hun cola willen. Citroen is zo burgelijk.quote:
Nee, Dalí is voor puberende meisjes die interessant willen doen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:38 schreef tong80 het volgende:
Trouwens iemand nog burgelijk geweest en de tentoonstelling van Dali bezocht ?
Nee, ik had net een nieuwe prozabundel gekocht waar ik in verdiept zat. Pablo Neruda.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:38 schreef tong80 het volgende:
Trouwens iemand nog burgelijk geweest en de tentoonstelling van Dali bezocht ?
Ik dacht dat die sexfilmpjes maakten?quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, Dalí is voor puberende meisjes die interessant willen doen.
Dus excentriek is hetzelfde als burgelijk?quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, dit is een café voor mensen die jonge jenever in hun cola willen. Citroen is zo burgelijk.
Ah jij leest alle Nobelprijswinnaars op alfabet ?quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nee, ik had net een nieuwe prozabundel gekocht waar ik in verdiept zat. Pablo Neruda.
Nee, op briljantheid.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ah jij leest alle Nobelprijswinnaars op alfabet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |