Beide zijn goed te verdragenquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:58 schreef Floripas het volgende:
Ja, maar ik klok nu een Chimay'ke weg. Wil jij ook? Rood of blauw?
Het is schandalig. Ik heb dat boek staan en kom er nooit verder in dan halverwegequote:Op vrijdag 4 november 2005 18:54 schreef Floripas het volgende:
Floripas zijgt neer in Lord Vetinari's comfortabele fauteuil. Hé, ligt daar Hersttij der Middeleeuwen op dat tafeltje?
Ik heb dat boek al zo vaak zien staan en zo vaak willen kopen, maar toch heb ik het nog geen enkele keer gedaan. Gisteren zag ik 'm weer staan voor vijftien euro. Ik twijfelde en kocht 'm toch weer niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:54 schreef Floripas het volgende:
Floripas zijgt neer in Lord Vetinari's comfortabele fauteuil. Hé, ligt daar Hersttij der Middeleeuwen op dat tafeltje?
Is er een versie met plaatjes dan? Ik heb alleen maar tekstquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:25 schreef Floripas het volgende:
Koop de versie met plaatjes, en haal er een potje prozac bij. Het is deprimerend leesvoer.
Zinloos.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:26 schreef Floripas het volgende:
Hm, ik neem maar een rode Chimay nu, ik heb het nogal aan de stok met 'schanuleke' over de Franse rellen.
To put it mildly...quote:
Picjes?quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:31 schreef Floripas het volgende:
Ja, da's waar. Gelukkig kwam er net iets heel leuks in een moharen truitje binnenlopen met een kaasfondue in haar bevallige handjes, waardoor ik even was afgeleid van FOK! en de basale perikelen, en me in de jaren zeventig waande.
quote:
Waar is die versie te koop? Klinkt interessant...quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:25 schreef Floripas het volgende:
Koop de versie met plaatjes, en haal er een potje prozac bij. Het is deprimerend leesvoer.
Ja, zeg, jij bent net zo oud als Willem-Alexander, en mijn mohair kameraadje maar zo oud als Katja Schuurman.quote:
Iedee ramsj, ik denk een euro of 25.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waar is die versie te koop? Klinkt interessant...
Nou en? Diskwalificeert mij dat al toeschouwer? Ik ben ook nog eens getrouwd, dus..quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, zeg, jij bent net zo oud als Willem-Alexander, en mijn mohair kameraadje maar zo oud als Katja Schuurman.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:39 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Wat doet de dummies variant trouwens uberhaupt in dit forum?
Ah, er is dus een bewogen historie aan voorafgegaan.quote:
De heer Patricier schiet in een reflex. Ben je al zo lang getrouwd dat je niet tegen een vrouwelijk plagerijtje kunt?quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nou en? Diskwalificeert mij dat al toeschouwer? Ik ben ook nog eens getrouwd, dus..
Hee, LodewijkNapoleon! Weet jij nog waar Godslasteraar zei dat de kruistochten louter door arme, ongeletterde mensen werd gevoerd?quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:45 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Ah, er is dus een bewogen historie aan voorafgegaan.
Dan past het met een omweg natuurlijk weer wel.![]()
Hee warrior princess! Ik heb geen flauw idee, en de search levert ook niet zoveel op.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:57 schreef Floripas het volgende:
Hee, LodewijkNapoleon! Weet jij nog waar Godslasteraar zei dat de kruistochten louter door arme, ongeletterde mensen werd gevoerd?
Hm, anders ijd voor een topic, dacht ik zo.
Ja, ja, ja, ja?!?quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:05 schreef Monidique het volgende:
Ik zag gisteren nog wat Discworld-boeken voor zeven euro each.
Ahh...wat jammer.quote:Nederlands.
Och, eerste koning onzer natie bij de zee, is het een idee om er een topic over te openen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:02 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Hee warrior princess! Ik heb geen flauw idee, en de search levert ook niet zoveel op.
Vind ik erg onmflatteus. En Wuffles staat er slecht op..quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:48 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Nog een portret van je gevonden trouwens, leuk voor boven de bar?
[afbeelding]
Nou sowieso interessante stof voor een topic toch?quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Och, eerste koning onzer natie bij de zee, is het een idee om er een topic over te openen?
Al zit het idee dat hij mij ergens voor leugenaar uitmaakt en ik er niet op kan antwoorden een pedantrix zoals mij* erg hoog.
*Ja, BL, dat is een grammaticaal juiste constructie.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:00 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Nou sowieso interessante stof voor een topic toch?![]()
Dit is een low-alcohol caféquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik droog langzaam uit, waar blijft de gin-tonic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |