ja, dat is hem, kan niet andersquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:05 schreef milagro het volgende:
[..]
De ristorante pizza (van dr. Oetker, met mozzarella)?
Maar zo ja dan weten we nog niets
Bedoel je misschien Amarillo van Tony Christie?quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:16 schreef Butra het volgende:
Iemand toevallig een idee welk nummer is gebruikt in de nieuwe reclame van Bavaria over dat dat merk tegenwoordig op NS-stations te koop is? Ik hoorde dat nummer laatst ook toen ik op Sky Sports darten zat te kijken, en Peter Manley dat nummer gebruikte om het podium op te komen. Bij Sky wisten ze het ook niet, dus ik had de hoop eigenlijk al opgegeven, totdat de Bavaria reclame net opeens voorbij kwam..
Dank!![]()
Als ik dat nummer na ga doen klinkt het een beetje debiel.
Jaaa! Dankje.quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Bedoel je misschien Amarillo van Tony Christie?
Liedje
Voor Bavaria word het gezongen door Albert West btw.
My pleasurequote:
Ik heb hem al!!quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:29 schreef DrunkenMuncky het volgende:
Ik zoek het nummer, wat als eerste, aan het einde van de dvd (aftiteling) van Kill Bill 1 gespeeld wordt.. superrelaxte melodie!
Weet iemand hoe dat nummer heet?
Bedankt alvast!![]()
daar zitten nogal wat melodietjes in zo'n showquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:08 schreef newyorkcity het volgende:
ik zoek een nummer waarvan hans teeuwen ook gebruik van maakt in zijn show hard en zielig geloof ik, ik geloof dat het ook een thema is van een tv show... leuk melodietje
Het origineel is Procol Harum - A whiter shade of palequote:Op donderdag 16 juni 2005 13:30 schreef fibberish het volgende:
Dit nummer schijnt bekend te zijn. Ik ken het niet, maar 'k zou wel graag willen weten van wie het is.
hmmm ja.. Is eigenlijk vrij aan het begin, en hij danst er erg achterlijk op... maar da's ook altijd.. hij zwaat heel hard met z'n armen en dan maakt ie van die loopbewegingen..quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
daar zitten nogal wat melodietjes in zo'n show
Keane - Bedshappedquote:Op woensdag 15 juni 2005 23:14 schreef FuifDuif het volgende:
Ik zoek de naam van het liedje en eventueel bandnaam van een liedje met een videoclip (vrij recent) als een (klei)animatie, waarin een eenzaam figuur rondloopt in een stad en andere figuurtjes ziet die opeens veranderen in enge figuurtjes. Volgens mij gaat het refrein iets als "I'm looking away..."
Alvast bedankt!
Dankjewel!quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het origineel is Procol Harum - A whiter shade of pale
Wie de verkrachting heeft gedaan weet ik niet
T.O.C. & Rocca - Doo-wob sh'bob [1994]quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:21 schreef DJ_Fritz het volgende:
Ik zoek een nummer an begin jaren '90. Erg vrolijk, artiest was iets met Culture geloof ik (House of Culture stond me bij, maar geloof niet dat die bestaat" En de titel is iets in de trant van
"Doo shhh Wop"
Iemand?
Ja! Ik hoopte al dat jij het zou lezen, voor een kenner wassie niet zo moeilijkquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:01 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
T.O.C. & Rocca - Doo-wob sh'bob [1994]
(T.O.C. staat voor Touch of Culture)
Damnquote:Op donderdag 16 juni 2005 16:01 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
T.O.C. & Rocca - Doo-wob sh'bob [1994]
(T.O.C. staat voor Touch of Culture)
Is vermoedelijk een of andere gruwelijke versie van I will survive (Gloria Gaynor of de Hermes House Band zijn de waarschijnlijkste kandidaten).quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:07 schreef FL_Herman het volgende:
ik zoek al een tijdje een nr, een feestnummer, je hoort het ook vaak bij het schaatsen in thialf of in een skihut in een discotheek.
Heb geen voorbeeld ofso, maar de tekst zal ik welf f neerzette:S (zal weinig uitmaken)
Ja lalala lalala lalalalala ja lala ja lala lalalala lalalala :S
start de bandrecorder en neem het eens voor ons op.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:09 schreef FL_Herman het volgende:
ik zoek al een tijdje een nr, een feestnummer, je hoort het ook vaak bij het schaatsen in thialf of in een skihut in een discotheek.
Heb geen voorbeeld ofso, maar de tekst zal ik welf f neerzette:S (zal weinig uitmaken)
Ja lalala lalala lalalalala ja lala ja lala lalalala lalalala :S
hoop dat iemand me kan helpen
later
Ze zingt in ieder geval: elle n'a pas besoin de parler, de juger.quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Helleuw..
weet iemand wat dit Klik hier voor downloaden fragment ook alweer is? Frans nummer uit de jaren '80.
dat gaat toch echt andersquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is vermoedelijk een of andere gruwelijke versie van I will survive (Gloria Gaynor of de Hermes House Band zijn de waarschijnlijkste kandidaten).
Dat hangt volledig van de mate van beschonkenheid van het publiek afquote:
Ik ging er vanuit dat het over de versie ging zoals deze gespeeld werd, niet hoe deze door het publiek geïnterpretereerd werdquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat hangt volledig van de mate van beschonkenheid van het publiek af.
is dat een nederlandse tekst op Edith Piaf - Millord [1967]???quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:12 schreef jwvanweert het volgende:
Goedendag beste mensen
Er is vast wel iemand die hier de titel en/of artiest van weet:
Het is weer mooi geweest, het was een superfeest, want van de hele wereld feesten
wij het meest, het is de hoogste tijd, ja echt de hoogste tijd, ...
Dit is een stukkie van de tekst...
En was dat niet van onzer groten vriend H. Huismanquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:26 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
is dat een nederlandse tekst op Edith Piaf - Millord [1967]???
nee das m niequote:Op donderdag 16 juni 2005 18:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is vermoedelijk een of andere gruwelijke versie van I will survive (Gloria Gaynor of de Hermes House Band zijn de waarschijnlijkste kandidaten).
Had ik al op gegoogled, zonder succes..maarquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:18 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ze zingt in ieder geval: elle n'a pas besoin de parler, de juger.
In 't begin doetie een stukje I wan't to be black das volgens mij zelf verzonnen. Zie hier de tekst http://www.zwartekat.nl/teeuwen/tekst2-04.phpquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:42 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
hmmm ja.. Is eigenlijk vrij aan het begin, en hij danst er erg achterlijk op... maar da's ook altijd.. hij zwaat heel hard met z'n armen en dan maakt ie van die loopbewegingen..
quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:12 schreef jwvanweert het volgende:
litpho... dat is waarschijnlijk Slavenkoor van Assekruus
EDIT: Ik bedoel natuurlijk @Herman
quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:38 schreef jwvanweert het volgende:
Volgens mij heb ik hem zelf al gevonden:
The Cooldown Cafe - Het is nu mooi geweest![]()
![]()
![]()
EDIT: Weet iemand waar ik deze kan vinden???![]()
![]()
![]()
Free record shop?quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:38 schreef jwvanweert het volgende:
EDIT: Weet iemand waar ik deze kan vinden???![]()
![]()
![]()
Get Ready for This van 2 Unlimited, het eerste hitje wat ze hebben gehadquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:21 schreef Thunderhawk het volgende:
Hoi,
Ik ben opzoek naar de officiele naam van deze tune. Degene die ik hier neerzet is een lage kwaliteit's MP3'tje, die voort is gevloeit uit een .MOD file (Amiga sound formaat)
http://members1.chello.nl/~j.vanschepen/nummer.mp3
Alvast bedankt !!!
Ja, maar ik heb het eigenlijk alleen maar nodig om een tekst voor een lied op een bruiloft te kunnen schrijven en dan vind ik een cd kopen wel weer wat duur... een verzoek aan iemand die het nummer Het is nu mooi geweest - Cooldown Café op mp3 heeft, hier even een link voor dat bestand te posten...quote:
hebben die de laatste 10 jaar nog muziek gemaakt dan?quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:44 schreef Dandilion het volgende:
ik zoek een nummer van roxette, dan staat de zangeres, je weet wel die hoogblonde, in een witte jurk. ik dacht ook iets met water. het is een nummer van ongeveer 2-5 jaar geleden. ik kan niet op de titel komen
kennelijkquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:11 schreef Dandilion het volgende:
Nou ja zeg! tuurlijk wel.. denk ik.
Wellicht lijkt het wat op:quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:37 schreef Putain het volgende:
Weet iemand waar de originele muziek van Watskeburt vandaan komt? Of vergis ik me en is het geen cover?
Jo thnx m8..quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:26 schreef bartrid het volgende:
Ice MC - Think about the way als ik me niet vergis.
edit: yep http://www.imdb.com/title/tt0117951/soundtrack
quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:56 schreef m021 het volgende:
Ik zoek een techno-achtig nummer dat ongeveer zo klinkt (nee het klopt niet helemaal, maar dat programma is ook zo moeilijk te bedienen):
Klik
De bovenste noot heeft synthesizer-geluid, de onderste hebben pianogeluid.
Waarschijnlijk bedoel je KT Tunstall - Big black horse & a cherry treequote:Op donderdag 16 juni 2005 17:23 schreef C2000 het volgende:
Nummer van een vrouw, was een paar weken terug bij Barend en van Dorp. Ze deed dr eigen achtergrond ritme met zon recorder techniek. (vast al ns gevraagd maar goed). SWEET.
Anyone?
iemand die het al weet ?quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:51 schreef Piemol het volgende:
Ik heb weer een seen moeilijke
Ik vraag me af hoe ik deze ga uitleggen
Het is in ieder geval een dance/trance nummer en wordt haast niet in gezongen
Dr is wel een dame, met een niet al te hoge stem en die maakt zoiets van
" Oh no no no............ yeada-yeada-yeaaaahhh "
De muziek zelf is simpel
" Tu Tu -TU TU - tutututututututu... " en dit gelooped , 2 verschillende tu-tu geluiden..de eerste kleine tu is iets laag..de hoofdletter's TU iets hoger
Ben echt reuze benieuwd of er wat van gesnapt wordt![]()
Het is inmiddels zeker minimaal jaar oud ofzo
wie verbaast mij en weet wat ik bedoel
Misschien moet je het even zingen en dan uploaden. Want ik snap het nietquote:
ik snap het wel, maar ik begrijp het nietquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:20 schreef bassiebas het volgende:
Ik heb er ook 1 waar ik niet meer op kom. Het betreft hier, ik ken alleen de clip nog, waarin een neger in een wit marine pak zingt. Het nummer is in de tijd van het eerst nummer van No Doubt geweest, maar ik weet echt niet meer wie het was/is.
Dan gok ik op het laatste: No Doubt - Don't speak was een hit einde jaar 1996.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
@ bassiebas:
het is OF Captain Jack OF Urban Dance Squad met Temporarily expandable..
denk ik.
Als hij onder iets wat voor een boom door moet gaan staat en een beetje omhoog kijkt, dan is het idd Urban Dance Squad.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:20 schreef bassiebas het volgende:
Ik heb er ook 1 waar ik niet meer op kom. Het betreft hier, ik ken alleen de clip nog, waarin een neger in een wit marine pak zingt. Het nummer is in de tijd van het eerst nummer van No Doubt geweest, maar ik weet echt niet meer wie het was/is.
Das akcent - kyliequote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:23 schreef Leon.S.Kennedy het volgende:
Hey ppl,
ik ben opzoek naar een nummer dat best vaak op SLAM! FM gedraaid wordt, het gaat als volgt:
" Darling give me one more chance, lets go out and dance. bla bla bla.... but i'd rather, rather see you in the backseat of my car."
Vind het namelijk wel een grappig nummer.....
iemand een id?
tia,
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als hij onder iets wat voor een boom door moet gaan staat en een beetje omhoog kijkt, dan is het idd Urban Dance Squad.
is van the pointer sisters: I'm so excitedquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:30 schreef Messenga het volgende:
Ik schaam me dat ik ff niet weet hoe dit nr ook alweer heet![]()
hoe heet dat nr van
: Im so excited, I just can't hide it, I know, I know, I know I want you ?
Oja, Tuurlijkquote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
is van the pointer sisters: I'm so excited
"Alright".quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:50 schreef fratsman het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer van Supergrass heet, zo van "Cause we are young, we are free, lallalala...lalalala....
Kan er niet opkomen!
We hadden Paco - Amor de mis amores [1988] ooit in de Top 40 staan. En in Los Reyes - Bamboleo [1988] ... wat ook weer een hit was van de Gyspy Kings. . Los Reyes had in 1992 nog een hit met Chibili Ben Ben. Maar die Spaanse gasten lenen wel vaker iets van elkaar....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:52 schreef Nicje het volgende:
whelp! ik zoek een spaans nr, ik weet dat ie amor de mis amore heet, en dat de artiesten naam iets met "los" is (:S) Het is erg spaans! Ze hebben nog meer bekende nr's als t goed is..
20 minuten later?? Geduld is een schone zaak.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:14 schreef Nicje het volgende:
help?
Luis Miguel Del Amargue - Burbujas de amor ?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:52 schreef Nicje het volgende:
whelp! ik zoek een spaans nr, ik weet dat ie amor de mis amore heet, en dat de artiesten naam iets met "los" is (:S) Het is erg spaans! Ze hebben nog meer bekende nr's als t goed is..
Is dat niet ''Evil" van Interpol?quote:Ik zoek de naam van het liedje en eventueel bandnaam van een liedje met een videoclip (vrij recent) als een (klei)animatie, waarin een eenzaam figuur rondloopt in een stad en andere figuurtjes ziet die opeens veranderen in enge figuurtjes. Volgens mij gaat het refrein iets als "I'm looking away..."
Alvast bedankt!
staat ie hier tussen? http://www.imdb.com/title/tt0265208/soundtrackquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:39 schreef Flying het volgende:
Ik zoek een nummertje die voorkomt in de film the Girl Next Door. Onder andere wanneer die kerel die lekkere chick kust en wanneer die kerel die lekkere chick in de limo pakt. Onder andere met de tekst "When you kiss me". Heb tevergeefs gezocht op de website van de soundtrack en naar samples geluisterd op amazon.com maar niks gevonden.
The House Keepers - Go downquote:Op vrijdag 17 juni
2005 22:46 schreef friemel het volgende:
Ik zoek ook weer eens een nummer, ik hoor de laatste tijd vaak een dance nummer, met daarin een zinnetje, met iets van the queen of Chinatown dr in ... tis waarschijnlijk een remix van een oud nummer, tenminste, zo klinkt het wel. weet iemand hoe het nummer heet?
Los Lobos ?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:52 schreef Nicje het volgende:
de artiesten naam iets met "los" is (:S) Het is erg spaans! Ze hebben nog meer bekende nr's als t goed is..
Ik weet niet waar je die quote vandaan haalt, maar als ik het zo lees lijkt het me "Bedshaped" van Keane.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:44 schreef renzell het volgende:
[..]
Is dat niet ''Evil" van Interpol?Wellicht?
Nee.. jammer. Deze zijn het ook niet.... Tenminste als ik op Ares zoek is het niet Brazil van disco samba. Het nummer dat gebruikt wordt is volgens mij een theme van een jaren 80 serie...quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
In 't begin doetie een stukje I wan't to be black das volgens mij zelf verzonnen. Zie hier de tekst http://www.zwartekat.nl/teeuwen/tekst2-04.php
Dan doetie in 'Guido' ook 2 dansdingetjes op Yes Sir I can Boogie van Baccara en op iets wat bij mji op de computer als Brazil van Disco Samba staat.
* m021 wacht nog steeds tot er iemand voorbijkomt die het weet...quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:56 schreef m021 het volgende:
Ik zoek een techno-achtig nummer dat ongeveer zo klinkt (nee het klopt niet helemaal, maar dat programma is ook zo moeilijk te bedienen):
Klik
Gevondenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:51 schreef bartrid het volgende:
[..]
staat ie hier tussen? http://www.imdb.com/title/tt0265208/soundtrack
er komt geen plaatje...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:05 schreef m021 het volgende:
[..]
* m021 wacht nog steeds tot er iemand voorbijkomt die het weet...
Voor de duidelijkheid, bovenstaande slaat op het (intro) riffje, niet op de melodie.
Misschien ROb de Nijs - Het werd zomer?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:41 schreef FinalComeback het volgende:
Op RTL FM was rond 12:50 vandaag een "Nederpopklassieker". Het leek mij een ouder liedje, mogelijk van Rob de Nijs en het ging over dat als hij alleen was dat hij terug dacht aan vroeger; aan zijn kindertijd etc. Ik heb ongeveer nu een uur zitten zoeken; maar kan het niet vinden. Iemand een idee?
Nope;quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
Misschien ROb de Nijs - Het werd zomer?
Wim Sonneveld - Het Dorpquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:41 schreef FinalComeback het volgende:
Op RTL FM was rond 12:50 vandaag een "Nederpopklassieker". Het leek mij een ouder liedje, mogelijk van Rob de Nijs en het ging over dat als hij alleen was dat hij terug dacht aan vroeger; aan zijn kindertijd etc. Ik heb ongeveer nu een uur zitten zoeken; maar kan het niet vinden. Iemand een idee?
Nope; zo dom ben ik nou net ook weer nietquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 07:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoel je KT Tunstall - Big black horse & a cherry tree
www.kttunstall.com
matt Bianco _ get out of your lazy bedquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:09 schreef DubManiac het volgende:
Ik zoek een nummer met onder andere de tekst :
"Get up,get up get out of your lazy/lousy bed"...
Beetje straycats achtig...uptempo ska ofzo..
Heb het nog niet gecontroleerd,maar bij het lezen van Matt Bianco weet ik gelijk dat het 'm is...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
matt Bianco _ get out of your lazy bed
ik denk relight my fire van Dan Hartmanquote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:23 schreef kree het volgende:
Ik was aan het spelen op mijn keybord en ik kwam op het volgende
fragment.
Nu klinkt dit heel bekend maar ik weet de titel er niet van dus ik kan niet de rest van de akkoorden/nummer niet opzoeken.
Wie helpt me even
http://home.hetnet.nl/~spcs/1.mp3
alvast bedankt voor de moeite
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik denk relight my fire van Dan Hartman
Rob De Nijs - Foto Van Vroeger ???quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:41 schreef FinalComeback het volgende:
Carolina Marquez - The killer song [2005]quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:09 schreef femmerink het volgende:
Ik zoek een trance nummer waarvan het refrein uit een fluitmelodtieje bestaat. Onwijs gaaf nummer, laatste week in iedere discotheek waar ik was gehoord maar geen idee hoe het heet.
Moeilijke omschrijving misschien maar misschien weet iemand het.
Rowwen Heze - En dan is 't maar dom [1997]quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:08 schreef J-Will het volgende:
ik zoek een liedje, volgens mij van Rowwen Heze en dat refrein begint volgens mij met "dan is het maar dom... " en het eindigt met "ik heb elke dag te vieren" ofzoHoop dat iemand het weet!
Shot in the dark: Dayton - The sound of music [1984]quote:Op zaterdag 18 juni 2005 19:00 schreef DubManiac het volgende:
[..]
Heb het nog niet gecontroleerd,maar bij het lezen van Matt Bianco weet ik gelijk dat het 'm is...
Thanks!...
Gelijk weer een ander die ik een zoek....tijdje geleden ook al gevraagd maar toen wist niemand het...
Air achtige sound met continue de tekst "the sound of music..."...
In de videoclip zie je slow-motion beelden van groeiende en stervende bloemen
nee er is geen instrument te horen in de intro het liedje klinkt een beetje als de muziek van vangelisquote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:40 schreef renzell het volgende:
lilhova;
misschien 'Wish you were here'van Pink Floyd?
Ik weet dat het van pavarotti is, maar ik weet nog niet welk nummerquote:De ristorante pizza (van dr. Oetker, met mozzarella)?
Maar zo ja dan weten we nog niets
Dus dan vraag je het aan deze DJ:quote:Op zondag 19 juni 2005 13:01 schreef HenkieSpankie het volgende:
Ik stind gister pittig te stampen op DefQon.
Toen ik bij de Jumpstyle area (brown geloof ik) was hoorde ik het volgende nummer
het is opgenomen met mijn telefoon dus een beetje erg slechte kwaliteit..
http://www.henkiespankie.nl/Memo_2.mp3
Ik hoorde dit nummer ook al op Q-Base..
ff aan de dj vragen zat er niet in gister
quote:Op zondag 19 juni 2005 15:04 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Dus dan vraag je het aan deze DJ:
DJ Furax vs. RedShark - Big Orgus
jahaaaa; standbeeld voor Marjo! Bedankt he!quote:
Zorba - Zorba's Dancequote:Op zondag 19 juni 2005 17:38 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoe heet die house remix van de sirtaki anno 1994 met die dikke mannetjes in de clip.
Zorba nogiets ofzo ?
Atenna - Zorba the greek[1993]quote:Op zondag 19 juni 2005 17:38 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoe heet die house remix van de sirtaki anno 1994 met die dikke mannetjes in de clip.
Zorba nogiets ofzo ?
Israel Kamakawiwo - Somewhere over the Rainbowquote:Op zondag 19 juni 2005 21:36 schreef jimjim1983 het volgende:
ik hoorde eergisteren een nummer op Arrow FM, het was een man die zong met een simpel gitaartje op de achtergrond en in het nummer zaten o.a. het refrein van Somewhere over a rainbow en what a wonderful world maar dan dus door die man gezongen.
bij voorbaat dank
Ik weet het dus nog steeds niet, en ik heb me suf gegoogled. Het is in ieder geval niet Sarah - What I need, want die werd voor een ander seizoen bij de aftiteling gebruikt. Anyone?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:09 schreef merdeka het volgende:
Er kwam gisteren een slechte Belgische politieserie genaam Flikken voorbij, met in de aftiteling een rustig nummer gezongen door een vrouw met een bijzonder mooie stem. Iemand enig idee wie dat is en welk nummer ze zingt?
Kijk ff op http://www.tv1.be/flikken -> Forumquote:Op maandag 20 juni 2005 09:06 schreef merdeka het volgende:
[..]
Ik weet het dus nog steeds niet, en ik heb me suf gegoogled. Het is in ieder geval niet Sarah - What I need, want die werd voor een ander seizoen bij de aftiteling gebruikt. Anyone?
Ik heb er net gekeken. Ik weet niet of het seizoen 3 was, kan dat ook nergens terugvinden, maar als dat zo is is dat liedje dus nooit uitgebracht. Heb ik weerquote:Op maandag 20 juni 2005 09:27 schreef Gambolputty het volgende:
Kijk ff op http://www.tv1.be/flikken -> Forum
er zijn er meer met die vraag geloof ik.
Heb hem geluisterd en gezocht, maar goole kent de tekst helaas niet...quote:Op maandag 20 juni 2005 00:59 schreef Jaytonized het volgende:
Iemand enig idee hoe dit nummer heet, die in deze video wordt gebruikt?
Ben al echt tijden op zoek.
http://s25.yousendit.com/d.aspx?id=2XJ0EDKDWG0I12WCYJXATVD602
Wil ik ook wel wetenquote:Op maandag 20 juni 2005 00:59 schreef Jaytonized het volgende:
Gyfted - No one else comes closequote:Op maandag 20 juni 2005 00:59 schreef Jaytonized het volgende:
Jo.. vet.. wie kan hem rippen???quote:Op maandag 20 juni 2005 20:37 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
Gyfted - No one else comes close
link
of toch niet... hm.
quote:Op zondag 19 juni 2005 22:37 schreef furanku het volgende:
[..]
Israel Kamakawiwo - Somewhere over the Rainbow
Ik heb 'm daar doorgeplaatst. Bedankt voor je tipquote:Op maandag 20 juni 2005 23:24 schreef Berkery het volgende:
Ik denk dat meer succes hebt in een topic over klassieke muziek zoals Het 'Klassieke Muziek' Topic
Woah! Die komt dichtbij genoeg.. ietwat andere versie maar welquote:Op maandag 20 juni 2005 20:37 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
Gyfted - No one else comes close
link
of toch niet... hm.
Is dat niet 'Back to life' van Mary J Blige ofzo?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:28 schreef Faviola het volgende:
Hej,
iemand enig idee naar de artiest/titel van volgend nummer, let niet op de ruis...
http://www.dvdrondertitels.nl/rec_1.mp3
alvast bedankt
Soul II Soul - Back to life (accapella) [1989] zoals die te vinden is op hun debuut album Club Classics volume one.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:28 schreef Faviola het volgende:
Hej,
iemand enig idee naar de artiest/titel van volgend nummer, let niet op de ruis...
http://www.dvdrondertitels.nl/rec_1.mp3
alvast bedankt
tadaaa:quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:28 schreef hooibaal het volgende:
Ik weet niet zeker of dit het juiste topic is, maar ik waag een gokje...
Ik ben op zoek naar een geluidsbestandje (mp3/wav/mid, whatever) van het Bor-de-Wolf jingletje dat Wim Rigter altijd gebruikte toen hij nog de arbeidsvitaminen presenteerde (HUUUUUUUUUUHJ!)
(voor de Nijmegenaren onder ons: Malle Babbe gebruikt het ook). Iemand die dat heeft, of eraan kan komen? Ik wil het op een mix-cd zetten die ik een 'goede bekende' van mij kado wil doen...
Alvast thx
Das zeer zeker leuk geprobeerd, thanx, maar tis niet DE jingle die ik (en Hooibaal dus ook) uit o.a. Malle Babbe Nijmegen.... Anybody else, want ik wil hem ook wel hebbenquote:
Het is 'm inderdaad niet, nee.. maar wel leuk gevonden. De Rigter-huuuuuuhj zal er wel een bewerkte versie zijn ofzo. Iemand!?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:36 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Das zeer zeker leuk geprobeerd, thanx, maar tis niet DE jingle die ik (en Hooibaal dus ook) uit o.a. Malle Babbe Nijmegen.... Anybody else, want ik wil hem ook wel hebben![]()
dat komt uit de film 'american beauty', jakatta - american dream volgens mij.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:25 schreef Sebulba het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van het nummer dat in de film "Madagascar" te horen is op het moment dat Alex aan het dromen is van zijn biefstukjes
Chumbawamba - Tubthumpingquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:45 schreef CrazyVorteX het volgende:
Mensen help, Hoe heet dat nummer met, Let's all get Down, and up again, of iets in die richting. Ik loop er al de hele middag naar te zoeken....
Tekst is trouwens:quote:
ster.nlquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:20 schreef StofjeB het volgende:
Ik zoek het nummer van de reclame "digitale tv van KPN". Get outta my way, is het refreintje. Waar is dat van? Vind het echt een aanstekelijk, tof liedje
Daar had ik, in principe, met een béétje moeite, eventueel, eigenlijk, op zich, ook best achter kúnnen komen, natuurlijk.quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:35 schreef bartrid het volgende:
[..]
ster.nl
Adverteerder/merk: KPN Telecom
Product: Kabelmaatschappijen
Titel commercial: Digitale TV
Reclamebureau: FHV BBDO
Eerste uitzending: 1 november 2004
Afkomst muziek: Bestaande muziek
Oorspronkelijke titel: Get out of my way
Uitvoerende(n): Joe Torres
Kijk, dat is een handige site.quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:56 schreef m021 het volgende:
Klik
Als het dezelfde is als van de vorige pagina dan is het Get out of your lazy bed, van Matt Bianco dus.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:20 schreef Flexipes het volgende:
Help! Ik zoek een nummer... van een reclame op Net5, waarin de nieuwe serie "Ed" wordt aangekondigd. Het is (geloof ik/ hoorde ik) van Matt Bianco, maar wil nu dus nog weten hoe het liedje heet.
...Iemand?
Het nummer dat gebruikt wordt in de pizza restorante is La Donna e Mobile uit Rigoletto van Guiseppe Verdi. Het is voor tenor dus Pavarotti zal 'm best ook gezongen hebben.quote:Op zondag 19 juni 2005 11:58 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ik weet dat het van pavarotti is, maar ik weet nog niet welk nummer
Aan de omschrijving daar te zien denk ik toch dat ik naar een ander nummer van dit figuur opzoek benquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
Als het dezelfde is als van de vorige pagina dan is het Get out of your lazy bed, van Matt Bianco dus.
Ik heb de serie "Ed" nog nooit gezien, maar als je een stukje tekst kunt geven, kan ik er misschien wat mee...quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:19 schreef Flexipes het volgende:
[..]
Aan de omschrijving daar te zien denk ik toch dat ik naar een ander nummer van dit figuur opzoek benThnx anyway
![]()
Iemand anders die het me wel kan vertellen?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:01 schreef PAA-053 het volgende:
Weet iemand hoe het nummer van Boudewijn de Groot heet, in dit nummer wordt gezongen over een jongen op Ameland, die dan naakt de zee inloopt
Iemand? Het is zo'n schitterend nummer!
Alvast bedankt!![]()
..Heb heel hard geprobeerd te luisteren, maar die Net5 stem kwam er telkens doorheen, enige woord dat ik kon oppikken was 'Dance'quote:Op donderdag 23 juni 2005 07:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb de serie "Ed" nog nooit gezien, maar als je een stukje tekst kunt geven, kan ik er misschien wat mee...
misschien moet je voor de mannen hier iets meer tips geven (tekst ofzo)quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:54 schreef oZner het volgende:
ik heb laatst sex and the city uit de kast getrokken en ik aflevering 5 van het laatste seizoen is muziek te horen als carry en berger op de motor zitten (21.30 minuut geloof ik).
Iemandd die dat nummer kent?
quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:23 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Boudewijn de Groot - De vondeling van Ameland [2004] van het album Eiland in de verte.
Is dat niet Daniel Powter - Bad Day ?quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:48 schreef satecl het volgende:
Hoe heet dat liedje in die reclame van all you need is love(*die reclame is net nieuw). Die reclame gaat over dat als je ruzie heb in je relatie dat je je dan kan opgeven ofzo...maar wie weet hoe dat nummer die je in die reclame hoort heet?
http://www.hbo.com/city/episode/music/episode79.shtmlquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:54 schreef oZner het volgende:
ik heb laatst sex and the city uit de kast getrokken en ik aflevering 5 van het laatste seizoen is muziek te horen als carry en berger op de motor zitten (21.30 minuut geloof ik).
Iemandd die dat nummer kent?
Get busyquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:59 schreef Zinloos_Geheld het volgende:
bijna beschamend om te vragen, maar ik kom er écht niet op:![]()
artiest Sean Paul, videoclip is een dansfeest in de kelder van pappielief die aan het uiteinde van de clip beneden komt en verklaart dat het feest voor bij is..
hoe heet dat nummeralvast dank !
nee hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:59 schreef Zinloos_Geheld het volgende:
bijna beschamend om te vragen,...
nog steeds....quote:Op maandag 20 juni 2005 18:00 schreef jdmorpheus het volgende:
ik zoek het nummer dat aan het begin van deze trailer speelt
http://www.apple.com/trai(...)rnational/large.html
Tja, dat maakt het niet echt makkelijk...het enige wat ik dan kan bedenken is Dancing in the Streetquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:43 schreef Flexipes het volgende:
[..]
..Heb heel hard geprobeerd te luisteren, maar die Net5 stem kwam er telkens doorheen, enige woord dat ik kon oppikken was 'Dance'
Niemand?!quote:Op maandag 20 juni 2005 22:38 schreef BVO het volgende:
Nummer uit de aftiteling van The Bridget Triangle. Die zoek ik dus..
Iets met So many ways take us places we never been before. Zoiets dan..
Niemand?!quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:42 schreef BVO het volgende:
[q]Op maandag 20 juni 2005 22:38 schreef BVO het volgende:
Nummer uit de aftiteling van The Bridget Triangle. Die zoek ik dus. .
Iets met So many ways take us places we never been before. Zoiets dan.
Dank dank dank!quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het nummer dat gebruikt wordt in de pizza restorante is La Donna e Mobile uit Rigoletto van Guiseppe Verdi. Het is voor tenor dus Pavarotti zal 'm best ook gezongen hebben.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:20 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Dank dank dank!![]()
Zal hem morgen eens zoeken![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:54 schreef Neleos het volgende:
[..]
Is dat nummer niet La Donna Mobile uit de opera Rigoletto?
the willowz - somethingquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:51 schreef SpuitElf het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet dat onder die reclame van Renault Laguna speelt? Over twee vrienden die elkaar tegenkomen, met allemaal flashbacks enzo. Het is een schreeuwerig nummer waarin ik de tekst "... and you ain't got nothing to lose" kon onderscheiden. Enig idee?
Euh.. dat intro doet me denken aan Blakc Eyed Peas - Pump It maar dat is een cover van Pulp Fiction theme...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:33 schreef super-muffin het volgende:
wie weet hoe dat liedje heet wat net bij six pack was toen ze met die karts gingen rijden door Amsterdam?
Het is wel een bekend liedje, ik heb het vaker gehoord.
Urge Overkill - Girl, you'll be a woman soon??quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:37 schreef super-muffin het volgende:
het is die van Pulp Fiction
vet nummer.
ik denk dat 'clap your hands everybody' na 'put your hands in the air, and wave 'em like you just don't care' het grootste cliche in de geschiedenis van muziek isquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:59 schreef masterjoost87 het volgende:
hoi, ik zoek een nummer..duh:P maargoed, het is volgens mij wel een oud nummer, en de tekst is: clap your hands everybody en dat dan een hoop keer achter elkaar.. kan iemand me helpen?
Wonderfull Days? Dat is hun bekendste nummer d8 ik....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:51 schreef TrenTs het volgende:
Dat enorm fout kutnummer van Mentale Theo de pedo en Charley Lownoise in de bus door Londen... iedereen kent het en niemand weet de naam... iemand hier?
Shane Owen?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:00 schreef JaFFe het volgende:
Weet iemand hoe de feest/remix versie heet en wie de uitvoerder is van het nummer Angels van Robbie Williams?
Dankje! Ik had snel gekeken in mijn platenkastquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:59 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Wonderfull Days? Dat is hun bekendste nummer d8 ik....
Ik heb hem trouwens ook nog voor je liggen, mocht dat nodig zijn.
die eerste is vast eerder in dit topic al langsgekomen, en is die tweede niet van Texas met Ol' Dirty Bastard in plaats van Natalie Imbruglia? Say what you want?quote:ik zoek 2 liedjes
* dat ene nieuwe nummer van kill bill dat je nou steeds op de radio hoort. niet bang bang, maar met gefluit en lalalala gezing
* nummer van natalie imbruglia, is een nummer van haar maar dan een soort mix met een rapper erbij
alvast bedankt
Carolina Marquez - Killer's Songquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:15 schreef Cardinoz het volgende:
* dat ene nieuwe nummer van kill bill dat je nou steeds op de radio hoort. niet bang bang, maar met gefluit en lalalala gezing
Maar vast niet compleet.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:34 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Download hun megamix dan ff, daar zit ie vast tussen
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:51 schreef TrenTs het volgende:
Dat enorm fout kutnummer van Mentale Theo de pedo en Charley Lownoise in de bus door Londen... iedereen kent het en niemand weet de naam... iemand hier?
Audio Bullys - Shot You Downquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:37 schreef lj_lightning het volgende:
hoe heet het nummer waar een stukje van Nancy Sinatra - My Baby Shot Me Down (uit Kill Bill 1 ) in zit? die remix, komt wel eens voorbij op tmf enzo![]()
Het was gewoon streetkids hoor.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:43 schreef TrenTs het volgende:
Ja! Het was 'm!
En als was het 'm niet, het is een fout kutnummer en daar zocht ik naar.
jah dat is hemquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Is dat niet Daniel Powter - Bad Day ?
Alhoewel je klaarblijkelijk al tevreden bent met de zoekresultaten, weet ik redelijk zeker dat het nummer wat bij die videoclip hoort Hardcore Feelings heette, zoals Julia_is_lief al aangaf.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:51 schreef TrenTs het volgende:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:41 schreef furanku het volgende:
Het was gewoon streetkids hoor.
Kun je misschien ook wat meer over het nr vertellen? Wat voor soort muziek (pop/rock..) het is etc.?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:19 schreef daffyduck het volgende:
Mmmm , ik ben ook al een tijd op zoek naar een bepaald nummer, maar vind hem ook maar nergens. Ook niet door op lyrics ed. te googlen of te altavistaën.
Ik ben soms een radio 10 gold luisteraar en daar heb ik het nummer enkele malen op gehoord.
Maar toen er niet bij stilgestaan dat ik de titel moest onthouden. Nu zou ik dat nummertje graag eens terughoren , maar weet verdomd niet welke titel het heeft, laat staan wie de uitvoerder is.
Het is een nogal speciaal melodietje en gaat over iets in de trend van "when i am a king" met nogal hoge , op en neergaande tonen gezongen en roept echt zoiets à la "hoofse romantiek op". Maarja , zonder titel of uitvoerder
. Kan iemand mij helpen
![]()
Dat zou 'm wel eens kunnen zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:28 schreef HV het volgende:
[..]
Marillion - Lavender....maybe?
maja dat is ook het enige nr die me zo gauw te binnen schiet, waar ' When I am king' in voorkomt.
Nee, is hem nietquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:28 schreef HV het volgende:
[..]
Kun je misschien ook wat meer over het nr vertellen? Wat voor soort muziek (pop/rock..) het is etc.?
Marillion - Lavender....maybe?
maja dat is ook het enige nr die me zo gauw te binnen schiet, waar ' When I am king' in voorkomt.
"Lucie Silvas- What you're Made of" toevallig? Ken de clip verder niet trouwens.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:57 schreef barney74 het volgende:
Ik zoek een nummer wat momenteel veel te horen en zien is; het wordt gezongen door een blonde dame (in de videoclip speelt ze zelf piano) en de tekst is iets van : "You are willing, but unable to give me anymore....there's no way, you're changing..."
Yep! Die bedoel ik, hartelkijk dank !quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:17 schreef Koepert het volgende:
[..]
"Lucie Silvas- What you're Made of" toevallig? Ken de clip verder niet trouwens.
Everyday van The Hollies.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:14 schreef GotenSSJ het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer heet :
Er kwam heel vaak Rollercoaster in voor en Everday its getting a little faster(oid)
Het is een Rock&Roll nummer van vroeger.
Ik weet dat ie lastig is, Maar echt helemaal niemand n idee??quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:39 schreef Koepert het volgende:
Gegroet
Ik zoek het volgende: (nou komt eerst de uitleg)
In Qontrol 2012 was volledig in .WMA te downloaden, dat heb ik gedaan, en heb nu de set van Isaac op staan; die duurt 60.05 min ( Week_14_Isaac_In_Qontrol_2012.wma ) en begint met n soort brul en dan zo'n Qdance stem, "First Stage bla bla bla Final Stage: Total Domination"EN DAN!!! komt er een stukje piano: Wie Weet Hoe dat stukje heet, en of het uit een bestaand nummer komt
Mijn dank is alvast groot
bere dat is het gewoonweg ! super, bedankt !quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:11 schreef -Kate- het volgende:
Ik denk dat je "A far l 'amore comincia tu" van Raffaella Carrà bedoelt.
"skoppe skoppe" etc, zo verstond ik het vroeger ook namelijk
Volgens mij is dat een nummer van The Sheer als ik het me goed herinner. Weet alleen ff niet welk nummer.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:37 schreef Faviola het volgende:
Het wk onder 20 in volle gang, net 1-1 geworden en zoals elke avond volgt het programma wk onder 20 in samenwerkingsverband van nos en bnn,
op het eind van dat programma komt altijd een soort van samenvatting van de dag met daaronder een superlekker nummer,
iemand enig idee? alvast bedankt !
"It only gets better" van The sheer.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:37 schreef Faviola het volgende:
Het wk onder 20 in volle gang, net 1-1 geworden en zoals elke avond volgt het programma wk onder 20 in samenwerkingsverband van nos en bnn,
op het eind van dat programma komt altijd een soort van samenvatting van de dag met daaronder een superlekker nummer,
iemand enig idee? alvast bedankt !
effe geen zin om te kijken of het antwoord al gegeven is, maar het nummer is La Donna e mobile, van Giuseppe Verdi, uit de opera Rigoletto....quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:34 schreef Prep2Fight het volgende:
Vorig deel: Help! Ik zoek een nummer/artiest deel 141
En hier verder..
[..]
ja, dat is hem, kan niet anders![]()
Ik gaat even googlenHet schijnt van een italiaanse opera te zijn
Maar ik ben verliefd op dat nummer
Nope. Een mij onbekende zangeres. Volgens mij is dat nummer ook op single uitgebracht.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:33 schreef milagro het volgende:
Met Ellen ten Damme, sooty?
Stip aan de hemel? Is een duet met Kirsten.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:28 schreef sooty het volgende:
Ik zoek een nummer van Van Dik Hout samen met een zangeres, dat zij ooit bij Barend en van Dorp live brachten.
Die bedoelde ik dus.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:45 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Stip aan de hemel? Is een duet met Kirsten.
‘Stip Aan De Hemel’ is een duet met zangeres Kirsten ...lees ik ergensquote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:41 schreef sooty het volgende:
[..]
Nope. Een mij onbekende zangeres. Volgens mij is dat nummer ook op single uitgebracht.
Dat las ik ook al ergens inderdaad.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 19:51 schreef milagro het volgende:
[..]
‘Stip Aan De Hemel’ is een duet met zangeres Kirsten ...lees ik ergens
oh, waar danquote:
Niets mensenlijks is u vreemd.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:03 schreef milagro het volgende:
[..]
oh, waar dan
(ik had het reactievenster openstaan, vandaar mijn spuit elferigheid)
/Offtopic:quote:Op zaterdag 25 juni 2005 20:03 schreef milagro het volgende:
[..]
oh, waar dan
(ik had het reactievenster openstaan, vandaar mijn spuit elferigheid)
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:42 schreef DaveM het volgende:
Ik zoek een lied van een jaar of 7 oud met daarin een vrouw die een paar keer roept "why don't you have sex with me?". Haar stem lijkt op Kim Gordon van Sonic Youth.
Het is een rustig liedje.
Iemand nog een idee?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:30 schreef Forumpi het volgende:
Die nieuwe versie van Why go? van Faithless met die clip met die manisch dansende mensen.
Ten eerste: is deze ook weer van Faithless of een andere artiest?
Ten tweede: zou ik die clip ergens kunnen downloaden?![]()
The Housekeepers - Go Downquote:Op zaterdag 25 juni 2005 22:20 schreef Micky_mike het volgende:
Ik zoek een dancenummer met volgens mij een tekst als: "beat of chinatown" zoiets. Tekst kan niet helemaal kloppen. Volgens mij is dat nummer van dit jaar. Iemand enig idee?
Overigens is het origineel van Amanda Lear - Queen of Chinatown...quote:
doet me aan sommige Ry Cooder filmmuziekjes denken, maar het is dus Steven Chesnequote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:08 schreef heracles het volgende:
Ik keek laatst naar een film met een muziekje op de achtergrond dat ik erg leuk vond klinken. Ik ben dus een beetje gaan zoeken op internet naar deze sound maar ik kom niet echt verder.
Het klinkt een beetje als sitar muziek gespeelt met een gitaar. Erg psychedelisch.
Ik heb het stukje film met deze muziek opgenomen. Let niet op de gesprekken maar op de muziek op de achtergond.
Kennen jullie mij mischien meer vertellen over deze muziek.
http://www.megaupload.com/?d=156ZMGKZl
en toen werd je wakkerquote:Op zondag 26 juni 2005 08:03 schreef wc-eend het volgende:
Ok.. ik zoek een zomerhitje van de jaren 97/98 rond die tijd, het was een (dacht mijn collega) portugees liedje met soms een stukje engels erdoorheen.
Het wordt gezongen door een vrouw met halflang blauw haar, de clip was simpel, gewoon witte achtergrond en dan 2 boxen aan de zijkant..
M'n collega zei dat het liedje eindigde met de zin 'falling in loveeeeee'
Bedankt
Klinkt als songfestival bagger.quote:Op zondag 26 juni 2005 08:03 schreef wc-eend het volgende:
Ok.. ik zoek een zomerhitje van de jaren 97/98 rond die tijd, het was een (dacht mijn collega) portugees liedje met soms een stukje engels erdoorheen.
Het wordt gezongen door een vrouw met halflang blauw haar, de clip was simpel, gewoon witte achtergrond en dan 2 boxen aan de zijkant..
M'n collega zei dat het liedje eindigde met de zin 'falling in loveeeeee'
Bedankt
nee, maar leuke poging.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:11 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Is dat niet:
Touch And Go - Would You Go To Bed With Me
Dank je, kan het niet controleren.. dus als er meer mensen zijn met ideen..quote:Op zondag 26 juni 2005 09:18 schreef milagro het volgende:
[..]
en toen werd je wakker
Het is niet Matia Bazar met Ti Sento, hè
Die dame zingt in Italiaans en heeft geen blauw haar namelijk
en is ook niet uit de zomer van 96/97 ergens uit de jaren 80quote:Op zondag 26 juni 2005 09:18 schreef milagro het volgende:
[..]
en toen werd je wakker
Het is niet Matia Bazar met Ti Sento, hè
Die dame zingt in Italiaans en heeft geen blauw haar namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |