Free record shop?quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:38 schreef jwvanweert het volgende:
EDIT: Weet iemand waar ik deze kan vinden???![]()
![]()
![]()
Get Ready for This van 2 Unlimited, het eerste hitje wat ze hebben gehadquote:Op donderdag 16 juni 2005 19:21 schreef Thunderhawk het volgende:
Hoi,
Ik ben opzoek naar de officiele naam van deze tune. Degene die ik hier neerzet is een lage kwaliteit's MP3'tje, die voort is gevloeit uit een .MOD file (Amiga sound formaat)
http://members1.chello.nl/~j.vanschepen/nummer.mp3
Alvast bedankt !!!
Ja, maar ik heb het eigenlijk alleen maar nodig om een tekst voor een lied op een bruiloft te kunnen schrijven en dan vind ik een cd kopen wel weer wat duur... een verzoek aan iemand die het nummer Het is nu mooi geweest - Cooldown Café op mp3 heeft, hier even een link voor dat bestand te posten...quote:
hebben die de laatste 10 jaar nog muziek gemaakt dan?quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:44 schreef Dandilion het volgende:
ik zoek een nummer van roxette, dan staat de zangeres, je weet wel die hoogblonde, in een witte jurk. ik dacht ook iets met water. het is een nummer van ongeveer 2-5 jaar geleden. ik kan niet op de titel komen
kennelijkquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:11 schreef Dandilion het volgende:
Nou ja zeg! tuurlijk wel.. denk ik.
Wellicht lijkt het wat op:quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:37 schreef Putain het volgende:
Weet iemand waar de originele muziek van Watskeburt vandaan komt? Of vergis ik me en is het geen cover?
Jo thnx m8..quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:26 schreef bartrid het volgende:
Ice MC - Think about the way als ik me niet vergis.
edit: yep http://www.imdb.com/title/tt0117951/soundtrack
quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:56 schreef m021 het volgende:
Ik zoek een techno-achtig nummer dat ongeveer zo klinkt (nee het klopt niet helemaal, maar dat programma is ook zo moeilijk te bedienen):
Klik
De bovenste noot heeft synthesizer-geluid, de onderste hebben pianogeluid.
Waarschijnlijk bedoel je KT Tunstall - Big black horse & a cherry treequote:Op donderdag 16 juni 2005 17:23 schreef C2000 het volgende:
Nummer van een vrouw, was een paar weken terug bij Barend en van Dorp. Ze deed dr eigen achtergrond ritme met zon recorder techniek. (vast al ns gevraagd maar goed). SWEET.
Anyone?
iemand die het al weet ?quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:51 schreef Piemol het volgende:
Ik heb weer een seen moeilijke
Ik vraag me af hoe ik deze ga uitleggen
Het is in ieder geval een dance/trance nummer en wordt haast niet in gezongen
Dr is wel een dame, met een niet al te hoge stem en die maakt zoiets van
" Oh no no no............ yeada-yeada-yeaaaahhh "
De muziek zelf is simpel
" Tu Tu -TU TU - tutututututututu... " en dit gelooped , 2 verschillende tu-tu geluiden..de eerste kleine tu is iets laag..de hoofdletter's TU iets hoger
Ben echt reuze benieuwd of er wat van gesnapt wordt![]()
Het is inmiddels zeker minimaal jaar oud ofzo
wie verbaast mij en weet wat ik bedoel
Misschien moet je het even zingen en dan uploaden. Want ik snap het nietquote:
ik snap het wel, maar ik begrijp het nietquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:20 schreef bassiebas het volgende:
Ik heb er ook 1 waar ik niet meer op kom. Het betreft hier, ik ken alleen de clip nog, waarin een neger in een wit marine pak zingt. Het nummer is in de tijd van het eerst nummer van No Doubt geweest, maar ik weet echt niet meer wie het was/is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |