"Lucie Silvas- What you're Made of" toevallig? Ken de clip verder niet trouwens.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 10:57 schreef barney74 het volgende:
Ik zoek een nummer wat momenteel veel te horen en zien is; het wordt gezongen door een blonde dame (in de videoclip speelt ze zelf piano) en de tekst is iets van : "You are willing, but unable to give me anymore....there's no way, you're changing..."
Yep! Die bedoel ik, hartelkijk dank !quote:Op zaterdag 25 juni 2005 11:17 schreef Koepert het volgende:
[..]
"Lucie Silvas- What you're Made of" toevallig? Ken de clip verder niet trouwens.
Everyday van The Hollies.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:14 schreef GotenSSJ het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer heet :
Er kwam heel vaak Rollercoaster in voor en Everday its getting a little faster(oid)
Het is een Rock&Roll nummer van vroeger.
Ik weet dat ie lastig is, Maar echt helemaal niemand n idee??quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:39 schreef Koepert het volgende:
Gegroet
Ik zoek het volgende: (nou komt eerst de uitleg)
In Qontrol 2012 was volledig in .WMA te downloaden, dat heb ik gedaan, en heb nu de set van Isaac op staan; die duurt 60.05 min ( Week_14_Isaac_In_Qontrol_2012.wma ) en begint met n soort brul en dan zo'n Qdance stem, "First Stage bla bla bla Final Stage: Total Domination"EN DAN!!! komt er een stukje piano: Wie Weet Hoe dat stukje heet, en of het uit een bestaand nummer komt
Mijn dank is alvast groot
bere dat is het gewoonweg ! super, bedankt !quote:Op zaterdag 25 juni 2005 15:11 schreef -Kate- het volgende:
Ik denk dat je "A far l 'amore comincia tu" van Raffaella Carrą bedoelt.
"skoppe skoppe" etc, zo verstond ik het vroeger ook namelijk
Volgens mij is dat een nummer van The Sheer als ik het me goed herinner. Weet alleen ff niet welk nummer.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:37 schreef Faviola het volgende:
Het wk onder 20 in volle gang, net 1-1 geworden en zoals elke avond volgt het programma wk onder 20 in samenwerkingsverband van nos en bnn,
op het eind van dat programma komt altijd een soort van samenvatting van de dag met daaronder een superlekker nummer,
iemand enig idee? alvast bedankt !
"It only gets better" van The sheer.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 16:37 schreef Faviola het volgende:
Het wk onder 20 in volle gang, net 1-1 geworden en zoals elke avond volgt het programma wk onder 20 in samenwerkingsverband van nos en bnn,
op het eind van dat programma komt altijd een soort van samenvatting van de dag met daaronder een superlekker nummer,
iemand enig idee? alvast bedankt !
effe geen zin om te kijken of het antwoord al gegeven is, maar het nummer is La Donna e mobile, van Giuseppe Verdi, uit de opera Rigoletto....quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:34 schreef Prep2Fight het volgende:
Vorig deel: Help! Ik zoek een nummer/artiest deel 141
En hier verder..
[..]
ja, dat is hem, kan niet anders![]()
Ik gaat even googlenHet schijnt van een italiaanse opera te zijn
Maar ik ben verliefd op dat nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |