We hadden Paco - Amor de mis amores [1988] ooit in de Top 40 staan. En in Los Reyes - Bamboleo [1988] ... wat ook weer een hit was van de Gyspy Kings. . Los Reyes had in 1992 nog een hit met Chibili Ben Ben. Maar die Spaanse gasten lenen wel vaker iets van elkaar....quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:52 schreef Nicje het volgende:
whelp! ik zoek een spaans nr, ik weet dat ie amor de mis amore heet, en dat de artiesten naam iets met "los" is (:S) Het is erg spaans! Ze hebben nog meer bekende nr's als t goed is..
20 minuten later?? Geduld is een schone zaak.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:14 schreef Nicje het volgende:
help?
Luis Miguel Del Amargue - Burbujas de amor ?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:52 schreef Nicje het volgende:
whelp! ik zoek een spaans nr, ik weet dat ie amor de mis amore heet, en dat de artiesten naam iets met "los" is (:S) Het is erg spaans! Ze hebben nog meer bekende nr's als t goed is..
Is dat niet ''Evil" van Interpol?quote:Ik zoek de naam van het liedje en eventueel bandnaam van een liedje met een videoclip (vrij recent) als een (klei)animatie, waarin een eenzaam figuur rondloopt in een stad en andere figuurtjes ziet die opeens veranderen in enge figuurtjes. Volgens mij gaat het refrein iets als "I'm looking away..."
Alvast bedankt!
staat ie hier tussen? http://www.imdb.com/title/tt0265208/soundtrackquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:39 schreef Flying het volgende:
Ik zoek een nummertje die voorkomt in de film the Girl Next Door. Onder andere wanneer die kerel die lekkere chick kust en wanneer die kerel die lekkere chick in de limo pakt. Onder andere met de tekst "When you kiss me". Heb tevergeefs gezocht op de website van de soundtrack en naar samples geluisterd op amazon.com maar niks gevonden.
The House Keepers - Go downquote:Op vrijdag 17 juni
2005 22:46 schreef friemel het volgende:
Ik zoek ook weer eens een nummer, ik hoor de laatste tijd vaak een dance nummer, met daarin een zinnetje, met iets van the queen of Chinatown dr in ... tis waarschijnlijk een remix van een oud nummer, tenminste, zo klinkt het wel. weet iemand hoe het nummer heet?
Los Lobos ?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:52 schreef Nicje het volgende:
de artiesten naam iets met "los" is (:S) Het is erg spaans! Ze hebben nog meer bekende nr's als t goed is..
Ik weet niet waar je die quote vandaan haalt, maar als ik het zo lees lijkt het me "Bedshaped" van Keane.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:44 schreef renzell het volgende:
[..]
Is dat niet ''Evil" van Interpol?Wellicht?
Nee.. jammer. Deze zijn het ook niet.... Tenminste als ik op Ares zoek is het niet Brazil van disco samba. Het nummer dat gebruikt wordt is volgens mij een theme van een jaren 80 serie...quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
In 't begin doetie een stukje I wan't to be black das volgens mij zelf verzonnen. Zie hier de tekst http://www.zwartekat.nl/teeuwen/tekst2-04.php
Dan doetie in 'Guido' ook 2 dansdingetjes op Yes Sir I can Boogie van Baccara en op iets wat bij mji op de computer als Brazil van Disco Samba staat.
* m021 wacht nog steeds tot er iemand voorbijkomt die het weet...quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:56 schreef m021 het volgende:
Ik zoek een techno-achtig nummer dat ongeveer zo klinkt (nee het klopt niet helemaal, maar dat programma is ook zo moeilijk te bedienen):
Klik
De bovenste noot heeft synthesizer-geluid, de onderste hebben pianogeluid.
Gevondenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 21:51 schreef bartrid het volgende:
[..]
staat ie hier tussen? http://www.imdb.com/title/tt0265208/soundtrack
er komt geen plaatje...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:05 schreef m021 het volgende:
[..]
* m021 wacht nog steeds tot er iemand voorbijkomt die het weet...
Voor de duidelijkheid, bovenstaande slaat op het (intro) riffje, niet op de melodie.
Misschien ROb de Nijs - Het werd zomer?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:41 schreef FinalComeback het volgende:
Op RTL FM was rond 12:50 vandaag een "Nederpopklassieker". Het leek mij een ouder liedje, mogelijk van Rob de Nijs en het ging over dat als hij alleen was dat hij terug dacht aan vroeger; aan zijn kindertijd etc. Ik heb ongeveer nu een uur zitten zoeken; maar kan het niet vinden. Iemand een idee?
Nope;quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
Misschien ROb de Nijs - Het werd zomer?
Wim Sonneveld - Het Dorpquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:41 schreef FinalComeback het volgende:
Op RTL FM was rond 12:50 vandaag een "Nederpopklassieker". Het leek mij een ouder liedje, mogelijk van Rob de Nijs en het ging over dat als hij alleen was dat hij terug dacht aan vroeger; aan zijn kindertijd etc. Ik heb ongeveer nu een uur zitten zoeken; maar kan het niet vinden. Iemand een idee?
Nope; zo dom ben ik nou net ook weer nietquote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 07:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoel je KT Tunstall - Big black horse & a cherry tree
www.kttunstall.com
matt Bianco _ get out of your lazy bedquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:09 schreef DubManiac het volgende:
Ik zoek een nummer met onder andere de tekst :
"Get up,get up get out of your lazy/lousy bed"...
Beetje straycats achtig...uptempo ska ofzo..
Heb het nog niet gecontroleerd,maar bij het lezen van Matt Bianco weet ik gelijk dat het 'm is...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
matt Bianco _ get out of your lazy bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |