Is dat niet Daniel Powter - Bad Day ?quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:48 schreef satecl het volgende:
Hoe heet dat liedje in die reclame van all you need is love(*die reclame is net nieuw). Die reclame gaat over dat als je ruzie heb in je relatie dat je je dan kan opgeven ofzo...maar wie weet hoe dat nummer die je in die reclame hoort heet?
http://www.hbo.com/city/episode/music/episode79.shtmlquote:Op donderdag 23 juni 2005 11:54 schreef oZner het volgende:
ik heb laatst sex and the city uit de kast getrokken en ik aflevering 5 van het laatste seizoen is muziek te horen als carry en berger op de motor zitten (21.30 minuut geloof ik).
Iemandd die dat nummer kent?
Get busyquote:Op donderdag 23 juni 2005 17:59 schreef Zinloos_Geheld het volgende:
bijna beschamend om te vragen, maar ik kom er écht niet op:![]()
artiest Sean Paul, videoclip is een dansfeest in de kelder van pappielief die aan het uiteinde van de clip beneden komt en verklaart dat het feest voor bij is..
hoe heet dat nummeralvast dank !
nee hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:59 schreef Zinloos_Geheld het volgende:
bijna beschamend om te vragen,...
nog steeds....quote:Op maandag 20 juni 2005 18:00 schreef jdmorpheus het volgende:
ik zoek het nummer dat aan het begin van deze trailer speelt
http://www.apple.com/trai(...)rnational/large.html
Tja, dat maakt het niet echt makkelijk...het enige wat ik dan kan bedenken is Dancing in the Streetquote:Op donderdag 23 juni 2005 10:43 schreef Flexipes het volgende:
[..]
..Heb heel hard geprobeerd te luisteren, maar die Net5 stem kwam er telkens doorheen, enige woord dat ik kon oppikken was 'Dance'
Niemand?!quote:Op maandag 20 juni 2005 22:38 schreef BVO het volgende:
Nummer uit de aftiteling van The Bridget Triangle. Die zoek ik dus..
Iets met So many ways take us places we never been before. Zoiets dan..
Niemand?!quote:Op donderdag 23 juni 2005 21:42 schreef BVO het volgende:
[q]Op maandag 20 juni 2005 22:38 schreef BVO het volgende:
Nummer uit de aftiteling van The Bridget Triangle. Die zoek ik dus. .
Iets met So many ways take us places we never been before. Zoiets dan.
Dank dank dank!quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het nummer dat gebruikt wordt in de pizza restorante is La Donna e Mobile uit Rigoletto van Guiseppe Verdi. Het is voor tenor dus Pavarotti zal 'm best ook gezongen hebben.
quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:20 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Dank dank dank!![]()
Zal hem morgen eens zoeken![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:54 schreef Neleos het volgende:
[..]
Is dat nummer niet La Donna Mobile uit de opera Rigoletto?
the willowz - somethingquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:51 schreef SpuitElf het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet dat onder die reclame van Renault Laguna speelt? Over twee vrienden die elkaar tegenkomen, met allemaal flashbacks enzo. Het is een schreeuwerig nummer waarin ik de tekst "... and you ain't got nothing to lose" kon onderscheiden. Enig idee?
Euh.. dat intro doet me denken aan Blakc Eyed Peas - Pump It maar dat is een cover van Pulp Fiction theme...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 00:33 schreef super-muffin het volgende:
wie weet hoe dat liedje heet wat net bij six pack was toen ze met die karts gingen rijden door Amsterdam?
Het is wel een bekend liedje, ik heb het vaker gehoord.
Urge Overkill - Girl, you'll be a woman soon??quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:37 schreef super-muffin het volgende:
het is die van Pulp Fiction
vet nummer.
ik denk dat 'clap your hands everybody' na 'put your hands in the air, and wave 'em like you just don't care' het grootste cliche in de geschiedenis van muziek isquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:59 schreef masterjoost87 het volgende:
hoi, ik zoek een nummer..duh:P maargoed, het is volgens mij wel een oud nummer, en de tekst is: clap your hands everybody en dat dan een hoop keer achter elkaar.. kan iemand me helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |