Heb hem geluisterd en gezocht, maar goole kent de tekst helaas niet...quote:Op maandag 20 juni 2005 00:59 schreef Jaytonized het volgende:
Iemand enig idee hoe dit nummer heet, die in deze video wordt gebruikt?
Ben al echt tijden op zoek.
http://s25.yousendit.com/d.aspx?id=2XJ0EDKDWG0I12WCYJXATVD602
Wil ik ook wel wetenquote:Op maandag 20 juni 2005 00:59 schreef Jaytonized het volgende:
Gyfted - No one else comes closequote:Op maandag 20 juni 2005 00:59 schreef Jaytonized het volgende:
Jo.. vet.. wie kan hem rippen???quote:Op maandag 20 juni 2005 20:37 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
Gyfted - No one else comes close
link
of toch niet... hm.
quote:Op zondag 19 juni 2005 22:37 schreef furanku het volgende:
[..]
Israel Kamakawiwo - Somewhere over the Rainbow
Ik heb 'm daar doorgeplaatst. Bedankt voor je tipquote:Op maandag 20 juni 2005 23:24 schreef Berkery het volgende:
Ik denk dat meer succes hebt in een topic over klassieke muziek zoals Het 'Klassieke Muziek' Topic
Woah! Die komt dichtbij genoeg.. ietwat andere versie maar welquote:Op maandag 20 juni 2005 20:37 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
Gyfted - No one else comes close
link
of toch niet... hm.
Is dat niet 'Back to life' van Mary J Blige ofzo?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:28 schreef Faviola het volgende:
Hej,
iemand enig idee naar de artiest/titel van volgend nummer, let niet op de ruis...
http://www.dvdrondertitels.nl/rec_1.mp3
alvast bedankt
Soul II Soul - Back to life (accapella) [1989] zoals die te vinden is op hun debuut album Club Classics volume one.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:28 schreef Faviola het volgende:
Hej,
iemand enig idee naar de artiest/titel van volgend nummer, let niet op de ruis...
http://www.dvdrondertitels.nl/rec_1.mp3
alvast bedankt
tadaaa:quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:28 schreef hooibaal het volgende:
Ik weet niet zeker of dit het juiste topic is, maar ik waag een gokje...
Ik ben op zoek naar een geluidsbestandje (mp3/wav/mid, whatever) van het Bor-de-Wolf jingletje dat Wim Rigter altijd gebruikte toen hij nog de arbeidsvitaminen presenteerde (HUUUUUUUUUUHJ!)
(voor de Nijmegenaren onder ons: Malle Babbe gebruikt het ook). Iemand die dat heeft, of eraan kan komen? Ik wil het op een mix-cd zetten die ik een 'goede bekende' van mij kado wil doen...
Alvast thx
Das zeer zeker leuk geprobeerd, thanx, maar tis niet DE jingle die ik (en Hooibaal dus ook) uit o.a. Malle Babbe Nijmegen.... Anybody else, want ik wil hem ook wel hebbenquote:
Het is 'm inderdaad niet, nee.. maar wel leuk gevonden. De Rigter-huuuuuuhj zal er wel een bewerkte versie zijn ofzo. Iemand!?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:36 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Das zeer zeker leuk geprobeerd, thanx, maar tis niet DE jingle die ik (en Hooibaal dus ook) uit o.a. Malle Babbe Nijmegen.... Anybody else, want ik wil hem ook wel hebben![]()
dat komt uit de film 'american beauty', jakatta - american dream volgens mij.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 23:25 schreef Sebulba het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van het nummer dat in de film "Madagascar" te horen is op het moment dat Alex aan het dromen is van zijn biefstukjes
Chumbawamba - Tubthumpingquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:45 schreef CrazyVorteX het volgende:
Mensen help, Hoe heet dat nummer met, Let's all get Down, and up again, of iets in die richting. Ik loop er al de hele middag naar te zoeken....
Tekst is trouwens:quote:
ster.nlquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:20 schreef StofjeB het volgende:
Ik zoek het nummer van de reclame "digitale tv van KPN". Get outta my way, is het refreintje. Waar is dat van? Vind het echt een aanstekelijk, tof liedje
Daar had ik, in principe, met een béétje moeite, eventueel, eigenlijk, op zich, ook best achter kúnnen komen, natuurlijk.quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:35 schreef bartrid het volgende:
[..]
ster.nl
Adverteerder/merk: KPN Telecom
Product: Kabelmaatschappijen
Titel commercial: Digitale TV
Reclamebureau: FHV BBDO
Eerste uitzending: 1 november 2004
Afkomst muziek: Bestaande muziek
Oorspronkelijke titel: Get out of my way
Uitvoerende(n): Joe Torres
Kijk, dat is een handige site.quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:56 schreef m021 het volgende:
Ik zoek een techno-achtig nummer dat ongeveer zo klinkt (nee het klopt niet helemaal, maar dat programma is ook zo moeilijk te bedienen):
Klik
De bovenste noot heeft synthesizer-geluid, de onderste hebben pianogeluid.
Als het dezelfde is als van de vorige pagina dan is het Get out of your lazy bed, van Matt Bianco dus.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:20 schreef Flexipes het volgende:
Help! Ik zoek een nummer... van een reclame op Net5, waarin de nieuwe serie "Ed" wordt aangekondigd. Het is (geloof ik/ hoorde ik) van Matt Bianco, maar wil nu dus nog weten hoe het liedje heet.
...Iemand?
Het nummer dat gebruikt wordt in de pizza restorante is La Donna e Mobile uit Rigoletto van Guiseppe Verdi. Het is voor tenor dus Pavarotti zal 'm best ook gezongen hebben.quote:Op zondag 19 juni 2005 11:58 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ik weet dat het van pavarotti is, maar ik weet nog niet welk nummer
Aan de omschrijving daar te zien denk ik toch dat ik naar een ander nummer van dit figuur opzoek benquote:Op woensdag 22 juni 2005 20:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
Als het dezelfde is als van de vorige pagina dan is het Get out of your lazy bed, van Matt Bianco dus.
Ik heb de serie "Ed" nog nooit gezien, maar als je een stukje tekst kunt geven, kan ik er misschien wat mee...quote:Op donderdag 23 juni 2005 00:19 schreef Flexipes het volgende:
[..]
Aan de omschrijving daar te zien denk ik toch dat ik naar een ander nummer van dit figuur opzoek benThnx anyway
![]()
Iemand anders die het me wel kan vertellen?
quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:01 schreef PAA-053 het volgende:
Weet iemand hoe het nummer van Boudewijn de Groot heet, in dit nummer wordt gezongen over een jongen op Ameland, die dan naakt de zee inloopt
Iemand? Het is zo'n schitterend nummer!
Alvast bedankt!![]()
..Heb heel hard geprobeerd te luisteren, maar die Net5 stem kwam er telkens doorheen, enige woord dat ik kon oppikken was 'Dance'quote:Op donderdag 23 juni 2005 07:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb de serie "Ed" nog nooit gezien, maar als je een stukje tekst kunt geven, kan ik er misschien wat mee...
misschien moet je voor de mannen hier iets meer tips geven (tekst ofzo)quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:54 schreef oZner het volgende:
ik heb laatst sex and the city uit de kast getrokken en ik aflevering 5 van het laatste seizoen is muziek te horen als carry en berger op de motor zitten (21.30 minuut geloof ik).
Iemandd die dat nummer kent?
quote:Op donderdag 23 juni 2005 09:23 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Boudewijn de Groot - De vondeling van Ameland [2004] van het album Eiland in de verte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |