Wonderfull Days? Dat is hun bekendste nummer d8 ik....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:51 schreef TrenTs het volgende:
Dat enorm fout kutnummer van Mentale Theo de pedo en Charley Lownoise in de bus door Londen... iedereen kent het en niemand weet de naam... iemand hier?
Shane Owen?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:00 schreef JaFFe het volgende:
Weet iemand hoe de feest/remix versie heet en wie de uitvoerder is van het nummer Angels van Robbie Williams?
Dankje! Ik had snel gekeken in mijn platenkastquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:59 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Wonderfull Days? Dat is hun bekendste nummer d8 ik....
Ik heb hem trouwens ook nog voor je liggen, mocht dat nodig zijn.
die eerste is vast eerder in dit topic al langsgekomen, en is die tweede niet van Texas met Ol' Dirty Bastard in plaats van Natalie Imbruglia? Say what you want?quote:ik zoek 2 liedjes
* dat ene nieuwe nummer van kill bill dat je nou steeds op de radio hoort. niet bang bang, maar met gefluit en lalalala gezing
* nummer van natalie imbruglia, is een nummer van haar maar dan een soort mix met een rapper erbij
alvast bedankt
Carolina Marquez - Killer's Songquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:15 schreef Cardinoz het volgende:
* dat ene nieuwe nummer van kill bill dat je nou steeds op de radio hoort. niet bang bang, maar met gefluit en lalalala gezing
Maar vast niet compleet.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:34 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Download hun megamix dan ff, daar zit ie vast tussen
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:51 schreef TrenTs het volgende:
Dat enorm fout kutnummer van Mentale Theo de pedo en Charley Lownoise in de bus door Londen... iedereen kent het en niemand weet de naam... iemand hier?
Audio Bullys - Shot You Downquote:Op vrijdag 24 juni 2005 16:37 schreef lj_lightning het volgende:
hoe heet het nummer waar een stukje van Nancy Sinatra - My Baby Shot Me Down (uit Kill Bill 1 ) in zit? die remix, komt wel eens voorbij op tmf enzo![]()
Het was gewoon streetkids hoor.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:43 schreef TrenTs het volgende:
Ja! Het was 'm!
En als was het 'm niet, het is een fout kutnummer en daar zocht ik naar.
jah dat is hemquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Is dat niet Daniel Powter - Bad Day ?
Alhoewel je klaarblijkelijk al tevreden bent met de zoekresultaten, weet ik redelijk zeker dat het nummer wat bij die videoclip hoort Hardcore Feelings heette, zoals Julia_is_lief al aangaf.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:51 schreef TrenTs het volgende:
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:41 schreef furanku het volgende:
Het was gewoon streetkids hoor.
Kun je misschien ook wat meer over het nr vertellen? Wat voor soort muziek (pop/rock..) het is etc.?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:19 schreef daffyduck het volgende:
Mmmm , ik ben ook al een tijd op zoek naar een bepaald nummer, maar vind hem ook maar nergens. Ook niet door op lyrics ed. te googlen of te altavistaėn.
Ik ben soms een radio 10 gold luisteraar en daar heb ik het nummer enkele malen op gehoord.
Maar toen er niet bij stilgestaan dat ik de titel moest onthouden. Nu zou ik dat nummertje graag eens terughoren , maar weet verdomd niet welke titel het heeft, laat staan wie de uitvoerder is.
Het is een nogal speciaal melodietje en gaat over iets in de trend van "when i am a king" met nogal hoge , op en neergaande tonen gezongen en roept echt zoiets ą la "hoofse romantiek op". Maarja , zonder titel of uitvoerder
. Kan iemand mij helpen
![]()
Dat zou 'm wel eens kunnen zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:28 schreef HV het volgende:
[..]
Marillion - Lavender....maybe?
maja dat is ook het enige nr die me zo gauw te binnen schiet, waar ' When I am king' in voorkomt.
Nee, is hem nietquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:28 schreef HV het volgende:
[..]
Kun je misschien ook wat meer over het nr vertellen? Wat voor soort muziek (pop/rock..) het is etc.?
Marillion - Lavender....maybe?
maja dat is ook het enige nr die me zo gauw te binnen schiet, waar ' When I am king' in voorkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |