Waar ruikt T for Toes naar dan?quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:58 schreef PeRi het volgende:
Ik vind You snap the whip een beetje tegenvallen. Hij scrubt niet zo heel fijn vind ik, maar dat komt denk ik omdat ik Aquamirabilis gewend ben. Die vind ik dan echt een blijvertje.
T for Toes moet je op je voeten strooien, net als de andere poeders die voor je hele lichaam zijn, en dan een beetje zorgen dat het overal op je voeten en tussen je tenen zit volgens mij MissyMirjam. Dacht dat het was voor frisse voetjes.
lag ie er echt niet meer tussen? Tijdje terug haalde ze nog hele stukken uit het magazijn de winkel inquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:12 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik ben 2x in de leidse geweest maar heb hem niet gezien![]()
Ik heb hem niet gezien, maar als iemand hem nog ziet zou die dan aan mij willen denken? En een stukje meenemen?quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
lag ie er echt niet meer tussen? Tijdje terug haalde ze nog hele stukken uit het magazijn de winkel in
Ik had ook besteld: Love Lettuce Scrub & Masker Heerlijk spul zeg, heb het net al geprobeert. Je smeert het op een vochtig gezicht, scrubt even lekker en dan moet het nog een 5 a 10 minuten laten zitten. Het is heerlijk moet ik zeggenquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:22 schreef ymme het volgende:
Mijn bestelling van Lush is binnen gekomen net.
Nu heb ik alleen (hoe ik dat voor elkaar heb gekregen, weet ik niet) met mijn domme kop, 2x aqua marina besteld.
Ik hoop dat ik het opkrijg... Of als iemand anders, een 100 gram wil hebben. Kom maar ophalen
Er staat alleen geen houdbaarheidsdatum opquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:29 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik had ook besteld: Love Letnce (scrub voor je gezicht) Heerlijk spul zeg, heb het net al geprobeert. Je smeert het op een vochtig gezicht, scrubt even lekker en dan moet het nog een 5 a 10 minuten laten zitten. Het is heerlijk moet ik zeggen
Hoeveel dan?quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:20 schreef heaven7 het volgende:
Dan koop ik em wel op de meet, is het goedkoper. Jammer.
Ik heb in totaal 6,30 betaald en het is 100 gram(staat op het potje)quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:24 schreef heaven7 het volgende:
Oh, het is 100 gram. Wrs zit je te kijken naar de prijs zonder BTW en heb je wel ¤7,50 betaald
Dat kan ik niet vindenquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:32 schreef heaven7 het volgende:
Dat is vreemd
Maareh, ¤4,- of ¤5,- ofzo, ik heb nog een potje en zit ooknog met Herbalism en AOBS dus zovaak gebruik ik het niet en ik denk dat jij het ook niet opkrijgt dus dan zit je er ook maar mee.
Tot wanner houdbaar?
Ik heb de demon in the dark, gewoon door 2e gesnedenquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:17 schreef ymme het volgende:
TONKS en AVENTURA, de enveloppe zijn de deur uit!
jammer, met hen erbij zaten we op de 14.quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:20 schreef PeRi het volgende:
Auticia en Mvdlubbe moeten van de 29 juni lijst. Ze kunnen toch niet mee.
wil je mijn tekst bij de foto veranderen... dit staat zo domquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:44 schreef Aventura het volgende:
Bedankt!!
Ik heb de OP aangepast. Zijn er nog meer dingen die ik moet aanpassen/die niet kloppen?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:17 schreef ymme het volgende:
TONKS en AVENTURA, de enveloppe zijn de deur uit!
Mijn foto ff link veranderen aventura als het kan, is gelijk de andere fotoquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:44 schreef Aventura het volgende:
Bedankt!!
Ik heb de OP aangepast. Zijn er nog meer dingen die ik moet aanpassen/die niet kloppen?
Waar ruikt dat naar? Is ie nog ongebruikt?quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:58 schreef ymme het volgende:
Ik heb ook nog een volle pot aromacreme (voor onder de oksels)
Ik vindt het echt een superfoto! Mooie kleuren!quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:03 schreef Anitra het volgende:
[..]
Mijn foto ff link veranderen aventura als het kan, is gelijk de andere foto
[afbeelding]
Die ruikt lekker. Alleen ik kan er blijkbaar niet tegen, allemaal vieze pukkels onder mijn oksels sinds dat ik die gebruikt heb. Is nog niet overquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:04 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Waar ruikt dat naar? Is ie nog ongebruikt?
(Anders moet ik toch maar even langskomen..)
Zo erg was het nou ook weer nietquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:11 schreef Kyara het volgende:
okey, sorry dat ik me er mee bemoei. En als er iemand de bitch is, ben ik dat in deze.
H7: was gewoon een vraag aangezien ik ook daar uit de buurt kom en ik dacht dat het misschien wel leuk was om na de meeting samen terug te reizen. Sorry dat ik het vroeg.
Ah op die fietsquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:11 schreef Kyara het volgende:
okey, sorry dat ik me er mee bemoei. En als er iemand de bitch is, ben ik dat in deze.
H7: was gewoon een vraag aangezien ik ook daar uit de buurt kom en ik dacht dat het misschien wel leuk was om na de meeting samen terug te reizen. Sorry dat ik het vroeg.
Ben je malquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:25 schreef Kyara het volgende:
Okey, was even bang dat ik het topic verpest had met een ongelukkig opmerking. Dank je H7, kijken we op de meeting wel ff (ik kom uit Arnhem dus moeten we ook maar even zien of het voor jullie uberhaupt handig is).
De milky bar is trouwens ook een blijvertje. Ruikt heel zacht, niet overheersend. En dat is wel prettig als je daarna nog iets van parfum op wil doen. Mijn huid is wel een beetje droog nu, maar wel minder dan met gewone douchegels.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:44 schreef Anitra het volgende:
Ik heb net mail gehad van Lush dat het minimum 12 personen is.
Dus alles komt helemaal goed hoor!
Geen stress meer we gaan 29 juni gewoon lekker genieten van een avondje Lush
Hij staat hier wel op mijn lijstje. Bevalt ie? Ik vond de geur niet heel denderend in de winkel. Is ie bij gebruik beter?quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:29 schreef miki het volgende:
Is er niemand die de Sandstone heeft en 'm ook uitgeprobeerd heeft? Volgens mij ben ik tot nu toe de enige die 'm heeft!
Figs 'n leaves is inderdaad erg lekker.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:07 schreef PiperMaru het volgende:
Ik vind Figs 'n Leaves zooooo lekker![]()
Elke keer als ik in de badkamer kom is het even snuffelen! Zit ik op de WC te snuffelen hahaha
![]()
Ik probeer nog steeds iemand mee te krijgen voor de 29e maar niemand wil![]()
Ja kan wel, maar ik vind het een beetje engquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:11 schreef Kyara het volgende:
[..]
Figs 'n leaves is inderdaad erg lekker.
maar anders kom je toch gewoon alleen naar de meeting?
Ik heb haar ook nog een proefje van Soft Coeur (The Honeymooner) en Enzymion, mee gegeven.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:16 schreef ymme het volgende:
H7, is net dolgelukkig naar huis gereden met de pot aqua marina, en de pot aromocreme
Veel plezier ermee H7
Ik ben ook gisteren pas voor het eerst naar Lush geweest hoorquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:16 schreef PiperMaru het volgende:
Ja kan wel, maar ik vind het een beetje eng![]()
Jullie zitten hier allemaal al zo lang en ik voel me zo'n lush-newbie!
Jaaaaaaa maar jij komt met je aanhang!quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:42 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ben ook gisteren pas voor het eerst naar Lush geweest hoorBen net zo'n newbie als jij
![]()
Gewoon komen dus
Gister was mijn 2e keer bij Lush. Ik ben ook nog nooit op een Lush meeting geweest en ik kom ook alleen. Tuurlijk is het een beetje eng, maar het went snel genoeg hoor. Dus als je zin hebt, gewoon komen joh! Wordt vast hardstikke gezellig en zo niet, dan ga je iig met een boel Lush aankopen naar huis (met korting!).quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:16 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Ja kan wel, maar ik vind het een beetje eng![]()
Jullie zitten hier allemaal al zo lang en ik voel me zo'n lush-newbie!
true.. vriendjelief werkt twee straten verderop, dus hem niet meenemen is ook weer zoietsquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:45 schreef PiperMaru het volgende:
Jaaaaaaa maar jij komt met je aanhang!
Das minder eng![]()
Like i said, sympathy for the skin, HEERLIJK!quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:38 schreef ymme het volgende:
Ik ben uit de ontkennings fase!
Ik geef het toe
Ik ben verslaafd
Heel erg, ik wil steeds maar meer en meer
Ik wil het liefst, om de zoveel uur mijn gezicht reinigen. Me douchen. Mijn haren wassen. Insmeren met massagebars.
Ik heb alleen nog geen, bodylotion achtig iets.
Tips zijn welkom. Voor een zoetekauwer als ik
Ik vind hem niet lekker ruiken nee. Dus als je hem niet nodig hebt en alleen lekker vind ruiken dan zou ik de dreamcream maar gewoon laten liggen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:48 schreef ymme het volgende:
Dream cream, ruikt niet lekker? Ik wil iets om lekker te ruiken, echt nodig heb ik het niet
En staat, deze op de internetshopquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:51 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Like i said, sympathy for the skin, HEERLIJK!![]()
Oh och ja klopt! Al die namen van die producten. Soms vergeet ik het gewoonquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:54 schreef heaven7 het volgende:
Ja, zei ik toch alBij huidverzorging gewoon.
Dan schrap ik die van m`n lijstje. Hij is te duur voor 'niets bijzonders'. En ik wilde vrijdag vanaf Nijmegen even doorreizen naar Den Bosch voor een echte lush-ervaring. Rijden er geen treinenquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:33 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb Skin sin, hij ruikt lekker zoetig en fris, trekt goed in maar verder niets bijzonders.
Celestial is vettig he? Sympathy juist helemaal niet!quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:22 schreef PeRi het volgende:
Celestial ruikt naar Sympathy for the Skin. Maar toch net meer vanille. Hij is wel beetje vettig, merk ik. Had iets minder gemogen.
Ik ben al door mn halve pot heen van 1 juni gekochtquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:23 schreef Scandalous het volgende:
Retread conditioner is fiiiiijn! Mijn haar is geen stro meer
Ohja, je kreeg er uitslag van, klopt ook.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:25 schreef PeRi het volgende:
Sympathy trok wel snel in inderdaad. Maar die vond ik niet lekker ruiken en het hielp niet. En ik kreeg er uitslag van.
Dream Cream
Gewoon doen joh! Ik kom ook in m'n eentje, ik gebruik ook pas sinds een maand Lush en ik ken niemand van hier. Het wordt gewoon gezellig =)quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:48 schreef PiperMaru het volgende:
Hmm ik slaap er nog een nachtje over.
Het lijkt me iig wel erg gezellig
quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:25 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ben al door mn halve pot heen van 1 juni gekocht
Ik heb ook Sandstone en heb hem ook getest.quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:29 schreef miki het volgende:
Is er niemand die de Sandstone heeft en 'm ook uitgeprobeerd heeft? Volgens mij ben ik tot nu toe de enige die 'm heeft!
Nee, ik smeer altijd pas 's avonds en 's morgens cremequote:Op woensdag 15 juni 2005 18:19 schreef ymme het volgende:
H7 heb je de gezichtscreme al uitgeprobeert?
Van zo'n avond word je heel kooplustig vrees ikquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:33 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb Sandstone ook, maar ik heb 'm nog niet geprobeerd. Misschien vanavond of zo =)
Ik wil Ultrabland, Milky Bar, Jungle, Aqua Marina, Enchanted Eye Cream, Cereology en Avobath. Maar ik weet nog niet of ik ze allemaal ga kopen hoor, dat ligt eraan hoe kooplustig ik dan ben.
Ik kon die aromocreme toch niet overnemen omdat je moeder de overnam? zei je over email...quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:16 schreef ymme het volgende:
H7, is net dolgelukkig naar huis gereden met de pot aqua marina, en de pot aromocreme
Veel plezier ermee H7
Maar met ¤5,50 verzendkosten wordt het duurder dan als je het in de winkel kooptquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:29 schreef Darkphorze het volgende:
[..]
Ik kon die aromocreme toch niet overnemen omdat je moeder de overnam? zei je over email...
Jammer...
Koop ook Marilyn shampooquote:Op woensdag 15 juni 2005 21:41 schreef SEMTEX het volgende:
Ben gisteren na school even langs de Lush in Meestreech gegaan, schrok van wat prijzenen heb een krantje meegenomen. Daar zag ik een soort bananen bodybutter staan en een soort masker/creme voor blond haar. Ik denk dat ik die maar eens ga proberen als ik geld heb.
Nah, die is me te duurquote:
Was niet eens de duurstequote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:06 schreef Fiorenza het volgende:
*proest* een bubble bar voor in de vissenkom en een naar chocolade ruikende vlooienband ?![]()
Ja is toch leuk een bruiskomquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:06 schreef Fiorenza het volgende:
*proest* een bubble bar voor in de vissenkom en een naar chocolade ruikende vlooienband ?![]()
Hoef je die kom ook niet steeds te verschonenquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja is toch leuk een bruiskom,gat in de markt
Goed idee, dan regel ik wel een hondquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Euj Marty wij gaan wel naar de Animal lush meet
quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Goed idee, dan regel ik wel een hond
Ah lekker... jeugdsentimentquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:52 schreef imago het volgende:
Ik heb me net gedouched met Temptation. En nu ruik ik naar de My Little Pony die naar appeltjes ruikt
Je bent denk ik de 77ste die dit vraagt..quote:Op donderdag 16 juni 2005 10:37 schreef dnzl het volgende:
Pff, ik heb donderdag wat via de online-shop wat besteld maar nog niet binnen.
Hoelang duurt het gemiddeld voordat de postbode komt met mijn Lush?
Doe ik voor alle dieren lief hebbers van lush!quote:
Jammer, ik wilde wel een naar Lush ruikend poesjequote:Op donderdag 16 juni 2005 12:31 schreef Marty26 het volgende:
Beste Marty,
Leuk dat je zo enthousiast bent over onze producten!
Het ligt helaas niet in de planning om een dierenvariant te maken van Lush.
Ik stuur je idee wel door naar het hoofdkantoor in Engeland, dus misschien
in de toekomst.
Hoewel Lush een enorm diervriendelijk beleid heeft, is het niet verstandig
de producten te gebruiken op dieren. Dieren hebben hun eigen geur en kunnen
erg van slag raken door geuren op hun lichaam die ze niet gewend zijn. Ook
de ingrediënten kunnen irriterend zijn voor hun huid.
Maar misschien dus in de toekomst een Lush voor dieren, wie weet!
Met vriendelijke groet,
Lush NL
Hier dus de reply van lush![]()
Dank je welquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:44 schreef miki het volgende:
Even gruwelijk offtopic: Marty, de vormgeving van je weblog is echt superleuk![]()
Nu welquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:45 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Dank je welheb je wel wat achter gelaten in me gasten boekje dan?
quote:
Wat is jou probleem dan? ik bedoel lees het eens terug ik heb een meer dan normaale vraag gesteld!quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:51 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Jij vindt jezelf wel heel erg grappig he
Ben blij dat jij de enige bent die er zo over denkt.... Maar ga jij lekker met je bruisbal in bad zitten piekeren over een brief die gestuurt is naar lush!quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:53 schreef heaven7 het volgende:
Ja idd, superOpen anders ff een topic in onzin, je komt niet bepaald serieus over.
Dan ken je mij nog nietquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:51 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Jij vindt jezelf wel heel erg grappig he
Ze zal wel geen dieren lief hebster zijnquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dan ken je mij nog niet
En het is toch ontopic naar Lush mailen over dierenproducten,het is echt bloedserieus hoor dit
Onzinnig ik spreek jou wel als ze het uitbrengen en de halfe wereld met Lush voor dieren rond loopt!quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:58 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb geen bruisballenMaar kom, je valt die mensen lastig met onzinnige dingen, doe dat nou gewoon niet.
quote:
Ik geloof dat jij de enige bent die er problemen mee heeftquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:59 schreef heaven7 het volgende:
Juist wel, daaromMaar kom op, ga eens even ergens anders slowchatten.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:58 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb geen bruisballenMaar kom, je valt die mensen lastig met onzinnige dingen, doe dat nou gewoon niet.
Gebruik gewoon een normale shampoo of babyshampoo kan bestquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:06 schreef Auticia het volgende:
[afbeelding]
Honey, I've got a fucking dirty dog!!
Maarreh, ik zou het wel tof vinden hoor, hondenlush. De hondenshampoo die ik vanmorgen gekocht heb ruikt zo tammetjes, daar krijg ik die slootlucht volgens mij nooit mee weg.
Sloten zouden naar Lush moeten ruiken, dan had ik er geen problemen mee.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Gebruik gewoon een normale shampoo of babyshampoo kan best
hij is echt fucking grappig wel zo
Zie je er zijn wel mensen die me snappenquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:06 schreef Auticia het volgende:
[afbeelding]
Honey, I've got a fucking dirty dog!!
Maarreh, ik zou het wel tof vinden hoor, hondenlush. De hondenshampoo die ik vanmorgen gekocht heb ruikt zo tammetjes, daar krijg ik die slootlucht volgens mij nooit mee weg.
Graag gedaan hoorquote:Op donderdag 16 juni 2005 13:19 schreef tonks het volgende:
Is er ook een lush tegen PMS, dan kan iemand uit dit topic het zeer goed gebruiken.
, Wat ik trouwens wel vind, als je naar lush een mailtje stuurt krijg je een leuk persoonlijk mailtje terug. en dat vind ik altijd wel fijn bij een bedrijf.
De temptation vind ik trouwens erg lekker ruiken.
Nu nog lekker die massagebar van ymme proberen (Nogmaals bedankt)
En dan krijg ik nog 2 monsterkes van lush zelf..
wie wie wiequote:Op donderdag 16 juni 2005 13:19 schreef tonks het volgende:
Is er ook een lush tegen PMS, dan kan iemand uit dit topic het zeer goed gebruiken.
Ik had er ook een proejfe bijgedaan van een zeepje, volgens mij de olala ofzo.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:19 schreef tonks het volgende:
, Wat ik trouwens wel vind, als je naar lush een mailtje stuurt krijg je een leuk persoonlijk mailtje terug. en dat vind ik altijd wel fijn bij een bedrijf.
De temptation vind ik trouwens erg lekker ruiken.
Nu nog lekker die massagebar van ymme proberen (Nogmaals bedankt)
En dan krijg ik nog 2 monsterkes van lush zelf..
Ja ik zag hetquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:03 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik had er ook een proejfe bijgedaan van een zeepje, volgens mij de olala ofzo.
Die had ik bij mijn bestelling dubbel, en ik dacht laat ik eens aardig doen![]()
Dus dat creme, kleurige goedje is de sleepy head!
Temptation?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:06 schreef ymme het volgende:
@ tonks, heb jij niet iets, wat ik nog niet geprobeert heb, en zeker eens zal moeten proberen?
Nou mail je adres evenquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:12 schreef ymme het volgende:
[..]
Daar zou ik wel een stukjhe van willen proberen ja![]()
![]()
![]()
Ik wil alleen niet hebben, dat hij in mails erbij gaat vermelden, met wie hij woorden heeft gehad en waarom. Daar heb ik geen behoefte aan. Ik lik dus niets.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
nou zeg, tonks wordt hier helemaal afgefikt ineens , hij doet niks, valt reuze mee allemaal.
Ik dacht dat tonks een vrouwtje wasquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
nou zeg, tonks wordt hier helemaal afgefikt ineens , hij doet niks, valt reuze mee allemaal.
Neen. een jongentje.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:16 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Ik dacht dat tonks een vrouwtje was![]()
En hoe kan jij dat wetenquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
Gisteren persoonlijk bij postkantoor ingeleverdquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
daarom..
mijn angels delight is nog niet aangekomenben zo benieuwd
is ie al opgepost?
ben benieuwd of je vandaag je soft krijgt!quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:24 schreef Funnie het volgende:
[..]
Gisteren persoonlijk bij postkantoor ingeleverd![]()
Had gehoopt dat ie dan ook vandaag bij je zou aankomen..
Maar morgen moet het zeker komen dan!
(maaruh wat een gezeik hier de laatste dagen zeg!)
Nog één?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:22 schreef jessie het volgende:
Mijn hemel kan die wijvennijd ff ophouden hier.
Tis een lush topic. Zoek effe een ontspannend zeepie. Sop je hond in, ga onder de douche, steek een bubble bar in je reet, doe wat. Maar hier niet zeiken over wat je wel en niet mailt, msn't en weet ik veel naar elkaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
T lush topic is me grote liefde ja![]()
Waarom denk je dat ik hier nauwelijks meer post, ik vind het gewoon niet leuk/boeiend meer. Dat gezeur en gedram altijd, zo kinderachtig, misschien ben ik hier te oud voor ofzo.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:24 schreef Funnie het volgende:
[..]
(maaruh wat een gezeik hier de laatste dagen zeg!)
Maybe me 2.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:25 schreef Aventura het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hier nauwelijks meer post, ik vind het gewoon niet leuk/boeiend meer. Dat gezeur en gedram altijd, zo kinderachtig, misschien ben ik hier te oud voor ofzo.
jammer.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:25 schreef Aventura het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hier nauwelijks meer post, ik vind het gewoon niet leuk/boeiend meer. Dat gezeur en gedram altijd, zo kinderachtig, misschien ben ik hier te oud voor ofzo.
Heb je de demon in the dark binnen gekregen?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:25 schreef Aventura het volgende:
[..]
dat ben ik wel met je eens ja. af en toe echt alleen maar meet gechat, en dan kom je er zelf eik. niet eens meer tussen als je niet meegaat. dat is jammer.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:30 schreef Aventura het volgende:
Ok misschien ben ik wat stellig, maar in het begin was dit een leuk en luchtig topic over Lush, nu lijkt het meer over meets en onderlinge verhoudingen tussen mensen te gaan.
ik heb een tijdje terug een 'klein' stukje gekregen, maar die heb ik nog steeds, gaat niet heel hard eigenlijk vind ik.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:30 schreef _Boo_ het volgende:
Ik heb net Rockstar gebruikt en na nog maar twee keer douchen heb ik nog maar de helft (!) van het stuk over. Wat een rip off!
Nee, die houdt het bij mij goed vol, alleen de Honey, daar heb ik me in totaal denk ik 10 keer mee gewasen, nu is ie nagenoeg op. Maar hoe gebruik je het dan, op je lichaam, washand, of anders?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:30 schreef _Boo_ het volgende:
Ik heb net Rockstar gebruikt en na nog maar twee keer douchen heb ik nog maar de helft (!) van het stuk over. Wat een rip off!
Ja, idd.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:30 schreef Aventura het volgende:
Ok misschien ben ik wat stellig, maar in het begin was dit een leuk en luchtig topic over Lush, nu lijkt het meer over meets en onderlinge verhoudingen tussen mensen te gaan. @Ymme: ik ben nog niet thuis geweest vandaag, kan pas na 19:00 kijken
Direct op m'n lichaam. Honey ging inderdaad ook behoorlijk snel.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:31 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee, die houdt het bij mij goed vol, alleen de Honey, daar heb ik me in totaal denk ik 10 keer mee gewasen, nu is ie nagenoeg op. Maar hoe gebruik je het dan, op je lichaam, washand, of anders?
Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:25 schreef Aventura het volgende:
[..]
Karma is echt heel lekker, past wel bij je denk ik, jij houdt volgens mij niet van mierzoet. Bare Naked Lady is erg lekker, Big en Retread ken ik niet, die massagebars zijn allemaal lekker vind ik..quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, idd.
Hbe je mijn lijstje gezien aventura, is het wat voor me denk je?
quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja, en dan de mensen die elkaar niet mogen opsplitsen in die topics d.m.v. een random loterij, of een poll ofzo. komt alles toch nog goed
[/sarcasme]
sorry hoor...
Dream cream schijnt wonderen te verrichten voor de exceem huid, wondjes en zelfs puistjesquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:37 schreef Aventura het volgende:
[..]
Karma is echt heel lekker, past wel bij je denk ik, jij houdt volgens mij niet van mierzoet. Bare Naked Lady is erg lekker, Big en Retread ken ik niet, die massagebars zijn allemaal lekker vind ik..
Dream Cream ken ik niet, Bohemian zou ik niet nemen, dat is volgens Sanne heel vies en volgens mij net citronella voor op de camping.
Dat wilde ik net voorstellen, ik vind dat een prima idee!! Ik leg het wel voor aan Schatjequote:Op donderdag 16 juni 2005 14:44 schreef Funnie het volgende:
Ik had het al eerder aangekaart over die meet chat. Het zou echt geen slecht idee zijn dat er een apart topic komt voor en over de lush meets. Zo doen ze dat ook in dieettopic en het werkt fantastisch op die manier.
Maar ja wie ben ik?
En sanne gewoon lekker weer mee kletsen hoor. ik mis je hier ook!
Jouw temptation is nog niet gepost, het geld was nog niet binnen ik verwacht eigenlijk wel dat het er morgen op staat dus dan zal ie ook morgen op de post gaanquote:Op donderdag 16 juni 2005 14:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
daarom..
mijn angels delight is nog niet aangekomenben zo benieuwd
oh en d etemptation ook niet
is ie al opgepost?
geld is overgemaakt
Ik zou Bohemian schrappen. Probeer eerst maar een stukje van de mijne, ik vind er weinig aan. Er zijn veel lekkerder zeepjes.quote:Op donderdag 16 juni 2005 09:27 schreef Ripley het volgende:
Mijn lush verlanglijstje tot nu toe:
Big/retread
Black Magic/It's a Pleasure, Treasure
Dream Cream
Bohemian
Lijkt mij ook een goed plan, kheb kramp in mn vingers van het scrollen over 'ik ga wel en ik kan niet" en steeds weer nieuwe meeting-lijstjes. Misschien dat het aantal nieuwe topics dan ook eens bij te houden is...quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat wilde ik net voorstellen, ik vind dat een prima idee!! Ik leg het wel voor aan Schatje
Echt beter, want nu kunnen mensen die niks met die meets te maken hebben (zoals ik nu) en nieuwe mensen weer posten in een toegankelijk en open topic.
Tel dan ook de volgende vragen eens:quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:57 schreef tonks het volgende:. ga voor de gein eens tellen hoevaak er gevraagd is wanneer de meeting is
als je dat allemaal zou gaan weren blijft er geen topic meer over.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:03 schreef tonks het volgende:
Tel dan ook meteen
"ik ga me nu douchen met ...."
"heb me net gewassen met ... "
Sja ok, maar wat op de site staat is allemaal nogal euforisch.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:01 schreef Sanne het volgende:
Staat toch allemaal op de website van Lush?
Nee dat bedoel ik juist.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
als je dat allemaal zou gaan weren blijft er geen topic meer over.
dat was nou juist de lol van dit topic.
dacht ik.
toen.
En die vond ik nou wel weer leuk.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:03 schreef tonks het volgende:
Tel dan ook meteen
"ik ga me nu douchen met ...."
"heb me net gewassen met ... "
Vind ik vrij normale vragen eigenlijk. Dat soort vragen zie je in alle topics hier in LIF.quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:58 schreef Sanne het volgende:
[..]
Tel dan ook de volgende vragen eens:
- Hoe lang duurt het voor mijn pakketje bezorgd wordt?
- Wat zijn de bezorgkosten?
- Hoe ruikt ie?
Een website kan je niet ruiken en het geeft geen antwoord terug.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:01 schreef Sanne het volgende:
Staat toch allemaal op de website van Lush?
Daar is wiki toch ook voor? Er staan nu heel wat resenties op.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:05 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Sja ok, maar wat op de site staat is allemaal nogal euforisch.
In werkelijkheid is hier te lezen dat sommige dingen toch tegen blijken te vallen, lijkt me wel handig om te weten voor internetbestellers (zoals ik)![]()
ok, nu hou ik op, aan SC-ers is geen gebrek hier![]()
En al die andere vragen en dingen dan? Een apart forum zou helemaal geweldig zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:10 schreef Aventura het volgende:
Het ontoegankelijke zit hem in het meet-gebazel en in het duizelingekkende tempo, dat grotendeels wordt veroorzaakt door meet-gebazel. Dé oplossing is een apart meet-topic.
Weetje wat pas geweldig zou zijn, Een heel land vol lush waar iedereen lekker ruikt.. en met groene kleren met het lush logo rond loopt, waar alles lush gratis is en overal douches en baden staan.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:12 schreef heaven7 het volgende:
[..]
En al die andere vragen en dingen dan? Een apart forum zou helemaal geweldig zijn.
Tuurlijk moeten mensen vragen kunnen stellen, zeker als het over iets specifieks gaat wat een site niet kan beantwoorden. Maar als de zoveelste vraag "hoelang duurt het voor mijn bestelling bezorgd wordt" voorbij komt denk ik wel van, die info kun je prima op de site vinden.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
maargoed, feit blijft wel dat mensen soms te snel naar de site toegeschopt worden, als ze een vraag hebben.
zo van, het staat toch op de site, of watof in de wiki ja.
het gaat natuurlijk ook om de persoonlijke ervaringen.
de 1 vind rockstar naar barbiepoppen ruiken, de ander naar een uitgerangeerde snoepwinkel.
en juist dat soort dingen zijn leuk. de ervaringen, ideeen [ergens een trema erbij] enz.
Dat zou inderdaad geweldig zijnquote:Op donderdag 16 juni 2005 15:13 schreef tonks het volgende:
[..]
Weetje wat pas geweldig zou zijn, Een heel land vol lush waar iedereen lekker ruikt.. en met groene kleren met het lush logo rond loopt, waar alles lush gratis is en overal douches en baden staan.
![]()
ja, okay. maar om dan een heel apart forum te maken, gaat mij te ver.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:13 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Tuurlijk moeten mensen vragen kunnen stellen, zeker als het over iets specifieks gaat wat een site niet kan beantwoorden. Maar als de zoveelste vraag "hoelang duurt het voor mijn bestelling bezorgd wordt" voorbij komt denk ik wel van, die info kun je prima op de site vinden.
Precies. Als we iedereen zouden doorverwijzen naar andere sites, zouden we het hele forum wel kunnen opdoeken, want het staat allemaal vast wel ergens op Google...quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
maargoed, feit blijft wel dat mensen soms te snel naar de site toegeschopt worden, als ze een vraag hebben.
zo van, het staat toch op de site, of watof in de wiki ja.
en dat is jammer.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:15 schreef Mirjamke het volgende:
De reden waarom ik hier erg onregelmatig/niet meer post.
Ik kom er gewoon niet tussen.
Ehmm ik ben vandaag 1tje geweest van hoe lang...quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:13 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Tuurlijk moeten mensen vragen kunnen stellen, zeker als het over iets specifieks gaat wat een site niet kan beantwoorden. Maar als de zoveelste vraag "hoelang duurt het voor mijn bestelling bezorgd wordt" voorbij komt denk ik wel van, die info kun je prima op de site vinden.
Nja, ik vind het engelse forum erg leuk hoor, hoewel daar wellicht veel meer mensen nog komen dan hier.. het is misschien niet nodig maar ik zou het leuk vinden.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ja, okay. maar om dan een heel apart forum te maken, gaat mij te ver.
en zie ik ook niet gebeuren.
er zullen altijd 'newbie's 'bijkomen. en ach, ze vragen en ze vragen.
mijn rvagen worden ook steeds genegeerd, en dats chijnt prima te werken hoor.
Ik doelde niet op jou hoor. Ik bedoelde meer de mensen die de moeite niet willen nemen om zulke info op te zoeken.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:16 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ehmm ik ben vandaag 1tje geweest van hoe lang...
Maar dat komt omdat ik de eerste keer op donderdag besteld heb en het woensdag binnen had. Nu heb ik op woensdag besteld vorige week en heb het nog niet binnen terwijl het geld er wel allang af is. Maar heb mijn antwoord inmiddels al via Lush zelf...
Heel fijn dat jij alles al uit je hoofd weet en alles weet te vinden, maar sommige mensen weten nog niet zo goed hoe het allemaal werkt. Alsof jij meteen alles wist en geen vragen meer stelt.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:13 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Kijk, en dat is gewoon lullig. Jammer dat dat zo moet gaan.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:15 schreef Mirjamke het volgende:
De reden waarom ik hier erg onregelmatig/niet meer post.
Ik kom er gewoon niet tussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |