Goedzo jongen. Vooral blijven denken en proberen. De Intensive Care ligt er vol mee.quote:Ach man, ik rij je gewoon de stront in de ogen, maar dat is kennelijk iets waar je niet tegen kan.
Jouw definitie van gezelligheid ken ik onderhand ook wel hoor. Geen geld, niet stoppen en vervolgens met een chagrijnige kop weer naar huis vertrekken.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Jullie definitie van gezellig dan heh...
ja gezellig met elkaar praten en op terras zitten tussen andere mensenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:15 schreef Youssef het volgende:
Gelukkig binnenkort weer een gezellige meet
En wat voor mensen inderdaad..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja gezellig met elkaar praten en op terras zitten tussen andere mensen![]()
In 1x goed.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:17 schreef Youssef het volgende:
[..]
Jouw definitie van gezelligheid ken ik onderhand ook wel hoor. Geen geld, niet stoppen en vervolgens met een chagrijnige kop weer naar huis vertrekken.
dag jezusquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar goed, ik ga weer eens, Hicham en Youssef, ik heb jullie adres, dus ik zal wel bellen om jullie ouders te condoleren als het zover is
en jij moet nu ook eens kappen met doorzuigen en drammen.....begin het een beetje zat te worden het gedram van jou!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar goed, ik ga weer eens, Hicham en Youssef, ik heb jullie adres, dus ik zal wel bellen om jullie ouders te condoleren als het zover is
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
en jij moet nu ook eens kappen met doorzuigen en drammen.....begin het een beetje zat te worden het gedram van jou!
toevallig dat het hier gezellig en rustig was totdat jij weer kwam posten.....oe maar wacht ligt natuurlijk weer aan de anderen....
quote:
Ach, die jongen krijgt nog wel een keer een knuppel in z'n nek. Dat weet ik zekerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
en jij moet nu ook eens kappen met doorzuigen en drammen.....begin het een beetje zat te worden het gedram van jou!
toevallig dat het hier gezellig en rustig was totdat jij weer kwam posten.....oe maar wacht ligt natuurlijk weer aan de anderen....
Moet je effe al je vrienden opbellen, hier heb je 20 eurocentquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:21 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ach, die jongen krijgt nog wel een keer een knuppel in z'n nek. Dat weet ik zeker.
nee joh hij rijd zich vast dood op de motor met zijn jarenlange circuit ervaringquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:21 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ach, die jongen krijgt nog wel een keer een knuppel in z'n nek. Dat weet ik zeker.
Goed oefenen en je grenzen verleggen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik hoop echt dat ik op een dag net zo goed word als jullie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
manne...Ga jij dan ook zo hard de dijk af als hij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
manne...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
manne...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij loopt altijd te miepen dat het te hard gaat
![]()
Tis meer dat je je serieus knopje bent vergeten uit te zettenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pfff
stukje realiteit is niet weg....kijkgedrag heb ik afgekeken van pepijn en rietmogen jullie het niet leuk vinden, tis wel zo...
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jij loopt altijd te miepen dat het te hard gaat
![]()
wat ik de Lims heb zien doen met hun motoren ligt riet s'nachts van te dromenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pfff
stukje realiteit is niet weg....kijkgedrag heb ik afgekeken van pepijn en rietmogen jullie het niet leuk vinden, tis wel zo...
Maar met 100 door een 30km-zone is toch vet stoer man! DAN kan je pas echt rijden!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wie gaat er nu 160 of harder op een dijk rijden??
oopsquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:34 schreef Youssef het volgende:
[..]
Tis meer dat je je serieus knopje bent vergeten uit te zetten
Haha, ik kan mn lach niet inhouden bij het lezen van deze post, maar ik denk dat in jouw ogen iemand al snel iets ''bijzonders'' doet met zijn motorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wat ik de Lims heb zien doen met hun motoren ligt riet s'nachts van te dromen![]()
![]()
Net zo vaak als het met jou goed zal gaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:38 schreef Rietvaerder het volgende:
"iets met hoevaak zal het nog goedgaan"
dat was middernachtquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:37 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Maar met 100 door een 30km-zone is toch vet stoer man! DAN kan je pas echt rijden!
Heb ut over Mercy_Slijmbol...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat was middernachten toen had ik net 2 dagen mijn 1e motor
1 verschilletje:quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:40 schreef Youssef het volgende:
[..]
Net zo vaak als het met jou goed zal gaan.Misschien duurt het bij jou alleen iets langer.
Komt omdat iedereen denkt dat ze megagoed kunnen rijden totdat ze buiten hun schulpje komen en tot de conclusie komen dat ze stuk voor stuk als zoutzakken rijden, op enkele na.quote:
ik ben hier de enige die kan rijden...sim-pel.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:42 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Komt omdat iedereen denkt dat ze megagoed kunnen rijden totdat ze buiten hun schulpje komen en tot de conclusie komen dat ze stuk voor stuk als zoutzakken rijden, op enkele na.
En als je er vervolgens iets van zegt heb je OF een plaat voor je kop OF je bent almachtig.
wij hebben dan ook 4 wielen ipv 2quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:21 schreef Spyronius het volgende:
Pff deel 249 pas, wij zitten lekker al op deel 537![]()
och guttegut, schuif je het weer op anderen af, is niet de eerste keer dat je het doetquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:42 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Komt omdat iedereen denkt dat ze megagoed kunnen rijden totdat ze buiten hun schulpje komen en tot de conclusie komen dat ze stuk voor stuk als zoutzakken rijden, op enkele na.
En als je er vervolgens iets van zegt heb je OF een plaat voor je kop OF je bent almachtig.
Schuif niets op andere af, ik zeg waar het op staat en dat doet pijn...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
och guttegut, schuif je het weer op anderen af, is niet de eerste keer dat je het doet![]()
Post toegevoegd aan bookmarks by the wayquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wat ik de Lims heb zien doen met hun motoren ligt riet s'nachts van te dromen![]()
![]()
ooit wel eens afgevraagd waarom mensen zo op jou reageren??quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Schuif niets op andere af, ik zeg waar het op staat en dat doet pijn...
Kwam hier alleen maar om iets te vragen aan OPM... vervolgens word er gesuggereerd dat ik terug ben door te doen alsof er niets gebeurt is.. alsof het topic hun eigendom is, kom nou toch, en als ik dan wat tegengas geef breekt de pleuris uit
dat zal wel meevallen, ik heb 4 banden met 70 wangdiktequote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Nou, veel plezier nog met zn allen mannen en niet te hard rijden anders rullen je banden helemaal op
doei hequote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Nu is het moment dat ze weer gaan reageren, met wat support van een moderatorBeaam het allemaal jongens!
Veeeeel succes nog![]()
ik kom niet op jouw begrafenisquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:50 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Post toegevoegd aan bookmarks by the way
Dat kan ook niet anders met zo'n ontvangst.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:23 schreef bwt het volgende:
Hmmm, was weer gezellig hier merk ik.
Blij dat ik iets anders te doen had.
En het begon normaal, jammer dat het weer om heeft moeten draaien.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:18 schreef RB het volgende:
Laters
Ik duik onder wol, morgenvroeg weer 4 uur rijles
![]()
![]()
![]()
Euhhhh ThaFreak ?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:52 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ooit wel eens afgevraagd waarom mensen zo op jou reageren??
zal ook vast wel geen reden hebben he![]()
Ja, is nou niet echt aantrekklijk he.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Euhhhh ThaFreak ?
Je nueckt een opel logo man !!!![]()
Ik zie hem toch nooit joh !quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:39 schreef bwt het volgende:
Dat logo heeft ie al zooo lang
Doe jij nooit he ?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:42 schreef bwt het volgende:
O ja, die modjes komen alleen maar langs als er mot is.
En over het algemeen is het dan ook nog een andere mod die dan langs komt wippen
[edit]
stiekum je post bijwerken hè, je lijkt wel op mercy
[/edit]
Ik zou dat Nooooooooiiiiiiitttt durven..............quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:47 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Doe jij nooit he ?
Hoe is ie trouwens ?
nog noooooooit gedaan toevallig hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik zie hem toch nooit joh !
* de enige band met hem is dat hij mij notes toebedeeld heeft.
Onterecht natuurlijk.....
we reageren alleen als er mot is, maar lezen doen we wel vakerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:42 schreef bwt het volgende:
O ja, die modjes komen alleen maar langs als er mot is.
En over het algemeen is het dan ook nog een andere mod die dan langs komt wippen
[edit]
stiekum je post bijwerken hè, je lijkt wel op mercy
[/edit]
Dan deed je alsof....quote:
Tief op man !quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:06 schreef Patrick281 het volgende:
.. en ja vrouwen vertonen dan volggedrag he, Ondeugend.![]()
geen pta mod iidquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:12 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dan deed je alsof....
Of het was toch die vakantieganger !
Jij kan zien wie wel ?quote:
tuurlijk kan ik dat zien....waarom ben ik anders mod geworden behalve het kleurtje danquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jij kan zien wie wel ?
We moeten gauw eens MSN-en freakie !
*toevoegt !quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:23 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tuurlijk kan ik dat zien....waarom ben ik anders mod geworden behalve het kleurtje dan
Hoezo, vind je het normaal dat OPM dan in een van zijn eerste dagen 's nachts over de dijken knaltquote:
nee, ik doelde op het feit dat het 's avonds laat leuker kleppen is.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:22 schreef ondeugend het volgende:
Zeg val jij op freaks ?
* legt Youssef het zwijgen op met een donkerbruintje van Mercy.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:26 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hoezo, vind je het normaal dat OPM dan in een van zijn eerste dagen 's nachts over de dijken knalt
Oh nee, wacht, al je opmerkingen zijn gebasseerd op persoonlijke tekortkomingen.Bij deze Riet, vanaf heden reageer ik nooit meer op je. Dan kan Fok!MC tenminste gezellig blijven. Ik had bijna mezelf de schuld gegeven van het begin van de rel van vanavond, maar toen zag ik dat ik je geheel terecht een goede ziekte had toegewenst, gezien je trollerige opmerking en je verleden.
Tot nooit en bewaar vooral je grip op de weg en beland niet in de bosjes
Hej ondeugendquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
* legt Youssef het zwijgen op met een donkerbruintje van Mercy.
KAUWEN jij !!!quote:
Hmmquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:34 schreef bwt het volgende:
zo, de afwas-misschien staat ook weer stil.
nu nog ff scheren en dan ben ik weer klaar voor de nachtrust
De komende weekenden ben ik even druk....quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:34 schreef Youssef het volgende:
Wat zei je nou laatst? Je kant vanaf mdden juli tot midden augustus niet meeten of je kan helemaal niet meeten vanaf nu
quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:36 schreef ondeugend het volgende:
[..]
De komende weekenden ben ik even druk....
En volgens mij ben ik flieft ook nog ! Maar vanaf half juli tot half augustus ben ik bereid jullie live dwars te zitten !![]()
Je weet wel dat stoppeltjes sexy zijn he ?quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:34 schreef bwt het volgende:
zo, de afwas-misschien staat ook weer stil.
nu nog ff scheren en dan ben ik weer klaar voor de nachtrust
feli , hopelijk heb je meer suc6 dan dat ik dat had.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:36 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En volgens mij ben ik flieft ook nog !
we kunnen haast niet wachten.....quote:Maar vanaf half juli tot half augustus ben ik bereid jullie live dwars te zitten !![]()
HAHAHAH, maar daar zijn niet alle dames het even over eens heb ik al ondervonden.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je weet wel dat stoppeltjes sexy zijn he ?
Ik denk dat je het dan wel goed doet...quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:47 schreef bwt het volgende:
[..]
HAHAHAH, maar daar zijn niet alle dames het even over eens heb ik al ondervonden.
ik scheer me niet elke dag, vaak om de 2-3 dagen, dan zijn de stoppels dusdanig lang dat ik ga plukken of dat ze in de helm irritant gaan worden.
En 's avonds scheren zorgt er voor dat de baardgroei aan het eind van de dag weer duidelijk zichtbaar is.
Ik zie je project met verheugen tegemoet....quote:
Welk projectquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:54 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik zie je project met verheugen tegemoet....
Het zal een kunstwerk worden nu je een maand niet meer in FB mag komen en dus alle tijd hebt...
Owwww... nam ik zo maar aan dat jij ergens tussen juli en augustus een leuke route ging uitzetten.quote:
Dat laat ik over aan Martie en co.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:56 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Owwww... nam ik zo maar aan dat jij ergens tussen juli en augustus een leuke route ging uitzetten.
Dan wordt het zeker een mooie dag !quote:
Zeker wel, ik ben er met een 10-20 minuten ook aan toequote:Op woensdag 15 juni 2005 00:57 schreef Youssef het volgende:
En nu ga ik als eerst slapen. 1.00 mag toch wel de grens zijn
dat moet wel een baard van drie weken zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:01 schreef bwt het volgende:
[..]
Zeker wel, ik ben er met een 10-20 minuten ook aan toe
quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:15 schreef bwt het volgende:
Zo, bwt is klaar voor de nachtrust.
dan kan ik morgen weer met frisse tegenzin aan het werk
quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:15 schreef bwt het volgende:
Zo, bwt is klaar voor de nachtrust.
dan kan ik morgen weer met frisse tegenzin aan het werk
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:35 schreef Patrick281 het volgende:
Dat kan ook niet anders met zo'n ontvangst.![]()
Maar ja, mannen en motoren, boysz with toysz.![]()
Anders negeer je het gewoonquote:Op woensdag 15 juni 2005 07:54 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Goedemorgen jongens (en meisjes uiteraard ook)
Dit zal voorlopig mijn laatste post zijn hier @ Fok! MC SC.
Dit omdat het teveel tijd vraagt en omdat er een één of ander onverlaat (noem geen namen maar het begint met een r en eindigt op ietvaerder) weer @ topic zit te posten.
Mên wat heeft die gast een enorme gewapende eikenhouten plaat voor zijn snufferd.
Laters
Dat kwam van diep.quote:
Ik zie al genoeg zinnige reactie's hierop, later.quote:
Schijnt inderdaad dat ie een chromosoompje mist.quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:17 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Is dat niet die gozer die in elk V&A motor topic komt melden dat ie ook slap kan lullen?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:59 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dan wordt het zeker een mooie dag !![]()
dat is juist hetgene waar het hem om te doen isquote:Op woensdag 15 juni 2005 07:54 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Goedemorgen jongens (en meisjes uiteraard ook)
Dit zal voorlopig mijn laatste post zijn hier @ Fok! MC SC.
Dit omdat het teveel tijd vraagt en omdat er een één of ander onverlaat (noem geen namen maar het begint met een r en eindigt op ietvaerder) weer @ topic zit te posten.
Mên wat heeft die gast een enorme gewapende eikenhouten plaat voor zijn snufferd.
Laters
iedereen beslist voor zichzelf.quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
dat is juist hetgene waar het hem om te doen isde boel verzieken
![]()
jammer hoor dat het zo moet![]()
het was best lachen gisteren maar het moet niet ten koste van de sfeer gaan dus bij deze sluit ik me bij Yoessef aanquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:26 schreef Youssef het volgende:
vanaf heden reageer ik nooit meer op je. Dan kan Fok!MC tenminste gezellig blijven.
Voordeel is dat jij al wat ervaring hebt opgedaan als negeerder zeg maarquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het was best lachen gisteren maar het moet niet ten koste van de sfeer gaan dus bij deze sluit ik me bij Yoessef aan![]()
Hoezo ? wil je tips hebben ?quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Voordeel is dat jij al wat ervaring hebt opgedaan als negeerder zeg maar
quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:01 schreef hicham het volgende:
Voordeel is dat jij al wat ervaring hebt opgedaan als negeerder zeg maar
Maar het verzieken van de sfeer kan je niet 1 persoon aanrekenen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
het was best lachen gisteren maar het moet niet ten koste van de sfeer gaan dus bij deze sluit ik me bij Yoessef aan![]()
ik zeg ook niet dat Riet de enige was hoorquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Maar het verzieken van de sfeer kan je niet 1 persoon aanrekenen.
Iedereen deed mee.![]()
Waar gehakt wordt vallen spaanders.![]()
wat niet wegneemt dat we het hem wel degelijk aan kunnen rekenenquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat Riet de enige was hoor![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:19 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
wat niet wegneemt dat we het hem wel degelijk aan kunnen rekenen
uhuh, lekker klusweer. Vanavond maar eens gaan doen. Staat wat bedrading op het programmaquote:
Ik heb zo'n medelijden met jou, hard aan het werk omde centjes op tafel te krijgen, zij heerlijk van het weer aan het genieten en de centjes uitgeven.quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Raus is lekker Motor rijden vandaag
![]()
ik heb ze vanmorgen met dikke nog slaperige oogjes geholpen haar motor uit de schuur te zettenquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:47 schreef bwt het volgende:
[..]
Ik heb zo'n medelijden met jou, hard aan het werk omde centjes op tafel te krijgen, zij heerlijk van het weer aan het genieten en de centjes uitgeven.
Ahhhhhhhh,,,,,,,![]()
![]()
![]()
Moet ook 1 dezer dagen klussen. Liefst vandaag of morgen, maar moet nog een Haynesboekie scoren. Ga ik vandaag even regelen samen met de rest Als ik uit m'n luie stoel kom tenminstequote:Op woensdag 15 juni 2005 09:33 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
uhuh, lekker klusweer. Vanavond maar eens gaan doen. Staat wat bedrading op het programma
Ach gossie, en jij helemaal alleen op het werkquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Raus is lekker Motor rijden vandaag
![]()
Goed, maar totdat het (nu) gezegt is leek het wel wat eenzijdig praten achteraf.quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik zeg ook niet dat Riet de enige was hoor![]()
Ben je weer aan het werk verder?quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:33 schreef Gebakken_vissie het volgende:
uhuh, lekker klusweer. Vanavond maar eens gaan doen. Staat wat bedrading op het programma
quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:47 schreef bwt het volgende:
Ik heb zo'n medelijden met jou, hard aan het werk omde centjes op tafel te krijgen, zij heerlijk van het weer aan het genieten en de centjes uitgeven.
Ahhhhhhhh,,,,,,,![]()
![]()
![]()
Ja, 31 mei begonnen, 1 juli word oude contract ontbonden.quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:50 schreef Patrick281 het volgende:
Ben je weer aan het werk verder?![]()
[..]
![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:16 schreef hicham het volgende:
Je kant eventueel ook een terrasje pakken met die vorige meetgast, hij voelt zich weer eenzaam denk ik
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/101340/1
hij weet van FOK afquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:16 schreef hicham het volgende:
Je kant eventueel ook een terrasje pakken met die vorige meetgast, hij voelt zich weer eenzaam denk ik
http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/101340/1
Eensquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:08 schreef Patrick281 het volgende:
Maar het verzieken van de sfeer kan je niet 1 persoon aanrekenen.
Iedereen deed mee.![]()
Wel een beetje aangeleerd gedrag door de almachtige.quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Plus, dit topic is van niemand…er wordt wel zo naar gehandeld
Mss omdat de mods ook genoeg hebben van dat gezeik en gezuig als hij erbij is? Mss dat het deze keer niet direct door hem is veroorzaakt, maar ik denk dat iedereen wel doorheeft dat als er gezeik was, hij dat wel voor elkaar wist te krijgen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Eensen daar heb ik hier altijd moeite mee, zelfs de mods doen hier aan mee
riet is gewoon standaard degene die het heeft gedaan en de rest vd fok mcers zijn onschuldig
Plus, dit topic is van niemand…er wordt wel zo naar gehandeld
hee, ik heb niet alles doorgebaggerd. En ik zeg 'mss niet direct'quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
het word nu gewoon omgedraaid,![]()
deze keer is "hij" niet begonnen
![]()
![]()
![]()
neeeeee, doe het niet, we zijn er meer kwijtgeraakt op die manierquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:18 schreef hicham het volgende:
Pomptiedom [afbeelding]
Ik ga naar buiten, de grote enge wereld instappenToedeliedoki
Tuurlijk mag je dat zeggen, en hoe komt dat denk je? Omdat ik andere ideeen heb dan jullie, en als ik die uit (de manier waarop is wellis wat TE, dat weet ik) word ik van alle kanten geschopt...quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:26 schreef hollander172 het volgende:
Je mag toch voorzichtig zeggen dat zonder Stephan de sfeer een stuk beter is. Daarnaast snap ik niet waarom de mods niet ingrijpen aangezien hij doorpost tijdens zijn banperiode.![]()
ow, dus het besluiten wie er hier welkom zijn is aan jou behouden? Ik kan me nog iets herinneren over een óngewenst persoon die het topic kwam verzieken'quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:27 schreef Rietvaerder het volgende:
1 grote poppenkast dit hier...
Beste Hicham, ik kan hier gewoon normaal posten hoor, daar heb jij niets, maar dan ook niets over te zeggen. Als ik iets aan OPM wil vragen via dit topic is dat mijn keuze. En dat er dan sommige mensen zijn die over hun nek gaan bij het zien van mijn nickname is dat hun probleem, heb ik toch geen boodschap aan?
En ja, natuurlijk heb ik een grote plaat voor mn kop... , wat is jullie definitie van een plaat voor je kop hebben? Als jullie in je droom-wereldje zitten en ik ben reeel heb ik dus een plaat voor mn kop? Dus eigenlijk als ik dingen zeg die jullie niet willen horen, ja, in dat geval heb ik dan een plaat voor mn kop ja
En je hoeft je geen zorgen te maken dat ik ''weer'' gezellig kom posten alsof er niets gebeurd is, want heb dit hoofdstuk totaal afgesloten.... Fok! MC = history voor mij
Of ik welkom ben of niet interesseert me dus geen ruk, ik sta in mijn recht om hier (op een normale manier volgens de policy) te postenquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:31 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ow, dus het besluiten wie er hier welkom zijn is aan jou behouden? Ik kan me nog iets herinneren over een óngewenst persoon die het topic kwam verzieken'
het zijn niet je ideeen, het is idd de manier waarop, het niet kunnen erkenen als je er een keer naast zit of iets gewoon niet weet.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:28 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat zeggen, en hoe komt dat denk je? Omdat ik andere ideeen heb dan jullie, en als ik die uit (de manier waarop is wellis wat TE, dat weet ik) word ik van alle kanten geschopt...
Who the f*ck ben je eigenlijkquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:33 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
het zijn niet je ideeen, het is idd de manier waarop, het niet kunnen erkenen als je er een keer naast zit of iets gewoon niet weet.
Niet verkeerd bedoeld maar communicatief kan je inderdaad nog wel iets aan je vaardigheden poetsen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Tuurlijk mag je dat zeggen, en hoe komt dat denk je? Omdat ik andere ideeen heb dan jullie, en als ik die uit (de manier waarop is wellis wat TE, dat weet ik) word ik van alle kanten geschopt...
nee, toen jij nog knikkerde speelde ik al met andere ballenquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:33 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Who the f*ck ben je eigenlijkHeb ik met jou geknikkerd vroeger?
ik weet het. Ga zo ook weer terug naar buiten. Denk dat ik hier maar eens een draadloos netwerkje ga neerkwakkenquote:
1773 hmfp pwnagequote:
vertel me eens waarom het hier gewoon goed en gezellig ging totdat riet weer begon te posten???quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Eensen daar heb ik hier altijd moeite mee, zelfs de mods doen hier aan mee
riet is gewoon standaard degene die het heeft gedaan en de rest vd fok mcers zijn onschuldig
Maakt niet uit, voor mijn part wordt er gewoon helemaal niets meer over gezegd. Ik heb er alweer spijt van dat ik heb gereageerd. Op deze manier hebben ik en velen gewoon geen zin meer in FokMC. We gaan gewoon weer verderquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
vertel me eens waarom het hier gewoon goed en gezellig ging totdat riet weer begon te posten???
Ligt zeker weer aan de anderen??? Iedere keer er hier gereld werd had riet ermee te maken, maar lag zeker ook weer aan de anderen???
triest ditquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
het word nu gewoon omgedraaid,![]()
deze keer is "hij" niet begonnen
![]()
dus heeft ie in andere gevallen ook de zwarte piet toegeschoven gekregen die zielige jongen bedoel het zo goeden de rest " niet harde kern" wil hem weg pesten
![]()
![]()
![]()
vertel me eens wat riet zo verkeerd dit gisteren? vertel me eens waarom dit altijd zo gebeurd?quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
vertel me eens waarom het hier gewoon goed en gezellig ging totdat riet weer begon te posten???
Ligt zeker weer aan de anderen??? Iedere keer er hier gereld werd had riet ermee te maken, maar lag zeker ook weer aan de anderen???
Waarom komt Riet hierheen om iets tegen jou te zeggen als hij dat ook via MSN of email kan doenquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vertel me eens wat riet zo verkeerd dit gisteren? vertel me eens waarom dit altijd zo gebeurd?
nogmaals, iedereen heeft schuld en hier is riet altijd het zwarte schaap...daar heb ik moeite mee, modjuh...
is dit topic van jou dan? of van mercy?quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarom komt Riet hierheen om iets tegen jou te zeggen als hij dat ook via MSN of email kan doen
ach je weet net zo goed als mij hoe mensen over hem denken en op hem reageren.....quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
triest ditriet is altijd de schuldige idd, dat wil je horen toch
[..]
vertel me eens wat riet zo verkeerd dit gisteren? vertel me eens waarom dit altijd zo gebeurd?
nogmaals, iedereen heeft schuld en hier is riet altijd het zwarte schaap...daar heb ik moeite mee, modjuh...
Dat vind ik zelf idd ook wel een kul argument, alhoewel ik betwijfel waarom Riet opeens 'schijnheilig' terug komt terwijl die eerst van alles onder kloontjes heeft gezegd. Goed, daar kan ik verder vrede mee hebben, maar ga me niet zitten quoten om te stangen. Daar begon het voor mij mee.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is dit topic van jou dan? of van mercy?
Tweemaal neequote:Op woensdag 15 juni 2005 13:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
is dit topic van jou dan? of van mercy?
Ik probeer slechts duidelijk te maken dat Riet hier niets te zoeken heeft. Niet vanuit zijn eigen oogpunt en niet vanuit het oogpunt van Fok!MC. Dat heeft verder niets met bezit van een topic te makenquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Dat moet je aan riet vragen...maar waarom zou het niet kunnen?
Zo is het niet echt gegaan. Er kwam een user wat vragen in dat topic over file rijden. Daarna postte ik iets wat ik in dat geval zou doen en kwam Riet met een doodleuke stangende opmerking (heeft ie vaker gedaan) Tot zover, geen probleem. Ik scheld hem uit, hij NSB't mij ok. Dan gaan we weer verder.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Dat moet je aan riet vragen...maar waarom zou het niet kunnen? Alsof riet eerst alels goed moet maken om hier te mogen posten. Dat duidt op bezit van dit topic....
ik heb toch echt een reactie van Youssef gister ge-edit dus een vrijbrief hebben ze zeker niet, maar kan het me erg goed voorstellen dat ze er zo over denken hoor....quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@ mod: Dus dat is een vrijbrief voor mercy en joes om er maar tegen te kotsen??
...en daarna werd het slechts een flame partij omdat er toen weer werd begonnen over Hicham & mijn rijstijl. Toen heb ik idd meerdere dingen gezegd om Riet op z'n pik te trappen over snot voor de ogen rijden e.d. maar dat je er serieus op in ging vond ik dan weer jammerquote:
uitpraten...met Rietquote:Op woensdag 15 juni 2005 14:11 schreef Youssef het volgende:
[..]
...en daarna werd het slechts een flame partij omdat er toen weer werd begonnen over Hicham & mijn rijstijl. Toen heb ik idd meerdere dingen gezegd om Riet op z'n pik te trappen over snot voor de ogen rijden e.d. maar dat je er serieus op in ging vond ik dan weer jammer
Er worden naar mijn idee sowieso nogal wat verwijten naar elkaar toe gemaakt incl.en
smileys terwijl het net zo goed gewoon uitgepraat kan worden
![]()
Het ging meer om de discussie tussen Martie en OPM. Dat is nergens voor nodig. En over Riet praten heb ik gewoon geen zin, wat dat verpest de sfeer gewoon.quote:
hmmz begin nieuwsgierig te worden wie jij nou bent....quote:
misschien wel beidequote:Op woensdag 15 juni 2005 14:21 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hmmz begin nieuwsgierig te worden wie jij nou bent....
kloon of lurker.....
Een aantal weten het antwoord daarop.........quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:21 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hmmz begin nieuwsgierig te worden wie jij nou bent....
kloon of lurker.....
quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:21 schreef Youssef het volgende:
Hej Pepijn, waarom stuur je dit spelletje niet naar je baas.![]()
Echte humor, misschien kan ik er een paar toepassen op mijn baas?????quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:21 schreef Youssef het volgende:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:21 schreef Youssef het volgende:
Hmm, volgens jou is het raak en volgens bwt is het mis. Er is ook nooit enigheid tussen die motorrijders hequote:
Die echte motorrijders dan he, die langer dan een jaar hun rijbewijs hebbenquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:53 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hmm, volgens jou is het raak en volgens bwt is het mis. Er is ook nooit enigheid tussen die motorrijders he
schizofreenquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:54 schreef Youssef het volgende:
[..]
Die echte motorrijders dan he, die langer dan een jaar hun rijbewijs hebben![]()
Vanavond dat spelletje maar verder spelenNu eerst even toeren.
![]()
hehe, ja ik heb de reltracker aanstaanquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jou zien we ook alleen maar hier als het raak is heH ?
![]()
je hebt echt je eigen manier van begrijpend lezen geloof ik. ik vind het alleen vaak zo overtrokken en onterecht.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
Dus als ik OPM goed begrijp heb ik Riet uitgedaagd![]()
Was je zo moe van het gezeikquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:14 schreef Gebakken_vissie het volgende:
zooo, onderweg net even een tankstation aangedaan en een uiltje geknapt :p
Die bureaustoel was tofquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:26 schreef hicham het volgende:
Heb ze alle 13 gevonden, die van die muur is het leukst en voor de rest is het een beetje eentonig
[..]
Was je zo moe van het gezeik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door bwt op 15-06-2005 16:34:10 (Ja, heb de 13e gevonden) ]<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:31 schreef bwt het volgende:
alle 12 die ik heb gevondenop nummer 2 na had ik die ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus verkeerd geteld
![]()
hey snel editten he![]()
Ja, goede leermeester gehadquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:41 schreef bwt het volgende:
Ja, goede leermeester gehad
Wie anders??????quote:
quote:motorijder door de file, ziet een automobilist verderop in z'n spiegel kijken, op het moment dat ie er naast zit stuur die man op 'm in, hij blijft overeind, die vent tierend uit z'n auto, 'wie denk je wel dat je bent...' en dat soort onzin. Plots iemand die op die man z'n schouder tikt, 'KLPD, loopt u even mee'..... lang leve de camera wagen die er achter reed wat ik begreep is die man even stevig toegesproken.
En van iemand anders een soortgelijke situatie, alleen dan met een open gegooide deur en een Hells Angel met klauwhamer achter 'm. Vond het auto dakje niet zoleuk, al weet ik niet of ik dat verhaal met een kilo zout moet nemen
En ik edit best weinig tegenwoordig.quote:
Ik heb wel meer "foute" uitdrukkingen.quote:
edit mijn naam eens goed danquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:09 schreef bwt het volgende:
Regen ???
't is hier hartstikke droog en mooi weer
[edit]
en ja, ik zit altijd te vitten op Mercy_"nogwat" en z'n edits. doet ie ook bij mij
[/edit]
Wat hebben jullie als bagage mee neem dingen? Zijtassen? Bagagerollenquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
edit mijn naam eens goed dan
pep neem ik het niet kwalijk die jongen heeft het al moeilijk genoeg![]()
![]()
Zo beter???quote:
75 liter bagagerollenquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:50 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat hebben jullie als bagage mee neem dingen? Zijtassen? Bagagerollen![]()
![]()
We'll check that out laterquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
75 liter bagagerollenmoet genoeg zijn lijkt me
![]()
Slijmbol was het tochquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:13 schreef Youssef het volgende:
[..]
We'll check that out later
[..]
Slijmbol was het toch![]()
I stand correctedquote:
Wil je nen show geef mij een micorofoon,quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:55 schreef Makster het volgende:
![]()
Heb het ff 3 dagen TE druk mis ik ineens een topci vol rellen![]()
![]()
Wat een gejank menschen, wat een gejank![]()
![]()
Hmmm...quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
idd...dat ik er nog op reageer...
ff kwijlen dan maar
[afbeelding]
[afbeelding]
tis een kawasakiquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:05 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hmmm...![]()
Zijn de rijkwaliteiten van dat ding zo denderend goed?
Hmmm...quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:09 schreef Youssef het volgende:
Als ik later groot en vermogend en levendben dan weet ik het wel
![]()
![]()
![]()
[[url=http://img275.echo.cx/img275/6655/dsc90563pr.th.jpg]afbeelding][/URL]![]()
![]()
![]()
(zonder dat joch)
Jammer van de lage kwaliteit foto's, de motor is een veel betere digicam waardquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
idd...dat ik er nog op reageer...
ff kwijlen dan maar
[afbeelding]
[afbeelding]
tis een kawasakiquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hmmm...
Zijn de rijkwaliteiten van dat ding zo denderend goed?
omdat een 7 pure pr0n isquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:12 schreef hicham het volgende:
Jammer van de lage kwaliteit foto's, de motor is een veel betere digicam waardmaar waarom eigenlijk een 7?
Waarom niet een 6, 10 of 12
Hmpf, als je geld genoeg hebt zal dat zeker een moeilijke keuze zijn
nsb'rs die komen kijken of je je werk wel goed doet. Ingewikkelder zal ik de uitleg niet maken voor je :pquote:
doorgaans een controle door een accountant, maar op werk is het een ingewikkelde interne controle waar je geen vrienden mee maaktquote:
wat de neuk heb ik bij die darm thuis te zoeken? Geïmponeerd raken door al die dure spulletjes van z'n pappiequote:Op woensdag 15 juni 2005 19:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wie de poep ben jijje bent al eens bij riet thuis geweest??
typisch om alleen op dat deel van mijn vraag antwoord te geven = precies wat ik bedoel dusquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:30 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
wat de neuk heb ik bij die darm thuis te zoeken? Geïmponeerd raken door al die dure spulletjes van z'n pappie
helemaal niet, ik had nu aan het sleutelen moeten zijnquote:
Geeft nietquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dus, youssef...ik heb nog geen kans gehad om die prijzen na te vragenik hoop dat het morgen lukt...maar goedkoper dan die 7 jaar oude banden zullen ze toch niet zijn
dat "deel" van het antwoord bevat een hint van wie ik ben. En als je opgelet had had je het geweten, tis vaak genoeg voorbij gekomen al.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
typisch om alleen op dat deel van mijn vraag antwoord te geven = precies wat ik bedoel dus![]()
![]()
![]()
dus wie ben je??
wat doe je hier dan ?quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:32 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
helemaal niet, ik had nu aan het sleutelen moeten zijn
Ach, misschien wil ie niet dat iedereen het weetquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
typisch om alleen op dat deel van mijn vraag antwoord te geven = precies wat ik bedoel dus![]()
![]()
![]()
dus wie ben je??
hier nietquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wat doe je hier dan ?het is droog luie sodemieter
![]()
als jij had opgelet dan had je geweten dat ik geen tijd heb om alles op tijd te volgendquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:33 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
dat "deel" van het antwoord bevat een hint van wie ik ben. En als je opgelet had had je het geweten, tis vaak genoeg voorbij gekomen al.
Kennelijk niet overal even droog.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wat doe je hier dan ?het is droog luie sodemieter
![]()
als jij had opgelet had je geweten dat ik hier niet vaak meer ben dus dat ik dat dan niet geweten zou hebbenquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als jij had opgelet dan had je geweten dat ik geen tijd heb om alles op tijd te volgend
hij is het perfekte voorbeeld met die reactiequote:Op woensdag 15 juni 2005 19:34 schreef Youssef het volgende:
Ach, misschien wil ie niet dat iedereen het weet? Hoef je niet zo fel op te reageren... dat zouden we toch niet meer doen
?
Jaahaaaa, maar als jij er weer op reageert dan...quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hij is het perfekte voorbeeld met die reactie![]()
![]()
![]()
![]()
anders scroll je ff omhoogquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:35 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
als jij had opgelet had je geweten dat ik hier niet vaak meer ben dus dat ik dat dan niet geweten zou hebben
lees eens goed man, daar zat een hint in, nav de discussies die ik met dat jong gehad heb. En dat was in een tijd dat we hier beide nog vaak genoeg zaten.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hij is het perfekte voorbeeld met die reactie![]()
![]()
![]()
![]()
zet dat ding in de gang of op de baby kamer of zoquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:36 schreef Gebakken_vissie het volgende:
DIe regen vind ik niet het probleem, tis dat verlengsnoer wat ik in de regen moet leggen
you're a bright lad, you'll figure it out.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
anders scroll je ff omhoogis nog geen half uur geleden gepost
maar wie ben je nou, darm??
ja, over die garmin van ze pa...maar wie de neuk ben je nouquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:38 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
lees eens goed man, daar zat een hint in, nav de discussies die ik met dat jong gehad heb. En dat was in een tijd dat we hier beide nog vaak genoeg zaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |