Dat kwam van diep.quote:
Ik zie al genoeg zinnige reactie's hierop, later.quote:
Schijnt inderdaad dat ie een chromosoompje mist.quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:17 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Is dat niet die gozer die in elk V&A motor topic komt melden dat ie ook slap kan lullen?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:59 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dan wordt het zeker een mooie dag !![]()
dat is juist hetgene waar het hem om te doen isquote:Op woensdag 15 juni 2005 07:54 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Goedemorgen jongens (en meisjes uiteraard ook)
Dit zal voorlopig mijn laatste post zijn hier @ Fok! MC SC.
Dit omdat het teveel tijd vraagt en omdat er een één of ander onverlaat (noem geen namen maar het begint met een r en eindigt op ietvaerder) weer @ topic zit te posten.
Mên wat heeft die gast een enorme gewapende eikenhouten plaat voor zijn snufferd.
Laters
iedereen beslist voor zichzelf.quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
dat is juist hetgene waar het hem om te doen isde boel verzieken
![]()
jammer hoor dat het zo moet![]()
het was best lachen gisteren maar het moet niet ten koste van de sfeer gaan dus bij deze sluit ik me bij Yoessef aanquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:26 schreef Youssef het volgende:
vanaf heden reageer ik nooit meer op je. Dan kan Fok!MC tenminste gezellig blijven.
Voordeel is dat jij al wat ervaring hebt opgedaan als negeerder zeg maarquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het was best lachen gisteren maar het moet niet ten koste van de sfeer gaan dus bij deze sluit ik me bij Yoessef aan![]()
Hoezo ? wil je tips hebben ?quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Voordeel is dat jij al wat ervaring hebt opgedaan als negeerder zeg maar
quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:01 schreef hicham het volgende:
Voordeel is dat jij al wat ervaring hebt opgedaan als negeerder zeg maar
Maar het verzieken van de sfeer kan je niet 1 persoon aanrekenen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
het was best lachen gisteren maar het moet niet ten koste van de sfeer gaan dus bij deze sluit ik me bij Yoessef aan![]()
ik zeg ook niet dat Riet de enige was hoorquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Maar het verzieken van de sfeer kan je niet 1 persoon aanrekenen.
Iedereen deed mee.![]()
Waar gehakt wordt vallen spaanders.![]()
wat niet wegneemt dat we het hem wel degelijk aan kunnen rekenenquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat Riet de enige was hoor![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:19 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
wat niet wegneemt dat we het hem wel degelijk aan kunnen rekenen
uhuh, lekker klusweer. Vanavond maar eens gaan doen. Staat wat bedrading op het programmaquote:
Ik heb zo'n medelijden met jou, hard aan het werk omde centjes op tafel te krijgen, zij heerlijk van het weer aan het genieten en de centjes uitgeven.quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Raus is lekker Motor rijden vandaag
![]()
ik heb ze vanmorgen met dikke nog slaperige oogjes geholpen haar motor uit de schuur te zettenquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:47 schreef bwt het volgende:
[..]
Ik heb zo'n medelijden met jou, hard aan het werk omde centjes op tafel te krijgen, zij heerlijk van het weer aan het genieten en de centjes uitgeven.
Ahhhhhhhh,,,,,,,![]()
![]()
![]()
Moet ook 1 dezer dagen klussen. Liefst vandaag of morgen, maar moet nog een Haynesboekie scoren. Ga ik vandaag even regelen samen met de rest Als ik uit m'n luie stoel kom tenminstequote:Op woensdag 15 juni 2005 09:33 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
uhuh, lekker klusweer. Vanavond maar eens gaan doen. Staat wat bedrading op het programma
Ach gossie, en jij helemaal alleen op het werkquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Raus is lekker Motor rijden vandaag
![]()
Goed, maar totdat het (nu) gezegt is leek het wel wat eenzijdig praten achteraf.quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik zeg ook niet dat Riet de enige was hoor![]()
Ben je weer aan het werk verder?quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:33 schreef Gebakken_vissie het volgende:
uhuh, lekker klusweer. Vanavond maar eens gaan doen. Staat wat bedrading op het programma
quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:47 schreef bwt het volgende:
Ik heb zo'n medelijden met jou, hard aan het werk omde centjes op tafel te krijgen, zij heerlijk van het weer aan het genieten en de centjes uitgeven.
Ahhhhhhhh,,,,,,,![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |