Schuif niets op andere af, ik zeg waar het op staat en dat doet pijn...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
och guttegut, schuif je het weer op anderen af, is niet de eerste keer dat je het doet![]()
Post toegevoegd aan bookmarks by the wayquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wat ik de Lims heb zien doen met hun motoren ligt riet s'nachts van te dromen![]()
![]()
ooit wel eens afgevraagd waarom mensen zo op jou reageren??quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Schuif niets op andere af, ik zeg waar het op staat en dat doet pijn...
Kwam hier alleen maar om iets te vragen aan OPM... vervolgens word er gesuggereerd dat ik terug ben door te doen alsof er niets gebeurt is.. alsof het topic hun eigendom is, kom nou toch, en als ik dan wat tegengas geef breekt de pleuris uit
dat zal wel meevallen, ik heb 4 banden met 70 wangdiktequote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Nou, veel plezier nog met zn allen mannen en niet te hard rijden anders rullen je banden helemaal op
doei hequote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Nu is het moment dat ze weer gaan reageren, met wat support van een moderatorBeaam het allemaal jongens!
Veeeeel succes nog![]()
ik kom niet op jouw begrafenisquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:50 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Post toegevoegd aan bookmarks by the way
Dat kan ook niet anders met zo'n ontvangst.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:23 schreef bwt het volgende:
Hmmm, was weer gezellig hier merk ik.
Blij dat ik iets anders te doen had.
En het begon normaal, jammer dat het weer om heeft moeten draaien.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:18 schreef RB het volgende:
Laters
Ik duik onder wol, morgenvroeg weer 4 uur rijles
![]()
![]()
![]()
Euhhhh ThaFreak ?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:52 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ooit wel eens afgevraagd waarom mensen zo op jou reageren??
zal ook vast wel geen reden hebben he![]()
Ja, is nou niet echt aantrekklijk he.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Euhhhh ThaFreak ?
Je nueckt een opel logo man !!!![]()
Ik zie hem toch nooit joh !quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:39 schreef bwt het volgende:
Dat logo heeft ie al zooo lang
Doe jij nooit he ?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:42 schreef bwt het volgende:
O ja, die modjes komen alleen maar langs als er mot is.
En over het algemeen is het dan ook nog een andere mod die dan langs komt wippen
[edit]
stiekum je post bijwerken hè, je lijkt wel op mercy
[/edit]
Ik zou dat Nooooooooiiiiiiitttt durven..............quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:47 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Doe jij nooit he ?
Hoe is ie trouwens ?
nog noooooooit gedaan toevallig hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik zie hem toch nooit joh !
* de enige band met hem is dat hij mij notes toebedeeld heeft.
Onterecht natuurlijk.....
we reageren alleen als er mot is, maar lezen doen we wel vakerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:42 schreef bwt het volgende:
O ja, die modjes komen alleen maar langs als er mot is.
En over het algemeen is het dan ook nog een andere mod die dan langs komt wippen
[edit]
stiekum je post bijwerken hè, je lijkt wel op mercy
[/edit]
Dan deed je alsof....quote:
Tief op man !quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:06 schreef Patrick281 het volgende:
.. en ja vrouwen vertonen dan volggedrag he, Ondeugend.![]()
geen pta mod iidquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:12 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dan deed je alsof....
Of het was toch die vakantieganger !
Jij kan zien wie wel ?quote:
tuurlijk kan ik dat zien....waarom ben ik anders mod geworden behalve het kleurtje danquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jij kan zien wie wel ?
We moeten gauw eens MSN-en freakie !
*toevoegt !quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:23 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tuurlijk kan ik dat zien....waarom ben ik anders mod geworden behalve het kleurtje dan
Hoezo, vind je het normaal dat OPM dan in een van zijn eerste dagen 's nachts over de dijken knaltquote:
nee, ik doelde op het feit dat het 's avonds laat leuker kleppen is.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:22 schreef ondeugend het volgende:
Zeg val jij op freaks ?
* legt Youssef het zwijgen op met een donkerbruintje van Mercy.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:26 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hoezo, vind je het normaal dat OPM dan in een van zijn eerste dagen 's nachts over de dijken knalt
Oh nee, wacht, al je opmerkingen zijn gebasseerd op persoonlijke tekortkomingen.Bij deze Riet, vanaf heden reageer ik nooit meer op je. Dan kan Fok!MC tenminste gezellig blijven. Ik had bijna mezelf de schuld gegeven van het begin van de rel van vanavond, maar toen zag ik dat ik je geheel terecht een goede ziekte had toegewenst, gezien je trollerige opmerking en je verleden.
Tot nooit en bewaar vooral je grip op de weg en beland niet in de bosjes
Hej ondeugendquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
* legt Youssef het zwijgen op met een donkerbruintje van Mercy.
KAUWEN jij !!!quote:
Hmmquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:34 schreef bwt het volgende:
zo, de afwas-misschien staat ook weer stil.
nu nog ff scheren en dan ben ik weer klaar voor de nachtrust
De komende weekenden ben ik even druk....quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:34 schreef Youssef het volgende:
Wat zei je nou laatst? Je kant vanaf mdden juli tot midden augustus niet meeten of je kan helemaal niet meeten vanaf nu
quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:36 schreef ondeugend het volgende:
[..]
De komende weekenden ben ik even druk....
En volgens mij ben ik flieft ook nog ! Maar vanaf half juli tot half augustus ben ik bereid jullie live dwars te zitten !![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |