Goedzo jongen. Vooral blijven denken en proberen. De Intensive Care ligt er vol mee.quote:Ach man, ik rij je gewoon de stront in de ogen, maar dat is kennelijk iets waar je niet tegen kan.
Jouw definitie van gezelligheid ken ik onderhand ook wel hoor. Geen geld, niet stoppen en vervolgens met een chagrijnige kop weer naar huis vertrekken.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Jullie definitie van gezellig dan heh...
ja gezellig met elkaar praten en op terras zitten tussen andere mensenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:15 schreef Youssef het volgende:
Gelukkig binnenkort weer een gezellige meet
En wat voor mensen inderdaad..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ja gezellig met elkaar praten en op terras zitten tussen andere mensen![]()
In 1x goed.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:17 schreef Youssef het volgende:
[..]
Jouw definitie van gezelligheid ken ik onderhand ook wel hoor. Geen geld, niet stoppen en vervolgens met een chagrijnige kop weer naar huis vertrekken.
dag jezusquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar goed, ik ga weer eens, Hicham en Youssef, ik heb jullie adres, dus ik zal wel bellen om jullie ouders te condoleren als het zover is
en jij moet nu ook eens kappen met doorzuigen en drammen.....begin het een beetje zat te worden het gedram van jou!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar goed, ik ga weer eens, Hicham en Youssef, ik heb jullie adres, dus ik zal wel bellen om jullie ouders te condoleren als het zover is
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
en jij moet nu ook eens kappen met doorzuigen en drammen.....begin het een beetje zat te worden het gedram van jou!
toevallig dat het hier gezellig en rustig was totdat jij weer kwam posten.....oe maar wacht ligt natuurlijk weer aan de anderen....
quote:
Ach, die jongen krijgt nog wel een keer een knuppel in z'n nek. Dat weet ik zekerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
en jij moet nu ook eens kappen met doorzuigen en drammen.....begin het een beetje zat te worden het gedram van jou!
toevallig dat het hier gezellig en rustig was totdat jij weer kwam posten.....oe maar wacht ligt natuurlijk weer aan de anderen....
Moet je effe al je vrienden opbellen, hier heb je 20 eurocentquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:21 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ach, die jongen krijgt nog wel een keer een knuppel in z'n nek. Dat weet ik zeker.
nee joh hij rijd zich vast dood op de motor met zijn jarenlange circuit ervaringquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:21 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ach, die jongen krijgt nog wel een keer een knuppel in z'n nek. Dat weet ik zeker.
Goed oefenen en je grenzen verleggen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik hoop echt dat ik op een dag net zo goed word als jullie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
manne...Ga jij dan ook zo hard de dijk af als hij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
manne...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
manne...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij loopt altijd te miepen dat het te hard gaat
![]()
Tis meer dat je je serieus knopje bent vergeten uit te zettenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pfff
stukje realiteit is niet weg....kijkgedrag heb ik afgekeken van pepijn en rietmogen jullie het niet leuk vinden, tis wel zo...
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jij loopt altijd te miepen dat het te hard gaat
![]()
wat ik de Lims heb zien doen met hun motoren ligt riet s'nachts van te dromenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pfff
stukje realiteit is niet weg....kijkgedrag heb ik afgekeken van pepijn en rietmogen jullie het niet leuk vinden, tis wel zo...
Maar met 100 door een 30km-zone is toch vet stoer man! DAN kan je pas echt rijden!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wie gaat er nu 160 of harder op een dijk rijden??
oopsquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:34 schreef Youssef het volgende:
[..]
Tis meer dat je je serieus knopje bent vergeten uit te zetten
Haha, ik kan mn lach niet inhouden bij het lezen van deze post, maar ik denk dat in jouw ogen iemand al snel iets ''bijzonders'' doet met zijn motorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wat ik de Lims heb zien doen met hun motoren ligt riet s'nachts van te dromen![]()
![]()
Net zo vaak als het met jou goed zal gaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:38 schreef Rietvaerder het volgende:
"iets met hoevaak zal het nog goedgaan"
dat was middernachtquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:37 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Maar met 100 door een 30km-zone is toch vet stoer man! DAN kan je pas echt rijden!
Heb ut over Mercy_Slijmbol...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat was middernachten toen had ik net 2 dagen mijn 1e motor
1 verschilletje:quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:40 schreef Youssef het volgende:
[..]
Net zo vaak als het met jou goed zal gaan.Misschien duurt het bij jou alleen iets langer.
Komt omdat iedereen denkt dat ze megagoed kunnen rijden totdat ze buiten hun schulpje komen en tot de conclusie komen dat ze stuk voor stuk als zoutzakken rijden, op enkele na.quote:
ik ben hier de enige die kan rijden...sim-pel.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:42 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Komt omdat iedereen denkt dat ze megagoed kunnen rijden totdat ze buiten hun schulpje komen en tot de conclusie komen dat ze stuk voor stuk als zoutzakken rijden, op enkele na.
En als je er vervolgens iets van zegt heb je OF een plaat voor je kop OF je bent almachtig.
wij hebben dan ook 4 wielen ipv 2quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:21 schreef Spyronius het volgende:
Pff deel 249 pas, wij zitten lekker al op deel 537![]()
och guttegut, schuif je het weer op anderen af, is niet de eerste keer dat je het doetquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:42 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Komt omdat iedereen denkt dat ze megagoed kunnen rijden totdat ze buiten hun schulpje komen en tot de conclusie komen dat ze stuk voor stuk als zoutzakken rijden, op enkele na.
En als je er vervolgens iets van zegt heb je OF een plaat voor je kop OF je bent almachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |