zit er al helaas...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:27 schreef bwt het volgende:
* zucht * zo weer naar me werk * zucht *
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:34 schreef hicham het volgende:
Ik zie dat je jezelf als vrijwilliger hebt opgeworpen om een nieuwe OP.txt te schrijven?
En ik maar denken dat je op je werk zit
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:34 schreef hicham het volgende:
Ik zie dat je jezelf als vrijwilliger hebt opgeworpen om een nieuwe OP.txt te schrijven?
En ik maar denken dat je op je werk zit
Zit je weer op dat werkplekje waar je wat vrijer toegang tot internet hebt zonder pottenkijkers?quote:
volgens mij zijn er nu 18 officiele meets geweest of zo ?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:40 schreef hicham het volgende:
Hoeveel 'officiele' meets zijn er onderhand geweest dan
Van de afgelopen tijd weet ik iig:
- Die meet waar Riet de bosjes inreed
- Lek & Linge
- MegaMeet
- Ressen en dijkjes (inclusief publiek)
- Meet bij Tiel
- Maasvlakte met Pepijn (opkomst v.w regen laag)
Dat is al 12 in totaal, zijn er daarvoor nog meets geweest die in de OP niet zijn meegeteld?
ik heb nu 19 mapjesquote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
volgens mij zijn er nu 18 officiele meets geweest of zo ?![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Zit je weer op dat werkplekje waar je wat vrijer toegang tot internet hebt zonder pottenkijkers?
Wij hebben hier vorige week een audit gehad.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
alleen over een uur een voorbereiding op een audit voor volgende week woensdag dus moet wel wat doen
![]()
dit weekend wordt het ook weer natquote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:40 schreef hicham het volgende:
- Maasvlakte met Pepijn (opkomst v.w regen laag)
volgens de voorspellingen welquote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dit weekend wordt het ook weer nat![]()
Hoezo zijn dat er opeens 18?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
volgens mij zijn er nu 18 officiele meets geweest of zo ?![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik heb nu 19 mapjesen dan mis ik er nog 2 of 3
Hoeft niet, komt wle in de volgende OP danquote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:52 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Ik ga de OP nu echt niet meer aanpassen.
Weet je hoe fuckin' lastig het is met al de apostrofjes die door het fijne fok worden aangepast in een onbegrijpelijke tekenreeks?
En dan alleen maar om een getalletje aan te passen![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
alleen over een uur een voorbereiding op een audit voor volgende week woensdag dus moet wel wat doen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |