zit er al helaas...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:27 schreef bwt het volgende:
* zucht * zo weer naar me werk * zucht *
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:34 schreef hicham het volgende:
Ik zie dat je jezelf als vrijwilliger hebt opgeworpen om een nieuwe OP.txt te schrijven?
En ik maar denken dat je op je werk zit
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:34 schreef hicham het volgende:
Ik zie dat je jezelf als vrijwilliger hebt opgeworpen om een nieuwe OP.txt te schrijven?
En ik maar denken dat je op je werk zit
Zit je weer op dat werkplekje waar je wat vrijer toegang tot internet hebt zonder pottenkijkers?quote:
volgens mij zijn er nu 18 officiele meets geweest of zo ?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:40 schreef hicham het volgende:
Hoeveel 'officiele' meets zijn er onderhand geweest dan
Van de afgelopen tijd weet ik iig:
- Die meet waar Riet de bosjes inreed
- Lek & Linge
- MegaMeet
- Ressen en dijkjes (inclusief publiek)
- Meet bij Tiel
- Maasvlakte met Pepijn (opkomst v.w regen laag)
Dat is al 12 in totaal, zijn er daarvoor nog meets geweest die in de OP niet zijn meegeteld?
ik heb nu 19 mapjesquote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
volgens mij zijn er nu 18 officiele meets geweest of zo ?![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Zit je weer op dat werkplekje waar je wat vrijer toegang tot internet hebt zonder pottenkijkers?
Wij hebben hier vorige week een audit gehad.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
alleen over een uur een voorbereiding op een audit voor volgende week woensdag dus moet wel wat doen
![]()
dit weekend wordt het ook weer natquote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:40 schreef hicham het volgende:
- Maasvlakte met Pepijn (opkomst v.w regen laag)
volgens de voorspellingen welquote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dit weekend wordt het ook weer nat![]()
Hoezo zijn dat er opeens 18?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
volgens mij zijn er nu 18 officiele meets geweest of zo ?![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik heb nu 19 mapjesen dan mis ik er nog 2 of 3
Hoeft niet, komt wle in de volgende OP danquote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:52 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Ik ga de OP nu echt niet meer aanpassen.
Weet je hoe fuckin' lastig het is met al de apostrofjes die door het fijne fok worden aangepast in een onbegrijpelijke tekenreeks?
En dan alleen maar om een getalletje aan te passen![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
alleen over een uur een voorbereiding op een audit voor volgende week woensdag dus moet wel wat doen
![]()
Geen idee weet dat die dingen best prijzig kunnen zijn. Vervangen daarentegen is kinder werk. Draai je balhoofdlos en je rukt zo die lagers ermee uit. Echt peanutsquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:19 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Wat zouden nieuwe lagers (wielen) kosten voor een Z750?
En balhoofdlagers? (als ik dan toch al bezig ben)
Dat weet ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:28 schreef Makster het volgende:
[..]
Geen idee weet dat die dingen best prijzig kunnen zijn. Vervangen daarentegen is kinder werk. Draai je balhoofdlos en je rukt zo die lagers ermee uit. Echt peanuts
Owja goeie morgen
dat stelt nog minder voorquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:29 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Dat weet ik.
ook goeie morgen
Maar ik wil graag weten wat dat ongeveer gaat kosten.
Wiellagers zijn daarentegen net iets lastiger
ik heb geen ideequote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:33 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
MAAR WAT KOST HET NOU???
Ik weet dat het bijna geen werk is
Dat klopt helemaalquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:37 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Honda: Hoge Onderhoudskosten Na Dure Aanschaf![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:48 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Dank je!
Daar heb ik tenminste wat aan!
zelfde antwoordquote:Weetje ik heb eigenlijk geen idee
Zoiets had ik al gehoord ja, met arbeidsloon is dat ongeveer 70 - 80 euro. Maar waarom zijn die dingen zo duur??quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
was voor CBR ongeveer 45 euro kwijt voor keerringen olie en stofkeerringen
die stofkeerringen heb ik gedaan omdat er 1 niet goed gemonteerd was en daardoor stuk was![]()
en natuurlijk gelijk alle olie vervangen![]()
quote:
ik heb er Technoflex olie in zittenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Zoiets had ik al gehoord ja, met arbeidsloon is dat ongeveer 70 - 80 euro. Maar waarom zijn die dingen zo duur??En is het gewoon universele olie of kun je gewoon een Aldi merk gebruiken
Volgens mij wordt het ook eens tijd de motorolie te vervangen, tot nu toe heeft de vorige eigenaar (kennen jullie verder niet
) dat elke 6.000 km gedaan. Of is dat niet nodig
Heb er wel in winter mee gereden en rij vaak korte afstanden (school-huis), dan moet het sowieso wat vaker gebeuren toch?
![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:20 schreef Reserve_Jezus het volgende:
over keerringen gesproken, niet zo heel raar hicham als ik je avatar bekijk
Rookt je zoon trouwens al, louise?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:21 schreef Reserve_Jezus het volgende:
probeer hem eens zachter neer te zetten veeeeeeeeel beter voor je motor, laat anders het stuntwerk aan de profs over
hoe zijn die profs ooit profs geworden ?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:21 schreef Reserve_Jezus het volgende:
probeer hem eens zachter neer te zetten veeeeeeeeel beter voor je motor, laat anders het stuntwerk aan de profs over
Goh, daar was ik zelf nog niet achterquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:20 schreef Reserve_Jezus het volgende:
over keerringen gesproken, niet zo heel raar hicham als ik je avatar bekijk
Zonder oefenen wordt je nooit een profquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:21 schreef Reserve_Jezus het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:27 schreef Reserve_Jezus het volgende:
in elk geval door het onderhoudsschema van de motor aan te houden
Heb je trouwens keerringen met dubbele veertjes?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Goh, daar was ik zelf nog niet achter
[..]
Zonder oefenen wordt je nooit een prof![]()
Mag 1 persoon ook meerdere accounts gebruiken?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:28 schreef Reserve_Jezus het volgende:
wie zegt dat er maar 1 persoon een account van fok mag gebruiken
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb er Technoflex olie in zittenis iets stugger dan origineel en afgestemd op motor
![]()
er moet ATF olie in de voorvering![]()
enne ik zou toch adviseren onderhouds schema gewoon aan te houden
1e voor het behoud van je motor
2e je ontdekt meteen dingen die niet in orde zijn of versleten zijn aan je motor
3e je gebruikt hem best intensief dus goed onderhoud hoort daar ook bij
4e dan doe je er langer mee
ik had het eerst anders getiept maar browser vond het nodig om het weg te smijten![]()
enne coole ondertitel![]()
Tis wel een coole smileyquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:28 schreef Reserve_Jezus het volgende:
[..]
zeg dan niks
echt zo'n reactie van ik wil wat terugzeggen maar ik weet niet wat
Weekveelquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Heb je trouwens keerringen met dubbele veertjes?
Een smiley posten is ook iets zeggenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:28 schreef Reserve_Jezus het volgende:
[..]
zeg dan niks
echt zo'n reactie van ik wil wat terugzeggen maar ik weet niet wat
doe es een foto plaatsenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:28 schreef Reserve_Jezus het volgende:
wie zegt dat er maar 1 persoon een account van fok mag gebruiken
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:32 schreef Reserve_Jezus het volgende:
als jij dan nog niet op de intensive care ligt
een bloemetje en kaartje voldoetquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:32 schreef Reserve_Jezus het volgende:
als jij dan nog niet op de intensive care ligt
Die foto staat in zijn "illegale downloadsectie" op z'n harde schijf.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:47 schreef Reserve_Jezus het volgende:
mercy hoe kom jij dan aan een foto van mijn zoon???
die kent toch iedereen hier ?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:47 schreef Reserve_Jezus het volgende:
mercy hoe kom jij dan aan een foto van mijn zoon???
quote:
quote:Jethro is my 1st cousin. He runs a tomato stand down by the highway. He once went 53 days without taking a bath.
quote:These are 2 kids we throw stuff at. There used to be 3 of them. Mom says we can't throw heavy stuff no more.
Vooral die smiley doet het hemquote:
quote:Mom says we can't throw heavy stuff no more.
nee jullie komen lekker snugger over?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:09 schreef Youssef het volgende:
Maargoed, is reserve_jezus nou een van die mongolen die een tijd geleden is vertrokken?
Wat jij wil Louise.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:15 schreef Reserve_Jezus het volgende:
ik ben reserve jezus en niet meer en niet minder
Je zou het haast gaan denkenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:09 schreef Youssef het volgende:
Maargoed, is reserve_jezus nou een van die mongolen ex-fok.mc'ers die een tijd geleden is vertrokken?
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat jij het niet bent. Je hebt geen werk, je hebt geen school en je hebt geen vrienden. Het enige waar je je mee bezighoudt is internetten en motorrijden. Je moet dus wel een keer terugkomen naar Fok! om te posten, aangezien je dat niet meer onder je eigen naam hebt gedaan zal ik helaas moeten toegeven dat jij het bentquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:15 schreef Reserve_Jezus het volgende:
[..]
nee jullie komen lekker snugger over?
ik ben reserve jezus en niet meer en niet minder
en dan een topic openen met daarin vermeld dat ie een trieste vrouw van 50 isquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:18 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat jij het niet bent. Je hebt geen werk, je hebt geen school en je hebt geen vrienden. Het enige waar je je mee bezighoudt is internetten en motorrijden. Je moet dus wel een keer terugkomen naar Fok! om te posten, aangezien je dat niet meer onder je eigen naam hebt gedaan zal ik helaas moeten toegeven dat jij het bent
Beetje saai zo als iemand niet precies aangeeft wie die is en verkapt een aantal bekenden dood wenst.quote:
quote:
Met iets meer dan 20 postsquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:25 schreef Youssef het volgende:
[..]
Beetje saai zo als iemand niet precies aangeeft wie die is en verkapt een aantal bekenden dood wenst.
missen jullie iemand zo erg ofzo? ik begrijp tot zover dat er ooit eens iemand is weggegaan hier? en nu denken/hopen jullie bij iedereen waarvan jullie niet weten wie het is dat het diegene is die weggegaan was? lijkt er wel opquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en dan een topic openen met daarin vermeld dat ie een trieste vrouw van 50 is![]()
om ons te proberen te misleidenwel een zeer opvallende poging hoor
![]()
je hoeft hier niet te komen hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:21 schreef Reserve_Jezus het volgende:
uhhhh het zal wel jongens, geen idee waar dit over gaat, altijd al een vaag clubje gevonden dit
dood wenst??? van die intensive care? dat sloeg op hicham met zijn stuntwerk hahaquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:25 schreef Youssef het volgende:
[..]
Beetje saai zo als iemand niet precies aangeeft wie die is en verkapt een aantal bekenden dood wenst.
hihihquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:26 schreef Reserve_Jezus het volgende:
[..]
dood wenst??? van die intensive care? dat sloeg op hicham met zijn stuntwerk haha
wij missen hem niet hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:26 schreef Reserve_Jezus het volgende:
[..]
missen jullie iemand zo erg ofzo? ik begrijp tot zover dat er ooit eens iemand is weggegaan hier? en nu denken/hopen jullie bij iedereen waarvan jullie niet weten wie het is dat het diegene is die weggegaan was? lijkt er wel op
wie is toch die riet?? is dat diegene die weggegaan is hier? zo te lezen mis je hem/haar enorm, als je die zo graag terug wilt kan je dat toch gewoon vragen aan hem/haar?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
je hoeft hier niet te komen hoorje kan gewoon ergens anders raar gaan reageren
![]()
wel toevallig dat je steeds hier komt rellen Riet![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:28 schreef Reserve_Jezus het volgende:
Superfour
lijkt er wel op, als je bij elk onbekend persoon die hier post denkt dat dat die riet is, fok is best groot trouwensquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wij missen hem niet hoormaar hij post net zo debiel als jij
![]()
Dan vertel maar eens wie je bent, wat je doet en wat je rijdt.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:30 schreef Reserve_Jezus het volgende:
[..]
lijkt er wel op, als je bij elk onbekend persoon die hier post denkt dat dat die riet is, fok is best groot trouwens
schim uit het verre verleden van de Fok! MCquote:
hoezo, (zinnige) leden tekort?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:31 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Dan vertel maar eens wie je bent, wat je doet en wat je rijdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |