quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:20 schreef Reserve_Jezus het volgende:
over keerringen gesproken, niet zo heel raar hicham als ik je avatar bekijk
Rookt je zoon trouwens al, louise?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:21 schreef Reserve_Jezus het volgende:
probeer hem eens zachter neer te zetten veeeeeeeeel beter voor je motor, laat anders het stuntwerk aan de profs over
hoe zijn die profs ooit profs geworden ?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:21 schreef Reserve_Jezus het volgende:
probeer hem eens zachter neer te zetten veeeeeeeeel beter voor je motor, laat anders het stuntwerk aan de profs over
Goh, daar was ik zelf nog niet achterquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:20 schreef Reserve_Jezus het volgende:
over keerringen gesproken, niet zo heel raar hicham als ik je avatar bekijk
Zonder oefenen wordt je nooit een profquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:21 schreef Reserve_Jezus het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:27 schreef Reserve_Jezus het volgende:
in elk geval door het onderhoudsschema van de motor aan te houden
Heb je trouwens keerringen met dubbele veertjes?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Goh, daar was ik zelf nog niet achter
[..]
Zonder oefenen wordt je nooit een prof![]()
Mag 1 persoon ook meerdere accounts gebruiken?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:28 schreef Reserve_Jezus het volgende:
wie zegt dat er maar 1 persoon een account van fok mag gebruiken
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb er Technoflex olie in zittenis iets stugger dan origineel en afgestemd op motor
![]()
er moet ATF olie in de voorvering![]()
enne ik zou toch adviseren onderhouds schema gewoon aan te houden
1e voor het behoud van je motor
2e je ontdekt meteen dingen die niet in orde zijn of versleten zijn aan je motor
3e je gebruikt hem best intensief dus goed onderhoud hoort daar ook bij
4e dan doe je er langer mee
ik had het eerst anders getiept maar browser vond het nodig om het weg te smijten![]()
enne coole ondertitel![]()
Tis wel een coole smileyquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:28 schreef Reserve_Jezus het volgende:
[..]
zeg dan niks
echt zo'n reactie van ik wil wat terugzeggen maar ik weet niet wat
Weekveelquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Heb je trouwens keerringen met dubbele veertjes?
Een smiley posten is ook iets zeggenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:28 schreef Reserve_Jezus het volgende:
[..]
zeg dan niks
echt zo'n reactie van ik wil wat terugzeggen maar ik weet niet wat
doe es een foto plaatsenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:28 schreef Reserve_Jezus het volgende:
wie zegt dat er maar 1 persoon een account van fok mag gebruiken
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:32 schreef Reserve_Jezus het volgende:
als jij dan nog niet op de intensive care ligt
een bloemetje en kaartje voldoetquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:32 schreef Reserve_Jezus het volgende:
als jij dan nog niet op de intensive care ligt
Die foto staat in zijn "illegale downloadsectie" op z'n harde schijf.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:47 schreef Reserve_Jezus het volgende:
mercy hoe kom jij dan aan een foto van mijn zoon???
die kent toch iedereen hier ?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:47 schreef Reserve_Jezus het volgende:
mercy hoe kom jij dan aan een foto van mijn zoon???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |