Geen idee weet dat die dingen best prijzig kunnen zijn. Vervangen daarentegen is kinder werk. Draai je balhoofdlos en je rukt zo die lagers ermee uit. Echt peanutsquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:19 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Wat zouden nieuwe lagers (wielen) kosten voor een Z750?
En balhoofdlagers? (als ik dan toch al bezig ben)
Dat weet ik.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:28 schreef Makster het volgende:
[..]
Geen idee weet dat die dingen best prijzig kunnen zijn. Vervangen daarentegen is kinder werk. Draai je balhoofdlos en je rukt zo die lagers ermee uit. Echt peanuts
Owja goeie morgen
dat stelt nog minder voorquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:29 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Dat weet ik.
ook goeie morgen
Maar ik wil graag weten wat dat ongeveer gaat kosten.
Wiellagers zijn daarentegen net iets lastiger
ik heb geen ideequote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:33 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
MAAR WAT KOST HET NOU???
Ik weet dat het bijna geen werk is
Dat klopt helemaalquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:37 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Honda: Hoge Onderhoudskosten Na Dure Aanschaf![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:48 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Dank je!
Daar heb ik tenminste wat aan!
zelfde antwoordquote:Weetje ik heb eigenlijk geen idee
Zoiets had ik al gehoord ja, met arbeidsloon is dat ongeveer 70 - 80 euro. Maar waarom zijn die dingen zo duur??quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
was voor CBR ongeveer 45 euro kwijt voor keerringen olie en stofkeerringen
die stofkeerringen heb ik gedaan omdat er 1 niet goed gemonteerd was en daardoor stuk was![]()
en natuurlijk gelijk alle olie vervangen![]()
quote:
ik heb er Technoflex olie in zittenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Zoiets had ik al gehoord ja, met arbeidsloon is dat ongeveer 70 - 80 euro. Maar waarom zijn die dingen zo duur??En is het gewoon universele olie of kun je gewoon een Aldi merk gebruiken
Volgens mij wordt het ook eens tijd de motorolie te vervangen, tot nu toe heeft de vorige eigenaar (kennen jullie verder niet
) dat elke 6.000 km gedaan. Of is dat niet nodig
Heb er wel in winter mee gereden en rij vaak korte afstanden (school-huis), dan moet het sowieso wat vaker gebeuren toch?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |