Ik kan het me voorstellen, om 1 uur 's nachts op een doordeweekse dagquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:52 schreef bwt het volgende:
Omdat youssef niet een nieuwe wilde openen
en ik ben nu Maffen
Jullie willen toch alleen maar zo ver mogelijk hier vandaan meeten.quote:Hej, je had wel melding kunnen maken van de mini meet
quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:11 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
tof, nooit geweten dat dit ook op Fok! was
Ik rijdt zelf ook motor.
K rijdt vershillende types (allemaal Yamaha), waaronder een XS1, XS2, XJ750 en een FJ1200
Ik moet alleen nog een paar maanden wachten totdat ik legaal op een zware motor mag rijden
[finger]quote:
Vroeg ik me in het vorige topic ook al afquote:Op woensdag 8 juni 2005 07:52 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Oh, hoe is het nou met je kuipschade OPM?
Daarom stelde ik de vraag opnieuwquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:13 schreef bwt het volgende:
Vroeg ik me in het vorige topic ook al af
en of OPM em al verkocht had
Weet je al wat je gaat doen met de wieltjes van de KLX?quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:11 schreef Patrick281 het volgende:
Hicham en Youssef konden het afgelopen weekend wel aanschouwen hoe vooral de voorband erbij staat.![]()
Kijk meedenkendquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:17 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Daarom stelde ik de vraag opnieuw
kan je hem niet in de werkplaats ergens neer zetten ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:47 schreef Patrick281 het volgende:
Gaat lukken.
![]()
![]()
Minder fijn dat (zelfde soort zijvakje) mijn schijfslot nergens te vinden is.![]()
Had ik er voor de rit zondag maar uitgehaald, ding is best groot en zwaar.
KLX heeft geen contactslot, dus "iedereen" kan er zo mee wegrijden.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
kan je hem niet in de werkplaats ergens neer zetten ?![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
enne gaan we nu alle namen van FOK-MC langs ?![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:10 schreef ijsmeis het volgende:
Banmeldtopic deel 21, *We're the dream team!*.
Waarom kan jij nog posten.
Een boefje klinkt eigenlijk nog te positiefquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Boefje heH die Yousef.![]()
![]()
En nu ga jij constant een vervelend topic bovenaan je lijstje krijgen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |