Ik kan het me voorstellen, om 1 uur 's nachts op een doordeweekse dagquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:52 schreef bwt het volgende:
Omdat youssef niet een nieuwe wilde openen
en ik ben nu Maffen
Jullie willen toch alleen maar zo ver mogelijk hier vandaan meeten.quote:Hej, je had wel melding kunnen maken van de mini meet
quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:11 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
tof, nooit geweten dat dit ook op Fok! was
Ik rijdt zelf ook motor.
K rijdt vershillende types (allemaal Yamaha), waaronder een XS1, XS2, XJ750 en een FJ1200
Ik moet alleen nog een paar maanden wachten totdat ik legaal op een zware motor mag rijden
[finger]quote:
Vroeg ik me in het vorige topic ook al afquote:Op woensdag 8 juni 2005 07:52 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Oh, hoe is het nou met je kuipschade OPM?
Daarom stelde ik de vraag opnieuwquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:13 schreef bwt het volgende:
Vroeg ik me in het vorige topic ook al af
en of OPM em al verkocht had
Weet je al wat je gaat doen met de wieltjes van de KLX?quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:11 schreef Patrick281 het volgende:
Hicham en Youssef konden het afgelopen weekend wel aanschouwen hoe vooral de voorband erbij staat.![]()
Kijk meedenkendquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:17 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Daarom stelde ik de vraag opnieuw
kan je hem niet in de werkplaats ergens neer zetten ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:47 schreef Patrick281 het volgende:
Gaat lukken.
![]()
![]()
Minder fijn dat (zelfde soort zijvakje) mijn schijfslot nergens te vinden is.![]()
Had ik er voor de rit zondag maar uitgehaald, ding is best groot en zwaar.
KLX heeft geen contactslot, dus "iedereen" kan er zo mee wegrijden.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
kan je hem niet in de werkplaats ergens neer zetten ?![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
enne gaan we nu alle namen van FOK-MC langs ?![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:10 schreef ijsmeis het volgende:
Banmeldtopic deel 21, *We're the dream team!*.
Waarom kan jij nog posten.
Een boefje klinkt eigenlijk nog te positiefquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Boefje heH die Yousef.![]()
![]()
En nu ga jij constant een vervelend topic bovenaan je lijstje krijgen.![]()
gewoon een TVP plaatsenquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een boefje klinkt eigenlijk nog te positief.
Inderdaad. Wanneer komt die optie nou van het verwijderen van topics uit MyAt's..
Niet als ik nog andere posts erin heb staan waar geen TVP in staatquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
gewoon een TVP plaatsenals die word verwijderd word topic meteen uit jouw myat verwijderd
![]()
![]()
enne Yoessef is wel lief hoor [afbeelding] hij word alleen verkeerd begrepen![]()
![]()
![]()
![]()
Hij mist alleen nog een petje en een CRX.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:20 schreef ijsmeis het volgende:
Een boefje klinkt eigenlijk nog te positief.
Inderdaad. Wanneer komt die optie nou van het verwijderen van topics uit MyAt's..
Ahh..quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik bedoel daarmee dat we straks een Pep een Berrey, en de rest topic's krijgen![]()
![]()
Ik val eigenlijk niet zo op petjesgasten.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij mist alleen nog een petje en een CRX.![]()
![]()
Heb dit weekend ruim 100 kilometer een motorrit gehad met die jongens.![]()
Hij is wel wat ondeugend ja.![]()
En dit topic in je lijstje.
Stap in de nieuwe wereld van leernichten.![]()
![]()
Marokkanen zijn erg populair bij blonde dames hor.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:39 schreef ijsmeis het volgende:
Ik val eigenlijk niet zo op petjesgasten.
Zijn jullie allemaal heaumeaux dan?
.
nee alleen Patrickquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Fal j ddan well ob hellumJosties dann?quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:39 schreef ijsmeis het volgende:
.
ja, die nog op school zittenquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Ben jij een member van de jostiband?quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:52 schreef Helmjosti het volgende:
[..]
Fal j ddan well ob hellumJosties dann?![]()
Maar ik ben donkerblond. Die hebben dan weer een andere voorkeurquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Marokkanen zijn erg populair bij blonde dames hor.
Waarom denk je dat we een stoere motor als dekmantel nemen?![]()
Sommigen hebben zelfs een vriendin ingehuurd.![]()
Ja, die hebben liever een redneck met een CRXquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:56 schreef ijsmeis het volgende:
Maar ik ben donkerblond. Die hebben dan weer een andere voorkeur.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:52 schreef Helmjosti het volgende:
[..]
Fal j ddan well ob hellumJosties dann?![]()
Hmm. Mag het ook een iets duurdere auto zijn?quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:57 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Ja, die hebben liever een redneck met een CRX
Oké,quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm. Mag het ook een iets duurdere auto zijn?.
Kale kop en breed.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:56 schreef ijsmeis het volgende:
Maar ik ben donkerblond. Die hebben dan weer een andere voorkeur.
quote:
Een kale kop staat bijna geen enkele manquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kale kop en breed.![]()
Hoi.![]()
![]()
![]()
![]()
Oeps trek de verkeerde bek, moet zelfvertrouwen uitstralen.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:59 schreef ijsmeis het volgende:
Hmm. Mag het ook een iets duurdere auto zijn?.
Maar dat is wel mooi om in te blijven geloven.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:01 schreef ijsmeis het volgende:.
Wat je in en op een CRX stopt krijg je niet terug. Dus daar wordt ie ook niet 'duurder' van.
Neequote:Op woensdag 8 juni 2005 10:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Van je geloof af?
Idd, wat Tufkap zegtcarbon motorkap en spiegels verdrievoudigt de waarde.
![]()
quote:Maar dat is wel mooi om in te blijven geloven.![]()
Geld moet rollen.![]()
JongensMeisjesdromen.
opzouten koekblikkerquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik geloof dat iedereen hier op fok! denkt dat ik alleen aan CRX'en denk?.
Ik moet zeggen dat dat vies tegen valt irl.
[..]
![]()
Jaquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:07 schreef Youssef het volgende:
Ijsmeis![]()
Wat heb je opeens veel hits op je pagina gehad
![]()
Die ban geldt overigens alleen voor FB
quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:03 schreef ijsmeis het volgende:
Nee.
Maar ik geloof dat iedereen hier op fok! denkt dat ik alleen aan CRX'en denk?.
Ik moet zeggen dat dat vies tegen valt irl.
Nou, hier het hele artikel, het frame schijnt niet helemaal geweldig te wezenquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:12 schreef Youssef het volgende:
Wat heeft die nou weer met z'n motor gedaan![]()
Werk
Ciaoquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:12 schreef Youssef het volgende:
Wat heeft die nou weer met z'n motor gedaan![]()
Werk
daaiiimn.. je zal maar een 2005 gixxer hebben, denk niet dat je er dan nog met vol vertrouwen op zitquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:14 schreef Romius het volgende:
[..]
Nou, hier het hele artikel, het frame schijnt niet helemaal geweldig te wezen![]()
http://www.1tail.com/2005_GSXR_frame/
Jouw hobbies zijn niet de mijne.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja ik denk dat je irl wel tegen valt.
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ja over je andere hobby's praten zoals postzegels verzamelen, naar de EO jongerendag en naaien dat staat ook wat minder.![]()
Op Internet kan je lekker overdrijven.![]()
Dat naaien wil ik wel mee helpen hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:20 schreef ijsmeis het volgende:
Jouw hobbies zijn niet de mijne..
* ijsmeis gaat weer gauw terug naar de PTA SC.
dat is stukquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:29 schreef bwt het volgende:
Wat is er in hemels naam met dat frame gebeurd (of motor)????????
Kheb d'r hier 1 staan heHquote:
tegensturend met ruim 160 km/h de bocht uitkomend!quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:37 schreef bwt het volgende:
Heb net stukkie gelezen - damn , zal je maar gebeuren op de openbare weg
Paar jaar geleden zat er een fout in de frames van de Triumph Speed triple.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:37 schreef bwt het volgende:
Heb net stukkie gelezen - damn , zal je maar gebeuren op de openbare weg
quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Paar jaar geleden zat er een fout in de frames van de Triumph Speed triple.
Waren 2-3 mensen met een motor uit de eerste serie waar ineens het balhoofd afbrak onder het rijden.![]()
Ja, dan ben je het haasje met zo'n 750quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:40 schreef Patrick281 het volgende:
Een speedwobble.![]()
Dingen maken ze ook lichter en lichter he.
Moet ergens stoppen.![]()
15 jaar geleden maakten ze soortgelijke frames, maar met honingraatstructuur, niet hol.
Aan de buitenkant ziet zo'n Gixxer wel wel stevig uit.![]()
Je zal maar de 750 variant hebben Romius.![]()
misschien ook maar gelijk een stripje metaal met 2 gaatjes en 2 parkers erbij leggenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:00 schreef Romius het volgende:
[..]
Ja, dan ben je het haasje met zo'n 750
Ik zal maar even wat ducttape in het bagagevakkie doen voor onderweg![]()
Gewoon ducktape/duktape/ducttape dus.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
misschien ook maar gelijk een stripje metaal met 2 gaatjes en 2 parkers erbij leggen
kan je de schade ter plekke provisorisch repareren![]()
![]()
Daarom.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:03 schreef Youssef het volgende:
Uberlelijke dingen, veel te plastic![]()
Waren in de aanbieding laatst bij de Action volgens mij ... vandaar.
En de rest.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:03 schreef Youssef het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:17 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[[url=http://fotos.marktplaats.nl/fotos/foto/digitale/141000.jpg]afbeelding][/url]
Motivatie a.u.b.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:26 schreef Patrick281 het volgende:
Minolta is een mietjes merk, of voor vrouwen.
![]()
Qua marketing hoe ze zich presenteren.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:32 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Motivatie a.u.b.
En je plaatje doet ut niet goed.
Ik ben een hobby fotograaf en dan is een minolta volgens mij 1 van de snellere (en goedkoopste) camera's met een fatsoenlijke zoom en een redelijk snelle CCD.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:42 schreef Patrick281 het volgende:
zwamverhaal over profi fotografen
Het is inderdaad maar wat je wilt. Het is een prima ding, maar je kunt er geen (of nauwelijks?)manuele instellingen mee doen. Voor de meeste mensen is dat denk ik ook niet nodig. Wil je meer dan zou ik ook voor een Nikon of Canon gaan, maar wil je gewoon lekker snel en makkelijk gewone taferelen fotograferen dan is de Minolta een uitstekend ding.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:44 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Ik ben een hobby fotograaf en dan is een minolta volgens mij 1 van de snellere (en goedkoopste) camera's met een fatsoenlijke zoom en een redelijk snelle CCD.
En zo goedkoop als ik deze kan kopen zie je ze nergens!
d'r zit zo'n anti-schud-ding opquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:48 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Het is inderdaad maar wat je wilt. Het is een prima ding, maar je kunt er geen (of nauwelijks?)manuele instellingen mee doen. Voor de meeste mensen is dat denk ik ook niet nodig. Wil je meer dan zou ik ook voor een Nikon of Canon gaan, maar wil je gewoon lekker snel en makkelijk gewone taferelen fotograferen dan is de Minolta een uitstekend ding.
Voor mij is het soms niet zo handig omdat ik met flits dat ding nooit stil genoeg houd. Van de 5 foto's is er dan 1 bruikbaar? Maar ja als je dat van tevoren weet...![]()
quote:CCD Shift-Type Anti-Shake Function
Konica Minolta’s Anti-Shake function provides a highly effective way to deal with camera shake—a major cause of substandard images, especially with telephoto shots and when shooting in dim lighting. The DiMAGE Z3 features a CCD-shift mechanism to stabilize images by offsetting the shaking pattern of the user’s hand. This gives unrivaled stability at up to 3 shutter speeds slower than on digital cameras without an anti-shake function.
Additionally, with the Z3’s CCD-shift mechanism you don’t get the deterioration in image quality associated with electronic anti-shake systems. And the CCD-shift method does not require extra correction lenses like optical anti-shake systems, so the Z3’s body remains compact and light.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:48 schreef Rausdouwer het volgende:
Voor mij is het soms niet zo handig omdat ik met flits dat ding nooit stil genoeg houd. Van de 5 foto's is er dan 1 bruikbaar? Maar ja als je dat van tevoren weet...![]()
Dat doe ik expres ander krijgt Mercy alle eer. Nu kan ik zeggen dat ik die schitterende wazige foto heb gemaakt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:53 schreef Youssef het volgende:
[..]Volgens mij zijn er inderdaad een paar wazige meetfoto's
quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:03 schreef Youssef het volgende:
Oh die lelijke plastic dingen!!! Had even niet gevolgd waar het over ging. In de folder leken ze best waus, maar in het echt zijn ze echtquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat klopt ik heb ze in mijn handen gehad
![]()
echt trieste dingen Raus wilde ze onder geen beding op haar auto hebben![]()
Fuji heeft ook leuke aanbiedingen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:44 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Ik ben een hobby fotograaf en dan is een minolta volgens mij 1 van de snellere (en goedkoopste) camera's met een fatsoenlijke zoom en een redelijk snelle CCD.
En zo goedkoop als ik deze kan kopen zie je ze nergens!
Niet logisch, een flits heeft een sluitertijd die korter is dan dan je met daglicht fotografeert.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:48 schreef Rausdouwer het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:46 schreef Youssef het volgende:
Peppelien... deed je trouwens desmiley na toen Hicham op zijn tank langskwam?
Edit: ja, ik deed ook een imitatie van die smiley.![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:04 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Oh die lelijke plastic dingen!!! Had even niet gevolgd waar het over ging. In de folder leken ze best waus, maar in het echt zijn ze echt-lelijk!
is het je nieuwe speeltje dan ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:58 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
maar.....
zijn jullie niet blij voor me?![]()
Mij gaat het vooral om de snelheid van het toestel, de grote zoomfunctie (itt 3x bij compact) en de grotere lichtinval door veel meer lens. Niet zozeer om de grote hoeveelheid instellings(on)mogelijkheden die zo'n ding heeft. (gebruik ik toch niet al te veel)quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:05 schreef Patrick281 het volgende:
Fuji heeft ook leuke aanbiedingen.Mooi afgewerkt ook.
![]()
Maar die bibberfunctie's zijn wel vrij uniek bij hap snap camera's.![]()
Tja, je loopt toch al snel tegen de onmogelijkheden op, vind die all-in dingen dan best wel duur.
Vleesch nog visch.
![]()
Dankquote:
Als het goed is wel.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
ben je die andere al kwijt ?
Wat wil je met een grote zoom? Meestal is meer groothoek handiger en geeft mooiere resultaten.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:14 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Mij gaat het vooral om de snelheid van het toestel, de grote zoomfunctie (itt 3x bij compact) en de grotere lichtinval door veel meer lens. Niet zozeer om de grote hoeveelheid instellings(on)mogelijkheden die zo'n ding heeft. (gebruik ik toch niet al te veel)
was gewoon nieuwsgierigquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:20 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Als het goed is wel.
Hoezo?
Interesse?
Ja.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:46 schreef Youssef het volgende:
Peppelien... deed je trouwens desmiley na toen Hicham op zijn tank langskwam?
quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:47 schreef Youssef het volgende:Pepijn, doe je ogen open
Dat ebricht heb je per ongeluk in mijn quoet geplaatst... vandaar
En ik weet zeker dat dat barsten niet zou gebeuren met een Lidl helm![]()
![]()
Hihihi....quote:
Het is een travo.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:06 schreef bwt het volgende:
Hihihihihi,
Zelfs Georgina kijkt hier.
Tof man/ehhh vrouw...
quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:04 schreef Georgina_Verbaan het volgende:
[..]
Hihihi....
je zei hhihihihhi
Hihihihi.....
Hmm, was nog niet slim genoeg met mijn antwoord dus.quote:
Post in: Fok Motorclub [SC deel 175] Over de werkgeversquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:04 schreef Georgina_Verbaan het volgende:
[..]
Hihihi....
je zei hhihihihhi
Hihihihi.....
Van al mijn vorige accounts zijn ook vele duizenden posts onvindbaar.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:17 schreef bwt het volgende:
Maar dan zijn er nog 28 posts onvindbaar.................
quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:17 schreef bwt het volgende:
Maar dan zijn er nog 28 posts onvindbaar.................
Die van 175 had ik ook al gevonden.
Voorlopig zeiden ze.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:18 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Van al mijn vorige accounts zijn ook vele duizenden posts onvindbaar.
(historie gaat niet verder dan 01-01-2005)
ik kom daar ook nog Faitz tegen daar flink aan het posten wasquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:12 schreef Youssef het volgende:
[..]
Post in: Fok Motorclub [SC deel 175] Over de werkgevers![]()
En dan nu nog een nuttige bijdragequote:Op woensdag 8 juni 2005 14:27 schreef hicham het volgende:
Damn, moet veel bijlezenGister om 22:00 al naar bed en vandaag pas om 13:30 eruit (met een krantenronde tussenin van 06:00 t/m 07:30. Had me verslapen
Normaal ga ik om 05:00 al
). Moet echt veel bijlezen, heb medelijden met Raus
Moet ze maar vaker langskomen
Ben nu net klaar met bijlezen en precies het laatste hapje van mijn ontbijt binnen
ik geef Raus regelmatig een tip dat ze even moet bijlezen omdat het veel is gewordenquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:27 schreef hicham het volgende:
Damn, moet veel bijlezenGister om 22:00 al naar bed en vandaag pas om 13:30 eruit (met een krantenronde tussenin van 06:00 t/m 07:30. Had me verslapen
Ben nu net klaar met bijlezen en precies het laatste hapje van mijn ontbijt binnen
Oh ja, da's waar ook.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
maar kan ze op haar werk vrij moeilijk reageren![]()
en s'avonds komt het er vaak niet van![]()
kan ik ook voor haar doen maar ze werkt teveelquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:32 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Oh ja, da's waar ook.
Jij kan de cache wissen
quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:28 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
En dan nu nog een nuttige bijdrage
Misschien d'r vibrator te hard naar binnen geduwt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik kom daar ook nog Faitz tegen daar flink aan het posten was![]()
die hebben na het afscheid van 2 users ook niet meer hier gezienprcies 40 topics geleden
![]()
mwoah....quote:
Ik wilde gisteren nog even stuntelen, zo van: zal wel in een half uur klaar zijn met sleutelen, en dan weer rijden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:35 schreef hicham het volgende:
Verder heb ik gisteren wat wheelies zitten makenZal mijn koppeling wel niet leuk vinden maar deze keer bleef het niet bij hopjes maar heb ik toch een aardige afstand afgelegd op 1 wiel
(zal van buitenaf wel 10 cm hoog zijn geweest en 1 meter ver
)
quote:Nuttig genoeg?![]()
Je kon de afgelopen keer al stuntelen met je CRquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik wilde gisteren nog even stuntelen, zo van: zal wel in een half uur klaar zijn met sleutelen, en dan weer rijden.Duurde iets van 2.5 uur ofzo.
![]()
Toen was het te laat.
![]()
quote:[..]
![]()
quote:
quote:Om 17:10 kan je nuttig zijn.![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Misschien d'r vibrator te hard naar binnen geduwt.![]()
Na het opblazen van die bougie ging ik maar beter geen wheelies oefen op "ons" terreintje.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:45 schreef hicham het volgende:
Je kon de afgelopen keer al stuntelen met je CR![]()
Mocht een kwartiertje eerder weg, reed er 16:50 al voorbij ofzô.quote:Als je nou ff zegt hoe laat je gister langs die cam kwamJe was met de Fiero toch?
Ik heb op de plaatjes wel wat rode auto's gezien maar geen Fiero volgens mij
Ey, ik doe mijn bestquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:27 schreef hicham het volgende:
Ok dan zal ik jou wel niet hebben opgenomen. Zag wel wat auto's waarvan ik twijfels had, maar was geen Fiero te bekennen denk ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mocht een kwartiertje eerder weg, reed er 16:50 al voorbij ofzô.
Heb vrij lang precies op de hoek stilgestaan.![]()
Maar straks rij ik om 17:05/17:10 voorbij met de KLX.![]()
![]()
Dat is al een endo danquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:05 schreef bwt het volgende:
Had eergister nog een stoppie gemaakt.
Over een lengte van iets meer dan 1 meter achterwiel een eind omhoog tijdens het remmen.
Daar ga ik eens iets meer op oefenen.
quote:
Weet wat je zegt:quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:08 schreef hicham het volgende:
Mij lukt het alleen om de achterkant omhoog te krijgen als de motor zelf al stilstaat (stoppie), elke poging om hem rijdende al omhoog te krijgen (endo) resulteert in een geblokkeerd voorwiel
quote:
Och wat heb je het zwaarquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:14 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Volgens mij ben ik er al vaker, maar zoals eerder gezegd kan ik overdag al bijna nooit kijken. Ik denk dan wel aan jullie hoor.![]()
![]()
Zwaar leven he![]()
![]()
Hmm, nieuw trucje oefenen dan maar?quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Weet wat je zegt:
1) ik blokkeer en val voorover.
2) ik ben een echte pro en trek vette burns met mijn voorwiel.
achterwiel burns zijn voor sjappie's met een Kawa.![]()
Ik ben een zuinige sjappie die geen bandjes burnt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:16 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Ik zie iets groens onder je nick staan
![]()
Lijkt wel een Kawa.
Sjappie
![]()
allang gedaanquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:49 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Mercy, doe eens op de poll stemmen op terug.
quote:
Je snapt t zeker nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:35 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb ook gestemd, maar ben alweer helemaal alleen.![]()
ik heb een reuze stoppie gemaakt met de CBR van Rausquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:08 schreef hicham het volgende:
Mij lukt het alleen om de achterkant omhoog te krijgen als de motor zelf al stilstaat (stoppie), elke poging om hem rijdende al omhoog te krijgen (endo) resulteert in een geblokkeerd voorwiel
[..]![]()
![]()
Gestemdquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:33 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Postgeschidenis van voor 1 januari
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:35 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb ook gestemd, maar ben alweer helemaal alleen.![]()
Er zijn hier wat mensen die van SM houden, maar daarmee bedoelen ze motoren zeg maarquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
Dus ik zei tegen haar: 'klets!'
Zegt ze tegen me: 'klets!'
en nu ga ik schijten
Mag je meteen de achtervering gaan vervangen na die actiequote:Op woensdag 8 juni 2005 15:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb een reuze stoppie gemaakt met de CBR van Raus![]()
was na het vervangen van de voorvorkkeerringen ( dat is een mooi scrabble woord) moest ik natuurlijk ook gaan proefrijdenna ik tests had gedaan maar even wezen spelen op parkeerterrein achter ons huis, ik kom aanrijden met +- 50 en rem en die achterkant kwam me toch met een rotgang omhoog
had niet eens tijd meer om rustig los te laten want motor sloeg af en ik stond weer stil met een beetje trillende benen
![]()
had echt het idee dat ik voorover zou vallen.
dus wijze les: gewoon rustig opbouwenzoiets
Ja leuk dat dat altijd nou net met mijn motor moet he.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:48 schreef Patrick281 het volgende:
Psssst Raus, Mercy niet meer op je motor laten rijden hoor...![]()
daar was niets mis meequote:Op woensdag 8 juni 2005 15:49 schreef hicham het volgende:
Mag je meteen de achtervering gaan vervangen na die actie![]()
En als je een stoppie poging doet moet je sowieso meteen je koppeling indrukken toch
Gelukkig voor je dat je van deze last bevrijd bent.quote:
Als je gaat stunten moet je sowieso eerst een reservebak met geld hebbenquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:53 schreef Patrick281 het volgende:
Moest aan dit filmpje denken.
Maar dan andersom.
Weet je nu iig hoe ver het kan gaan, kan je daarop verder oefenenquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
daar was niets mis mee![]()
ik had de koppeling helemaal in volgens mij 100% zeker weet ik het niet
waarschijnlijk gewoon iets te enthausiast de rem ingeknepen![]()
denk ik.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:59 schreef bwt het volgende:
[..]
Gelukkig voor je dat je van deze last bevrijd bent.
Zekerquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:59 schreef bwt het volgende:
[..]
Gelukkig voor je dat je van deze last bevrijd bent.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
Iemand hier nog belangstelling bij een Citroën BX 16 TRi uit 1987?
105 pk, en met slechts 428.000 km op de teller. Loopt nog als een zonnetje![]()
ik had een 1.9D uit 1993 met 3 ton op de teller en die bracht maar liefst 300 euri opquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Zeker![]()
Iemand hier nog belangstelling bij een Citroën BX 16 TRi uit 1987?
105 pk, en met slechts 428.000 km op de teller. Loopt nog als een zonnetje![]()
Die van Fulcrum_X is verder gekomen dan die van jou en zal dus meer moeten opbrengenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik had een 1.9D uit 1993 met 3 ton op de teller en die bracht maar liefst 300 euri op![]()
ja maar dat is een dieseltje, die van mij is een benzinequote:Op woensdag 8 juni 2005 16:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik had een 1.9D uit 1993 met 3 ton op de teller en die bracht maar liefst 300 euri op![]()
iets verderop in dat filmpje is er een die in blote bovenlijf een wheely doe, wil je die ook eens caputeren ? het leek er volgens mij op dat ie bijna onderuit storttequote:Op woensdag 8 juni 2005 16:13 schreef hicham het volgende:
Deze gast bedoelde ik dus
Klik hier <-- is een animated gif van 600 kb
Wie heeft er nou controle over wie. De berijder over zijn motor, of de motor over zijn berijder
[..]
Weet je nu iig hoe ver het kan gaan, kan je daarop verder oefenen(wel op je eigen motor
)
[..]
ik heb ook allang het licht gezienquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:34 schreef bwt het volgende:
Sorry ik ben en blijf motor rijder
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:33 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
ja maar dat is een dieseltje, die van mij is een benzine![]()
Was eigelijk wel te verwachten heH ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig staat ie nog op 3 andere fora![]()
Het is een zeldzaam verzamelobject! Maarre ik zal even naar het postkantoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Was eigelijk wel te verwachten heH ?![]()
vierwielig plastic op M-F verkopen gaat je nooit lukken
Slotje... maar toch zo veel gespamd dat de advertenties op blijven duiken. Vond het wel grappig.quote:
Nou, echt mooi zijn ze niet nee maar ze rijden heerlijk. Voor mij leek het net een vrachtwagen. Best gaaf.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:54 schreef bwt het volgende:
HAHAHA, is 't ie em nog kwijt ooik dan???????????
Is er een nieuwe kaars in gezet?quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:04 schreef bwt het volgende:
ben motor halen van de reparatie
Bedoel je deze?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
iets verderop in dat filmpje is er een die in blote bovenlijf een wheely doe, wil je die ook eens caputeren ? het leek er volgens mij op dat ie bijna onderuit stortte![]()
![]()
ja die bedoelde ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
Klik! <-- Animated gif van 669 KB
Er is ook nog een ander die in bloot bovenlijf een wheely doet maar die valt niet. Voor de rest wel andere vallers met nogal weinig (lees: geen) beschermende kleding![]()
zeg moet jij niet eten?quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:59 schreef Youssef het volgende:
[..], welkom.
Je zit momenteel op Fok! en het is 2005
Hmmm zit allemaal een beetje tegen.........quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hmmm zit allemaal een beetje tegen.........
Ben totaal niet geschikt als magazijnkonijn (werk er nog wel maar met behoorlijk tegenzin), het lijkt er op dat de eigenaresse van die kuthond de rekening niet wil betalen, zaken lopen traag op dit moment en ik heb last van mijn rug en voeten.
Ben ik dan een huilebalk?Mag ik ook eens?
![]()
Nee dat mag welquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ben totaal niet geschikt als magazijnkonijn (werk er nog wel maar met behoorlijk tegenzin), het lijkt er op dat de eigenaresse van die kuthond de rekening niet wil betalen, zaken lopen traag op dit moment en ik heb last van mijn rug en voeten.
![]()
Achquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
![]()
Hey, ik heb niet bewust dezelfde smiley gebruikt hoor!!quote:
Mooi ding wel eigenlijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:31 schreef Patrick281 het volgende:
Mercy, hier is ze.Staat ook op Marktplaats vertelde hij.
Er zou vandaag iemand komen, maar die kwam niet opdagen, zaterdag komt er weer iemand voor.
[[url=http://img297.echo.cx/img297/6/p1010357web6fk.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img297.echo.cx/img297/6081/p1010358web5hr.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img297.echo.cx/img297/4981/p1010359web5vf.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img297.echo.cx/img297/4155/p1010363web9mo.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img297.echo.cx/img297/4628/p1010360web5ha.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hij heeft hem nog even laten lopen, lekker geluidje in die uitlaat.
Rijden kon niet ivm zijn verzekering.![]()
ik vind het ook echt wel een motor waar ik iets mee kanquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:31 schreef Patrick281 het volgende:
Mercy, hier is ze.Staat ook op Marktplaats vertelde hij.
Er zou vandaag iemand komen, maar die kwam niet opdagen, zaterdag komt er weer iemand voor.
[[url=http://img297.echo.cx/img297/6/p1010357web6fk.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img297.echo.cx/img297/6081/p1010358web5hr.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img297.echo.cx/img297/4981/p1010359web5vf.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img297.echo.cx/img297/4155/p1010363web9mo.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img297.echo.cx/img297/4628/p1010360web5ha.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hij heeft hem nog even laten lopen, lekker geluidje in die uitlaat.
Rijden kon niet ivm zijn verzekering.![]()
quote:
Was sporten.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
Pep waar blijven foto's van stukke CBR![]()
eten kan later wel![]()
Tuurlijk.quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:19 schreef hollander172 het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Hey, ik heb niet bewust dezelfde smiley gebruikt hoor!!
Zag nog niet dat jij hem ook al had gepost(die van mij is van forum.leerlingen.com
)
quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Yup, incl. rugzakje.
![]()
Ik hield al wat extra afstand zodat ik beter op de camera kwam.![]()
Was wel voor het eerst teleurstellend dat er compleet geen file stond.![]()
Maatregelen werken blijkbaar wel.![]()
[..]
Was sporten.![]()
[..]
Tuurlijk.![]()
Maar bedenk je wel dat het minimaal 2-4 maanden duurt voordat je ergens je draai hebt gevonden.
Ik vind hem pas de afgelopen 2-3 weken, en dat vanaf januari 2004.![]()
![]()
Timingquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik vind het ook echt wel een motor waar ik iets mee kanalleen de prijs ende timing is best beroerd
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Yup, incl. rugzakje.
![]()
Ik hield al wat extra afstand zodat ik beter op de camera kwam.![]()
Was wel voor het eerst teleurstellend dat er compleet geen file stond.![]()
Maatregelen werken blijkbaar wel.![]()
die wetenschap maakt het juist nog moeilijkerquote:Op woensdag 8 juni 2005 20:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Timingje was toch een beetje aan het rondkijken naar stuntfietsjes??
Deze is nog een beetje fatsoenlijk, en als er al iets slecht is zoals de koppeling zit er nog een reserveset bij.![]()
Kan flink in de papieren lopen als je volgende week iets ziet voor 400 euro, maar er -net als ik 600 euro aan moet verspijkeren.![]()
CBR video 1!
Met dank aan hosting van http://www.putfile.com
Moet ik doen volgens hun policy.![]()
![]()
Hij is schadehersteller van beroep.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 20:51 schreef hicham het volgende:
Zag wel meerdere motoren maar dat waren meet toerbuffels e.dHeb in totaal iets van 40 minuten op zitten nemen (16:50 t/m 17:30) en ben daarna ff snel doorheen gaan scrollen op zoek naar tweewielers. Tijdstip en motorvorm leken er wel op, dus ben bij die plaatjes gestopt. Heb het nog goed ook
Lekt je KLX nog .... ?
En ik ga weg van internet, ga maar ff programmeren ofzo want het is retetraag
Avondquote:
Je lijkt wel een wijf in je arie met je apetieten manquote:Frame is ontvet en met hoge druk afgespoten. Nu nog de achterbrug kaal maken zodat die ook naar de coater kan. Of misschien ook wel niet, ik weet niet echt wat ik wil![]()
Heb je geen zwart werk voor mequote:Wat ik wel weet is dat ik dit fucking weekend weer kan gaan helpen verhuizen en dus weer gaan arie aan de KLX kan doen. Schiet totaal niet op op deze manier. Maar goed, beter iets lager over doen en hebben zoals je wilt dan overhaasten en een poep resultaat krijgen
Heb je dit dan niet gelezenquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:04 schreef Youssef het volgende:
[..]
Avond
[..]
Je lijkt wel een wijf in je arie met je apetieten man![]()
[..]
Heb je geen zwart werk voor me![]()
![]()
Dan moet je er vooral met twee man aan werken.quote:je wilt dan overhaasten en een poep resultaat krijgen
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:13 schreef Mercy_symbol het volgende:zit jij een keer helemaal klaar om Hicham & Youssef te woord te staan zijn ze er niet
![]()
Dat je het rijk voor jou alleen hebt?quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:15 schreef Youssef het volgende:
[..]
Pffffff, weet je ook eens hoe ik me voel
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:17 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat je het rijk voor jou alleen hebt?![]()
![]()
Remy ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:15 schreef Youssef het volgende:
[..]
Pffffff, weet je ook eens hoe ik me voel
Helpen is prima als je het maar niet verneuktquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:04 schreef Youssef het volgende:
[..]
Avond
[..]
Je lijkt wel een wijf in je arie met je apetieten man![]()
[..]
Heb je geen zwart werk voor me![]()
![]()
Voor natura kun je niets kopenquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:18 schreef Makster het volgende:
[..]
Helpen is prima als je het maar niet verneukt
En ik betaal alleen in natura![]()
![]()
![]()
Het is te merkenquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:18 schreef Rausdouwer het volgende:
Doe je mee dan?
[afbeelding]
net nieuwe smileys ontdekt![]()
Maarquote:
ken jij Remy niet ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:21 schreef Youssef het volgende:
[..]
Remy? [afbeelding]
Sorry, die smiley is te leuk![]()
![]()
ik was toch weg van het forum zei ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:13 schreef Mercy_symbol het volgende:zit jij een keer helemaal klaar om Hicham & Youssef te woord te staan zijn ze er niet
![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:21 schreef Youssef het volgende:
[..]
Remy? [afbeelding]
Sorry, die smiley is te leuk![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ken jij Remy niet ? [afbeelding]
met dat hondje Capi![]()
sukkel ga dan ook gewoon lekker fokkenquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:23 schreef hicham het volgende:
[..]
ik was toch weg van het forum zei ik
Heb ontdekt dat het niet aan mijn internetverbinding lag maar aan mijn wireless accespoint. Ff stekker d'ruit getrokken en d'r weer ingedaan en hij doet het weer. In de tussentijd heb ik me zitten ergeren aan de programmeercode van mijn teamgenoten![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Kan je die niet even doormailen naar de bovenbuurvrouwquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:25 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik ga effe lachen om die knakkers bij Temptation Island.![]()
Wat is het nut van zo een programmaquote:Vier ongetrouwde stellen reizen af naar het exotische Thailand om hun relatie te testen. Als ze op de locatie zijn aangekomen worden ze van elkaar gescheiden tot de laatste dag van hun verblijf. Gedurende hun vakantie worden ze verleid door knappe vrijgezelle dames en heren die hen allerlei ondeugende voorstellen doen. De voorstellen zijn zeer aantrekkelijk en moeilijk te weerstaan waardoor de relatie van de koppels nog meer op de proef wordt gesteld.
het voorbehoud was dat er geen meet met fok wasquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:22 schreef Youssef het volgende:
[..]
Maarmorgen
wordt
het
mooi
weer
![]()
Wat was trouwens het voorbehoud bij Martie in dat meet topic van Den Bosch?![]()
Doe't lekker zelfquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:27 schreef Makster het volgende:
[..]
Kan je die niet even doormailen naar de bovenbuurvrouw![]()
Is van 1 of andere musicalquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
duidelijk nog niet geheel geintegreerd dus
![]()
![]()
google maar eens op Hector Malotsquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Doe't lekker zelf [afbeelding]
[..]
Is van 1 of andere musical
ik maak het je al zo gemakkelijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:35 schreef Youssef het volgende:
Geen zin om daar moeite voor te doen![]()
Wel zin in zondag![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
google maar eens op Hector Malots![]()
geintje word steeds spannender
![]()
Ach gossie, Youssef tochquote:Het avontuur van Remi, de vondeling uit Hector Malots meesterwerk "Alleen op de wereld", is nu meer dan honderd jaar oud, maar boeit en ontroert nog steeds. En terecht.
Wie leeft niet vol spanning mee met Remi nadat Vitalis gestorven is? In het gezin van tuinman Acquin voelt hij zich goed en is hij gelukkig. Maar lang duurt dat niet en weer is Remi alleen. Hij trekt de wijde wereld in, werkt een tijdje in een mijn, waar hij op het nippertje aan de verdrinkingsdood ontsnapt.Maar één ding blijft hem bezighouden: Waar kom ik vandaan?Samen met zijn vriend Mattia gaat hij op zoek.
Hoe hij na veel omzwervingen en moeilijkheden zijn moeder en zijn broer vindt, vertelt Hector Malot op zo een eenvoudige, zuivere manier dat het kinderen van nu nog steeds boeit.
Ja, maar we hebben de afgelopen oplevering van ons product al niet gehaaldquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
sukkel ga dan ook gewoon lekker fokken![]()
quote:ik heb vandaag zelf mijn functionerings formulier ingevuld![]()
en ik krijg opslag
![]()
er bestaan ook motoren waar je mee tussen de file heenkan rijdenquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:44 schreef Makster het volgende:
Ben pitten
Vandaag trouwens weer in Diemen geweest voor een cursus. En die A2 daar wordt je echt impotent van. Je zou elke dag dat stuk moeten rijden, volgens mij ga je dan nog met plezier met de NS![]()
![]()
Geen idee. Ik vond het eerst echt belachelijk. Maar ja de deelnemers zijn zelf te stom voor woorden. Slappe mietjes.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:28 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Wat is het nut van zo een programma![]()
![]()
Slaap ze.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:44 schreef Makster het volgende:
Ben pitten
Vandaag trouwens weer in Diemen geweest voor een cursus. En die A2 daar wordt je echt impotent van. Je zou elke dag dat stuk moeten rijden, volgens mij ga je dan nog met plezier met de NS![]()
![]()
Als de KLX weer rijdt en ik heb weer cursus ga ik idd met pak en al op die SM naar diemen. Heb me zwaar zitten verbijten in de auto. Heerlijk weer en al die motoren lekker door de file zigzaggen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
er bestaan ook motoren waar je mee tussen de file heenkan rijden![]()
Thanks!quote:
Dat zijn toch de echte mannen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:47 schreef Rausdouwer het volgende:
Geen idee. Ik vond het eerst echt belachelijk. Maar ja de deelnemers zijn zelf te stom voor woorden. Slappe mietjes.Maar ook wel lachen om te zien hoe ze zich gedragen.
Dusquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:53 schreef Makster het volgende:
Weinig ruzie hier de laatste tijd besefte ik me vandaag in de file nog even![]()
Dat het wel gezellig is zoquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:58 schreef Makster het volgende:
[..]
En je moet neit tof doen heh anders is het weer tanden zoeken![]()
Je bent al geaccepteerd in de Fok!MC, je hoeft je niet meer te bewijzen dus dat niveau van jou kan wel weer omhoogquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
Blub
So ? wat is je punt ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:04 schreef Patrick281 het volgende:
Vage gast.![]()
Edit hier, edit daar, edit overal en soms zelfs uren later.![]()
[afbeelding]
Zelfs een nietszeggende post.![]()
Is alleen voor de echte mannen namelijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:06 schreef hicham het volgende:
Hmpf, blijf je voortaan van de melk af Fulcrum
Nep-mannen (zoals Mercy) drinken karnemelk of chocolademelkquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Is alleen voor de echte mannen namelijk
ik hoef ook geen 21,3Kw te rijdenquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Nep-mannen (zoals Mercy) drinken karnemelk of chocolademelk
Slap op welk gebied?quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:47 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vond het eerst echt belachelijk. Maar ja de deelnemers zijn zelf te stom voor woorden. Slappe mietjes.Maar ook wel lachen om te zien hoe ze zich gedragen.
vond het gewoon met een woordje meer er netter uitzienquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat staat er al, vage gast.
Spookt het in je hoofd of zo?![]()
Ik drink wel Milk & Fruitquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Nep-mannen (zoals Mercy) drinken karnemelk of chocolademelk
Dat is duidelijk de opzet. Rare gasten.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Slap op welk gebied?
Als je je als 'stelletje' voor zo een programma opgeeft vraag ik me af wat voor stelletje je bent. Expres daarheen gaan om je te laten verleiden, en als het even meezit op camera
Maar ... maar... maarquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik hoef ook geen 21,3Kw te rijden![]()
en de vrouwen & mannen zijn hoerenquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:09 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat is duidelijk de opzet. Rare gasten.![]()
Is mij ook al eens voorgesteld door een meid, maar ging haar meer om de lol, en gratis vakantie.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:08 schreef hicham het volgende:
Slap op welk gebied?
Als je je als 'stelletje' voor zo een programma opgeeft vraag ik me af wat voor stelletje je bent. Expres daarheen gaan om je te laten verleiden, en als het even meezit op camera
Nijntjeeeeeeequote:Op woensdag 8 juni 2005 23:08 schreef Rausdouwer het volgende:
Rare definities van echte mannen hier.![]()
ik ben ook niet levensmoequote:Op woensdag 8 juni 2005 23:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Maar ... maar... maar
ik word iig niet buitenom ingehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |