quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:03 schreef ijsmeis het volgende:
Nee.
Maar ik geloof dat iedereen hier op fok! denkt dat ik alleen aan CRX'en denk?.
Ik moet zeggen dat dat vies tegen valt irl.
Nou, hier het hele artikel, het frame schijnt niet helemaal geweldig te wezenquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:12 schreef Youssef het volgende:
Wat heeft die nou weer met z'n motor gedaan![]()
Werk
Ciaoquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:12 schreef Youssef het volgende:
Wat heeft die nou weer met z'n motor gedaan![]()
Werk
daaiiimn.. je zal maar een 2005 gixxer hebben, denk niet dat je er dan nog met vol vertrouwen op zitquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:14 schreef Romius het volgende:
[..]
Nou, hier het hele artikel, het frame schijnt niet helemaal geweldig te wezen![]()
http://www.1tail.com/2005_GSXR_frame/
Jouw hobbies zijn niet de mijne.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja ik denk dat je irl wel tegen valt.
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ja over je andere hobby's praten zoals postzegels verzamelen, naar de EO jongerendag en naaien dat staat ook wat minder.![]()
Op Internet kan je lekker overdrijven.![]()
Dat naaien wil ik wel mee helpen hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:20 schreef ijsmeis het volgende:
Jouw hobbies zijn niet de mijne..
* ijsmeis gaat weer gauw terug naar de PTA SC.
dat is stukquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:29 schreef bwt het volgende:
Wat is er in hemels naam met dat frame gebeurd (of motor)????????
Kheb d'r hier 1 staan heHquote:
tegensturend met ruim 160 km/h de bocht uitkomend!quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:37 schreef bwt het volgende:
Heb net stukkie gelezen - damn , zal je maar gebeuren op de openbare weg
Paar jaar geleden zat er een fout in de frames van de Triumph Speed triple.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:37 schreef bwt het volgende:
Heb net stukkie gelezen - damn , zal je maar gebeuren op de openbare weg
quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Paar jaar geleden zat er een fout in de frames van de Triumph Speed triple.
Waren 2-3 mensen met een motor uit de eerste serie waar ineens het balhoofd afbrak onder het rijden.![]()
Ja, dan ben je het haasje met zo'n 750quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:40 schreef Patrick281 het volgende:
Een speedwobble.![]()
Dingen maken ze ook lichter en lichter he.
Moet ergens stoppen.![]()
15 jaar geleden maakten ze soortgelijke frames, maar met honingraatstructuur, niet hol.
Aan de buitenkant ziet zo'n Gixxer wel wel stevig uit.![]()
Je zal maar de 750 variant hebben Romius.![]()
misschien ook maar gelijk een stripje metaal met 2 gaatjes en 2 parkers erbij leggenquote:Op woensdag 8 juni 2005 11:00 schreef Romius het volgende:
[..]
Ja, dan ben je het haasje met zo'n 750
Ik zal maar even wat ducttape in het bagagevakkie doen voor onderweg![]()
Gewoon ducktape/duktape/ducttape dus.quote:Op woensdag 8 juni 2005 11:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
misschien ook maar gelijk een stripje metaal met 2 gaatjes en 2 parkers erbij leggen
kan je de schade ter plekke provisorisch repareren![]()
![]()
Daarom.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:03 schreef Youssef het volgende:
Uberlelijke dingen, veel te plastic![]()
Waren in de aanbieding laatst bij de Action volgens mij ... vandaar.
En de rest.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:03 schreef Youssef het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:17 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[[url=http://fotos.marktplaats.nl/fotos/foto/digitale/141000.jpg]afbeelding][/url]
Motivatie a.u.b.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:26 schreef Patrick281 het volgende:
Minolta is een mietjes merk, of voor vrouwen.
![]()
Qua marketing hoe ze zich presenteren.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:32 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Motivatie a.u.b.
En je plaatje doet ut niet goed.
Ik ben een hobby fotograaf en dan is een minolta volgens mij 1 van de snellere (en goedkoopste) camera's met een fatsoenlijke zoom en een redelijk snelle CCD.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:42 schreef Patrick281 het volgende:
zwamverhaal over profi fotografen
Het is inderdaad maar wat je wilt. Het is een prima ding, maar je kunt er geen (of nauwelijks?)manuele instellingen mee doen. Voor de meeste mensen is dat denk ik ook niet nodig. Wil je meer dan zou ik ook voor een Nikon of Canon gaan, maar wil je gewoon lekker snel en makkelijk gewone taferelen fotograferen dan is de Minolta een uitstekend ding.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:44 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Ik ben een hobby fotograaf en dan is een minolta volgens mij 1 van de snellere (en goedkoopste) camera's met een fatsoenlijke zoom en een redelijk snelle CCD.
En zo goedkoop als ik deze kan kopen zie je ze nergens!
d'r zit zo'n anti-schud-ding opquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:48 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Het is inderdaad maar wat je wilt. Het is een prima ding, maar je kunt er geen (of nauwelijks?)manuele instellingen mee doen. Voor de meeste mensen is dat denk ik ook niet nodig. Wil je meer dan zou ik ook voor een Nikon of Canon gaan, maar wil je gewoon lekker snel en makkelijk gewone taferelen fotograferen dan is de Minolta een uitstekend ding.
Voor mij is het soms niet zo handig omdat ik met flits dat ding nooit stil genoeg houd. Van de 5 foto's is er dan 1 bruikbaar? Maar ja als je dat van tevoren weet...![]()
quote:CCD Shift-Type Anti-Shake Function
Konica Minolta’s Anti-Shake function provides a highly effective way to deal with camera shake—a major cause of substandard images, especially with telephoto shots and when shooting in dim lighting. The DiMAGE Z3 features a CCD-shift mechanism to stabilize images by offsetting the shaking pattern of the user’s hand. This gives unrivaled stability at up to 3 shutter speeds slower than on digital cameras without an anti-shake function.
Additionally, with the Z3’s CCD-shift mechanism you don’t get the deterioration in image quality associated with electronic anti-shake systems. And the CCD-shift method does not require extra correction lenses like optical anti-shake systems, so the Z3’s body remains compact and light.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:48 schreef Rausdouwer het volgende:
Voor mij is het soms niet zo handig omdat ik met flits dat ding nooit stil genoeg houd. Van de 5 foto's is er dan 1 bruikbaar? Maar ja als je dat van tevoren weet...![]()
Dat doe ik expres ander krijgt Mercy alle eer. Nu kan ik zeggen dat ik die schitterende wazige foto heb gemaakt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:53 schreef Youssef het volgende:
[..]Volgens mij zijn er inderdaad een paar wazige meetfoto's
quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:03 schreef Youssef het volgende:
Oh die lelijke plastic dingen!!! Had even niet gevolgd waar het over ging. In de folder leken ze best waus, maar in het echt zijn ze echtquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat klopt ik heb ze in mijn handen gehad
![]()
echt trieste dingen Raus wilde ze onder geen beding op haar auto hebben![]()
Fuji heeft ook leuke aanbiedingen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:44 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Ik ben een hobby fotograaf en dan is een minolta volgens mij 1 van de snellere (en goedkoopste) camera's met een fatsoenlijke zoom en een redelijk snelle CCD.
En zo goedkoop als ik deze kan kopen zie je ze nergens!
Niet logisch, een flits heeft een sluitertijd die korter is dan dan je met daglicht fotografeert.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:48 schreef Rausdouwer het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:46 schreef Youssef het volgende:
Peppelien... deed je trouwens desmiley na toen Hicham op zijn tank langskwam?
Edit: ja, ik deed ook een imitatie van die smiley.![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:04 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Oh die lelijke plastic dingen!!! Had even niet gevolgd waar het over ging. In de folder leken ze best waus, maar in het echt zijn ze echt-lelijk!
is het je nieuwe speeltje dan ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:58 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
maar.....
zijn jullie niet blij voor me?![]()
Mij gaat het vooral om de snelheid van het toestel, de grote zoomfunctie (itt 3x bij compact) en de grotere lichtinval door veel meer lens. Niet zozeer om de grote hoeveelheid instellings(on)mogelijkheden die zo'n ding heeft. (gebruik ik toch niet al te veel)quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:05 schreef Patrick281 het volgende:
Fuji heeft ook leuke aanbiedingen.Mooi afgewerkt ook.
![]()
Maar die bibberfunctie's zijn wel vrij uniek bij hap snap camera's.![]()
Tja, je loopt toch al snel tegen de onmogelijkheden op, vind die all-in dingen dan best wel duur.
Vleesch nog visch.
![]()
Dankquote:
Als het goed is wel.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
ben je die andere al kwijt ?
Wat wil je met een grote zoom? Meestal is meer groothoek handiger en geeft mooiere resultaten.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:14 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Mij gaat het vooral om de snelheid van het toestel, de grote zoomfunctie (itt 3x bij compact) en de grotere lichtinval door veel meer lens. Niet zozeer om de grote hoeveelheid instellings(on)mogelijkheden die zo'n ding heeft. (gebruik ik toch niet al te veel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |