Ik kan het me voorstellen, om 1 uur 's nachts op een doordeweekse dagquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:52 schreef bwt het volgende:
Omdat youssef niet een nieuwe wilde openen
en ik ben nu Maffen
Jullie willen toch alleen maar zo ver mogelijk hier vandaan meeten.quote:Hej, je had wel melding kunnen maken van de mini meet
quote:Op woensdag 8 juni 2005 01:11 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
tof, nooit geweten dat dit ook op Fok! was
Ik rijdt zelf ook motor.
K rijdt vershillende types (allemaal Yamaha), waaronder een XS1, XS2, XJ750 en een FJ1200
Ik moet alleen nog een paar maanden wachten totdat ik legaal op een zware motor mag rijden
[finger]quote:
Vroeg ik me in het vorige topic ook al afquote:Op woensdag 8 juni 2005 07:52 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Oh, hoe is het nou met je kuipschade OPM?
Daarom stelde ik de vraag opnieuwquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:13 schreef bwt het volgende:
Vroeg ik me in het vorige topic ook al af
en of OPM em al verkocht had
Weet je al wat je gaat doen met de wieltjes van de KLX?quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:11 schreef Patrick281 het volgende:
Hicham en Youssef konden het afgelopen weekend wel aanschouwen hoe vooral de voorband erbij staat.![]()
Kijk meedenkendquote:Op woensdag 8 juni 2005 08:17 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Daarom stelde ik de vraag opnieuw
kan je hem niet in de werkplaats ergens neer zetten ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:47 schreef Patrick281 het volgende:
Gaat lukken.
![]()
![]()
Minder fijn dat (zelfde soort zijvakje) mijn schijfslot nergens te vinden is.![]()
Had ik er voor de rit zondag maar uitgehaald, ding is best groot en zwaar.
KLX heeft geen contactslot, dus "iedereen" kan er zo mee wegrijden.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
kan je hem niet in de werkplaats ergens neer zetten ?![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 08:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
enne gaan we nu alle namen van FOK-MC langs ?![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:10 schreef ijsmeis het volgende:
Banmeldtopic deel 21, *We're the dream team!*.
Waarom kan jij nog posten.
Een boefje klinkt eigenlijk nog te positiefquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Boefje heH die Yousef.![]()
![]()
En nu ga jij constant een vervelend topic bovenaan je lijstje krijgen.![]()
gewoon een TVP plaatsenquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een boefje klinkt eigenlijk nog te positief.
Inderdaad. Wanneer komt die optie nou van het verwijderen van topics uit MyAt's..
Niet als ik nog andere posts erin heb staan waar geen TVP in staatquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
gewoon een TVP plaatsenals die word verwijderd word topic meteen uit jouw myat verwijderd
![]()
![]()
enne Yoessef is wel lief hoor [afbeelding] hij word alleen verkeerd begrepen![]()
![]()
![]()
![]()
Hij mist alleen nog een petje en een CRX.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:20 schreef ijsmeis het volgende:
Een boefje klinkt eigenlijk nog te positief.
Inderdaad. Wanneer komt die optie nou van het verwijderen van topics uit MyAt's..
Ahh..quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik bedoel daarmee dat we straks een Pep een Berrey, en de rest topic's krijgen![]()
![]()
Ik val eigenlijk niet zo op petjesgasten.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hij mist alleen nog een petje en een CRX.![]()
![]()
Heb dit weekend ruim 100 kilometer een motorrit gehad met die jongens.![]()
Hij is wel wat ondeugend ja.![]()
En dit topic in je lijstje.
Stap in de nieuwe wereld van leernichten.![]()
![]()
Marokkanen zijn erg populair bij blonde dames hor.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:39 schreef ijsmeis het volgende:
Ik val eigenlijk niet zo op petjesgasten.
Zijn jullie allemaal heaumeaux dan?
.
nee alleen Patrickquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Fal j ddan well ob hellumJosties dann?quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:39 schreef ijsmeis het volgende:
.
ja, die nog op school zittenquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Ben jij een member van de jostiband?quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:52 schreef Helmjosti het volgende:
[..]
Fal j ddan well ob hellumJosties dann?![]()
Maar ik ben donkerblond. Die hebben dan weer een andere voorkeurquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Marokkanen zijn erg populair bij blonde dames hor.
Waarom denk je dat we een stoere motor als dekmantel nemen?![]()
Sommigen hebben zelfs een vriendin ingehuurd.![]()
Ja, die hebben liever een redneck met een CRXquote:Op woensdag 8 juni 2005 09:56 schreef ijsmeis het volgende:
Maar ik ben donkerblond. Die hebben dan weer een andere voorkeur.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:52 schreef Helmjosti het volgende:
[..]
Fal j ddan well ob hellumJosties dann?![]()
Hmm. Mag het ook een iets duurdere auto zijn?quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:57 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Ja, die hebben liever een redneck met een CRX
Oké,quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm. Mag het ook een iets duurdere auto zijn?.
Kale kop en breed.quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:56 schreef ijsmeis het volgende:
Maar ik ben donkerblond. Die hebben dan weer een andere voorkeur.
quote:
Een kale kop staat bijna geen enkele manquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kale kop en breed.![]()
Hoi.![]()
![]()
![]()
![]()
Oeps trek de verkeerde bek, moet zelfvertrouwen uitstralen.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 09:59 schreef ijsmeis het volgende:
Hmm. Mag het ook een iets duurdere auto zijn?.
Maar dat is wel mooi om in te blijven geloven.quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:01 schreef ijsmeis het volgende:.
Wat je in en op een CRX stopt krijg je niet terug. Dus daar wordt ie ook niet 'duurder' van.
Neequote:Op woensdag 8 juni 2005 10:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Van je geloof af?
Idd, wat Tufkap zegtcarbon motorkap en spiegels verdrievoudigt de waarde.
![]()
quote:Maar dat is wel mooi om in te blijven geloven.![]()
Geld moet rollen.![]()
JongensMeisjesdromen.
opzouten koekblikkerquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik geloof dat iedereen hier op fok! denkt dat ik alleen aan CRX'en denk?.
Ik moet zeggen dat dat vies tegen valt irl.
[..]
![]()
Jaquote:Op woensdag 8 juni 2005 10:07 schreef Youssef het volgende:
Ijsmeis![]()
Wat heb je opeens veel hits op je pagina gehad
![]()
Die ban geldt overigens alleen voor FB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |