abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 juni 2005 @ 11:09:54 #1
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_27638716

Welkom bij de Fok!MC!

Dit is een gezellig motorclubje met toffe, jonge mensen! We hebben al verschillende meets gehouden waarbij de eerste meet in november 2003 was, met als route de Havenroute op de Maasvlakte nabij Rotterdam. Intussen zijn er al zo'n 6 officiële meets gehouden. Ook wordt er regelmatig afgesproken met leden onder elkaar.

Voor foto's van meets kun je hier kijken Deze pagina bevat niet alle foto's, maar er zijn hier en daar nog wat foto's in oude Fok!MC topics terug te vinden.

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag!
Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht.

Overzichtje van de Fok!MC motoren:

• Honda CBR600F '96 - (Rausdouwer)
  • Honda CR500 '86 - (Patrick281)
  • Honda VFR750 '94 - (Mercy_symbol)
  • Kawasaki KLX650R '93 - (Patrick281)
  • Kawasaki KLX650R SM '96 - (Makster)
  • Kawasaki Z750 '80 - (Zonder_ZX9R)
  • Kawasaki ZXR400 '95 - (One_Punch_Mickey)
  • Kawasaki ZXR400 '96 - (hollander172)
  • Kawasaki ZX6R '01 - (Ploderus)
  • Kawasaki ZX6R '98 - (Youssef)
  • Suzuki GS500E '91 - (Fulcrum_X)
  • Suzuki GSF600N '96 - (hicham)
  • Suzuki GSX600F '91 - (stinkie)
  • Suzuki GSX-R 750 '05 - (Romius)
  • Suzuki SV1000S '05 - (RB)
  • Suzuki SV650S '00 - (bwt)

FAQ (Frequently Asked Questions):

Ik wil best eens een keer mee rijden met jullie, hoe geef ik me op?
    Gewoon melden in het topic en dan kom je op de lijst

Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
    Er word, afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden, vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
    Door het hele land, de ene keer word er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

Hoe ver van te voren hoor je of er word gemeet?
    Meestal 2 á 3 weken van tevoren wordt er een vaste datum geprikt. De dagen daarvoor worden de weersvoorspellingen gepeild.

Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
    Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

Wie maakt er eventueel foto's?
    Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

Word er zomaar wat gereden of word er een route gereden?
    Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en gereden door een Fok!MC'er.

Waar komen jullie vandaan?
    Dat staat meestal in het profiel van het Fok!MC lid en zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.

Wie maakt de topics?
    Degene die als laatst reageert in een vol topic is 'verplicht' de nieuwe te openen. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze" De OP kun je hierrrrrr vinden.

Laatste topics :

Fok Motorclub [Deel 236] Eens moet de eerste keer zijn
    Fok Motorclub [SC deel 237] bubbels in de koelvloeistof
    Fok Motorclub [SC deel 238] Euhhhhhh out of inspiratie
    Fok Motorclub [SC deel 239] Zomer hitte op de motor *
    Fok Motorclub [SC deel 240] Een weekend vol regen en zon?

• pi_27638724
    FIPO

jaaa woohoo
      zondag 5 juni 2005 @ 11:13:14 #3
    17596 Makster
    Tell them Brother Beavis !!!
    pi_27638778
    Wat ik wil weten van die kabelboom, nou uhh hoe het allemaal zat enzo

Lijkt wel een bord spagettie man Maar komt wel goed denk ik
    Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
    Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
      zondag 5 juni 2005 @ 11:33:13 #4
    17596 Makster
    pi_27639106
    Het regent echt HARD. Gaan jullie serieus nog meeten

Bikkels zeg ik je

[ Bericht 22% gewijzigd door Makster op 05-06-2005 11:40:18 ]
    pi_27639121
      zondag 5 juni 2005 @ 11:42:16 #6
    17596 Makster
    pi_27639291
    Ben naar de garage, hopen dat ik hem vandaag kaal krijg
      zondag 5 juni 2005 @ 11:49:58 #7
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_27639466
    Heb het zelf voor mekaar.

De buurman reageerde even niet op mijn mailtjes, aan de deur bonzen had geen effect met die harde muziek daar.

Beter zo.

Nu nog even fijnafstellen (staat al op vier maar 1 schakel minder en de ketting is al tekort) smeren, kapjes op de ketting en rijden maar.
    Met oud voortandwiel..

Ben benieuwd hoe dat achtertandwiel het gaat doen.
    Ennn het is droog maar onheilspellend. Heeeeeee hoor 2 motoren in de straat.
      zondag 5 juni 2005 @ 11:55:14 #8
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_27639625
    quote:
    Op zondag 5 juni 2005 11:33 schreef Makster het volgende:
    Het regent echt HARD. Gaan jullie serieus nog meeten

Bikkels zeg ik je
    wij zijn niet eens Den Bosch uitgekomen wat een kolere weer
    hadden net getankt toen er een wolk doorbrak, echt niet normaal meer

Raus en ik gingen ook bijna onderuit door troep op de weg diesel of zo

altijd als we richting R'dam gaan is er wel iets dat dorp is gewoon vervloekt volgens mij
    ride like a devil...... feel like a god !
    Let's race
    Buienradar
    pi_27640078

Jammer dat het zo regent. Het houdt hier nog steeds niet op. Is nu al een uur onafgebroken HARD aan het regenen. NU gaat het zelfs nog harder. Het valt nu onder de term NOODWEER.

We hadden de motoren uit de schuur en natuurlijk begon het toen net hard te regenen. Daarvoor regende het ook wel een beetje maar ach, dat is niet zo erg. Bij het tankstation nog regenpakken aan staan hijssen maar het schoot niet op. We zagen niks meer op de weg en ik neem aan dat Mercy hetzelfde had, ik gleed continu door met mijn motorlaarzen. Er zit totaal geen grip onder, dus als je wilt stoppen dan glijd je gewoon door. Dat vond ik eigenlijk genoeg om het toch maar voor gezien te houden.

Eén pluspunt: we konden even overal de vliegen af laten regenen.

We hebben nu wel Pepijns' gemist.
    Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
    pi_27642085
    Ha, ik heb het ook gevonden!!!

Zal me even voorstellen, ik ben Nelizz (van MF) Student Industrieel Ontwerpen aan de TU Delft, 20jr en ik woon af en toe ooknog bij m'n ouders in Hoek van Holland. Ik zou vandaag meegaan met de meet maar ik had al begrepen dattet niet zo geslaagd ging worden.

Oh, en dit is mijn ride...:

En ook al zit m'n mond vol met chips, ik blijf gewoon kletsen, net al splatte handen op die blote bips.
    pi_27642246
    wat doe ik fout, ik ben allergisch voor kruisjes, en net werkte het nog...
    En ook al zit m'n mond vol met chips, ik blijf gewoon kletsen, net al splatte handen op die blote bips.
      zondag 5 juni 2005 @ 13:44:28 #12
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_27643241
    je mag niet direct vanaf Motor-forum linken

dus eerst opslaan bij imageshack of zoiets en dan posten

welkom trouwens

al kan ik me niet herinneren dat ik je hier ooit gezien heb
    Let's race
    Buienradar
      zondag 5 juni 2005 @ 14:40:12 #13
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_27644810
    quote:
    Op zondag 5 juni 2005 13:06 schreef NLS het volgende:

Zal me even voorstellen, ik ben Nelizz (van MF) Student Industrieel Ontwerpen aan de TU Delft, 20jr en ik woon af en toe ooknog bij m'n ouders in Hoek van Holland. Ik zou vandaag meegaan met de meet maar ik had al begrepen dattet niet zo geslaagd ging worden.
    Hoi, we zitten al vanaf kwart voor 12 op de rest te wachten je had wel ingesproken, maar ik weet niet hoe ik je terug moest bellen. We gaan nu rijden. Zie jullie allemaal later.
    pi_27646739

Nog een poging dan... Ik ga m'n mofa even vertroetelen nu, deze week naar de ardennen/eifel ermee.. Dus ook de ori uitlaat moet er weer ff op (ga ik nog wel ff een mooi eindstukkie voor draaien, dat standaard pijpje is echt )
    pi_27648790
    quote:
    Op zondag 5 juni 2005 13:06 schreef NLS het volgende:

Oh, en dit is mijn ride...:

[afbeelding]
    Leuk dat je ook hier post

Of de meet niet zo geslaagd is geworden, weten we nog niet he. In ieder geval voor Mercy en mij niet, want wij hebben uiteindelijk besloten om terug te keren naar huis. Het heeft toen een aantal uren onafgebroken geregend. Een buitje is niet zo erg, maar uren stortregen vind ik wel te erg om dan voor mijn plezier te gaan rijden.

Maar even wachten op het verslag en de foto van de meeters.
      zondag 5 juni 2005 @ 17:05:12 #16
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_27648907
    tvp - zal ik maar zeggen.
    <a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
    <a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
      zondag 5 juni 2005 @ 18:19:57 #17
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_27650836
    En weer terug, ruim 3 uur weggeweest terwijl de Maasvlakte zo enorm in de buurt is.

Was weer een leuke (mini)meet.

We hebben het hier 100% droog gehouden, af en toe kwam zelfs de zon nog door.

Hicham mag als ons redactioneel medewerker straks het gebruikelijke uitgebreide verslag doen.

Hij is wel iets vergeten mee te nemen..
    .. als je zoekt dan vind je het niet.. loop ik terug de tuin in terwijl ze net vertrokkken zijn..

zondag 5 juni 2005 @ 18:26:29 #18
    15559 bwt
    VvvrOOoeeeMmmmm
    pi_27651003
    is ie de camera vergeten soms?
    <a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
    <a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
      zondag 5 juni 2005 @ 18:34:45 #19
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_27651213
    quote:
    Op zondag 5 juni 2005 18:19 schreef Patrick281 het volgende:
    En weer terug, ruim 3 uur weggeweest terwijl de Maasvlakte zo enorm in de buurt is.

Was weer een leuke (mini)meet.

We hebben het hier 100% droog gehouden, af en toe kwam zelfs de zon nog door.

Hicham mag als ons redactioneel medewerker straks het gebruikelijke uitgebreide verslag doen.

Hij is wel iets vergeten mee te nemen..
    .. als je zoekt dan vind je het niet.. loop ik terug de tuin in terwijl ze net vertrokkken zijn..

[[url=http://img296.echo.cx/img296/9065/p10103303oy.th.jpg]afbeelding][/URL]

groen buisje van oordopjes
    Let's race
    Buienradar
      zondag 5 juni 2005 @ 18:35:58 #20
    66676 Mercy_symbol
    Bwoaperszkilometerduivel
    pi_27651245
    hier heeft het de gehele middag geregend

heel veel klusjes in huis gedaan vandaag
    Let's race
    Buienradar
    pi_27651377
    Fijn dat jullie het de hele middag nog droog is gebleven bij jullie. Dat had ik niet verwacht toen ik zag hoe het hier zo regende. En op Fok had je nog gemeld dat er een bui aankwam, dus dacht dat het daar niet veel beter zou zijn dan hier.

Hier heeft het inderdaad de hele middag geregend. Het grootste gedeelte zelfs behoorlijk hard. Het is nu wel droog maar het ziet er nog niet al te best uit
      zondag 5 juni 2005 @ 18:47:03 #22
    56000 Patrick281
    Oldskool fokker!
    pi_27651540
    quote:
    Op zondag 5 juni 2005 18:34 schreef Mercy_symbol het volgende:

groen buisje van oordopjes
    Goed gezien, we hebben 2 keer staan zoeken.
    Om kwart voor drie toen we weg gingen, en net weer toen ze vertrokken om 10 over 6.
    Ligt gewoon in het midden van het pad.
    quote:
    Op zondag 5 juni 2005 18:41 schreef Rausdouwer het volgende:
    En op Fok had je nog gemeld dat er een bui aankwam, dus dacht dat het daar niet veel beter zou zijn dan hier.
    Klopt, zag het even zwaar in.
    Bleef wel positief voor de rest van de middag, maar dacht dat we het nog beter een uur extra konden uitstellen.
    Maar na die bui van 11:00 bleef het verder droog, het wegdek was zelfs compleet opgedroogd toen we gingen rijden.

Ik heb Hicham 4-5 wheelie'tjes zien maken, en Youssef 4-5 burnouts.
    Zelfs gewoon even halverwege stilstaand op de rijbaan bij die lange autoweg van de Maasvlakte.
      zondag 5 juni 2005 @ 19:19:35 #23
    67807 One_Punch_Mickey
    Cheeky Bastard
    pi_27652446
    toch droog gebleven hier is het af en toe echt met bakken naar beneden gekomen

kom maar met die stuntpics & vids
    pi_27652817
    Terug, ben wel een beetje braque van de wind. Ga denk ik ziek worden

Heb halverwege wel mijn vest aangedaan, heerlijk relaxed op de motor dan Was inderdaad de hele dag droog ! En heb per ongeluk toen we wedstrijdje wilden doen ook een wheelietje gemaakt, schrok ervan

Hicham moet echt zijn camera maken, ik vermoed dat de foto's/filmpjes bagger zijn. Heb nog wel af en toe Pepijn en Hicham zitten filmen maar of dat gelukt was weet ik niet Wel jammer dat Martie en Raus op het laatste moment niet meer durften te batsen. Toen ik Martie belde trilde zijn stem helemaal

Ik herkende je stem totaal niet, dacht dat iemand mij in de maling aan het nemen was

Hoe is het met de poes
    quote:
    Op zondag 5 juni 2005 15:48 schreef NLS het volgende:
    [[url=http://img128.echo.cx/img128/5070/dscn30589xx.th.jpg]afbeelding][/URL]

Nog een poging dan... Ik ga m'n mofa even vertroetelen nu, deze week naar de ardennen/eifel ermee.. Dus ook de ori uitlaat moet er weer ff op (ga ik nog wel ff een mooi eindstukkie voor draaien, dat standaard pijpje is echt )
    Welkom Kijk Pepijn, helemaal naar de eifel op dat ding (toch?)
    pi_27652932
    Blijft toch altijd grappig om iemand te zien, en diegene's omgeving en huis, waarvan je je altijd een bepaald beeld heb gevormd bij zijn posts.

heH
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')