quote:Op zondag 5 juni 2005 11:33 schreef Makster het volgende:
Het regent echt HARD. Gaan jullie serieus nog meeten
Bikkels zeg ik je
Hoi, we zitten al vanaf kwart voor 12 op de rest te wachtenquote:Op zondag 5 juni 2005 13:06 schreef NLS het volgende:
Ha, ik heb het ook gevonden!!!
Zal me even voorstellen, ik ben Nelizz (van MF) Student Industrieel Ontwerpen aan de TU Delft, 20jr en ik woon af en toe ooknog bij m'n ouders in Hoek van Holland. Ik zou vandaag meegaan met de meet maar ik had al begrepen dattet niet zo geslaagd ging worden.
quote:Op zondag 5 juni 2005 13:06 schreef NLS het volgende:
Ha, ik heb het ook gevonden!!!
Zal me even voorstellen, ik ben Nelizz (van MF) Student Industrieel Ontwerpen aan de TU Delft, 20jr en ik woon af en toe ooknog bij m'n ouders in Hoek van Holland. Ik zou vandaag meegaan met de meet maar ik had al begrepen dattet niet zo geslaagd ging worden.
Oh, en dit is mijn ride...:
[afbeelding]
groen buisje van oordopjesquote:Op zondag 5 juni 2005 18:19 schreef Patrick281 het volgende:
En weer terug, ruim 3 uur weggeweest terwijl de Maasvlakte zo enorm in de buurt is.![]()
Was weer een leuke (mini)meet.
We hebben het hier 100% droog gehouden, af en toe kwam zelfs de zon nog door.
Hicham mag als ons redactioneel medewerker straks het gebruikelijke uitgebreide verslag doen.![]()
Hij is wel iets vergeten mee te nemen..![]()
.. als je zoekt dan vind je het niet.. loop ik terug de tuin in terwijl ze net vertrokkken zijn..
[[url=http://img296.echo.cx/img296/9065/p10103303oy.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
quote:
Klopt, zag het even zwaar in.quote:Op zondag 5 juni 2005 18:41 schreef Rausdouwer het volgende:
En op Fok had je nog gemeld dat er een bui aankwam, dus dacht dat het daar niet veel beter zou zijn dan hier.
Welkomquote:Op zondag 5 juni 2005 15:48 schreef NLS het volgende:
[[url=http://img128.echo.cx/img128/5070/dscn30589xx.th.jpg]afbeelding][/URL]
Nog een poging dan... Ik ga m'n mofa even vertroetelen nu, deze week naar de ardennen/eifel ermee.. Dus ook de ori uitlaat moet er weer ff op (ga ik nog wel ff een mooi eindstukkie voor draaien, dat standaard pijpje is echt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |