Waarheen?quote:
Dat heb je goed begrepen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:47 schreef hicham het volgende:
maar die eikel zit dus nog in z'n 25 KW periode en trekt al wheely's met z'n onbegrensde moto?![]()
Mijn natuurkundequote:Op donderdag 2 juni 2005 13:52 schreef Patrick281 het volgende:
Dat benzine~diesel verhaal is inderdaad een normaal verschijnsel na een paar mooie weken.![]()
Olie drijft immers op water.![]()
Hoe staat het met je natuurkunde.![]()
misschien de meet verplaatsen?quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hier is het nog steeds droog en zonniglang leven het warme zuiden
![]()
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:54 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Snel nog 1 keer posten @ topic voordat ie dicht is![]()
Kan welquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat heb je goed begrepen.![]()
![]()
Maar een onbegrensde GSX-R600 kan je niet vergelijken met een wel of niet begrensde Bandit 600.![]()
quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
[* TODO: Makster op de brandstapel vanwege verkeerde Motor![]()
wilde ook weer eens een topic openenquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:59 schreef hicham het volgende:
Damn you Mercy, waarom post je dat topic opeens vol![]()
WOu nog dit posten
[..]
Mijn natuurkunde
natuurkunde heb ik niet meer gehad sinds de middelbare school
[..]
misschien de meet verplaatsen?
kan niet met die SM'ers
[..]
Ik ook
Maar kreeg toen een bericht dat ik de rechten niet meer had
OPM is ook weer van de partij
Trillen van het stuurquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen spiegels met knippers en trillingdempers (stuurdoppen) ophalentegen wat voor trillingen zijn deze eigenlijk
trillen die dingen dan zoquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:04 schreef Youssef het volgende:
[..]
Trillen van het stuurGaan je handen niet zo tintelen na 3 uur rijden
Moet je voor de lol eens zonder gaan rijden!quote:
Heb ik ook wel eens, maar ze kennen hier geen genadequote:Op donderdag 2 juni 2005 14:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
als jullie nou niet teveel posten kan ik gewoon mijn werk doen
![]()
Trillingen in je portomonnee, alleen werkt het de verkeerde kant op zeg maar. Hun zetten het bij de product omschrijving, jij koopt het, en huppa, weer minder geld in je portemonneequote:morgen spiegels met knippers en trillingdempers (stuurdoppen) ophalentegen wat voor trillingen zijn deze eigenlijk
quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En het zijn beide Soezoekie's, en die van jou is snellâh want die's rood.
![]()
Zie nu pas de subtiele wijziginge van het asteriksjequote:Op donderdag 2 juni 2005 14:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wilde ook weer eens een topic openen![]()
![]()
en deze keerl goed, en sterretje is ook weg![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:08 schreef hicham het volgende:
Heb ik ook wel eens, maar ze kennen hier geen genade
daarvoor heb ik het besteld iddquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:08 schreef hicham het volgende:
Trillingen in je portomonnee, alleen werkt het de verkeerde kant op zeg maar. Hun zetten het bij de product omschrijving, jij koopt het, en huppa, weer minder geld in je portemonnee
quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zal even doorbrieven dat jij het vuur aan de schenen van de GSX-R gaat leggen.![]()
Hmm, heel licht en niet merkbaar. Ligt ook aan de motor en de staat van je banden en andere dingen denk ik. Maar ik heb weleens na een paar uur last van tintelende handen. Dan voelen ze heel raar aanquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:12 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hmm, heel licht en niet merkbaar. Ligt ook aan de motor en de staat van je banden en andere dingen denk ik. Maar ik heb weleens na een paar uur last van tintelende handen. Dan voelen ze heel raar aan
Heb net Sabra gedissed![]()
Even gebelt over alles en op het einde zo. (ik ben de + )
+ Ok, dan kom ik zo direct even langs.
- Hardst...
+ Ik ben er waarschijnlijk voor 16:30 (anders doen ze het niet meer ofzo)
- Hardst...
+ Tot zo
- Doei doei.Weet niet wat ie wilde zeggen. Iets van Hardstikke goed ofzo.
Riet deed het ook wel eens hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:12 schreef hicham het volgende:
Zelfs een fatsoenlijke stoppie lukt me nog steeds nietGisteren weer 2 x geprobeerd en 2 x een blokkerend voorwiel. Ik doe het niet goed
![]()
Komen ze niet eens bij je thuis langs.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:12 schreef Youssef het volgende:
(ik ben de + )
quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:17 schreef Patrick281 het volgende:
Komen ze niet eens bij je thuis langs.![]()
![]()
Ik weet nog wel een vliegtuig wat wat brandstof is verlorenquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:19 schreef bwt het volgende:
Tegenwoordig mogen vrachtwagens geen diesel meer lekker, staan leuke boetes op. Maar dan moet het wel gezien worden. anders heeft het nog geen zin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |