google maar eens op Hector Malotsquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Doe't lekker zelf [afbeelding]
[..]
Is van 1 of andere musical
ik maak het je al zo gemakkelijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:35 schreef Youssef het volgende:
Geen zin om daar moeite voor te doen![]()
Wel zin in zondag![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
google maar eens op Hector Malots![]()
geintje word steeds spannender
![]()
Ach gossie, Youssef tochquote:Het avontuur van Remi, de vondeling uit Hector Malots meesterwerk "Alleen op de wereld", is nu meer dan honderd jaar oud, maar boeit en ontroert nog steeds. En terecht.
Wie leeft niet vol spanning mee met Remi nadat Vitalis gestorven is? In het gezin van tuinman Acquin voelt hij zich goed en is hij gelukkig. Maar lang duurt dat niet en weer is Remi alleen. Hij trekt de wijde wereld in, werkt een tijdje in een mijn, waar hij op het nippertje aan de verdrinkingsdood ontsnapt.Maar één ding blijft hem bezighouden: Waar kom ik vandaan?Samen met zijn vriend Mattia gaat hij op zoek.
Hoe hij na veel omzwervingen en moeilijkheden zijn moeder en zijn broer vindt, vertelt Hector Malot op zo een eenvoudige, zuivere manier dat het kinderen van nu nog steeds boeit.
Ja, maar we hebben de afgelopen oplevering van ons product al niet gehaaldquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
sukkel ga dan ook gewoon lekker fokken![]()
quote:ik heb vandaag zelf mijn functionerings formulier ingevuld![]()
en ik krijg opslag
![]()
er bestaan ook motoren waar je mee tussen de file heenkan rijdenquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:44 schreef Makster het volgende:
Ben pitten
Vandaag trouwens weer in Diemen geweest voor een cursus. En die A2 daar wordt je echt impotent van. Je zou elke dag dat stuk moeten rijden, volgens mij ga je dan nog met plezier met de NS![]()
![]()
Geen idee. Ik vond het eerst echt belachelijk. Maar ja de deelnemers zijn zelf te stom voor woorden. Slappe mietjes.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:28 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Wat is het nut van zo een programma![]()
![]()
Slaap ze.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:44 schreef Makster het volgende:
Ben pitten
Vandaag trouwens weer in Diemen geweest voor een cursus. En die A2 daar wordt je echt impotent van. Je zou elke dag dat stuk moeten rijden, volgens mij ga je dan nog met plezier met de NS![]()
![]()
Als de KLX weer rijdt en ik heb weer cursus ga ik idd met pak en al op die SM naar diemen. Heb me zwaar zitten verbijten in de auto. Heerlijk weer en al die motoren lekker door de file zigzaggen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
er bestaan ook motoren waar je mee tussen de file heenkan rijden![]()
Thanks!quote:
Dat zijn toch de echte mannen?quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:47 schreef Rausdouwer het volgende:
Geen idee. Ik vond het eerst echt belachelijk. Maar ja de deelnemers zijn zelf te stom voor woorden. Slappe mietjes.Maar ook wel lachen om te zien hoe ze zich gedragen.
Dusquote:Op woensdag 8 juni 2005 22:53 schreef Makster het volgende:
Weinig ruzie hier de laatste tijd besefte ik me vandaag in de file nog even![]()
Dat het wel gezellig is zoquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:58 schreef Makster het volgende:
[..]
En je moet neit tof doen heh anders is het weer tanden zoeken![]()
Je bent al geaccepteerd in de Fok!MC, je hoeft je niet meer te bewijzen dus dat niveau van jou kan wel weer omhoogquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
Blub
So ? wat is je punt ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:04 schreef Patrick281 het volgende:
Vage gast.![]()
Edit hier, edit daar, edit overal en soms zelfs uren later.![]()
[afbeelding]
Zelfs een nietszeggende post.![]()
Is alleen voor de echte mannen namelijkquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:06 schreef hicham het volgende:
Hmpf, blijf je voortaan van de melk af Fulcrum
Nep-mannen (zoals Mercy) drinken karnemelk of chocolademelkquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Is alleen voor de echte mannen namelijk
ik hoef ook geen 21,3Kw te rijdenquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Nep-mannen (zoals Mercy) drinken karnemelk of chocolademelk
Slap op welk gebied?quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:47 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Geen idee. Ik vond het eerst echt belachelijk. Maar ja de deelnemers zijn zelf te stom voor woorden. Slappe mietjes.Maar ook wel lachen om te zien hoe ze zich gedragen.
vond het gewoon met een woordje meer er netter uitzienquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat staat er al, vage gast.
Spookt het in je hoofd of zo?![]()
Ik drink wel Milk & Fruitquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Nep-mannen (zoals Mercy) drinken karnemelk of chocolademelk
Dat is duidelijk de opzet. Rare gasten.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Slap op welk gebied?
Als je je als 'stelletje' voor zo een programma opgeeft vraag ik me af wat voor stelletje je bent. Expres daarheen gaan om je te laten verleiden, en als het even meezit op camera
Maar ... maar... maarquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik hoef ook geen 21,3Kw te rijden![]()
en de vrouwen & mannen zijn hoerenquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:09 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat is duidelijk de opzet. Rare gasten.![]()
Is mij ook al eens voorgesteld door een meid, maar ging haar meer om de lol, en gratis vakantie.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:08 schreef hicham het volgende:
Slap op welk gebied?
Als je je als 'stelletje' voor zo een programma opgeeft vraag ik me af wat voor stelletje je bent. Expres daarheen gaan om je te laten verleiden, en als het even meezit op camera
Nijntjeeeeeeequote:Op woensdag 8 juni 2005 23:08 schreef Rausdouwer het volgende:
Rare definities van echte mannen hier.![]()
ik ben ook niet levensmoequote:Op woensdag 8 juni 2005 23:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Maar ... maar... maar
ik word iig niet buitenom ingehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |