was gewoon nieuwsgierigquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:20 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Als het goed is wel.
Hoezo?
Interesse?
Ja.quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:46 schreef Youssef het volgende:
Peppelien... deed je trouwens desmiley na toen Hicham op zijn tank langskwam?
quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:47 schreef Youssef het volgende:Pepijn, doe je ogen open
Dat ebricht heb je per ongeluk in mijn quoet geplaatst... vandaar
En ik weet zeker dat dat barsten niet zou gebeuren met een Lidl helm![]()
![]()
Hihihi....quote:
Het is een travo.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:06 schreef bwt het volgende:
Hihihihihi,
Zelfs Georgina kijkt hier.
Tof man/ehhh vrouw...
quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:04 schreef Georgina_Verbaan het volgende:
[..]
Hihihi....
je zei hhihihihhi
Hihihihi.....
Hmm, was nog niet slim genoeg met mijn antwoord dus.quote:
Post in: Fok Motorclub [SC deel 175] Over de werkgeversquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:04 schreef Georgina_Verbaan het volgende:
[..]
Hihihi....
je zei hhihihihhi
Hihihihi.....
Van al mijn vorige accounts zijn ook vele duizenden posts onvindbaar.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:17 schreef bwt het volgende:
Maar dan zijn er nog 28 posts onvindbaar.................
quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:17 schreef bwt het volgende:
Maar dan zijn er nog 28 posts onvindbaar.................
Die van 175 had ik ook al gevonden.
Voorlopig zeiden ze.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:18 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Van al mijn vorige accounts zijn ook vele duizenden posts onvindbaar.
(historie gaat niet verder dan 01-01-2005)
ik kom daar ook nog Faitz tegen daar flink aan het posten wasquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:12 schreef Youssef het volgende:
[..]
Post in: Fok Motorclub [SC deel 175] Over de werkgevers![]()
En dan nu nog een nuttige bijdragequote:Op woensdag 8 juni 2005 14:27 schreef hicham het volgende:
Damn, moet veel bijlezenGister om 22:00 al naar bed en vandaag pas om 13:30 eruit (met een krantenronde tussenin van 06:00 t/m 07:30. Had me verslapen
Normaal ga ik om 05:00 al
). Moet echt veel bijlezen, heb medelijden met Raus
Moet ze maar vaker langskomen
Ben nu net klaar met bijlezen en precies het laatste hapje van mijn ontbijt binnen
ik geef Raus regelmatig een tip dat ze even moet bijlezen omdat het veel is gewordenquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:27 schreef hicham het volgende:
Damn, moet veel bijlezenGister om 22:00 al naar bed en vandaag pas om 13:30 eruit (met een krantenronde tussenin van 06:00 t/m 07:30. Had me verslapen
Ben nu net klaar met bijlezen en precies het laatste hapje van mijn ontbijt binnen
Oh ja, da's waar ook.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
maar kan ze op haar werk vrij moeilijk reageren![]()
en s'avonds komt het er vaak niet van![]()
kan ik ook voor haar doen maar ze werkt teveelquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:32 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Oh ja, da's waar ook.
Jij kan de cache wissen
quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:28 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
En dan nu nog een nuttige bijdrage
Misschien d'r vibrator te hard naar binnen geduwt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik kom daar ook nog Faitz tegen daar flink aan het posten was![]()
die hebben na het afscheid van 2 users ook niet meer hier gezienprcies 40 topics geleden
![]()
mwoah....quote:
Ik wilde gisteren nog even stuntelen, zo van: zal wel in een half uur klaar zijn met sleutelen, en dan weer rijden.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:35 schreef hicham het volgende:
Verder heb ik gisteren wat wheelies zitten makenZal mijn koppeling wel niet leuk vinden maar deze keer bleef het niet bij hopjes maar heb ik toch een aardige afstand afgelegd op 1 wiel
(zal van buitenaf wel 10 cm hoog zijn geweest en 1 meter ver
)
quote:Nuttig genoeg?![]()
Je kon de afgelopen keer al stuntelen met je CRquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik wilde gisteren nog even stuntelen, zo van: zal wel in een half uur klaar zijn met sleutelen, en dan weer rijden.Duurde iets van 2.5 uur ofzo.
![]()
Toen was het te laat.
![]()
quote:[..]
![]()
quote:
quote:Om 17:10 kan je nuttig zijn.![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Misschien d'r vibrator te hard naar binnen geduwt.![]()
Na het opblazen van die bougie ging ik maar beter geen wheelies oefen op "ons" terreintje.quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:45 schreef hicham het volgende:
Je kon de afgelopen keer al stuntelen met je CR![]()
Mocht een kwartiertje eerder weg, reed er 16:50 al voorbij ofzô.quote:Als je nou ff zegt hoe laat je gister langs die cam kwamJe was met de Fiero toch?
Ik heb op de plaatjes wel wat rode auto's gezien maar geen Fiero volgens mij
Ey, ik doe mijn bestquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:27 schreef hicham het volgende:
Ok dan zal ik jou wel niet hebben opgenomen. Zag wel wat auto's waarvan ik twijfels had, maar was geen Fiero te bekennen denk ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mocht een kwartiertje eerder weg, reed er 16:50 al voorbij ofzô.
Heb vrij lang precies op de hoek stilgestaan.![]()
Maar straks rij ik om 17:05/17:10 voorbij met de KLX.![]()
![]()
Dat is al een endo danquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:05 schreef bwt het volgende:
Had eergister nog een stoppie gemaakt.
Over een lengte van iets meer dan 1 meter achterwiel een eind omhoog tijdens het remmen.
Daar ga ik eens iets meer op oefenen.
quote:
Weet wat je zegt:quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:08 schreef hicham het volgende:
Mij lukt het alleen om de achterkant omhoog te krijgen als de motor zelf al stilstaat (stoppie), elke poging om hem rijdende al omhoog te krijgen (endo) resulteert in een geblokkeerd voorwiel
quote:
Och wat heb je het zwaarquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:14 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Volgens mij ben ik er al vaker, maar zoals eerder gezegd kan ik overdag al bijna nooit kijken. Ik denk dan wel aan jullie hoor.![]()
![]()
Zwaar leven he![]()
![]()
Hmm, nieuw trucje oefenen dan maar?quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Weet wat je zegt:
1) ik blokkeer en val voorover.
2) ik ben een echte pro en trek vette burns met mijn voorwiel.
achterwiel burns zijn voor sjappie's met een Kawa.![]()
Ik ben een zuinige sjappie die geen bandjes burnt.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:16 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Ik zie iets groens onder je nick staan
![]()
Lijkt wel een Kawa.
Sjappie
![]()
allang gedaanquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:49 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Mercy, doe eens op de poll stemmen op terug.
quote:
Je snapt t zeker nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:35 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb ook gestemd, maar ben alweer helemaal alleen.![]()
ik heb een reuze stoppie gemaakt met de CBR van Rausquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:08 schreef hicham het volgende:
Mij lukt het alleen om de achterkant omhoog te krijgen als de motor zelf al stilstaat (stoppie), elke poging om hem rijdende al omhoog te krijgen (endo) resulteert in een geblokkeerd voorwiel
[..]![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |