abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25232163
En we gaan weer verder:

Laatste post:

Patrick281:
Niet alleen maar, qua sfeer is het wel het slechte bedrijf waar ik ooit gewerkt heb.
Echt een produktieomgeving, met elkaar praten of sociaal voelend zijn is niet belangrijk..

Presteren-presteren-presteren-presteren.
En verder gewoon je bek houden, een mindere dag hebben of ziek zijn is not done.
Trotse mamma :)
pi_25232218
quote:
Heb ik zo lang zitten denken over een topic titel
pi_25232270
Andere topic is dicht, dus hier verder!
pi_25232291
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 13:30 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Wat wel opviel is dat je er of:
1) nog niet zo lang werkt of
2) veel te veel betaald krijgt.

De meeste mensen kraken hun eigen werkgever namelijk alleen maar af, kijk maar naar Peppie bijv.
Ik heb een hele goede werkgever en ik sta ook 100% achter het product wat we verkopen.
En ik krijg gewoon goed betaald inderdaad

Ik heb leuk werk,
-aardige klanten (zo leer je de IT wereld pas kennen),
- bouw ontzettend veel kennis op over verschillende netwerken,
-opleidingen van de baas,
-leuke bedrijfsuitjes, baas is grote sponsor van het Ten Kate racing team = VIP box bij de tt

Ik heb een werkgever die weet dat het bedrijf draait op de werknemers (niet meer dan 30 trouwens) en dat je deze werknemers gemotiveerd moet houden
pi_25232319
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 13:50 schreef ploderus het volgende:

[..]

Heb ik zo lang zitten denken over een topic titel
Vond de jouwe ook beter

Alleen ligt er hier geen sneeuw
pi_25232338
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 13:28 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Interessant. Voor mij zou het nooit werk kunnen zijn maar af en toe iets in elkaar flansen ben ik ook niet vies van.
Pas nog een controllertje gemaakt om een LED lamp aan te sturen.
[..]

Als ik het goed begrijp ben je dus als "loonslaaf" ook weer naar school gegaan?
Zit nu op hetzelfde traject maar voor mij is het al 7 jaar geleden.
Als je nog tips hebt hou ik me aanbevolen.
De embedded richting vind ik idd intressant voor projectjes zoals jij hier beschrijft. Je kunt er zo veel mee en het wordt ook steeds vaker gebruikt. Hierdoor is er toch heel wat werk in te vinden.

Ik ben idd na twee jaar werk pas naar school gegaan.
Direct na het halen van mijn VWO-diploma ben ik eerst een jaartje aan de UvA (Universiteit van Amsterdam) gaan studeren. Niet echt de meest slimme optie, omdat ik niet echt zin meer had om naar school te gaan. Hiermee ben ik dan ook na het eerste jaar al gestopt. Toen ben ik via uitzendburo's bij verschillende bedrijven aan het werk gegaan, waarbij ik diverse soorten werk heb moeten doen. Helaas kom je in deze regio met alleen je VWO diploma (en zonder relevante werkervaring) niet zo heel snel aan de bak, behalve bij administratief werk of bij magazijnwerk. Na twee jaar heb ik besloten weer naar school te gaan, al is het alleen om een HBO-diploma te halen. Hiermee kun je namelijk al heel wat makkelijker werk vinden, ook al is dat niet eens in de richting van je opleiding. Mijn keuze viel toen op elektrotechniek, aangezien dat op zich een opleiding is die voor HBO-begrippen redelijk hoog aangeschreven staat. Nu moet ik nog ongeveer 1,5 jaar en dan zou ik afgestudeerd moeten zijn Hoe het daarna gaat lopen heb ik nog geen flauw idee van..

Ik weet niet precies wat jij wilt gaan doen, maar na zeven jaar zal het niet meevallen weer de schoolbanken in te gaan Met name het vaste inkomen zal even wennen worden. Van een fulltime salaris naar een bijbaansalarisje zal even slikker worden
Dat is ook de reden dat ik nu zowel zaterdag als zondag naast mijn opleiding werk. Zo hou ik toch een salaris waarmee je als student zijnde een motortje kunt hebben/onderhouden
pi_25232356
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 13:56 schreef Faithz het volgende:

[..]

Vond de jouwe ook beter

Alleen ligt er hier geen sneeuw
Tja, zo lang had ik er ook weer niet over zitten denken Het duurde alleen zo lang voor er een nieuw topic kwam, dus kwam ik op het idee er zelf maar één te openen. Maar jij was net iets sneller
pi_25232385
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 13:58 schreef ploderus het volgende:

[..]

Tja, zo lang had ik er ook weer niet over zitten denken Het duurde alleen zo lang voor er een nieuw topic kwam, dus kwam ik op het idee er zelf maar één te openen. Maar jij was net iets sneller
Sterker nog, nadat ik eindelijk deze geniale titel had verzonnen heb ik nog ff snel PTA ververst en vervolgens het topic aangemaakt.
pi_25232426
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 14:00 schreef Faithz het volgende:

[..]

Sterker nog, nadat ik eindelijk deze geniale titel had verzonnen heb ik nog ff snel PTA ververst en vervolgens het topic aangemaakt.
Zo deed ik het ook, en toen ik PTA had ververst stond jouw topic er ook nog niet Dus het scheelde echt niets Alleen toch was ik net te traag
  donderdag 24 februari 2005 @ 14:08:13 #11
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25232488
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 13:54 schreef Faithz het volgende:
Ik heb een werkgever die weet dat het bedrijf draait op de werknemers (niet meer dan 30 trouwens) en dat je deze werknemers gemotiveerd moet houden

Ik vertel niet eens meer tot in detail hoe het er aan toe gaat hier, Lars.
Echt een soap van uur tot uur.

Nog 1 keertje Korte reply want ik krijg weer veel blikken van de chefje.

Ik was gisteren 10 minuten te laat, chef kijkt zo ik maar vertel niet meer waarom ik te laat ben want dat wordt alleen maar de grond ingeboord.
Affijn hij steekt weer erg hard van leer, ik zeg toch maar dat ik een rotweek heb en dat dit tijdelijk is en verklaar waarom, maar hij valt gelijk in de rede: dat maakt niet uit je moet gewoon op tijd zijn en aan het werk, zelf zit ik ook niet lekker in mijn vel maar ben wel gewoon aan het werk en op tijd.

FS had de dag ervoor al gezegd dat ik mij maar beter kon ziekmelden om de zaakjes voor mekaar te krijgen, maar zo ben ik ook weer niet .. gewaardeerd wordt het niet. Moet het dus eigenlijk gewoon wel doen.

Kan wel een pagina vol tikken verder met dagelijkse irritatie's.
Allemaal erg kinderachtig, de Fok! MC is er niets bij.
  donderdag 24 februari 2005 @ 14:08:28 #12
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25232493
ah hij is er al,

hier plaatje van leuke FireBlade

ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  donderdag 24 februari 2005 @ 14:11:11 #13
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25232537
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 14:08 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik vertel niet eens meer hoe het er aan toe gaat hier.

Ik was gisteren 10 minuten te laat, chef kijkt zo ik maar vertel niet meer waarom ik te laat ben want dat wordt alleen maar de grond ingeboord.
Affijn hij steekt weer erg hard van leer, ik zeg toch maar dat ik een rotweek heb en dat dit tijdelijk is en verklaar waarom, maar hij valt gelijk in de rede: dat maakt niet uit je moet gewoon op tijd zijn en aan het werk, zelf zit ik ook niet lekker in mijn vel maar ben wel gewoon aan het werk en op tijd.

FS had de dag ervoor al gezegd dat ik mij maar beter kon ziekmelden om de zaakjes voor mekaar te krijgen, maar zo ben ik ook weer niet .. gewaardeert wordt het niet. Moet het dus eigenlijk gewoon wel doen.
ik vind dat jij bij een vreemd debiel bedrijf werkt,

enne wat jouw sjef doet is toch niet jou zaak ?
Let's race
Buienradar
pi_25232608
quote:

[..]

FS had de dag ervoor al gezegd dat ik mij maar beter kon ziekmelden om de zaakjes voor mekaar te krijgen, maar zo ben ik ook weer niet .. gewaardeerd wordt het niet. Moet het dus eigenlijk gewoon wel doen.

Kan ik me ineens ook dat WC incident weer herinneren

Bazen zijn gelukkig niet overal zo! www.monsterboard.nl
  donderdag 24 februari 2005 @ 14:21:23 #15
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25232682
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 14:11 schreef Mercy_symbol het volgende:

ik vind dat jij bij een vreemd debiel bedrijf werkt,

enne wat jouw sjef doet is toch niet jou zaak ?
Wat bedoel je met het laatste. Sjef zijn zaak is het laten functioneren van het bedrijf.
Hij zit direct aan het bureau, en kan met enige moeite alles zien wat ik doe.
En zijn strategie tot een goed bedrijfsresultaat is puur zakelijk, niet doordacht menselijk.
Maar misschien heeft de aanpak en sfeer met de branche te maken.
  donderdag 24 februari 2005 @ 14:27:49 #16
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25232771
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 14:15 schreef Faithz het volgende:

[..]

Kan ik me ineens ook dat WC incident weer herinneren
En van de radio met vastgeplakte volumeknop, zender en afgebroken handel?

Het laatste wapenfeit is het verbieden van roken in de rokersruimte alias kantine, en sinds gisteren het verbieden van roken in de directe omgeving van het gebouw omdat er dientgevolge teveel peuken buiten liggen.

Van de zomer moest mijn motor al verplicht in de fietsenstalling.
Heb een paar keer in het donker mijn hand opengehaald omdat er geen verlichting aanwezig is.

Maar het meest irritante is wel dat ik alles volgens de werkwijze van de chef moet doen en snappen.
Zelfs in correspondentie met klanten moet ik volgens zijn bewoordingen doen.
En ik vind mijn eigen verkoopmanieren veel meer flair hebben.
Krijg soms faxjes op mijn bureau met correctie's erop.
En dan werkte ik voorheen al 10 jaar volledig zelfstandig. Nu ben ik weer een klein kind.
pi_25232796
Sorry maar als ik jou was ging ik zeker iets anders zoeken!
  donderdag 24 februari 2005 @ 14:30:48 #18
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25232820
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 14:21 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Wat bedoel je met het laatste. Sjef zijn zaak is het laten functioneren van het bedrijf.
Hij zit direct aan het bureau, en kan met enige moeite alles zien wat ik doe.
En zijn strategie tot een goed bedrijfsresultaat is puur zakelijk, niet doordacht menselijk.
Maar misschien heeft de aanpak en sfeer met de branche te maken.
wat ik daarmee bedoel is dat als jouw sjefke in de sloot spring hij dan van jou ook verwacht dat je hetzelfde doe,

hoe lang werkt de gemiddelde werknemer daar ?
Let's race
Buienradar
  donderdag 24 februari 2005 @ 14:40:59 #19
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25233002
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 14:29 schreef Faithz het volgende:
Sorry maar als ik jou was ging ik zeker iets anders zoeken!
Had ik gisteren ook besloten om vanaf volgende week actief te gaan zoeken.

Er was reeds een leuke optie voorbijgekomen .....
Maar ben de baan van mijn leven misgelopen, was hem toevallig tegengekomen en de procedure liep al 4 maanden hoorde ik, maar alle optie's waren nog open. Na het sollicteren hoorde ik een paar dagen niets, en de persoon die erover ging was steeds telefonisch bezet of vrij. 5 keer gebeld omdat ik mij "live"wilde profileren, en toen op advies van de telefoniste maar een mail gestuurd omdat de persoon net terug was van ziekte en erg druk was. Na een week nog eens contact gezocht - ziek. Later kreeg ik de naam van een vervangster via een out of office reply Gelijk een nette mail gestuurd, en na 3 dagen bellen had ik die eindelijk te pakken. Er was reeds iemand aangenomen die geschikter was zo vertelde ze. Ik zei gelijk hoe ze dat dan kon weten zonder gesprek, en toen kreeg ik de verontschuldigingen dat vanwege een burn out de hele procedure vertraagd en onoverzichtelijk geworden was. Helaas wegens omstandigheden aan mijn neus voorbijgegaan.

Ik kreeg nog veel succes toegewenst in mijn verdere sollicitatie's.
Maar dit was de enige zei ik nog de baan die mij op het lijf geschreven was .. en de beste kandidaat die er is.
  donderdag 24 februari 2005 @ 14:46:43 #20
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25233112
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 14:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat ik daarmee bedoel is dat als jouw sjefke in de sloot spring hij dan van jou ook verwacht dat je hetzelfde doe,

hoe lang werkt de gemiddelde werknemer daar ?
Tuurlijk spring ik mee in zijn ogen, want zijn visie is uber alles.

Lang, maar die werken niet aan hetzelfde bureau.
Iedereen werkt hier 5 jaar of langer, behoudens 4 (incl. me) nieuwe medewerkers op 4 nieuwe functie's.
  donderdag 24 februari 2005 @ 14:48:59 #21
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25233155
Getest: GSX-R1000 K5 200+Pk! dit is echt niet te geloven word een leuk jaar

bron
Let's race
Buienradar
  donderdag 24 februari 2005 @ 15:03:16 #22
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25233392
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 14:48 schreef Mercy_symbol het volgende:

bron
En wat wordt er zo leuk aan voor jou.
  donderdag 24 februari 2005 @ 15:09:22 #23
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25233476
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 15:03 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

En wat wordt er zo leuk aan voor jou.
om naar de motoGP te kijken

op Papier is Suzuki de sterkste van allemaal, volgens motorfreaksverhaal loopt Suzuki nu zelfs 2 jaar voor,
Let's race
Buienradar
pi_25233490
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 14:48 schreef Mercy_symbol het volgende:

bron
Ik had 'm gezien ja, 180 achterwiel pk's met alleen vol-yoshi systeem
Provisie retour bij je Hypotheek? Klik hier
  donderdag 24 februari 2005 @ 15:11:25 #25
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_25233516
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 13:57 schreef ploderus het volgende:
De embedded richting vind ik idd intressant voor projectjes zoals jij hier beschrijft. Je kunt er zo veel mee en het wordt ook steeds vaker gebruikt. Hierdoor is er toch heel wat werk in te vinden.
Inderdaad, ik hou het dan bij funprojectjes maar het is zeker leuk om te doen.
quote:
Ik weet niet precies wat jij wilt gaan doen, maar na zeven jaar zal het niet meevallen weer de schoolbanken in te gaan Met name het vaste inkomen zal even wennen worden. Van een fulltime salaris naar een bijbaansalarisje zal even slikker worden
Dat is ook de reden dat ik nu zowel zaterdag als zondag naast mijn opleiding werk. Zo hou ik toch een salaris waarmee je als student zijnde een motortje kunt hebben/onderhouden
Het idee is HBO rechten omdat me dit altijd heeft geinteresseerd.
Inkomen kom ik ook wel overheen, bijbaantje en wat andere activiteiten moeten dat wel enigzins kunnen compenseren.
Overigens ben ik nu ook geen fulltime salaris meer gewend he? Zit al een aantal maanden in de WW.
Daarnaast heeft mijn vriendin gewoon werk.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  donderdag 24 februari 2005 @ 15:18:42 #26
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25233636
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 15:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
om naar de motoGP te kijken

op Papier is Suzuki de sterkste van allemaal, volgens motorfreaksverhaal loopt Suzuki nu zelfs 2 jaar voor,
*kuch* MotoGP.

Ducati doet daar 2 jaar geleden al 230 pk. Je hebt de verkeerde klasse voor je neus.
pi_25233717
ik neem aan dat Tiel niet doorgaat
  donderdag 24 februari 2005 @ 15:42:46 #28
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25233964
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 15:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik neem aan dat Tiel niet doorgaat
hen jij nog mail gehad ?

ikke 3 waarin jij ook toegevoegd was, maar alles wat naar jou toegestuurd is komt terug bij afzender,

maar mij is het nu niet duidelijk wat de plannen zijn 1 mail is update dat zijn brommer stuk is en dus het hele gedoe niet doorgaat, en laatste sms lijkt er weer wel op dat ie gaat,

Raus is ziek thuis dus ik ga niet naar Tiel, ga ze maar heel lief verzorgen
Let's race
Buienradar
pi_25234033
sms gehad idd en Youssef komt naar Tiel ik zal er zijn, jammer dat je niet kan komen...we hadden je technische kennis goed kunnen gebruiken...(staan we daar weer, 2 leken )
  donderdag 24 februari 2005 @ 15:52:01 #30
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
  donderdag 24 februari 2005 @ 16:02:43 #31
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25234211
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 15:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
sms gehad idd en Youssef komt naar Tiel ik zal er zijn, jammer dat je niet kan komen...we hadden je technische kennis goed kunnen gebruiken...(staan we daar weer, 2 leken )
ik vind het ook jammer,

oh @ youssef als je dit leest bel even of Solo wel open is,
vorige week donderdag avond waren ze gesloten,
is een beetje zonde als je voor niets daar komt,

heb Raus beloofd om voor het eten te zorgen ( ze is toch zieker dan ze dacht)
en heb net dus mijn moeder afgebeld dat ik niet kwam,

ik kan wel later komen als mijn technische kennis gewenst is zo rond half 8 of 8 uur of zo,

[ Bericht 1% gewijzigd door Mercy_symbol op 24-02-2005 16:18:38 ]
Let's race
Buienradar
pi_25234235
@Hollander

Wat er mis mee is ? Vaak als je hem uit gezet hebt en je start hem op is het ding compleet leeg... leuk, backuppen maar weer dan. Dan moet je opeens bij payware software weer opnieuw je unlock codes invoeren die dan weer niet werken en na een backup wel Blijft vaak hangen...

Maar ja, ding is ook niet gemaakt voor op de motor hee Enne Pepijn, een wegwerpvoorwerp van 500 euro?

Heb nog slecht nieuws, ik dacht ik probeer die voeding van mn pa is, misschien is mijn eigen voeding wel kapot. Dus ik die voeding aansluiten... ik doe hem en hoppa... hij post, checked alles en alles is goed. Maar omdat ik de heatsink niet had vast gemaakt besloot ik om effe de heatsink vast te maken met het clipje, dus ik sluit weer de voeding aan, zet hem aan, en wat denk je... doet weer HELEMAAL niks meer, debugger begint gelijk met de code FF (boot attempt, dat krijg je na alle POST codes te zien als alles goed is, maar nu begint ie dus gelijk op FF).

Conclusie: mobo 99% zeker kapot of misschien de CPU. Andere videokaart werkt ook niet.

Dus dat word toch een nieuw mobo + cpu + geheugen + koeler ( )
pi_25234244
Tiel Ik wil ook wel komen als het weer een beetje redelijk is? Alhoewel... dat zout he
pi_25234412
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 14:27 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

En van de radio met vastgeplakte volumeknop, zender en afgebroken handel?

Het laatste wapenfeit is het verbieden van roken in de rokersruimte alias kantine, en sinds gisteren het verbieden van roken in de directe omgeving van het gebouw omdat er dientgevolge teveel peuken buiten liggen.

Van de zomer moest mijn motor al verplicht in de fietsenstalling.
Heb een paar keer in het donker mijn hand opengehaald omdat er geen verlichting aanwezig is.

Maar het meest irritante is wel dat ik alles volgens de werkwijze van de chef moet doen en snappen.
Zelfs in correspondentie met klanten moet ik volgens zijn bewoordingen doen.
En ik vind mijn eigen verkoopmanieren veel meer flair hebben.
Krijg soms faxjes op mijn bureau met correctie's erop.
En dan werkte ik voorheen al 10 jaar volledig zelfstandig. Nu ben ik weer een klein kind.
Was gisteren een film op Yorin waar jij je zeker in had kunnen vinden denk ik: Office Space

pi_25234445
riet en pepijn, jullie zijn meer dan welkom
  donderdag 24 februari 2005 @ 16:21:53 #36
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25234460
Office Space RuleZ
Let's race
Buienradar
  donderdag 24 februari 2005 @ 16:42:53 #37
17709 hollander172
pi_25234520
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 16:04 schreef Rietvaerder het volgende:
@Hollander

Wat er mis mee is ? Vaak als je hem uit gezet hebt en je start hem op is het ding compleet leeg... leuk, backuppen maar weer dan. Dan moet je opeens bij payware software weer opnieuw je unlock codes invoeren die dan weer niet werken en na een backup wel Blijft vaak hangen...

Maar ja, ding is ook niet gemaakt voor op de motor hee Enne Pepijn, een wegwerpvoorwerp van 500 euro?
Backup batterijtje is dus op. Een CR232 is niet zo duur. (ik meen dat ze die standaard gebruiken)

Die dingen kunnen inderdaad weinig hebben, pas geleden ook nog naar eentje van een kennis gekeken, die had hem laten vallen en nu leed ie ook aan alzheimer. Omdat vrijwel alles SMD is in zo'n ding was het even lastig meten met gebrekkig licht.
Zou er de week erna nog eens goed naar kijken had ie al een palm gekocht en deze weggeflikkerd.
pi_25234561
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 16:42 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Backup batterijtje is dus op. Een CR232 is niet zo duur. (ik meen dat ze die standaard gebruiken)

Die dingen kunnen inderdaad weinig hebben, pas geleden ook nog naar eentje van een kennis gekeken, die had hem laten vallen en nu leed ie ook aan alzheimer. Omdat vrijwel alles SMD is in zo'n ding was het even lastig meten met gebrekkig licht.
Zou er de week erna nog eens goed naar kijken had ie al een palm gekocht en deze weggeflikkerd.
Ah kijk eens aan! Gaan we dat eens proberen
pi_25234649
Heb ik iets gemist Mercy negeert me niet meer? Heeft Raus hem aangestoken ofzo
  donderdag 24 februari 2005 @ 16:57:10 #41
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25234687
Fok lag toch even plat.

Niet meer dan 20 kilometer zei ik, dit is 170 kilometer heen en terug = 32 euro met de auto.
En ik kom er al 250 tekort deze maand. Voor een normale meet heb ik extra kromliggen nog wel over.
(niet voor een uurtje koekeloeren in het donker, want ik ben er ook nog eens niet voor half 8..)

Volgende keer toch echt hier in de buurt komen Youssef, je kent straks iedereen al verder.

[ Bericht 12% gewijzigd door Patrick281 op 24-02-2005 17:05:24 ]
pi_25234706
Lekker topografisch aangelegd dan Rotterdam > Tiel 20km
  donderdag 24 februari 2005 @ 17:02:39 #43
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25234749
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 16:42 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Is het geen CR2032 ken ik van vroeger uit mijn vorige baan, ken igg geen Palms en mindere troep.

Die kosten overal ca. 5,00 of 9,95 en bij mijn oude werkgever 0,75 voor gewoon een Varta kwaliteit.
Maar ja alleen vakhandel in Amsterdam
  donderdag 24 februari 2005 @ 17:06:57 #44
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25234805
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 16:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Lekker topografisch aangelegd dan Rotterdam > Tiel 20km
Was indekkend bedoelt. Niet verder vertellen.
  donderdag 24 februari 2005 @ 17:07:08 #45
17709 hollander172
pi_25234810
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 17:02 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Is het geen CR2032 ken ik van vroeger uit mijn vorige baan, ken igg geen Palms en mindere troep.

Die kosten overal ca. 5,00 of 9,95 en bij mijn oude werkgever 0,75 voor gewoon een Varta kwaliteit.
Maar ja alleen vakhandel in Amsterdam
Ik laat altijd de nullen weg omdat het niks toevoegd. Dit formaat is trouwens met beide typenummers in de handel.

Drogisterijen hebben deze trouwens ook, neem ze niet los maar in een setje. Zo'n setje van 10? batterijtjes is goedkoper dan 1 celletje los.
pi_25234849
Toch zit er verschil tussen het getal 20 en 2 volgens mij
  donderdag 24 februari 2005 @ 17:09:52 #47
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25234852
Lekker taktisch ....

Hoor net een verhaal uit de fabriek.
Er was een medewerker aan het treuzelen, vervolgens werd er door de chef daar opgemerkt dat hij wat sneller moest werken .. meldt hij zich een kwartier later ziek .. ja ga maar naar huis dan luie donder! werd er gelijk gezegt.
Affijn scheldend is hij naar huis gegaan, en riep de chef hem nog even na: nou hoef je helemaal niet meer terug te komen.

Zo doe je dat, personeelsbeleid.

En ja beiden werken hier al langer dan 5 jaar. 37 en 45 jaar ofzo
pi_25235426
Zo doe je dat
pi_25235478
Best lekker weer nu Alleen die 2 graden en die pekel he...
pi_25235710
Asus A7N8X-E Deluxe

AMD Sempron 2500+

Arctic Copper Silent 2

Artic Silver 5 Premium Silver Compound

Kingston HyperX PC3200, 400 MHz, 2x 256MB

pi_25235726
Heerlijk weer , vanochtend noch een paar heerlijke slides gemaakt.
En die pekel ? , nou en tis niet voor niets een pekelFIETS
There you go..
pi_25235750
De mijne is een pekefliets?
  donderdag 24 februari 2005 @ 18:05:58 #53
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25235764
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 17:07 schreef hollander172 het volgende:
Ik laat altijd de nullen weg omdat het niks toevoegd. Dit formaat is trouwens met beide typenummers in de handel.
Vroeger spreek over 10 jaar geleden bestond dat CR232 niet wat jij noemt. Zie het bij Varta.nl ook niet.
Hieronder spreken ze wel over een CR2320 zou in moederborden moeten zitten dus dan is het idd dezelfde.
Maar normaal gesproken is het volgens mij geen europese typeaanduiding.
quote:
... 锂锰钮扣式电池一览表 - Lithium Button Cell. █ 电池规格Battery Specification. 型 号 Model, 本厂编号 Fty.Ref. ... CR2032. CR2032. CR2320. CR2320. ...
Lees maar ff. klik!
quote:
Drogisterijen hebben deze trouwens ook, neem ze niet los maar in een setje. Zo'n setje van 10? batterijtjes is goedkoper dan 1 celletje los.
En het is best oppassen met batterijen. Zo hadden wij knoopcelletjes voor (die inmiddels oude ) analoge camera's, en kwamen er opeens goedkopere batterijen van het magazijn binnen bleek veel later dat het horlogebatterijen waren met hetzelfde voltage, buitenmaten maar een veel kortere levensduur. Voor een ander batterijtje gelde hetzelfde, de ene koste Hfl 28.50, en de andere Hfl 5,95. Zilverbatterij en alkaline was het verschil. Maakte bij de ene camera niet uit, bij de andere camera was het dodelijk.

[ Bericht 4% gewijzigd door Patrick281 op 24-02-2005 18:11:27 ]
pi_25235783
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 18:05 schreef Rietvaerder het volgende:
De mijne is een pekefliets?
Neej
There you go..
pi_25235835
Hier thuis staat alleen een ouwe lullen pekel fiets uit 1956.
Kreidlertje,Honda SS50, en een wannabe motor van 50cc
There you go..
  donderdag 24 februari 2005 @ 18:10:45 #57
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25235860
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 18:09 schreef Macchia_Nera het volgende:
Hier thuis staat alleen een ouwe lullen pekel fiets uit 1956.
Kreidlertje,Honda SS50, en een wannabe motor van 50cc
nog een mooie SS50 kopen ? Helemaal origineel
Let's race
Buienradar
pi_25235874
nog een mooie SS50 kopen ?

Staan er al 2 in de schuur
There you go..
  donderdag 24 februari 2005 @ 18:12:25 #59
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
  donderdag 24 februari 2005 @ 18:14:29 #60
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25235918
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 18:11 schreef Macchia_Nera het volgende:

nog een mooie SS50 kopen ?

Staan er al 2 in de schuur
een driede maakt het pas echt compleet hoor
Let's race
Buienradar
pi_25235946
Heb je er een foto van ?

Informatie etc ?
There you go..
  donderdag 24 februari 2005 @ 18:17:24 #62
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25235971
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 18:12 schreef Patrick281 het volgende:
Ga jij eens je schortje aandoen Mercy ..
Raus ligt al na te genieten
Let's race
Buienradar
  donderdag 24 februari 2005 @ 18:20:28 #63
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25236009
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 18:16 schreef Macchia_Nera het volgende:
Heb je er een foto van ?

Informatie etc ?
Tadaaaah

Bron voor nog meer lekkereplaatjes
Let's race
Buienradar
  donderdag 24 februari 2005 @ 18:28:33 #64
17709 hollander172
pi_25236140
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 18:05 schreef Patrick281 het volgende:
Vroeger spreek over 10 jaar geleden bestond dat CR232 niet wat jij noemt. Zie het bij Varta.nl ook niet.
Hieronder spreken ze wel over een CR2320 zou in moederborden moeten zitten dus dan is het idd dezelfde.
Maar normaal gesproken is het volgens mij geen europese typeaanduiding.
Ik heb het over de handel Peppie, op het batterijtje zelf staat inderdaad altijd 2032 maar op de verpakking niet, toch heb je het over hetzelfde dingetje.

Maakt ook niet uit want Stephan moet eerst nog even kijken of het wel deze is die er in zit. Dit is wel de meest gebruikte maar dat wil niks zeggen helaas.
  donderdag 24 februari 2005 @ 18:31:30 #65
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25236193
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 18:17 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Raus ligt al na te genieten
Zelfgehaalde pizza?
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 18:28 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Ik heb het over de handel Peppie
Aha Larsje, jij hebt ook altijd een antwoord terug he.
Ik vind het gewoon raar. Maar het zal wel goedkope shit uit China zijn.
pi_25236218
@Hollander:

PDA zegt dat het backup batterijtje nog voldoende vol zit
pi_25236227
quote:
Hollander schreef in het vorige topic:
Al een idee welke richting? Als je kiest voor Embedded systems of industriele automatisering weet ik nog wel een leuk stageadres voor je in de buurt. Of hoef je geen stage te lopen?
Ik moet na de zomervakantie (het derde jaar dus) een half jaar stage lopen ja. Ik ben nu aan het kijken of ik een buitenlandstage kan regelen maar het ziet er niet echt rooskleurig uit tot nu toe.
quote:
Kwam hier eigenlijk op omdat ik zelf volwassenen onderwijs heb gedaan toen ik 16/17 was en ik vond mensen van 25 al zo oud........
Had zelfs bij engels een klasgenootje van 71, de oudste die dat jaar slaagde en ze was geen uitzondering.
Ik heb ook iemand van 27 in mijn klas ofzo maar daar merk ik verder niet veel van, wist het niet eens. Kijk, als je al last van haaruitval hebt dan is het natuurlijk een ander verhaal
quote:
Ploderus schreef in het vorige topic:
Zo heb ik nog nooit in 'contact' gestaan met mijn tweelingbroer
We sliepen vroegen alleen bij oma in een stapelbed en we hadden net zo veel ruzie als elk ander tweetal broers/zussen enz
dat om maar even alle gemiddelde vooroordelen (door niet-tweelingen) de wereld uit te helpen
Ja, niet-tweelingen zijn echt een bevooroordeeld Rijdt je tweelingbroer geen motor?
  donderdag 24 februari 2005 @ 18:35:23 #68
17709 hollander172
pi_25236259
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 18:31 schreef Patrick281 het volgende:
Aha Larsje, jij hebt ook altijd een antwoord terug he.
Ik vind het gewoon raar. Maar het zal wel goedkope shit uit China zijn.
Neuh, praktijkgeval. Had mijn schoonzusje op pad gestuurd om een 2032 te halen en ze kwam terug met de woorden: "ze hadden alleen een 232 en dat leek er voor mij genoeg op, alsjeblieft".
Was voor een afstandbediening van haar autoalarm trouwens.

Bijna alles is goedkope shit uit China trouwens.
  donderdag 24 februari 2005 @ 18:36:01 #69
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25236277
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 18:31 schreef Patrick281 het volgende:

Zelfgehaalde pizza?
Wij halen nooit pizza
Let's race
Buienradar
  donderdag 24 februari 2005 @ 18:38:22 #70
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25236355
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 18:36 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Wij halen nooit pizza
Idd, laat die pizzakoeriers het maar brengen
quote:
Link doet het niet
pi_25236364
quote:
Downloading, gaat wel hardstikke traag
pi_25236391
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 18:40 schreef hicham het volgende:

[..]

Idd, laat die pizzakoeriers het maar brengen
[..]

Link doet het niet
rechtermuisknop, save as.. meneer de technische informatica student
pi_25236442
quote:
Ghostrider op een pizzabrommer
pi_25236445
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 18:42 schreef Faithz het volgende:

[..]

rechtermuisknop, save as.. meneer de technische informatica student
Dat doe ik sowieso altijd, maar hij doet het niet En ik gebruik Mozilla dus het is "Save link target as"
  donderdag 24 februari 2005 @ 18:47:13 #76
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
  donderdag 24 februari 2005 @ 18:48:57 #77
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25236467
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 18:47 schreef hicham het volgende:

[..]

Dat doe ik sowieso altijd, maar hij doet het niet En ik gebruik Mozilla dus het is "Save link target as"
Heb ik ook, deed het gelijk met testen. Geheel automatisch met linkerknoppie.
Of heb ik teveel gevaarlijke optie's aanstaan.

Edit:check vooral hoe die jongen afstapt aan het einde.

Edit2: een Macintosh heeft trouwens geen rechtermuisknop.
(maar ik zit nu op Windows .. moest er ff aan denken .. van oude werkgevertijd )
  donderdag 24 februari 2005 @ 18:49:54 #78
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_25236481
Over werkgevers gesproken:

Gisteren op internet twee vacatures gezien.
Ik bel op naar de contactpersoon die bij beide vacatures staat en vraag daar naar de volledige functies en aanvullende informatie.
Aan het eind van het gesprek wil ze mijn CV graag zien en ik stuur die haar per mail.
Vanochtend belde ze al op dat haar opdrachtgever (ja het is detachering) heel graag met me wil spreken.

Dat gaat snel!
Nu alleen nog ff wachten op de daadwerkelijke afspraak en er waarschijnlijk volgende week naartoe om een praatje te gaan maken.

Functie: Projectleider bodemsanering voor een benelux opererend bedrijf (en het betreft ook een benelux-functie)
ik :r op de partijdigheid van de PTA modjes
pi_25236485
Is het dat filmpje met die scooterrijder die zijn carter tegen de grond rijdt steeds?
  donderdag 24 februari 2005 @ 18:51:08 #80
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25236499
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 18:49 schreef ZX9R het volgende:

Ik bel op naar de contactpersoon die bij beide vacatures staat en vraag daar naar de volledige functies en aanvullende informatie.
Aan het eind van het gesprek wil ze mijn CV graag zien en ik stuur die haar per mail.
Vanochtend belde ze al op dat haar opdrachtgever (ja het is detachering) heel graag met me wil spreken.

Dat gaat snel!
Nu alleen nog ff wachten op de daadwerkelijke afspraak en er waarschijnlijk volgende week naartoe om een praatje te gaan maken.

Functie: Projectleider bodemsanering voor een benelux opererend bedrijf (en het betreft ook een benelux-functie)
cool
Let's race
Buienradar
pi_25236505
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 18:47 schreef hicham het volgende:

[..]

Oeps sorry
  donderdag 24 februari 2005 @ 18:55:49 #82
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25236576
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 18:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
Wij halen nooit pizza
Wij niet nee, maar zij lag ziek op bed.

Mijn gebakken aardappels zijn bijna klaar.
quote:
[..]
heH komt zo ineens binnen hier, en van wie ben jij een kloon trouwens? Georgina .. ?

Verhaal klinkt goed.
pi_25236617
quote:

Dat gaat snel!

Joh, dat is leuk!!

Hoop het voor je
pi_25236656
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 18:51 schreef Faithz het volgende:

[..]

Oeps sorry
Trut

Ik als Technisch Informaticus in wording was erachter gekomen dat de router gewoon even in de war was. Had vanmiddag op school even mijn laptop in het netwerk geplugged (normaal wireless op school - wired thuis) dus nu kwam ik thuis en zat ie een beetje stoeien met IP's FokForum en M-F wel, andere sites weer niet Reboot heeft het gefixed

Filmpje gedownload, kende ik jammer genoeg al maar wel vet Heeft iemand die film toevallig hier? Ik mail je mijn adres wel even dan weet je waar je de CD of DVD heen moet sturen
  donderdag 24 februari 2005 @ 19:02:49 #85
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25236690
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 19:01 schreef hicham het volgende:

[..]

Trut

Ik als Technisch Informaticus in wording was erachter gekomen dat de router gewoon even in de war was. Had vanmiddag op school even mijn laptop in het netwerk geplugged (normaal wireless op school - wired thuis) dus nu kwam ik thuis en zat ie een beetje stoeien met IP's FokForum en M-F wel, andere sites weer niet Reboot heeft het gefixed

Filmpje gedownload, kende ik jammer genoeg al maar wel vet Heeft iemand die film toevallig hier? Ik mail je mijn adres wel even dan weet je waar je de CD of DVD heen moet sturen
Volgens mij is het TAXI 1 maar weet het niet zeker meer,

ik heb wel alle 3 de dvd's van Taxi
Let's race
Buienradar
pi_25236729
Hihihi....
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 18:55 schreef Patrick281 het volgende:
heH komt zo ineens binnen hier, en van wie ben jij een kloon trouwens? Georgina .. ?

Verhaal klinkt goed.
Ja

Hihihihi.....
Het leukste aan bekend zijn: Ach, je komt nog eens ergens
Het minst leuke aan bekend zijn: Dat iedereen zich met je bemoeit
  donderdag 24 februari 2005 @ 19:05:56 #87
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25236733
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 19:02 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Yups, een Amerikaanse serie en niet bepaald Ghostrider verder, puur een soap/comedy van vroegâh..
  donderdag 24 februari 2005 @ 19:08:07 #88
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25236775
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 19:05 schreef Georgina_Verbaan het volgende:
Hihihi....
[..]

Ja

Hihihihi.....
Hai stomme doos, ik hou van je. Vooral het laatste half jaar ofzo.
pi_25236795
quote:

[..]

DVD meet houden? Riet had ook nog een DVD voor mij gebrandt (Mach 2 & 3) maar ik moest al weg en had geen zin om te wachten tot ie klaar was. Dus heb em daar moeten achterlaten (samen met een Sultana annuleringskosten )
  donderdag 24 februari 2005 @ 19:12:25 #90
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25236847
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 19:09 schreef hicham het volgende:

[..]

DVD meet houden? Riet had ook nog een DVD voor mij gebrandt (Mach 2 & 3) maar ik moest al weg en had geen zin om te wachten tot ie klaar was. Dus heb em daar moeten achterlaten (samen met een Sultana annuleringskosten )
ruilen ? tegen blauwdrukken van schiphol
Let's race
Buienradar
  donderdag 24 februari 2005 @ 19:13:11 #91
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25236862
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 19:01 schreef hicham het volgende:

[..]

Trut

Ik ken iemand die werkt doordeweeks in Engeland, hij zit op de weg als vertegenwoordiger.
Iedere dag logt hij even vanuit de auto in op Motor-Forum, en de e-mail/MSN naar huis.
Niet dat hij een netwerkje heeft via de zaak, nee zoekt gewoon "even" een bestaand wireless netwerk op van een bedrijf of partikulier daar. Schijnt heel snel te gaan dat zoeken. En hij kan ook rondneuzen bij die mensen in de compie. Van de week stond hij met de auto s'avonds een paar uur onder het raam van een klein bedrijfje. Het licht van de monitor binnen scheen duidelijk naar buiten zelfs.

In het weekend komt hij trouwens steeds naar huis. Zondagavond weer weg ...

[ Bericht 4% gewijzigd door Patrick281 op 24-02-2005 19:18:37 ]
  donderdag 24 februari 2005 @ 19:14:57 #92
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25236891
morgen headline in Telegraaf AIVD doet inval bij populair forum vanwegen terroristische individuen
Let's race
Buienradar
pi_25236943
Maar mooie ss hoor Mercy_symbol
There you go..
pi_25236959
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 19:12 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

ruilen ? tegen blauwdrukken van schiphol
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 19:13 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik ken iemand die werkt doordeweeks in Engeland, hij zit op de weg als vertegenwoordiger.
Iedere dag logt hij even vanuit de auto in op Motor-Forum, en de e-mail/MSN naar huis.
Niet dat hij een netwerkje heeft via de zaak, nee zoekt gewoon "even" een bestaand wireless netwerk op van een bedrijf of parikulier daar. Schijnt heel snel te gaan dat zoeken. En hij kan ook rondneuzen bij die mensen in de compie.

In het weekend komt hij trouwens steeds naar huis. Zondagavond weer weg ...
Gaat heel makkelijk ja, als het netwerk niet beveiligd is Een normaal netwerk checked wel wie er allemaal inloggen en of ze dat uberhaupt wel mogen Bij ons op school moeten we eerst een stukje software downloaden voor op je laptop en vervolgens kun je je daarmee authenticaten

Als er dan ook nog gebruikers zijn die alle mappen gewoon sharen dan kan je lekker rondbrowsen in andermans bestanden. Meestal komen via die weg dan ook prive video's op weblogs
  donderdag 24 februari 2005 @ 19:19:47 #95
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
  donderdag 24 februari 2005 @ 19:23:16 #96
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25237063
leuk baantje voor Riet misschien ?

klik

[ Bericht 4% gewijzigd door Mercy_symbol op 24-02-2005 19:30:32 ]
Let's race
Buienradar
  donderdag 24 februari 2005 @ 19:33:00 #97
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25237221
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 19:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
leuk baantje voor Riet misschien ?

klik

* Vaardigheid in het omgaan met geautomatiseerde systemen;

* Steekwoorden: zakelijk, correct, tactvol, betrouwbaar, klantvriendelijk en representatief.
pi_25237753
quote:
Diploma Algemeen Beveiligingsmedewerker (beveiliger 2) vakdiploma beveiliging;
EHBO-diploma + reanimatie;
pi_25237838
youssef nog niet terug
pi_25238076
youssef is allang terug

Hij stopte trouwens omdat ie een raar geluid vanuit z'n achterwielkas hoorde ofzo
pi_25238199
nou, hier iig mijn verslagje van Tiel (de quote is van de monteur):

youssef was er al en de motor stond in de werkplaats, hij bleek van de monteur te zijn. ik kwam youssef tegen toen hij zijn helm ging halen en ik liep dus vast de werkplaats in.
quote:
hey, jij hebt een bekend gezicht
...

ik zei maar niks en liet hem verder praten

hij vertelde dat hij hem vorig jaar had gekocht en hem helemaal uit elkaar heeft gehaald. allerlei kleine onderdelen vervangen die versleten waren. hij had het frame laten polijsten en de demper uit elkaar gehaald en er een open demper van gemaakt.

ook had hij een dyno kitje erin gedaan zodat, volgens hem dan, hij nu ZX6R-en bijhoudt

het hele seizoen had hij ermee gereden en hij was ermee op vakantie geweest naar Zuid Duitsland. ik had hem gevraagd hoe lang zo'n enkele reis duurt. terugweg duurde 9,5 uur maar ze hadden wel doorgereden. hij was er ook een paar keer mee op circuit geweest, op Assen. (ik een beetje doorvragen over zijn ervaring en wat de eisen zijn)

youssef ging rijden. ik kijk even op de teller: 34900 km toen ik hem verkocht stond er iets van 34000 km op!!! ding heeft een jaar stilgestaan

youssef kwam terug en de motor maakte een tikkend geluid. verklaring van de monteur was dat het km-teller systeem tikte of zoiets en de motor trok iets naar rechts volgens youssef. maar dat kon echt niet, volgens de monteur...

eerste wat ik deed was kijken of hij olie lekte op de plek waar hij vorig jaar lekte, toen ik achter het probleem van het kleppendeksel kwam dat de ellende veroorzaakte. en hij lekte gewoon...wat hadden die sneakerds gedaan? daar waar hij lekte was een aluminium deel zodat je de olie goed kon zien, dat hadden ze vervangen door een zwart plastic deel

zo viel de olielekkage niet op, alleen als je het wist kon je erachter komen en gelukkig voor youssef wist ik het

laten staan die grafbak dus die %^&*(&^^&-lijers hebben voor heel weinig wat opgeknapt en gecamoufleerd en willen zo 2.000 euro winst maken
pi_25238224
quote:

[..]

wheheh, ja ik hoorde het al gelijk aan dat muziekie
lachen film is dat ja
pi_25238247
ik dacht al dat ie pech had
  donderdag 24 februari 2005 @ 20:32:29 #104
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25238299
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 20:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nou, hier iig mijn verslagje van Tiel (de quote is van de monteur):

laten staan die grafbak dus die %^&*(&^^&-lijers hebben voor heel weinig wat opgeknapt en gecamoufleerd en willen zo 2.000 euro winst maken
ik heb er geen woorden voor dit is echt triest,
Let's race
Buienradar
pi_25238337
Wat een naaiers zeg bij die dealer
pi_25238390
Vond nog een foto van de SP in huis
Even weer een herinnering ophalen aan die twin

donderdag 24 februari 2005 @ 20:39:53 #107
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25238419
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 20:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nou, hier iig mijn verslagje van Tiel ..

youssef was er al en de motor stond in de werkplaats, hij bleek van de monteur te zijn. [.knip..]
Waat!

Alleen het begin al van het verhaal, hij is van de monteur.

Bij Motorcentrum Eindhoven zeiden ze dat ook al over mijn motor.
Via het Beemer topic nu van regio mensen gehoord dat die zaak ook al bekend staat als een zaak die flink sjoemelt met schademotoren oplappen.

Dit is ook een ervaring zeg. Gewoon aantoonbaar slecht!

Wel goed dat jij zelf ging kijken, want je wist precies welke plekken je moest hebben.

Arme Youssef, arme jij. Gelukkig wel iemand kunnen behoeden voor een grote fout.
  donderdag 24 februari 2005 @ 20:45:15 #108
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25238508
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 20:37 schreef Romius het volgende:

[afbeelding]
Nog niet helemaal emotioneel afscheid genomen.

Veel te groot, veel te zwaar, veel te slechte afwerking.
Die staat nu het geld van de dealer te verteren in de showroom.

Gixxer handling rules.

pi_25238525
Ghehe, en zo zie je maar weer hoeveel rommel er staat en wat een bullshit ze vertellen... maare, ik zou toch meegaan Had geen idee dat het vandaag al was..

OPM, heb je gezegd dat ie onzin uitkraamde?
pi_25238567
Idd Youssef, heb je weer geluk mee dat OPM erbij was
pi_25238595
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 20:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Ghehe, en zo zie je maar weer hoeveel rommel er staat en wat een bullshit ze vertellen... maare, ik zou toch meegaan Had geen idee dat het vandaag al was..
moet je ons maar niet negeren koekwaus
quote:
OPM, heb je gezegd dat ie onzin uitkraamde?
nope, want ik kwam hem al bekend voor en voor mijn gevoel heb ik ze nog altijd opgezadeld met een probleem motor
pi_25238677
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 20:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb er geen woorden voor dit is echt triest,
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 20:34 schreef Romius het volgende:
Wat een naaiers zeg bij die dealer
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 20:39 schreef Patrick281 het volgende:
Waat!
idd ......................... en dat moet een dealer zijn waar je op kan vertrouwen die garantie zal ook wel weinig voorstellen.
quote:
Alleen het begin al van het verhaal, hij is van de monteur.

Bij Motorcentrum Eindhoven zeiden ze dat ook al over mijn motor.
Via het Beemer topic nu van regio mensen gehoord dat die zaak ook al bekend staat als een zaak die flink sjoemelt met schademotoren oplappen.
idd, en eerlijk gezegd werkte het bij mij ik dacht nog, oh van een monteur?? die zal er wel goed mee zijn omgegaan..............
quote:
Dit is ook een ervaring zeg. Gewoon aantoonbaar slecht!

Wel goed dat jij zelf ging kijken, want je wist precies welke plekken je moest hebben.

Arme Youssef, arme jij. Gelukkig wel iemand kunnen behoeden voor een grote fout.
youssef is wel een ervaring rijker een 400 stuurt veeeeeeel lichter dan een 600
pi_25238758
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 20:37 schreef Romius het volgende:

[afbeelding]
jammer dat ie niet in de vitrine kast past
  donderdag 24 februari 2005 @ 21:00:39 #114
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25238834
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 20:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nope, want ik kwam hem al bekend voor en voor mijn gevoel heb ik ze nog altijd opgezadeld met een probleem motor
Aan de ene kant wel een goed gevoel dat je hem terecht weg gedaan hebt.

Maar hun opgezadeld met een probleem motor nee.
Ze hebben hem zelf goed nagekeken, gekeurd en een prijs geboden voor hoe die toen was.

En met goed nagekeken bedoel ik niet dat ze hem goed nagekeken hebben nu ter verkoop.

Moet toch een koud kunstje zijn voor een monteur ..

Ik ga weer even verder werken.
pi_25238835
ze hadden daar trouwens wel leuke motoren staan; RGV250, RS125, ZXR750, Thundercat, R1100S, Bandit 600S 2002. toch wel leuk om bijv die RGV en Cat irl te zien

en die beemer, de spiegels vielen mij op. ik kan me een discussie herinneren dat ik zei dat ik de spiegels van een of ander nieuw model te lang vond en dat bleek dat pepijn dezelfde had maar...heb je bij de jouwe ook een knik erin zitten? dan lijken ze nl. een stuk korter en sportiever
  donderdag 24 februari 2005 @ 21:02:20 #116
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25238874
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar...heb je bij de jouwe ook een knik erin zitten? dan lijken ze nl. een stuk korter en sportiever
pi_25238916
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:00 schreef Patrick281 het volgende:
Aan de ene kant wel een goed gevoel dat je hem terecht weg gedaan hebt.
zeker
quote:
Maar hun opgezadelt met een probleem motor nee.
Ze hebben hem zelf goed nagekeken, gekeurd en een prijs geboden voor hoe die toen was.
mwah ok, en ze hebben het trouwens nog gezien dat er een niet-origineel boutje in zat maar dat dat zulke problemen zou geven konden ze niet weten denk ik...
quote:
Moet toch een koud kunstje zijn voor een monteur ..
tja, als ie hem toch helemaal uit elkaar had - tenminste, dat zei hij want ik geloof geen woord meer - had ie er net zo goed een helicon in kunnen doen...
quote:
Ik ga weer even verder werken.
werken ??
pi_25239344
Idd, werken ???
pi_25240099
tvp
pi_25240236
Ik ga morgen of overmorgen even het reservoir van de achterremvloeistof bijvullen, bestaan er nog verschillende merken remvloeistof oid? Moet ik alles leegmaken en dan de nieuwe inkiepen? Of kan ik gewoon de oude erin laten en wat nieuwe remvloeistof erbij kiepen?

Verder moet ik ook de ketting aanspannen, maar op basis van wat moet ik nu precies de mate van aanspannen bepalen? In de handleiding staat een speling van 25-35 mm, maar dat is als iemand erop zit toch? En niet als ie op de middenbok staat? En die 25-35 mm is totale speling neem ik aan en niet vanaf het midden 25-35 mm omlaag- en 25-35 mm omhoog kunnen duwen toch?

Bij voorbaat dank
pi_25240330
Als je remvloeistofreservoir leger wordt kan dit een aantal dingen betekenen. Remblokjes achter zijn bijna op of d'r is ergens een lek of remkabels zijn versleten (zijn teveel uitgezet). In principe hoef je remvloeistof nooit bij te vullen. Als je bij zou moeten vullen is er altijd een oorzaak. Eerst oorzaak opzoeken en dat oplossen. Daarna hooguit remvloeistof vernieuwen
  donderdag 24 februari 2005 @ 22:30:47 #122
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25240461
Werken ja thuiswerken om precies te zijn.
Ik ben al vanaf maandag iedere avond alle administratie aan het vergaren door wat spelerij van een overheidsinstantie. Maar het gaat wel om duizenden harde euro's, dus het is zeer belangrijk. Het had vandaag klaar moeten zijn, maar ik heb nog wel zeker 2 avonden werk. Niet trainen deze week, niet ontspannen s'avonds..

.. nou ja niet ontspannen .. even fokken en motorforummen tussendoor dan even.
Maar minder tijd om te fokken dan op mijn werk in ieder geval.
  donderdag 24 februari 2005 @ 22:43:51 #123
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25240523
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 22:21 schreef Didiot het volgende:
Als je remvloeistofreservoir leger wordt kan dit een aantal dingen betekenen. Remblokjes achter zijn bijna op of d'r is ergens een lek of remkabels zijn versleten (zijn teveel uitgezet). In principe hoef je remvloeistof nooit bij te vullen. Als je bij zou moeten vullen is er altijd een oorzaak. Eerst oorzaak opzoeken en dat oplossen. Daarna hooguit remvloeistof vernieuwen
  donderdag 24 februari 2005 @ 22:44:04 #124
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25240526
En over ontspanning gesproken, tijd voor een leuk amateurfilmpje spelen.
2 gasten die afgelopen week meegedaan hebben aan een (kart)circuit oefendagje.
Ze rijden overigens zelf pas sinds enkele weken SuperMotard. (en dat is best te zien soms )
De bron lijkt mij duidelijk waarvoor dank.

Maar niet aan DR vertellen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Patrick281 op 24-02-2005 22:50:37 ]
pi_25241064
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 22:21 schreef Didiot het volgende:
Ik heb het nog niet echt in de gaten gehouden, de eerste keer dat ik keek naar het vloeistofniveau van de achterrem zat ie onder het streepje van het minimum. Ik wil dat ding dus bijvullen en dan kijken wat er precies aan de hand is (of ie weer leegloopt of niet) Ik wil niet afwachten terwijl het niveau er al onder zit snap je
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 22:44 schreef Patrick281 het volgende:
En over ontspanning gesproken, tijd voor een leuk amateurfilmpje spelen.
2 gasten die afgelopen week meegedaan hebben aan een (kart)circuit oefendagje.
Ze rijden overigens zelf pas sinds enkele weken SuperMotard. (en dat is best te zien soms )
De bron lijkt mij duidelijk waarvoor dank.

Maar niet aan DR vertellen.
Lekker snelle server (kunnen we van Fok! niet zeggen alhoewel het de laatste paar dagen beter gaat ) Leuk om eventjes te bekijken, maar 13 minuten lang? Ik denk dat de rijders 13 minuten misschien te kort vinden, maar om te kijken naar een filmpje met steeds hetzelfde... nah
pi_25241528
Ik denk dat de dikte van de remblokjes handiger is dan het in de gaten houden
  vrijdag 25 februari 2005 @ 07:53:53 #127
55299 Romius
GSX-R750 K5
pi_25245240
smorgens, eerst ff koffie scoren
  vrijdag 25 februari 2005 @ 07:56:12 #128
55299 Romius
GSX-R750 K5
pi_25245248
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 20:45 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Nog niet helemaal emotioneel afscheid genomen.

Veel te groot, veel te zwaar, veel te slechte afwerking.
Die staat nu het geld van de dealer te verteren in de showroom.

Gixxer handling rules.

hehe, valt mee hoor, maar gixxer rijdt idd veel beter
ik vond nog een andere foto, die was nog rampzaliger qua afwerking, die post ik maar niet

de volgende die 'm wil hebben, moet er nu 9990 voor neertellen
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 20:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

jammer dat ie niet in de vitrine kast past
wheheh, lol
  vrijdag 25 februari 2005 @ 08:10:54 #129
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25245319
Doe mij ook een bakkie of 7 Romius.

Hicham ik vond het filmpje zelfs lang duren.
Maar wel leuk om te zien dat hij een paar keren de ideale lijn mist.
Ik zie mijzelf ook al zo langzamerhand op dat circuitje leren rijden met zo'n ding.
Sommigen komen trouwens helemaal los van de grond over dat heuveltje. Rijden een paar cracks tussen.
En direct daarna als je op de grond komt moet je weer remmen voor scherp linksaf.

En die remvloeistof zou ik gewoon verversen, moet sowiezo toch al iedere 2 jaar.
Het kost je niets extra's want een eenmaal aangebroken flesje kan je beter niet bewaren.
Daar komt heel snel water bij, en dat remt niet.
Hydroscopisch noemen ze dat geloof ik, het aantrekken van vocht ..
  vrijdag 25 februari 2005 @ 08:23:02 #130
55299 Romius
GSX-R750 K5
pi_25245411
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 08:10 schreef Patrick281 het volgende:
Doe mij ook een bakkie of 7 Romius.

Hicham ik vond het filmpje zelfs lang duren.
Maar wel leuk om te zien dat hij een paar keren de ideale lijn mist.
Ik zie mijzelf ook al zo langzamerhand op dat circuitje leren rijden met zo'n ding.
Sommigen komen trouwens helemaal los van de grond over dat heuveltje. Rijden een paar cracks tussen.
En direct daarna als je op de grond komt moet je weer remmen voor scherp linksaf.

En die remvloeistof zou ik gewoon verversen, moet sowiezo toch al iedere 2 jaar.
Het kost je niets extra's want een eenmaal aangebroken flesje kan je beter niet bewaren.
Daar komt heel snel water bij, en dat remt niet.
Hydroscopisch noemen ze dat geloof ik, het aantrekken van vocht ..
alsje

vrijdag 25 februari 2005 @ 08:33:53 #131
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25245488
Wel in een thermoskan .. ik haat koude koffie.

Valt dat te regelen met een gevulde koek erbij?
  vrijdag 25 februari 2005 @ 08:38:59 #132
55299 Romius
GSX-R750 K5
pi_25245515
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 08:33 schreef Patrick281 het volgende:
Wel in een thermoskan .. ik haat koude koffie.

Valt dat te regelen met een gevulde koek erbij?
koffie schijn je gewoon weer in de magentron te kunnen opwarmen en dat het nog smaakt ook

Gevulde koek wordt lastig

hehe, wat een pixelige avatar heb je
  vrijdag 25 februari 2005 @ 08:41:11 #133
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_25245538
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 08:38 schreef Romius het volgende:
[..]
koffie schijn je gewoon weer in de magentron te kunnen opwarmen en dat het nog smaakt ook
Collega van mij probeerde dit ook (koffie was een dag oud) ....
  vrijdag 25 februari 2005 @ 08:42:30 #134
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25245551
mogge mensen
Let's race
Buienradar
  vrijdag 25 februari 2005 @ 08:43:41 #135
55299 Romius
GSX-R750 K5
pi_25245557
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 08:41 schreef Faithz het volgende:

[..]

Collega van mij probeerde dit ook (koffie was een dag oud) ....
Was het zeker een combi-magnetron
  vrijdag 25 februari 2005 @ 08:49:29 #137
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25245601
Mijn PC heeft de hele nacht staan stampen op een FOK MC meet Foto dvd ( compilatie)
was vanmorgen best spannend hoe het eruit zou zien

maar wat ik er vanmorgen even van kon zien was het resultaat schitterend
moet alleen nog even wat benamingen voor in het menu e.d aanpassen,

op breedbeeld komen meetpics veel beter uit,

[ Bericht 2% gewijzigd door Mercy_symbol op 25-02-2005 08:55:46 ]
Let's race
Buienradar
  vrijdag 25 februari 2005 @ 09:14:43 #139
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25245814
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 08:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
Mijn PC heeft de hele nacht staan stampen op een FOK MC meet Foto dvd ( compilatie)
was vanmorgen best spannend hoe het eruit zou zien

maar wat ik er vanmorgen even van kon zien was het resultaat schitterend
moet alleen nog even wat benamingen voor in het menu e.d aanpassen,

op breedbeeld komen meetpics veel beter uit,
Kost da'..
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 08:38 schreef Romius het volgende:
Dat doet mijn oma ook, schatrijk maar ze gooit niets weg.
quote:
Gevulde koek wordt lastig
20 minuten op een Gixxer.
quote:
hehe, wat een pixelige avatar heb je
Good old pixels anno 1986, toen was dat nog heel gewoon.
pi_25245857
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 09:14 schreef Patrick281 het volgende:
Kost da'..

morgen
  vrijdag 25 februari 2005 @ 09:19:16 #141
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_25245862
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 09:03 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.meryland.it/public/membri/serio/Vespa750.wmv

Het betere hobbywerk uit de schuur
Had ik vanmorgen rond kwart voor 8 al gezien bij een collega

Zaten te discussieren of het blok.. iemand een ideetje?? (kan ik met de eer gaan strijken )
  vrijdag 25 februari 2005 @ 09:21:04 #142
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_25245883
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 08:43 schreef Romius het volgende:

[..]

Was het zeker een combi-magnetron
Dat zal het zijn geweest. Hij was vrij wanhopig (koffie was op)
  vrijdag 25 februari 2005 @ 09:25:02 #143
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25245928
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 09:14 schreef Patrick281 het volgende:

Kost da'..
euh eigenlijk alleen veel tijd,

mijn PC heeft vanaf 20:00 tot 24:00 staan stampen en toen was er maar 16% gedaan, dus duurt best lang

ik heb ulead Photo DVD gebruikt daarvoor,
Let's race
Buienradar
pi_25245929
GSX-R750W
  vrijdag 25 februari 2005 @ 09:25:49 #145
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_25245937
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 09:25 schreef Rietvaerder het volgende:
GSX-W750W
Hoe weet je dat
pi_25246017
Bestandsnaam > 750, rauw klinkend blok, GSX-R750W het enige 4 cilinder in lijn blok met een inhoud van 750cc En de ZXR750 dan.... maar dat klinkt anders.

[ Bericht 12% gewijzigd door Rietvaerder op 25-02-2005 09:39:06 ]
pi_25246037
quote:
Beste Stephan,

Naar aanleiding van je sollicitatie naar een functie binnen ons bedrijf,
deel ik je hierbij mee dat wij hebben besloten om vooralsnog niet op je
sollicitatie in te gaan.

In elk geval willen wij je hierbij danken voor de genomen moeite en
wensen wij je veel succes bij eventuele volgende sollicitaties.

Met vriendelijke groet,

Alternate Nederland
Lekker persoonlijk ook via de mail
  vrijdag 25 februari 2005 @ 09:41:42 #148
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_25246099
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 09:35 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Kun je nagaan wat voor indruk je hebt gemaakt

Bellen durven ze al niet meer
pi_25246107
Ow Faithz ,ik zie nu pas dat blok in beeld in het filmpje en het is geen GSX-R750W blok Die ziet er namelijk hetzelfde als mijn eigen blok uit. Vind het blok in dit filmpje eigenlijk op het CB1300 blok lijken...

Ik kan er nu niet zo 1,2,3 opkomen welk 750 blok dat zou kunnen zijn..
pi_25246125
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 09:41 schreef Faithz het volgende:

[..]

Kun je nagaan wat voor indruk je hebt gemaakt

Bellen durven ze al niet meer
Haha
Ik heb vriendelijk gevraagd wat de reden van afwijzing is..
  vrijdag 25 februari 2005 @ 09:46:57 #151
55299 Romius
GSX-R750 K5
pi_25246157
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 09:43 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Haha
Ik heb vriendelijk gevraagd wat de reden van afwijzing is..
dan zeggen ze vast omdat je zo'n relschopper bent op fok!
pi_25246172
Denk het ook ja

Zeg Faithz, kan je niet eens een foto posten ofzo? Of kom je binnenkort eens op een meet?
  vrijdag 25 februari 2005 @ 09:49:07 #153
55299 Romius
GSX-R750 K5
pi_25246185
Oja, nog meer piccies gevonden en online gezet

Die goeie oude donut (zo noemden we dat stukkie asfalt) , nu afgesloten vanwege teveel herrie en irritatie van mensen daar
pi_25246198
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 09:46 schreef Romius het volgende:

[..]

dan zeggen ze vast omdat je zo'n relschopper bent op fok!
quote:
Beste Stephan,

De reden dat wij niet met je verder gaan ligt aan het feit dat uw gedrag op verschilende fora niet om over naar huis te schrijven is. Hieruit hebben wij geconcludeerd dat uw communicatievaardigheden niet bepaald aan onze eisen voldoet.

Hiermee hoop ik dat het op deze manier duidelijk is,

Met vriendelijke groet,

Alternate Nederland
  vrijdag 25 februari 2005 @ 09:51:36 #155
55299 Romius
GSX-R750 K5
pi_25246208
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 09:50 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

[..]

whehehe
pi_25246216
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 09:49 schreef Romius het volgende:
Oja, nog meer piccies gevonden en online gezet

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Die goeie oude donut (zo noemden we dat stukkie asfalt) , nu afgesloten vanwege teveel herrie en irritatie van mensen daar
Nice
pi_25246223
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 09:51 schreef Romius het volgende:

[..]

whehehe
Als ze nu maar niet denken dat ik mn hardware nog bij hun koop
  vrijdag 25 februari 2005 @ 09:57:22 #158
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25246276
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 09:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Ow Faithz ,ik zie nu pas dat blok in beeld in het filmpje en het is geen GSX-R750W blok Die ziet er namelijk hetzelfde als mijn eigen blok uit. Vind het blok in dit filmpje eigenlijk op het CB1300 blok lijken...

Ik kan er nu niet zo 1,2,3 opkomen welk 750 blok dat zou kunnen zijn..
Gsx-r blok heeft inderdaad geen enkele noodzaak tot een chromen uitvoering.
Het ziet er niet gepolijst uit ofzo .. moet een bloek van een naked zijn en die herken ik niet zo snel.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 09:58:02 #159
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_25246279
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 09:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Denk het ook ja

Zeg Faithz, kan je niet eens een foto posten ofzo? Of kom je binnenkort eens op een meet?
Als ik wat km's heb gemaakt en het is leuk weer, dan komt er vast wel een meet maar zo spectaculair is het niet hoor
  vrijdag 25 februari 2005 @ 09:59:21 #160
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25246297
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 09:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Denk het ook ja

Waarom wil je een foto zien?
Ik heb wel eens een link gepost van een bowlingmotorregiomeet van Faitz.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 10:03:38 #161
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25246343
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 09:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Belachelijk. Nemen ze het blijkbaar niet zo serieus allemaal.. amateur.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 10:05:14 #162
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_25246368
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 09:59 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik heb wel eens een link gepost van een bowlingmotorregiomeet van Faitz.
Post jij links van mijn nederige website

Nou zeg
pi_25246383
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 09:57 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Gsx-r blok heeft inderdaad geen enkele noodzaak tot een chromen uitvoering.
Het ziet er niet gepolijst uit ofzo .. moet een bloek van een naked zijn en die herken ik niet zo snel.
Een naked met 750cc? Ik zou niet weten welke... k neem aan dat een Z750 toch heel wat frisser en moderner klinkt
pi_25246397
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 09:59 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Waarom niet? Vrouwelijke motorrijders van rond mijn leeftijd zijn vrij schaars in de Fok! MC topics volgens mij
  vrijdag 25 februari 2005 @ 10:08:51 #165
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25246430
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 10:05 schreef Faithz het volgende:
Post jij links van mijn nederige website

Nou zeg
Staat gewoon in je ondertitel op M-F.
En je was igg hier al even niet meer geweest.
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 10:06 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Een naked met 750cc? Ik zou niet weten welke... k neem aan dat een Z750 toch heel wat frisser en moderner klinkt
Wel iets uit midden jaren 80 ofzo ..
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 10:07 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Waarom niet? Vrouwelijke motorrijders van rond mijn leeftijd zijn vrij schaars in de Fok! MC topics volgens mij
Jouw leeftijd. OK scheelt niet veel, had'rouder geschat.

Even Googlen anders voor motorchicks, vast veel pics.
25 kw forum, M-F 25 kw gedeelte enz.
Snap alleen niet wat daar leuk aan is.
pi_25246452
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 10:08 schreef Patrick281 het volgende:
Jouw leeftijd.
83 > 85, mwa, scheelt niet zo heel toch 2 jaar Raus en Mercy schelen meer
  vrijdag 25 februari 2005 @ 10:10:34 #167
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_25246456
quote:

[..]

Staat gewoon in je ondertitel op M-F.
En je was igg hier al even niet meer geweest.
Ik heb het ff terug gelezen. Tietvaerder uuh Rietvaerder suggeerde dat mijn site traag is

Link
pi_25246464
Heh
pi_25246484
Links of rechts?

*op verzoek*
  vrijdag 25 februari 2005 @ 10:14:15 #170
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_25246507
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 10:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Links of rechts?
Rechts en daarna de foto aub weghalen hier

Ow en al die hele ballen zijn natuurlijk niet van mij
  vrijdag 25 februari 2005 @ 10:16:16 #171
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_25246531
quote:
Wel iets uit midden jaren 80 ofzo ..
Deze is zelfs van '80
pi_25246543
Ey kijk Dat is m dus
  vrijdag 25 februari 2005 @ 10:17:19 #173
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25246547
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 10:10 schreef Faithz het volgende:
Ik heb het ff terug gelezen. Tietvaerder uuh Rietvaerder suggeerde dat mijn site traag is

Link
Zo snel alweer .. search?
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 10:10 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

83 > 85, mwa, scheelt niet zo heel toch 2 jaar Raus en Mercy schelen meer
Zie edit.

En niet gelijk foto's posten he.
Niet links in ieder geval.. dat is een goede vriendin.
pi_25246550
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 10:14 schreef Faithz het volgende:

Rechts en daarna de foto aub weghalen hier
Kan er mee door
pi_25246582
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 10:17 schreef Patrick281 het volgende:

t Is toch een openbare website die ook op MF staat dus waarom niet op Fok!
  vrijdag 25 februari 2005 @ 10:19:11 #176
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
  vrijdag 25 februari 2005 @ 10:19:13 #177
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_25246586
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 10:17 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Zo snel alweer .. search?
[..]

Zie edit.

Niet links in ieder geval.. dat is een goede vriendin.
Datum gekeken van je email, toen jou postgeschiedenis welke alleen maar bestaat uit MC , schatting maken van de tijd en klik (zat in 1 keer goed )
  vrijdag 25 februari 2005 @ 10:20:53 #178
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_25246609
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 10:19 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

t Is toch een openbare website die ook op MF staat dus waarom niet op Fok!
Heb hem hier ook al in mijn ondertitel staan

Foto's zijn leuk maar mijn naam staat er niet onder op de website.

Maar iig bedankt voor weghalen

Links idd goede vrienden, heeft exact dezelfde motor als mij Ziet er gaaf uit.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 10:21:18 #179
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25246614
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 10:10 schreef Faithz het volgende:

[..]

Link
is ie ook, duurt eeuwen voordat ie geladen is
Let's race
Buienradar
pi_25246627
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 10:19 schreef Patrick281 het volgende:

Ze is al bezet.
Ach, dat zegt tegenwoordig ook niets meer.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 10:23:15 #181
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_25246637
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 10:21 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

is ie ook, duurt eeuwen voordat ie geladen is
Echt waar? Wat voor lijn heb je dan? Zelfs op een 1mbit lijn is hij er zo (bij vrienden).

Thuis heb ik alleen maar 4Mbit (straks 10!!mbit, glasvezel )

Ik vind het zelf nml ook irri als een site schijttraag is maar dacht dat de mijne meeviel
  vrijdag 25 februari 2005 @ 10:24:12 #182
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25246652
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 10:19 schreef Faithz het volgende:

[..]

Datum gekeken van je email, toen jou postgeschiedenis welke alleen maar bestaat uit MC , schatting maken van de tijd en klik (zat in 1 keer goed )
Zo lang bewaar ik al die mail niet.. beetje opruimwoede soms.
Kan dus nog tegen mij gebruik worden.

Maar ja miste je hier even, dus ik dacht laat ik eens mailen toen ik je toevallig zag.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 10:25:26 #183
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_25246668
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 10:22 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Ach, dat zegt tegenwoordig ook niets meer.
Komende tijd nog wel, huis aan het afbetalen
  vrijdag 25 februari 2005 @ 10:27:29 #184
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_25246698
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 10:24 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Zo lang bewaar ik al die mail niet.. beetje opruimwoede soms.
Kan dus nog tegen mij gebruik worden.

Maar ja miste je hier even, dus ik dacht laat ik eens mailen toen ik je toevallig zag.
Af en toe heb ik ook geen tijd om het hier bij te houden, MF struint wat makkelijker

En ik heb GMail.. en nooit opruimwoede (eerder lui)
pi_25246725
Ik ben ff naar de PC boer hier om mn cpu te laten testen...
  vrijdag 25 februari 2005 @ 10:30:52 #186
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25246738
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 10:23 schreef Faithz het volgende:
Echt waar? Wat voor lijn heb je dan? Zelfs op een 1mbit lijn is hij er zo (bij vrienden).

Ik vind het zelf nml ook irri als een site schijttraag is maar dacht dat de mijne meeviel
Ik had thuis ook moeite weet ik nog, en ik geloof dat de foto's ook niet altijd geladen werden <F5>.
Tja niet iedereen heeft verstand van computers en site's bouwen.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 10:34:17 #187
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_25246779
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 10:30 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik had thuis ook moeite weet ik nog, en ik geloof dat de foto's ook niet altijd geladen werden <F5>.
Tja niet iedereen heeft verstand van computers en site's bouwen.
Dat blijkt wel weer. En de foto's ook niet altijd.. heb ik zelf nog niet gezien maar dat is wel zwaar bagger
  vrijdag 25 februari 2005 @ 10:34:54 #188
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_25246788
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 10:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ben ff naar de PC boer hier om mn cpu te laten testen...
Ik las eerst PC hoer

vrijdag 25 februari 2005 @ 10:37:53 #189
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25246834
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 10:34 schreef Faithz het volgende:

[..]

Dat blijkt wel weer. En de foto's ook niet altijd.. heb ik zelf nog niet gezien maar dat is wel zwaar bagger
Wat een betrokkenheid.
pi_25246921
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 10:34 schreef Faithz het volgende:

[..]

Ik las eerst PC hoer

Waar het hart vol van is....
  vrijdag 25 februari 2005 @ 10:48:52 #191
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_25246984
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 10:44 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Waar het hart vol van is....
Wat wil je daar nou mee zeggen?
pi_25246992
Ik weet niet, jij begon erover
  vrijdag 25 februari 2005 @ 10:49:43 #193
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25247020
Het is echt niet normaal Pepijn dat jij zoveel koffie drinkt
  vrijdag 25 februari 2005 @ 10:53:47 #195
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_25247042
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 10:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik weet niet, jij begon erover
Dat zegt niks, jij zou ook allang weg zijn naar die pc boer

Ander onderwerp:

Waar is de rest?
  vrijdag 25 februari 2005 @ 10:53:48 #196
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
  vrijdag 25 februari 2005 @ 10:54:31 #197
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_25247050
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 10:53 schreef Patrick281 het volgende:
Net een bakkie op, met een koekje'r bij.
Zat alweer naar de volgende te verlangen.
Onze koeken zijn op (trommel is leeg )
  vrijdag 25 februari 2005 @ 10:54:50 #198
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_25247055
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 10:53 schreef Patrick281 het volgende:
Net een bakkie op, met een koekje'r bij.
Zat alweer naar de volgende te verlangen.
Same here
pi_25247057
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 10:53 schreef Faithz het volgende:

[..]

Dat zegt niks, jij zou ook allang weg zijn naar die pc boer

Ander onderwerp:

Waar is de rest?
13:00 pas open
  vrijdag 25 februari 2005 @ 10:56:46 #200
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25247087
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 10:53 schreef Faithz het volgende:
Ander onderwerp:

Waar is de rest?
Mercy is aan het lurken op Motor-Forum. Raus is ziek thuis maar komt niet eens even hallo zeggen.
Plo, Hicham zitten op scool. Ondeugend en RB zijn op de wintersport.
Romius is even bezig, OPM heeft tot 12:00 zijn chef naast hem en verandert van werkplek met openbaar zicht op de monitor.
ZX9R zal wel weer aan het rellen zijn met zijn kloon elders. post net.

Ik: mentaal afwezig. Heb dringend koffie nodig.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 11:00:17 #201
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_25247126
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 10:56 schreef Patrick281 het volgende:
ZX9R zal wel weer aan het rellen zijn met zijn kloon elders.
Welke kloon?

Ik weet helemaal van niks
pi_25247150
Ik ben niet op school, ik lag in m'n bed. Moet om 13:00 op school zijn

Ik heb dus nog even tijd om mijn ketting aan te spannen want hij klappert is het te doen voor een newbie binnen in 1 uur tijd??
  vrijdag 25 februari 2005 @ 11:07:29 #203
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_25247229
WOZ beschikking gisteren binnen gehad.
quote:
De gemiddelde stijging bij postcode 9700xx bedraagt 74%.
De gemiddelde stijging in GRONINGEN bedraagt 57%.
Dat doet pijn.
Ze hebben ook nog eens verkeerde huizen vergeleken met die van mij.
Ik heb de hoofd woonlaag op de 1e verdieping ipv begane grond.

Dus ik ga klagen!
  vrijdag 25 februari 2005 @ 11:08:24 #204
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25247235
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 10:23 schreef Faithz het volgende:

[..]

4.8MBit dedicated line dus niet gedeeld of zo,

kost ook maar liefst 2500 euro's per maand
Let's race
Buienradar
  vrijdag 25 februari 2005 @ 11:09:00 #205
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25247239
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:00 schreef ZX9R het volgende:
Welke kloon?

Ik weet helemaal van niks
De vriendelijke, rustige en eerlijke Brabo-Groninger.
Schijnheilige dus.
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:01 schreef hicham het volgende:
Ow, je was gewoon lui.
quote:
Ik heb dus nog even tijd om mijn ketting aan te spannen want hij klappert is het te doen voor een newbie binnen in 1 uur tijd??
Lukte mij na 11 jaar nog niet goed.
Vandaar ik vorig jaar maar de Beemer kocht met cardan.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 11:09:11 #206
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_25247240
quote:

Tuurlijk!
Wel ff met touwtjes werken om je achterwiel netjes uit te lijnen
  vrijdag 25 februari 2005 @ 11:10:40 #207
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_25247261
quote:

Geen idee, test het eens

Hier is je naslag werk:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/9773

Dit moet je vooral niet doen:
http://www.motor-forum.nl/forum/topic/21590
  vrijdag 25 februari 2005 @ 11:10:52 #208
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_25247267
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:09 schreef Patrick281 het volgende:
De vriendelijke, rustige en eerlijke Brabo-Groninger.
Schijnheilige dus.

En jij moet je bek houden
Vieze Westlander
  vrijdag 25 februari 2005 @ 11:12:44 #209
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_25247293
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:07 schreef ZX9R het volgende:
WOZ beschikking gisteren binnen gehad.
[..]

Dat doet pijn.
Ze hebben ook nog eens verkeerde huizen vergeleken met die van mij.
Ik heb de hoofd woonlaag op de 1e verdieping ipv begane grond.

Dus ik ga klagen!
Je kunt bezwaar maken maar het kan zijn dat je dan je huis opnieuw moet taxeren, hierin draai je zelf voor de kosten op. Ik heb de mogelijkheden hierover in de consumentengids staan, thuis. Zal ik dat vanavond ff opzoeken voor je? Misschien staat het online maar klantnummer ligt ook thuis

Edit: Kijk hier eens, staat het ook: http://www.planet.nl/plan(...)tid=541292/sc=c8180b
  vrijdag 25 februari 2005 @ 11:14:17 #210
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25247311
en ik was niet aan het Lurken op M-F,

er zijn ook mensen die soms wel eens werken

ken er ook geen
Let's race
Buienradar
  vrijdag 25 februari 2005 @ 11:18:49 #211
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25247372
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:09 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Tuurlijk!
Wel ff met touwtjes werken om je achterwiel netjes uit te lijnen
heb ik ook nog nooit gedaan

zitten toch merktekens op de achterbrug waar je kan zien hoe ie afgesteld is ?

ikke blij met mono achterwielophanging ( dat is wel een heel mooi scrabble woord )
Let's race
Buienradar
  vrijdag 25 februari 2005 @ 11:18:56 #212
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_25247376
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:12 schreef Faithz het volgende:

[..]

Je kunt bezwaar maken maar het kan zijn dat je dan je huis opnieuw moet taxeren, hierin draai je zelf voor de kosten op. Ik heb de mogelijkheden hierover in de consumentengids staan, thuis. Zal ik dat vanavond ff opzoeken voor je? Misschien staat het online maar klantnummer ligt ook thuis
Het gaat mij erom dat ik het taxatierapport opvraag.
De vorige heb ik ook al in huis en daarin viel het mij gisteren op dat ze de hoofdwoonlaag verkeerd hebben.

Ik ga er dus vanuit dat ze dat bij de nieuwe taxatie ook hebben gedaan en dus zal ik dat moeten controleren.
Als ze dat gedaan hebben, ga ik bezwaar aanteken tegen de te hoge aanslag en vragen om een vermindering.
Niet dat dat veel zal uitmaken (Groningen hanteert een ingroeitarief wat wil zeggen dat ik nooit meer dan 160% van de vorige aanslag moet betalen).

Maar...
Niet geschoten, altijd mis!
pi_25247387
quote:

[..]

Bij mijn vorige werkgever ging dat precies zo. Nee nog erger. Turven hoe vaak je naar het toilet moet, hoe vaak je koffie drinkt etc. Ik bleef dagelijks een half uur langer, maar mocht gelijk op gesprek komen toen mijn auto gesloopt was en ik had besloten om eerst naar de garage te gaan en om eerder naar huis te gaan.

Op een gegeven moment kon ik alle jobs van iedereen overnemen. Als er een zieke was dan nam ik die taak namelijk over. Kreeg ik ook nog de vraag of ik niet een mobieltje mee kon nemen zodat ik ook nog de telefoon op kon nemen. (oftewel eerst telefoon aannemen, orders invoeren, vervolgens orders inpakken, transport regelen, daarna factuur sturen). Dus ik kon het bedrijf makkelijk in mijn eentje runnen. Dat was ik niet van plan voor het belachelijke salaris (salaris??) dat ik kreeg.

Nooit meer
Honda: alleen het beste van het beste is goed genoeg!
  vrijdag 25 februari 2005 @ 11:20:27 #214
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25247397
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:10 schreef ZX9R het volgende:

En jij moet je bek houden
Vieze Westlander
Westland is een uitzonderlijk gebied hier waar we niets mee te maken hebben.
Een collega ging pas nog voetballen tegen een club uit die regio, stonden allemaal PatM's in het veld.
Hij kwam er dus ook niet voorbij. Af en toe speelden ze ook niet de bal enzo ..
Wat ze aan snelheid misten werd gecompenseerd met lichamelijk contact.
Apart stukje Zuid Holland.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 11:21:38 #215
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_25247408
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
en ik was niet aan het Lurken op M-F,

er zijn ook mensen die soms wel eens werken
Hard aan het werk zeker

PS, let niet op de kleuren. Kut Wyse terminal
  vrijdag 25 februari 2005 @ 11:22:09 #216
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_25247414
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:18 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

ikke blij met mono achterwielophanging ( dat is wel een heel mooi scrabble woord )
Merktekens: onbetrouwbaar
Touwtjes: betrouwbaar.

Touwtjes aan beide zijden van je achtewiel bevestigen (aan rubber met duct/duck-tape)
Dan touwtjes naar voorwiel halen en recht tegen achterwiel laten komen.
Kun je zien of wiel scheef staat namelijk.
(ruimte tussen voorwiel en beide touwtjes mag niet verschillen)
pi_25247424
Die PC boer had weer geen Socket-A bord staan (ik mocht gewoon langs komen ook al waren ze dicht )

Dus ja... hoe ga ik nu mn cpu testen, al weet ik voor 99% zeker dat ie goed is... maar ja, koop ik straks een ander mobo, blijkt het dat mn cpu stuk was ipv het moederbord...
  vrijdag 25 februari 2005 @ 11:23:24 #218
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25247441
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:18 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Niet om het een of ander, maar ging het misschien daarom mis?
  vrijdag 25 februari 2005 @ 11:25:24 #220
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_25247454
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:24 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

vrijdag 25 februari 2005 @ 11:27:17 #222
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25247484
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Die PC boer had weer geen Socket-A bord staan (ik mocht gewoon langs komen ook al waren ze dicht )

Dus ja... hoe ga ik nu mn cpu testen, al weet ik voor 99% zeker dat ie goed is... maar ja, koop ik straks een ander mobo, blijkt het dat mn cpu stuk was ipv het moederbord...
Ik heb nog een nagelnieuw Socket A mb staan in de kast om ooit eens in te bouwen.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 11:27:26 #223
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_25247489
ik heb er 1.
moet je wel naar groningen!
pi_25247504
Ok ik heb dat topic gelezen Maar in mijn handleiding staat er ook dat ik de motor op de zijstandaard moet zetten tijdens het spannen. Moet ik dat geloven En als ik die bout losdraai, kan ik daarmee dan alleen mijn ketting spannen of kan het tandwiel dan ook van links naar rechts bewegen als ik te wild doe? Want dan moet ik dus met een touwtje gaan checken achteraf zoals ZX9R zei....
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:21 schreef Faithz het volgende:

[..]

Hard aan het werk zeker

[afbeelding]

Wat zijn we toch trouw aan Fok!MC

vrijdag 25 februari 2005 @ 11:28:44 #225
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25247510
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:21 schreef Faithz het volgende:

[..]

Hard aan het werk zeker

[afbeelding]

BUSTED !!!! cool ik heb M-F altijd open staan op actieve topics,
Let's race
Buienradar
pi_25247518
quote:

[..]

Mercy is aan het lurken op Motor-Forum. Raus is ziek thuis maar komt niet eens even hallo zeggen.
Plo, Hicham zitten op scool. Ondeugend en RB zijn op de wintersport.
Romius is even bezig, OPM heeft tot 12:00 zijn chef naast hem en verandert van werkplek met openbaar zicht op de monitor.
ZX9R zal wel weer aan het rellen zijn met zijn kloon elders. post net.

Ik: mentaal afwezig. Heb dringend koffie nodig.

ik kom zelfs de schade inhalen
pi_25247519
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:27 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik heb nog een nagelnieuw Socket A mb staan in de kast om ooit eens in te bouwen.
Nforce 2 400 Ultra?? Ik heb zelf nog 1 met VIA KT266A chipset Maar die is dus hoogst waarschijklijk overleden...
  vrijdag 25 februari 2005 @ 11:31:21 #228
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_25247543
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:28 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

BUSTED !!!! cool ik heb M-F altijd open staan op actieve topics,
Ik kijk er ook graag rond
  vrijdag 25 februari 2005 @ 11:32:20 #229
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25247556
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:24 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

euh was vergeten dat ie niet op bok mocht staan, foutje
Let's race
Buienradar
pi_25247559
Hey Riet, zeg jij ook eens even wat. Tis jouw oude Bandit, hoe deed jij het altijd
Of ga je me nu negeren
pi_25247560
Pepijn, kan ik daarop mn CPU niet eens testen? En dus gelijk ook mn mobo... weet ik gelijk of het mn cpu is die stuk is of het mobo

2 vliegen in 1 klap
pi_25247564
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:32 schreef hicham het volgende:
Hey Riet, zeg jij ook eens even wat. Tis jouw oude Bandit, hoe deed jij het altijd
Of ga je me nu negeren
Wat
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 23:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik denk dat de dikte van de remblokjes checken handiger is dan het in de gaten houden
  vrijdag 25 februari 2005 @ 11:33:52 #233
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25247573
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:22 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Merktekens: onbetrouwbaar
Touwtjes: betrouwbaar.

Touwtjes aan beide zijden van je achtewiel bevestigen (aan rubber met duct/duck-tape)
Dan touwtjes naar voorwiel halen en recht tegen achterwiel laten komen.
Kun je zien of wiel scheef staat namelijk.
(ruimte tussen voorwiel en beide touwtjes mag niet verschillen)
Officieel een lange stalen lineaal langs je achterbrug houden geloof ik.
Ik heb met de Bimota vorig jaar alles geprobeert, papiertjes aftekenen onder de achterbrug opmeten met een schuifmaat, optisch beoordelen en het ding bleef dansen in de bocht bij snelheden dan het net leuk begint te worden. Toen maar snel de Beemer gekocht. Was ketting helemaal zat.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 11:34:27 #234
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_25247581
quote:
Ideetje?

MyCom Rotterdam
Mariniersweg 106-108 3011 ZZ Rotterdam
telefoon > 010-4111800
fax > 010-4111785
email > rotterdam@mycom.nl

MyCom Rotterdam is het grootste MyCom filiaal. Deze winkel was voorloper van een concept dat ook in een aantal andere MyCom winkels is toegepast. Naast een verkoopbalie bevinden zich in de winkel ook een servicebalie en een balie met een speciale rolband waar klanten hun pc kunnen ophalen. Zodoende kan snel in de behoefte van elke klant worden voorzien. Ook is er een lounge waar klanten, eventueel tijdens het wachten op de computer, rustig kunnen zitten om een computerblaadje te lezen. Drie verkopers en vier technische medewerkers doen in de winkel in Rotterdam voor u hun uiterste best.

Routebeschrijving

Openbaar vervoer (Bus, tram en trein) De afstand tot station BLAAK is te voet ongeveer 300 meter. Ga vanaf het station onder de KUBUS woningen door en ga dan links. U ziet ons dan aan de overkant van de straat.

Per auto vanaf Utrecht, Den Haag, Delft & Amsterdam Neem op de rondweg A20 afrit 14 en volg de borden centrum.
Bij de rontonde die je voor ¾ neemt volg je de borden WILLEMSBRUG. Voor de KUBUS woningen (ongeveer 200mtr) vind je ons aan de linker kant.

Vanaf Gorinchem, Den Bosch, Eindhoven & Nijmegen Neem op de rondweg A16 afrit 25 en volg de borden centrum Ga bij tropicana rechts af en neem de kleine rontonde voor ¾. Ga voor de KUBUS woningen rechtsaf en u vind ons aan de rechterkant ongeveer 200mtr vanaf de hoek.

Parkeren Parkeren kunt u in de Kipgarage of in de Mariniersweg of Hoogstraat Let op: overal in de buurt is het betaald parkeren.
pi_25247595
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:32 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Wat
Ben je een Turk ofzo? Je begrijpt toch wel Nederlands?
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:33 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik heb met de Bimota vorig jaar alles geprobeert, papiertjes aftekenen onder de achterbrug opmeten met een schuifmaat, optisch beoordelen en het ding bleef dansen in de bocht bij snelheden dan het net leuk begint te worden. Toen maar snel de Beemer gekocht.
Hmm, als ik dit zo lees wacht ik liever even op het weekend ipv net voor schooltijd even snel snel de ketting te spannen terwijl ik nooit een bout of moer heb aangeraakt van de motor
pi_25247603
Ghehehe... kan hem ook bij DCH in Dordt hier laten testen, maar die rekenen 20 euro....

Verder hebben ''al'' mn vrienden Intel

Ga echt niet helemaal naar Rotterdam om een CPU'tje te laten testen Maar toch bedankt voor het meedenken

Dan geef ik hem wel aan een Tweaker mee die in Nijmegen woont en in Rotterdam stage loopt, spreek wel met hem af op het station dan.
pi_25247608
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:35 schreef hicham het volgende:

[..]

Waar gaat het over..
pi_25247612
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:37 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Waar gaat het over..
Over kettingspannen
  vrijdag 25 februari 2005 @ 11:37:40 #239
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25247615
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:33 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik heb met de Bimota vorig jaar alles geprobeert, papiertjes aftekenen onder de achterbrug opmeten met een schuifmaat, optisch beoordelen en het ding bleef dansen in de bocht bij snelheden dan het net leuk begint te worden. Toen maar snel de Beemer gekocht. Was ketting helemaal zat.
ik heb het bij 2 Suzuki's regelmatig gedaan op merktekens en eigenlijk nooit een probleem ondervonden, maar heb wel eens op een kromme CBR gereden en daar was afstellen op merktekens helemaal niet mogelijk, moest ook met touwtjes gedaan worden,
Let's race
Buienradar
pi_25247626
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:37 schreef hicham het volgende:

[..]

Over kettingspannen
Zeg dat dan Moet ik dat kunnen ruiken ofzo?

Die ketting van jou is niet meer te stellen.

Vraag maar aan Luc, OPM en Mercy Mc Donalds Oss enzo
  vrijdag 25 februari 2005 @ 11:39:59 #241
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_25247662
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Verder hebben ''al'' mn vrienden Intel

of:

pi_25247671
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:38 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Zeg dat dan Moet ik dat kunnen ruiken ofzo?
We hebben het er al de hele tijd over
quote:
Die ketting van jou is niet meer te stellen.

Vraag maar aan Luc, OPM en Mercy Mc Donalds Oss enzo

Hij zit toch nog niet aan zijn eind
  vrijdag 25 februari 2005 @ 11:41:02 #243
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25247698
Nee maar als je hem stelt istie op het ene punt goed en op het andere punt veel te strak. En dan nog, als je hem relatief goed gesteld krijgt hangt ie na 50km weer slap
pi_25247706
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:39 schreef ZX9R het volgende:

[..]

[afbeelding]

of:

[afbeelding]
pi_25247726
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee maar als je hem stelt istie op het ene punt goed en op het andere punt veel te strak. En dan nog, als je hem relatief goed gesteld krijgt hangt ie na 50km weer slap
Daarom stel je hem toch ook op basis van het strakste punt Maar nu hangt ie slapper dan normaal, dus minder slap stellen kan nog wel toch
pi_25247732
O ja, bij mij hingt ie een keer zó slap dat als je dan weg reed bij het stoplicht je een heel raar geluid hoort bij de ketting vandaan, alsof ie er zo af kan lopen, dan moet je gaan oppassen en spannen
  vrijdag 25 februari 2005 @ 11:44:51 #248
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25247748
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:35 schreef hicham het volgende:
Rietstijl van aanspreken, met negeren enzo.
quote:
Hmm, als ik dit zo lees wacht ik liever even op het weekend ipv net voor schooltijd even snel snel de ketting te spannen terwijl ik nooit een bout of moer heb aangeraakt van de motor
Even de asbout loshalen, spanners beiden een kwartslag aandraaien, klaar.
Als het goed staat, had je al geen afwijking dus staat het goed.

Is door een Xpert onderhouden dus.

Ik zat alleen altijd te rommelen, was indraaien nou spannen of niet.
Ja dus.......maar had dan vaak al in-uit gedraait en de hele afstelling verloren.
pi_25247759
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:43 schreef hicham het volgende:

[..]

Daarom stel je hem toch ook op basis van het strakste punt Maar nu hangt ie slapper dan normaal, dus minder slap stellen kan nog wel toch
Waarom vraag je het dan

Je zoekt het strakste punt op.. daar stel je hem goed... en dan hangt ie op een ander punt nog veel te slap, ga je die strakker zetten staat ie op je 1e punt weer te strak...
pi_25247769
Ja, ik hoor volgens mij de ketting nu klapperen bij het langzaam rijden / optrekken. Vandaar mijn vraag
pi_25247789
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:45 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Waarom vraag je het dan

Je zoekt het strakste punt op.. daar stel je hem goed... en dan hangt ie op een ander punt nog veel te slap, ga je die strakker zetten staat ie op je 1e punt weer te strak...
dus

Klinkt nu al heel ingewikkeld dat kettingspannen
pi_25247828
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:44 schreef Patrick281 het volgende:

Even de asbout loshalen, spanners beiden een kwartslag aandraaien, klaar.
Als het goed staat, had je al geen afwijking dus staat het goed.

Is door een Xpert onderhouden dus.

Ik zat alleen altijd te rommelen, was indraaien nou spannen of niet.
Ja dus.......maar had dan vaak al in-uit gedraait en de hele afstelling verloren.
Kijk, daar heb ik wat aan Had ik maar een Bandit van jou gekocht
Dus als ik alleen de asbout losdraai en dat boutje links en rechts aan de achterkant van dat metalen ding (achterbrug noemen ze dat volgens mij ) naar rechts draai dan hoef ik niet bang te zijn dat mijn koplamp opeens te fel schijnt ofzo ?
pi_25247832
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:45 schreef hicham het volgende:
Ja, ik hoor volgens mij de ketting nu klapperen bij het langzaam rijden / optrekken. Vandaar mijn vraag
Oef... effe een kwartje of halfje geven dan op het strakste punt...

Maare Pepijn, die ketting van Hicham's Bandit is echt een stervend geval Is bijna niet meer te stellen...
pi_25247878
Ja duh dat staat ook in je boekje.

Eerst de as losdraaien, dus als je achter de motor staat de rechterbout losdraaien, linker tegenhouden. Dan strakste punt opzoeken en dan met een imbus met de klok mee draaien. Maar let op!!! Allebei de kanten gelijk houden anders staat je achterwiel er scheef in..

Dan weer rechterbout vastdraaien, ECHT vastdraaien, ik deed het altijd met een hele lange ringsleutel Wel een grote maat trouwens... dacht 26 ofzo. Daarna nog ff kettingspanners aandraaien.

En als je het helemaal goed wilt doen zet je je motor na het spannen in zn 1 en trek je een paar keer flink aan het achterwiel zodat ie in zijn spanners valt.
pi_25247882
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:49 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Oef... effe een kwartje of halfje geven dan op het strakste punt...

Maare Pepijn, die ketting van Hicham's Bandit is echt een stervend geval Is bijna niet meer te stellen...
Misschien nu toch maar even rustig aan doen ipv naar een industrieterrein gaan en kijken 'hoe hard ik kan optrekken'
pi_25247962
quote:
OPM heeft tot 12:00 zijn chef naast hem en verandert van werkplek met openbaar zicht op de monitor.
Tot 1230 uur idd vanaf volgende week niet meer of nauwelijks posten

Zit nu met keelpijn en heb het ijskoud zit te twijfelen of ik naar huis ga vanmiddag
  vrijdag 25 februari 2005 @ 11:59:13 #257
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25247986
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:47 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

dus

Klinkt nu al heel ingewikkeld dat kettingspannen
Beemer kopen voor weinig. CBR inruilmogelijkheden aanwezig.
Heb ik gelijk ineens 2 Honda's.
pi_25248019
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja duh dat staat ook in je boekje.

Eerst de as losdraaien, dus als je achter de motor staat de rechterbout losdraaien, linker tegenhouden. Dan strakste punt opzoeken en dan met een imbus met de klok mee draaien. Maar let op!!! Allebei de kanten gelijk houden anders staat je achterwiel er scheef in..

Dan weer rechterbout vastdraaien, ECHT vastdraaien, ik deed het altijd met een hele lange ringsleutel Wel een grote maat trouwens... dacht 26 ofzo. Daarna nog ff kettingspanners aandraaien.

En als je het helemaal goed wilt doen zet je je motor na het spannen in zn 1 en trek je een paar keer flink aan het achterwiel zodat ie in zijn spanners valt.
In het boekje hebben ze geen reply functie voor onzekere mensen
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

Zit nu met keelpijn en heb het ijskoud zit te twijfelen of ik naar huis ga vanmiddag
Tegen ons hoef je niet te liegen hoor
Je ziet er gewoon tegenop dat je binnenkort zonder fok zit
pi_25248037
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:59 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Beemer kopen voor weinig? CBR inruilmogelijkheden aanwezig.
Ik kan wel op de beemer blijven zitten, maar ik vind 'm momenteel toch wat te hoog gegrepen voor mij. Ik kijk er juist naar uit om allerlei technieken te gaan leren met de CBR. Ik vind de CBR nog steeds kei mooi, lekker zitten en vrij licht waardoor het voor mij nog steeds de ideale brommert is!

en betrouwbaar merk he
pi_25248089
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 12:03 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Ik kan wel op de beemer blijven zitten, maar ik vind 'm momenteel toch wat te hoog gegrepen voor mij. Ik kijk er juist naar uit om allerlei technieken te gaan leren met de CBR. Ik vind de CBR nog steeds kei mooi, lekker zitten en vrij licht waardoor het voor mij nog steeds de ideale brommert is!

en betrouwbaar merk he
Is die kloon weer terug?!??!!!

Oh nee, dit is de echte en ze meende het
  vrijdag 25 februari 2005 @ 12:06:45 #261
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25248091
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

heeeH! Een zwarte Ninja gaat altijd door he, goedschiks of kwaadschiks.
Rokend zoals op de Boswegmeet, maar hij gaat door.

Mensen die zich ziekmelden zijn watjes heb ik nog gehoord vandaag.

Er was zelfs iemand die wegens arbo advies thuis moest blijven voor zijn knie.
Geloven ze gewoon niet.
pi_25248111
Kga maar eens naar school Ik was vroeg opgestaan naar eigen maatstaven en toch krijg ik het volgens mij voor elkaar om weer te laat naar school te vertrekken Doeg Nu moet ik me weer haasten
pi_25248165
Kijk uit dat je ketting er niet afloopt
  vrijdag 25 februari 2005 @ 12:11:55 #264
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25248169
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 12:03 schreef Rausdouwer het volgende:
en betrouwbaar merk he
Ook moet er nog bij.

Nou ja ik bewaar hem nog wel even dan voor je.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 12:13:35 #265
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25248186
ik maak me hier op mijn werk toch iets Bizar's mee,

Mijn chef komt net terug van een vergadering en komt terug lopen en ik vroeg iets aan hem en hij zei dat ie niets meer wilde beantwoorden omdat hij net ONTSLAG heeft genomen,

en hij geeft me een hand en loopt zo het pand uit op zoek naar de waarheid, ik naar de directeur om verhaal te halen en die is net zo verbaasd als ik ,
Let's race
Buienradar
  vrijdag 25 februari 2005 @ 12:18:37 #266
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25248255
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 12:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik maak me hier op mijn werk toch iets Bizar's mee,

Mijn chef komt net terug van een vergadering en komt terug lopen en ik vroeg iets aan hem en hij zei dat ie niets meer wilde beantwoorden omdat hij net ONTSLAG heeft genomen,

en hij geeft me een hand en loopt zo het pand uit op zoek naar de waarheid, ik naar de directeur om verhaal te halen en die is net zo verbaasd als ik ,
Dat komt ook wel eens bij mij op moet ik zeggen.

Shokking als je het zo ziet gebeuren volgens mij. Twilight Zone ofzo.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 12:19:27 #267
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25248268
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 12:18 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

bij jou bedrijf kan ik me er wel iets bij voorstellen, maar hier speelt zoiets helemaal niets, er was helemaal geen probleem of iets dergelijks,
hij had er gewoon geen zin meer in, wil gewoon niet meer werken,

doet me ineens denken aan peter van office Space,

is gewoon niet te bevatten
Let's race
Buienradar
pi_25248291
quote:

[..]

Ja, wel heel begrijpbaar. Soms kun je je baan ineens echt helemaal zat zijn (maar dan weet je voor jezelf meestal al wel langer dat je het niet meer ziet zitten).

Maar het komt heel raar over op deze manier. Vooral omdat het zo'n abrupt einde zonder antwoorden is.
pi_25248300
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 12:06 schreef hicham het volgende:

[..]

Is die kloon weer terug?!??!!!

Oh nee, dit is de echte en ze meende het
  vrijdag 25 februari 2005 @ 12:25:32 #270
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25248350
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 12:21 schreef Rausdouwer het volgende:
Maar het komt heel raar over op deze manier. Vooral omdat het zo'n abrupt einde zonder antwoorden is.
Tja jij kent die man natuurlijk ook.

Maar je weet toch nooit wat er in iemand omgaat, en als hij al een tijdje tegen zaken zit aan te hikken dan moet het gewoon een keer barsten, zeker als er dan (zelfs maar) kleine zaken bij zo'n vergadering naar boven komen.

En dan nog, soms heb je hele vrolijke mensen die ineens de hand aan zichzelf slaan.
Mijn moeder heeft zo'n collega gehad .. dan schrik je helemaal .. leek zo'n normale man zonder problemen ..
pi_25248408
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 12:25 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Tja jij kent die man natuurlijk ook.

Maar je weet toch nooit wat er in iemand omgaat, en als hij al een tijdje tegen zaken zit aan te hikken dan moet het gewoon een keer barsten, zeker als er dan (zelfs maar) kleine zaken bij zo'n vergadering naar boven komen.

En dan nog, soms heb je hele vrolijke mensen die ineens de hand aan zichzelf slaan.
Mijn moeder heeft zo'n collega gehad .. dan schrik je helemaal .. leek zo'n normale man zonder problemen ..
Wat dat betreft zitten mensen heel raar in elkaar inderdaad. Het is niet altijd allemaal goud wat er blinkt.

Ik vind dit wel een aktie voor deze man. Hij kan wel vaker impulsief reageren. Ik kan wel een heel eind weg speculeren, maar dat ga ik lekker niet doen. Je weet het toch nooit. Ik hoop alleen dat het een gelukkige keuze voor hem is.
pi_25248414
quote:
Dat is heel vreemd idd bij een klant van Deloitte ging de chef er ook opeens vandoor, hij liep bij ons het kantoor binnen en zei: ik heb net ontslag genomen. Ging even zitten terwijl wij te verbaasd waren om iets te zeggen en ging meteen naar huis
pi_25248434
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 12:19 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

bij jou bedrijf kan ik me er wel iets bij voorstellen, maar hier speelt zoiets helemaal niets, er was helemaal geen probleem of iets dergelijks,
hij had er gewoon geen zin meer in, wil gewoon niet meer werken,

doet me ineens denken aan peter van office Space,

is gewoon niet te bevatten
Misschien heeft hij woensdagavond wel gekeken. Vrijdag is de beste dag voor ontslag hebben ze daar ook nog gezegd.
pi_25248465
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 12:06 schreef Patrick281 het volgende:
heeeH! Een zwarte Ninja gaat altijd door he, goedschiks of kwaadschiks.
Rokend zoals op de Boswegmeet, maar hij gaat door.
aromahhhhhh zei RB nog
quote:
Mensen die zich ziekmelden zijn watjes heb ik nog gehoord vandaag.
Bs..ziek is ziek. Alleen hang ik er nu tegenaan zal het weekend wel weer slecht zijn en maandag weer beter
  vrijdag 25 februari 2005 @ 12:34:35 #275
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25248471
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 12:21 schreef Rausdouwer het volgende:

[..]

Ja, wel heel begrijpbaar. Soms kun je je baan ineens echt helemaal zat zijn (maar dan weet je voor jezelf meestal al wel langer dat je het niet meer ziet zitten).

Tja, volgende week komt het vanzelf wel weer. Altijd weer afwachten hoe dingen echt gaan lopen.
En anders belt iemand hem toch even thuis ofzo, als de druk van de ketel is.

BTW: wat is het voor functie, kan wel wat anders gebruiken.

edit: belt hij later met hangende pootjes > kan de baas zeggen: we hebben al een ander.
pi_25248497
Bij mijn vorige baan droomde ik ook van zo'n aktie. Ik was het al kei lang zat (lees mijn vorige post over mijn vorige werkgever dan krijg je misschien een idee).

Het leek me geweldig om dan out of the blue ineens op te staan en te roepen wat een TOPbedrijf is dit en tegen de directeur zeggen dat je nog nooit zo'n slapjanus hebt gezien en dan wegstormen en de deur kei hard dicht slaan. Mijn zonnebril opzetten , sigaret erbij (o nee, ik rook niet) en dan met een stralende zon aan de hemel wegrijden.

De realiteit is iets anders gegaan, maar het kwam in de buurt. De directeur heeft nog lang gedacht dat ik wel terug zou komen. HAHA
  vrijdag 25 februari 2005 @ 13:03:34 #277
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_25248869
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 12:36 schreef Rausdouwer het volgende:
Bij mijn vorige baan droomde ik ook van zo'n aktie. Ik was het al kei lang zat (lees mijn vorige post over mijn vorige werkgever dan krijg je misschien een idee).

Het leek me geweldig om dan out of the blue ineens op te staan en te roepen wat een TOPbedrijf is dit en tegen de directeur zeggen dat je nog nooit zo'n slapjanus hebt gezien en dan wegstormen en de deur kei hard dicht slaan. Mijn zonnebril opzetten , sigaret erbij (o nee, ik rook niet) en dan met een stralende zon aan de hemel wegrijden.

De realiteit is iets anders gegaan, maar het kwam in de buurt. De directeur heeft nog lang gedacht dat ik wel terug zou komen. HAHA
Kennis van me heeft dat ooit gedaan.
Vroegen ze tijdens een vergadering aan hem wat hij er van vond.

Nou, dat hebben ze geweten daar.

Hij heeft er dan ook niet erg lang meer gewerkt

(oa. stelletje incompetente nietsnutten zat in het vocabulaire)
  vrijdag 25 februari 2005 @ 13:04:03 #278
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25248879
quote:

Ik had in 2003 ook een baan aangenomen in een soort tussenfase na de reorganisatie van mijn lievelingsbaan..
Ze hadden een flinke verbetering beloofd na een half jaar, die kwam dus niet.
Voldeed aan alle eisen voor de functie, en meer. Teveel meer denk ik.
Werd een beetje een bedreiging voor de directeur daar. Jammer dat mensen de dingen soms een beetje anders zien.
Maar affijn, eind november ontslag genomen, ze schrokken zich wild maar dacht dat ik er wel op terug zou komen.
Heel december ving ik ook nog gesprekken op hoe slecht de arbeidsmarkt was, de accountant kwam langs en had hele verhalen over werkeloosheid, in mijn ontslagbrief stond zelfs dat ik geen aanspraak kon maken op een uitkering terwijl ze daar geen reet mee te maken hebben.
Affijn, ik liet het erop aan komen, voelde dat zij er wel op terugzouden komen en zij dus andersom.
Beide partijen hielden hun poot stijf.
Laatste week van december bij vier bedrijven gesolliciteerd, van 1 bedrijf niets vernomen en 3 keer aangenomen.
De tweede week van januari ging ik nog even op taart tracteren bij het oude bedrijf.
Even op normale wijze afscheid nemen.
En ik vertelde dat ik de week erop ergens ging beginnen bij een nieuwe baan.
Stom verbaast waren ze.
pi_25248911
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 13:03 schreef ZX9R het volgende:

[..]

(stelletje incompetente nietsnutten zat in het vocabulaire)

een ex-collega van mij, ook daar, deed dat ook nog wel zo nu en dan en werkt er nu zelfs nog steeds.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 13:05:58 #280
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25248925
quote:

Het leek me geweldig om dan out of the blue ineens op te staan en te roepen wat een TOPbedrijf is dit en tegen de directeur zeggen dat je nog nooit zo'n slapjanus hebt gezien en dan wegstormen en de deur kei hard dicht slaan. , sigaret erbij (o nee, ik rook niet) Mijn zonnebril opzetten en dan rustig mijn supermooie en lekkere leren motorpak aantrekken motor starten en dan met een stralende zon aan de hemel wegrijden.

even wat gecorrigeerd,
Let's race
Buienradar
  vrijdag 25 februari 2005 @ 13:08:08 #281
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25248952
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 12:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

Dat is heel vreemd idd bij een klant van Deloitte ging de chef er ook opeens vandoor, hij liep bij ons het kantoor binnen en zei: ik heb net ontslag genomen. Ging even zitten terwijl wij te verbaasd waren om iets te zeggen en ging meteen naar huis
En ik hou wel van een beetje rûhring in de tent.
Wel als ramptoerist dan.
pi_25248960
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 13:05 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

even wat gecorrigeerd,
dat is meer de droom die ik nu heb
  vrijdag 25 februari 2005 @ 13:08:55 #283
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25248962
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 13:03 schreef ZX9R het volgende:

[..]

(oa. stelletje incompetente nietsnutten zat in het vocabulaire)
op het laatste zinnetje na is het hier precies ook zo gegaan,

nu geen sjef meer en dat vlak voor het weekend
Let's race
Buienradar
  vrijdag 25 februari 2005 @ 13:10:01 #284
55299 Romius
GSX-R750 K5
pi_25248982
jullie doen de naam van het topic wel eer aan, lijkt wel een theekransje hier

Waar is de koffie?
  vrijdag 25 februari 2005 @ 13:10:25 #285
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
  vrijdag 25 februari 2005 @ 13:11:39 #286
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25249016
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 13:10 schreef Romius het volgende:
jullie doen de naam van het topic wel eer aan, lijkt wel een theekransje hier

Waar is de koffie?
ga jij eens ergens ander rellen
Let's race
Buienradar
  vrijdag 25 februari 2005 @ 13:13:00 #287
55299 Romius
GSX-R750 K5
pi_25249035
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 13:11 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

ga jij eens ergens ander rellen
sssttt, straks denken ze helemaal dat ik al die kloontjes aanmaakte
  vrijdag 25 februari 2005 @ 13:19:50 #288
68957 ZX9R
EX - Koos Werkeloos
pi_25249133
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 13:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik ruik kansen voor je!

Moet je nu gaan solliciteren voor de functie van chef.
Dan weet de dirk al helemaal niet meer wat hem overkomt!
  vrijdag 25 februari 2005 @ 13:23:39 #289
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25249189
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 13:08 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

op het laatste zinnetje na is het hier precies ook zo gegaan,

Tijd om te fokken! dus
  vrijdag 25 februari 2005 @ 13:35:40 #290
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25249356
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 13:19 schreef ZX9R het volgende:

[..]

Ik ruik kansen voor je!

Moet je nu gaan solliciteren voor de functie van chef.
Dan weet de dirk al helemaal niet meer wat hem overkomt!
hehe vandaag bedoel je neem ik aan
Let's race
Buienradar
pi_25249371
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 13:10 schreef Patrick281 het volgende:
OPM! Ronald Koeman is ontslagen..
dat gerucht ging meteen al na de uitschakeling uit de uefa cup en het zat er al wel een tijdje aan te komen. en gisteren ook nog es met zijn (fatale) wissel.

maar het klikte ook gewoon helemaal niet tussen hem en de spelersgroep. als het nu 1 speler is ok maar een hele groep?? zou je toch aan het denken moeten zetten...
  vrijdag 25 februari 2005 @ 13:36:56 #292
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25249377
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 13:23 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Tijd om te fokken! dus
ik deed al niet anders,
Let's race
Buienradar
  vrijdag 25 februari 2005 @ 14:00:09 #293
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_25249732
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 13:36 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

ik deed al niet anders,
Ik ook, moet zelfs oppassen dat ie niet meeleest in dit topic

(eigenlijk overdreven, hij heeft andere interesses )
pi_25249858
Pepijn!! We hebben nog 20 gebakjes over

Net terug vd lunch (13.30) en 2 collegae zitten nu alweer aan het gebak

Dus nog 18 pepijn...
  vrijdag 25 februari 2005 @ 14:13:26 #295
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25249881
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 13:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

dat gerucht ging meteen al na de uitschakeling uit de uefa cup en het zat er al wel een tijdje aan te komen. en gisteren ook nog es met zijn (fatale) wissel.

maar het klikte ook gewoon helemaal niet tussen hem en de spelersgroep. als het nu 1 speler is ok maar een hele groep?? zou je toch aan het denken moeten zetten...
Niets meer aan toe te voegen

Edit: hij is zelf opgestapt hoor ik nu.
pi_25249964
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 14:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Pepijn!! We hebben nog 20 gebakjes over
En je was zogenaamd ziek

vrijdag 25 februari 2005 @ 14:22:14 #297
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25250010
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 14:00 schreef Faithz het volgende:

[..]

Ik ook, moet zelfs oppassen dat ie niet meeleest in dit topic

(eigenlijk overdreven, hij heeft andere interesses )
en toch is het wereldje klein hoor,

ik heb een paar vrienden waar ik het niet van verwachtte toch tegen gekomen op fok,

dus de kans dat een bekende dit leest is best wel aanwezig,

kijk maar naar sollicitatie van Riet,

Alternate bleek ook te kijken naar FOK,
Let's race
Buienradar
pi_25250100
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 14:18 schreef Rietvaerder het volgende:
En je was zogenaamd ziek

pi_25250119
LOL
  vrijdag 25 februari 2005 @ 14:31:30 #301
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_25250157
Hoi.........

Verhuizing is definitief achter de rug maar mijn internet werkt nog niet optimaal, sterker nog mijn comp staat nog in het ouderlijk huis

Maar gaat allemaal op korte termijn goed komen

Vanaf dan zal ik er weer wat vaker zijn want dit gaat nergens over zo

Heeft die turk al een Kawa
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')