quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:48 schreef Faithz het volgende:
Doe deze maar dicht![]()
Fok Motorclub [SC deel 175] Sneeuw, sneeuw en nog eens ....
Ik heb een hele goede werkgever en ik sta ook 100% achter het product wat we verkopen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat wel opviel is dat je er of:
1) nog niet zo lang werkt of
2) veel te veel betaald krijgt.
De meeste mensen kraken hun eigen werkgever namelijk alleen maar af, kijk maar naar Peppie bijv.
Vond de jouwe ook beterquote:Op donderdag 24 februari 2005 13:50 schreef ploderus het volgende:
[..]Heb ik zo lang zitten denken over een topic titel
![]()
De embedded richting vind ik idd intressant voor projectjes zoals jij hier beschrijft. Je kunt er zo veel mee en het wordt ook steeds vaker gebruikt. Hierdoor is er toch heel wat werk in te vinden.quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Interessant.Voor mij zou het nooit werk kunnen zijn maar af en toe iets in elkaar flansen ben ik ook niet vies van.
Pas nog een controllertje gemaakt om een LED lamp aan te sturen.
[..]
Als ik het goed begrijp ben je dus als "loonslaaf" ook weer naar school gegaan?
Zit nu op hetzelfde traject maar voor mij is het al 7 jaar geleden.
Als je nog tips hebt hou ik me aanbevolen.
Tja, zo lang had ik er ook weer niet over zitten denkenquote:Op donderdag 24 februari 2005 13:56 schreef Faithz het volgende:
[..]
Vond de jouwe ook beter
Alleen ligt er hier geen sneeuw![]()
Sterker nog, nadat ik eindelijk deze geniale titel had verzonnen heb ik nog ff snel PTA ververst en vervolgens het topic aangemaakt.quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:58 schreef ploderus het volgende:
[..]
Tja, zo lang had ik er ook weer niet over zitten denkenHet duurde alleen zo lang voor er een nieuw topic kwam, dus kwam ik op het idee er zelf maar één te openen. Maar jij was net iets sneller
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:00 schreef Faithz het volgende:
[..]
Sterker nog, nadat ik eindelijk deze geniale titel had verzonnen heb ik nog ff snel PTA ververst en vervolgens het topic aangemaakt.
quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:54 schreef Faithz het volgende:
Ik heb een werkgever die weet dat het bedrijf draait op de werknemers (niet meer dan 30 trouwens) en dat je deze werknemers gemotiveerd moet houden![]()
ik vind dat jij bij een vreemd debiel bedrijf werkt,quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vertel niet eens meer hoe het er aan toe gaat hier.
Nog 1 keertjeKorte reply want ik krijg weer veel blikken van de chefje.
![]()
Ik was gisteren 10 minuten te laat, chef kijkt zoik
maar vertel niet meer waarom ik te laat ben want dat wordt alleen maar de grond ingeboord.
Affijn hij steekt weer erg hard van leer, ik zeg toch maar dat ik een rotweek heb en dat dit tijdelijk is en verklaar waarom, maar hij valt gelijk in de rede: dat maakt niet uit je moet gewoon op tijd zijn en aan het werk, zelf zit ik ook niet lekker in mijn vel maar ben wel gewoon aan het werk en op tijd.![]()
FS had de dag ervoor al gezegd dat ik mij maar beter kon ziekmelden om de zaakjes voor mekaar te krijgen, maar zo ben ik ook weer niet .. gewaardeert wordt het niet. Moet het dus eigenlijk gewoon wel doen.
![]()
Kan ik me ineens ook dat WC incident weer herinnerenquote:Op donderdag 24 februari 2005 14:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vertel niet eens meer tot in detail hoe het er aan toe gaat hier, Lars.![]()
Echt een soap van uur tot uur.
![]()
maar vertel niet meer waarom ik te laat ben want dat wordt alleen maar de grond ingeboord.
Affijn hij steekt weer erg hard van leer, ik zeg toch maar dat ik een rotweek heb en dat dit tijdelijk is en verklaar waarom, maar hij valt gelijk in de rede: dat maakt niet uit je moet gewoon op tijd zijn en aan het werk, zelf zit ik ook niet lekker in mijn vel maar ben wel gewoon aan het werk en op tijd.![]()
FS had de dag ervoor al gezegd dat ik mij maar beter kon ziekmelden om de zaakjes voor mekaar te krijgen, maar zo ben ik ook weer niet .. gewaardeerd wordt het niet. Moet het dus eigenlijk gewoon wel doen.
![]()
Kan wel een pagina vol tikken verder met dagelijkse irritatie's.
Allemaal erg kinderachtig, de Fok! MC is er niets bij.
Wat bedoel je met het laatste. Sjef zijn zaak is het laten functioneren van het bedrijf.quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik vind dat jij bij een vreemd debiel bedrijf werkt,
enne wat jouw sjef doet is toch niet jou zaak ?
quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:15 schreef Faithz het volgende:
[..]
Kan ik me ineens ook dat WC incident weer herinneren
wat ik daarmee bedoel is dat als jouw sjefke in de sloot spring hij dan van jou ook verwacht dat je hetzelfde doe,quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met het laatste. Sjef zijn zaak is het laten functioneren van het bedrijf.
Hij zit direct aan het bureau, en kan met enige moeite alles zien wat ik doe.
En zijn strategie tot een goed bedrijfsresultaat is puur zakelijk, niet doordacht menselijk.![]()
Maar misschien heeft de aanpak en sfeer met de branche te maken.![]()
![]()
Had ik gisteren ook besloten om vanaf volgende week actief te gaan zoeken.quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:29 schreef Faithz het volgende:
Sorry maar als ik jou was ging ik zeker iets anders zoeken!
Tuurlijk spring ik mee in zijn ogen, want zijn visie is uber alles.quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat ik daarmee bedoel is dat als jouw sjefke in de sloot spring hij dan van jou ook verwacht dat je hetzelfde doe,
hoe lang werkt de gemiddelde werknemer daar ?
quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
Getest: GSX-R1000 K5 200+Pk!![]()
dit is echt niet te geloven word een leuk jaar
bron
om naar de motoGP te kijkenquote:Op donderdag 24 februari 2005 15:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En wat wordt er zo leuk aan voor jou.
![]()
Ik had 'm gezien ja, 180 achterwiel pk's met alleen vol-yoshi systeemquote:Op donderdag 24 februari 2005 14:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
Getest: GSX-R1000 K5 200+Pk!![]()
dit is echt niet te geloven word een leuk jaar
bron
Inderdaad, ik hou het dan bij funprojectjes maar het is zeker leuk om te doen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:57 schreef ploderus het volgende:
De embedded richting vind ik idd intressant voor projectjes zoals jij hier beschrijft. Je kunt er zo veel mee en het wordt ook steeds vaker gebruikt. Hierdoor is er toch heel wat werk in te vinden.
Het idee is HBO rechten omdat me dit altijd heeft geinteresseerd.quote:Ik weet niet precies wat jij wilt gaan doen, maar na zeven jaar zal het niet meevallen weer de schoolbanken in te gaanMet name het vaste inkomen zal even wennen worden. Van een fulltime salaris naar een bijbaansalarisje zal even slikker worden
![]()
Dat is ook de reden dat ik nu zowel zaterdag als zondag naast mijn opleiding werk. Zo hou ik toch een salaris waarmee je als student zijnde een motortje kunt hebben/onderhouden
*kuch* MotoGP.quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
om naar de motoGP te kijken![]()
op Papier is Suzuki de sterkste van allemaal, volgens motorfreaksverhaal loopt Suzuki nu zelfs 2 jaar voor,![]()
hen jij nog mail gehad ?quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik neem aan dat Tiel niet doorgaat
ik vind het ook jammer,quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
sms gehad idden Youssef komt naar Tiel
ik zal er zijn, jammer dat je niet kan komen...we hadden je technische kennis goed kunnen gebruiken...(staan we daar weer, 2 leken
)
Was gisteren een film op Yorin waar jij je zeker in had kunnen vinden denk ik: Office Spacequote:Op donderdag 24 februari 2005 14:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]En van de radio met vastgeplakte volumeknop, zender en afgebroken handel?
Het laatste wapenfeit is het verbieden van roken in de rokersruimte alias kantine, en sinds gisteren het verbieden van roken in de directe omgeving van het gebouw omdat er dientgevolge teveel peuken buiten liggen.
Van de zomer moest mijn motor al verplicht in de fietsenstalling.
Heb een paar keer in het donker mijn hand opengehaald omdat er geen verlichting aanwezig is.
Maar het meest irritante is wel dat ik alles volgens de werkwijze van de chef moet doen en snappen.
Zelfs in correspondentie met klanten moet ik volgens zijn bewoordingen doen.
En ik vind mijn eigen verkoopmanieren veel meer flair hebben.![]()
![]()
Krijg soms faxjes op mijn bureau met correctie's erop.![]()
En dan werkte ik voorheen al 10 jaar volledig zelfstandig.Nu ben ik weer een klein kind.
![]()
Backup batterijtje is dus op.quote:Op donderdag 24 februari 2005 16:04 schreef Rietvaerder het volgende:
@Hollander
Wat er mis mee is ? Vaak als je hem uit gezet hebt en je start hem op is het ding compleet leeg... leuk, backuppen maar weer dan. Dan moet je opeens bij payware software weer opnieuw je unlock codes invoeren die dan weer niet werken en na een backup welBlijft vaak hangen...
Maar ja, ding is ook niet gemaakt voor op de motor heeEnne Pepijn, een wegwerpvoorwerp van 500 euro?
Ah kijk eens aan! Gaan we dat eens proberenquote:Op donderdag 24 februari 2005 16:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Backup batterijtje is dus op.Een CR232 is niet zo duur. (ik meen dat ze die standaard gebruiken)
Die dingen kunnen inderdaad weinig hebben, pas geleden ook nog naar eentje van een kennis gekeken, die had hem laten vallen en nu leed ie ook aan alzheimer. Omdat vrijwel alles SMD is in zo'n ding was het even lastig meten met gebrekkig licht.
Zou er de week erna nog eens goed naar kijken had ie al een palm gekocht en deze weggeflikkerd.
Is het geen CR2032quote:Op donderdag 24 februari 2005 16:42 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Backup batterijtje is dus op.Een CR232 is niet zo duur. (ik meen dat ze die standaard gebruiken)
quote:Op donderdag 24 februari 2005 16:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Lekker topografisch aangelegd danRotterdam > Tiel 20km
![]()
Ik laat altijd de nullen weg omdat het niks toevoegd. Dit formaat is trouwens met beide typenummers in de handel.quote:Op donderdag 24 februari 2005 17:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is het geen CR2032ken ik van vroeger uit mijn vorige baan, ken igg geen Palms en mindere troep.
Die kosten overal ca. 5,00 of 9,95 en bij mijn oude werkgever 0,75 voor gewoon een Varta kwaliteit.
Maar ja alleen vakhandel in Amsterdam![]()
Vroegerquote:Op donderdag 24 februari 2005 17:07 schreef hollander172 het volgende:
Ik laat altijd de nullen weg omdat het niks toevoegd. Dit formaat is trouwens met beide typenummers in de handel.
Lees maar ff.quote:... 锂锰钮扣式电池一览表 - Lithium Button Cell. █ 电池规格Battery Specification. 型 号 Model, 本厂编号 Fty.Ref. ... CR2032. CR2032. CR2320. CR2320. ...
En het is best oppassen met batterijen. Zo hadden wij knoopcelletjes voor (die inmiddels oudequote:Drogisterijen hebben deze trouwens ook, neem ze niet los maar in een setje. Zo'n setje van 10? batterijtjes is goedkoper dan 1 celletje los.
nog een mooie SS50 kopen ?quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:09 schreef Macchia_Nera het volgende:
Hier thuis staat alleen een ouwe lullen pekel fiets uit 1956.
Kreidlertje,Honda SS50, en een wannabe motor van 50cc
een driede maakt het pas echt compleet hoorquote:Op donderdag 24 februari 2005 18:11 schreef Macchia_Nera het volgende:
nog een mooie SS50 kopen ?![]()
Staan er al 2 in de schuur
Raus ligt al na te genietenquote:Op donderdag 24 februari 2005 18:12 schreef Patrick281 het volgende:
Ga jij eens je schortje aandoen Mercy ..
![]()
Tadaaaahquote:Op donderdag 24 februari 2005 18:16 schreef Macchia_Nera het volgende:
Heb je er een foto van ?
Informatie etc ?
Ik heb het over de handel Peppie, op het batterijtje zelf staat inderdaad altijd 2032 maar op de verpakking niet, toch heb je het over hetzelfde dingetje.quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:05 schreef Patrick281 het volgende:
Vroegerspreek over 10 jaar geleden bestond dat CR232 niet wat jij noemt. Zie het bij Varta.nl ook niet.
Hieronder spreken ze wel over een CR2320 zou in moederborden moeten zitten dus dan is het idd dezelfde.
Maar normaal gesproken is het volgens mij geen europese typeaanduiding.
quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Raus ligt al na te genieten![]()
![]()
Aha Larsje, jij hebt ook altijd een antwoord terug he.quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik heb het over de handel Peppie
Ik moet na de zomervakantie (het derde jaar dus) een half jaar stage lopen ja. Ik ben nu aan het kijken of ik een buitenlandstage kan regelen maar het ziet er niet echt rooskleurig uit tot nu toe.quote:Hollander schreef in het vorige topic:
Al een idee welke richting? Als je kiest voor Embedded systems of industriele automatisering weet ik nog wel een leuk stageadres voor je in de buurt. Of hoef je geen stage te lopen?
Ik heb ook iemand van 27 in mijn klas ofzoquote:Kwam hier eigenlijk op omdat ik zelf volwassenen onderwijs heb gedaan toen ik 16/17 was en ik vond mensen van 25 al zo oud........
Had zelfs bij engels een klasgenootje van 71, de oudste die dat jaar slaagde en ze was geen uitzondering.
Ja, niet-tweelingen zijn echt een bevooroordeeldquote:Ploderus schreef in het vorige topic:
Zo heb ik nog nooit in 'contact' gestaan met mijn tweelingbroer
We sliepen vroegen alleen bij oma in een stapelbed en we hadden net zo veel ruzie als elk ander tweetal broers/zussen enz
dat om maar even alle gemiddelde vooroordelen (door niet-tweelingen) de wereld uit te helpen
Neuh, praktijkgeval. Had mijn schoonzusje op pad gestuurd om een 2032 te halen en ze kwam terug met de woorden: "ze hadden alleen een 232 en dat leek er voor mij genoeg op, alsjeblieft".quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:31 schreef Patrick281 het volgende:
Aha Larsje, jij hebt ook altijd een antwoord terug he.![]()
![]()
Ik vind het gewoon raar.Maar het zal wel goedkope shit uit China zijn.
Idd, laat die pizzakoeriers het maar brengenquote:
Link doet het nietquote:Op donderdag 24 februari 2005 18:38 schreef Patrick281 het volgende:
Hicham of Youssef gaan de krant bezorgen.
Downloading, gaat wel hardstikke traagquote:Op donderdag 24 februari 2005 18:38 schreef Patrick281 het volgende:
rechtermuisknop, save as.. meneer de technische informatica studentquote:Op donderdag 24 februari 2005 18:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Idd, laat die pizzakoeriers het maar brengen
[..]
Link doet het niet
Ghostrider op een pizzabrommerquote:Op donderdag 24 februari 2005 18:38 schreef Patrick281 het volgende:
Dat doe ik sowieso altijd, maar hij doet het nietquote:Op donderdag 24 februari 2005 18:42 schreef Faithz het volgende:
[..]
rechtermuisknop, save as.. meneer de technische informatica student
Heb ik ook, deed het gelijk met testen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso altijd, maar hij doet het nietEn ik gebruik Mozilla dus het is "Save link target as"
quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:49 schreef ZX9R het volgende:
Over werkgevers gesproken:
Gisteren op internet twee vacatures gezien.
Ik bel op naar de contactpersoon die bij beide vacatures staat en vraag daar naar de volledige functies en aanvullende informatie.
Aan het eind van het gesprek wil ze mijn CV graag zien en ik stuur die haar per mail.
Vanochtend belde ze al op dat haar opdrachtgever (ja het is detachering) heel graag met me wil spreken.
Dat gaat snel!
Nu alleen nog ff wachten op de daadwerkelijke afspraak en er waarschijnlijk volgende week naartoe om een praatje te gaan maken.
Functie: Projectleider bodemsanering voor een benelux opererend bedrijf (en het betreft ook een benelux-functie)
Oepsquote:Op donderdag 24 februari 2005 18:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso altijd, maar hij doet het nietEn ik gebruik Mozilla dus het is "Save link target as"
Wij niet nee, maar zij lag ziek op bed.quote:
heH komt zo ineens binnen hier, en van wie ben jij een kloon trouwens? Georgina .. ?quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:49 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Joh, dat is leuk!!quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:49 schreef ZX9R het volgende:
Over werkgevers gesproken:
Gisteren op internet twee vacatures gezien.
Ik bel op naar de contactpersoon die bij beide vacatures staat en vraag daar naar de volledige functies en aanvullende informatie.
Aan het eind van het gesprek wil ze mijn CV graag zien en ik stuur die haar per mail.
Vanochtend belde ze al op dat haar opdrachtgever (ja het is detachering) heel graag met me wil spreken.
Dat gaat snel!
Nu alleen nog ff wachten op de daadwerkelijke afspraak en er waarschijnlijk volgende week naartoe om een praatje te gaan maken.
Functie: Projectleider bodemsanering voor een benelux opererend bedrijf (en het betreft ook een benelux-functie)
Trutquote:
Volgens mij is het TAXI 1 maar weet het niet zeker meer,quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Trut![]()
![]()
![]()
Ik als Technisch Informaticus in wording was erachter gekomen dat de router gewoon even in de war was. Had vanmiddag op school even mijn laptop in het netwerk geplugged (normaal wireless op school - wired thuis) dus nu kwam ik thuis en zat ie een beetje stoeien met IP'sFokForum en M-F wel, andere sites weer niet
Reboot heeft het gefixed
Filmpje gedownload, kende ik jammer genoeg al maar wel vetHeeft iemand die film toevallig hier?
Ik mail je mijn adres wel even dan weet je waar je de CD of DVD heen moet sturen
Jaquote:Op donderdag 24 februari 2005 18:55 schreef Patrick281 het volgende:
heH komt zo ineens binnen hier, en van wie ben jij een kloon trouwens? Georgina .. ?![]()
Verhaal klinkt goed.
Yups, een Amerikaanse serie en niet bepaald Ghostrider verder, puur een soap/comedy van vroegâh..quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Volgens mij is het TAXI 1 maar weet het niet zeker meer,
ik heb wel alle 3 de dvd's van Taxi![]()
Hai stomme doos, ik hou van je.quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:05 schreef Georgina_Verbaan het volgende:
Hihihi....
[..]
Ja![]()
Hihihihi.....
DVD meet houden? Riet had ook nog een DVD voor mij gebrandt (Mach 2 & 3) maar ik moest al weg en had geen zin om te wachten tot ie klaar was. Dus heb em daar moeten achterlaten (samen met een Sultana annuleringskostenquote:Op donderdag 24 februari 2005 19:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ruilen ? tegen blauwdrukken van schipholquote:Op donderdag 24 februari 2005 19:09 schreef hicham het volgende:
[..]
DVD meet houden? Riet had ook nog een DVD voor mij gebrandt (Mach 2 & 3) maar ik moest al weg en had geen zin om te wachten tot ie klaar was. Dus heb em daar moeten achterlaten (samen met een Sultana annuleringskosten)
quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Trut![]()
![]()
![]()
Ik als Technisch Informaticus in wording was erachter gekomen dat de router gewoon even in de war was. Had vanmiddag op school even mijn laptop in het netwerk geplugged (normaal wireless op school - wired thuis) dus nu kwam ik thuis en zat ie een beetje stoeien met IP'sFokForum en M-F wel, andere sites weer niet
Reboot heeft het gefixed
Filmpje gedownload, kende ik jammer genoeg al maar wel vetHeeft iemand die film toevallig hier?
Ik mail je mijn adres wel even dan weet je waar je de CD of DVD heen moet sturen
quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ruilen ? tegen blauwdrukken van schiphol![]()
Gaat heel makkelijk ja, als het netwerk niet beveiligd isquote:Op donderdag 24 februari 2005 19:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ken iemand die werkt doordeweeks in Engeland, hij zit op de weg als vertegenwoordiger.
Iedere dag logt hij even vanuit de auto in op Motor-Forum, en de e-mail/MSN naar huis.
Niet dat hij een netwerkje heeft via de zaak, nee zoekt gewoon "even" een bestaand wireless netwerk op van een bedrijf of parikulier daar.Schijnt heel snel te gaan dat zoeken.
En hij kan ook rondneuzen bij die mensen in de compie.
![]()
In het weekend komt hij trouwens steeds naar huis.Zondagavond weer weg ...
quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:18 schreef hicham het volgende:
Meestal komen via die weg dan ook prive video's op weblogs![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
leuk baantje voor Riet misschien ?
klik
quote:Diploma Algemeen Beveiligingsmedewerker (beveiliger 2) vakdiploma beveiliging;
EHBO-diploma + reanimatie;
...quote:hey, jij hebt een bekend gezicht
wheheh, ja ik hoorde het al gelijk aan dat muziekiequote:Op donderdag 24 februari 2005 19:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb er geen woorden voorquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nou, hier iig mijn verslagje van Tiel (de quote is van de monteur):
laten staan die grafbak dus![]()
die %^&*(&^^&-lijers hebben voor heel weinig wat opgeknapt en gecamoufleerd en willen zo 2.000 euro winst maken
Waat!quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nou, hier iig mijn verslagje van Tiel ..
youssef was er al en de motor stond in de werkplaats, hij bleek van de monteur te zijn. [.knip..]
quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:37 schreef Romius het volgende:
Vond nog een foto van de SP in huis![]()
Even weer een herinnering ophalen aan die twin![]()
![]()
[afbeelding]
moet je ons maar niet negerenquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Ghehe, en zo zie je maar weer hoeveel rommel er staat en wat een bullshit ze vertellen... maare, ik zou toch meegaanHad geen idee dat het vandaag al was..
nope, want ik kwam hem al bekend voor en voor mijn gevoel heb ik ze nog altijd opgezadeld met een probleem motorquote:OPM, heb je gezegd dat ie onzin uitkraamde?
quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb er geen woorden voordit is echt triest,
![]()
quote:
iddquote:
idd, en eerlijk gezegd werkte het bij mijquote:Alleen het begin al van het verhaal, hij is van de monteur.![]()
Bij Motorcentrum Eindhoven zeiden ze dat ook al over mijn motor.
Via het Beemer topic nu van regio mensen gehoord dat die zaak ook al bekend staat als een zaak die flink sjoemelt met schademotoren oplappen.
youssef is wel een ervaring rijkerquote:Dit is ook een ervaring zeg.Gewoon aantoonbaar slecht!
![]()
Wel goed dat jij zelf ging kijken, want je wist precies welke plekken je moest hebben.![]()
Arme Youssef, arme jij. Gelukkig wel iemand kunnen behoeden voor een grote fout.![]()
![]()
jammer dat ie niet in de vitrine kast pastquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:37 schreef Romius het volgende:
Vond nog een foto van de SP in huis![]()
Even weer een herinnering ophalen aan die twin![]()
![]()
[afbeelding]
Aan de ene kant wel een goed gevoel dat je hem terecht weg gedaan hebt.quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nope, want ik kwam hem al bekend voor en voor mijn gevoel heb ik ze nog altijd opgezadeld met een probleem motor
quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar...heb je bij de jouwe ook een knik erin zitten? dan lijken ze nl. een stuk korter en sportiever
zekerquote:Op donderdag 24 februari 2005 21:00 schreef Patrick281 het volgende:
Aan de ene kant wel een goed gevoel dat je hem terecht weg gedaan hebt.
mwah ok, en ze hebben het trouwens nog gezien dat er een niet-origineel boutje in zat maar dat dat zulke problemen zou geven konden ze niet weten denk ik...quote:Maar hun opgezadelt met een probleem motor nee.![]()
Ze hebben hem zelf goed nagekeken, gekeurd en een prijs geboden voor hoe die toen was.
tja, als ie hem toch helemaal uit elkaar had - tenminste, dat zei hij want ik geloof geen woord meer - had ie er net zo goed een helicon in kunnen doen...quote:Moet toch een koud kunstje zijn voor een monteur ..
werkenquote:Ik ga weer even verder werken.
quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:21 schreef Didiot het volgende:
Als je remvloeistofreservoir leger wordt kan dit een aantal dingen betekenen. Remblokjes achter zijn bijna op of d'r is ergens een lek of remkabels zijn versleten (zijn teveel uitgezet). In principe hoef je remvloeistof nooit bij te vullen. Als je bij zou moeten vullen is er altijd een oorzaak. Eerst oorzaak opzoeken en dat oplossen. Daarna hooguit remvloeistof vernieuwen
Ik heb het nog niet echt in de gaten gehouden, de eerste keer dat ik keek naar het vloeistofniveau van de achterrem zat ie onder het streepje van het minimum. Ik wil dat ding dus bijvullen en dan kijken wat er precies aan de hand is (of ie weer leegloopt of niet) Ik wil niet afwachten terwijl het niveau er al onder zit snap jequote:Op donderdag 24 februari 2005 22:21 schreef Didiot het volgende:
Als je remvloeistofreservoir leger wordt kan dit een aantal dingen betekenen. Remblokjes achter zijn bijna op of d'r is ergens een lek of remkabels zijn versleten (zijn teveel uitgezet). In principe hoef je remvloeistof nooit bij te vullen. Als je bij zou moeten vullen is er altijd een oorzaak. Eerst oorzaak opzoeken en dat oplossen. Daarna hooguit remvloeistof vernieuwen
Lekker snelle serverquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:44 schreef Patrick281 het volgende:
En over ontspanning gesproken, tijd voor een leuk amateurfilmpje spelen.
2 gasten die afgelopen week meegedaan hebben aan een (kart)circuit oefendagje.
Ze rijden overigens zelf pas sinds enkele weken SuperMotard. (en dat is best te zien soms)
De bron lijkt mij duidelijkwaarvoor dank.
![]()
Maar niet aan DR vertellen.![]()
hehe, valt mee hoor, maar gixxer rijdt idd veel beterquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Nog niet helemaal emotioneel afscheid genomen.
![]()
Veel te groot, veel te zwaar, veel te slechte afwerking.![]()
Die staat nu het geld van de dealer te verteren in de showroom.![]()
![]()
Gixxer handling rules.
![]()
wheheh, lolquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jammer dat ie niet in de vitrine kast past
alsjequote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:10 schreef Patrick281 het volgende:
Doe mij ook een bakkie of 7 Romius.
![]()
Hicham ik vond het filmpje zelfs lang duren.![]()
![]()
Maar wel leuk om te zien dat hij een paar keren de ideale lijn mist.![]()
Ik zie mijzelf ook al zo langzamerhand op dat circuitje leren rijden met zo'n ding.![]()
Sommigen komen trouwens helemaal los van de grond over dat heuveltje.Rijden een paar cracks tussen.
En direct daarna als je op de grond komt moet je weer remmen voor scherp linksaf.![]()
![]()
![]()
En die remvloeistof zou ik gewoon verversen, moet sowiezo toch al iedere 2 jaar.
Het kost je niets extra's want een eenmaal aangebroken flesje kan je beter niet bewaren.
Daar komt heel snel water bij, en dat remt niet.
Hydroscopisch noemen ze dat geloof ik, het aantrekken van vocht ..
koffie schijn je gewoon weer in de magentron te kunnen opwarmen en dat het nog smaakt ookquote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:33 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Wel in een thermoskan .. ik haat koude koffie.
![]()
Valt dat te regelen met een gevulde koek erbij?![]()
![]()
Collega van mij probeerde dit ook (koffie was een dag oud) ....quote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:38 schreef Romius het volgende:
[..]
koffie schijn je gewoon weer in de magentron te kunnen opwarmen en dat het nog smaakt ook
Was het zeker een combi-magnetronquote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:41 schreef Faithz het volgende:
[..]
Collega van mij probeerde dit ook (koffie was een dag oud) ....![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
Mijn PC heeft de hele nacht staan stampen op een FOK MC meet Foto dvd ( compilatie)
was vanmorgen best spannend hoe het eruit zou zien![]()
maar wat ik er vanmorgen even van kon zien was het resultaat schitterend![]()
moet alleen nog even wat benamingen voor in het menu e.d aanpassen,
op breedbeeld komen meetpics veel beter uit,![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:38 schreef Romius het volgende:
koffie schijn je gewoon weer in de magentron te kunnen opwarmen en dat het nog smaakt ook
20 minuten op een Gixxer.quote:Gevulde koek wordt lastig
Good old pixels anno 1986, toen was dat nog heel gewoon.quote:hehe, wat een pixelige avatar heb je
Had ik vanmorgen rond kwart voor 8 al gezien bij een collegaquote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:03 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.meryland.it/public/membri/serio/Vespa750.wmv
Het betere hobbywerk uit de schuur
euh eigenlijk alleen veel tijd,quote:
Hoe weet je datquote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:25 schreef Rietvaerder het volgende:
GSX-W750W
quote:Beste Stephan,
Naar aanleiding van je sollicitatie naar een functie binnen ons bedrijf,
deel ik je hierbij mee dat wij hebben besloten om vooralsnog niet op je
sollicitatie in te gaan.
In elk geval willen wij je hierbij danken voor de genomen moeite en
wensen wij je veel succes bij eventuele volgende sollicitaties.
Met vriendelijke groet,
Alternate Nederland
Kun je nagaan wat voor indruk je hebt gemaaktquote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:35 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]Lekker persoonlijk ook via de mail
Hahaquote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:41 schreef Faithz het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat voor indruk je hebt gemaakt![]()
Bellen durven ze al niet meer![]()
dan zeggen ze vast omdat je zo'n relschopper bent op fok!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:43 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik heb vriendelijk gevraagd wat de reden van afwijzing is..
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:46 schreef Romius het volgende:
[..]
dan zeggen ze vast omdat je zo'n relschopper bent op fok!![]()
quote:Beste Stephan,
De reden dat wij niet met je verder gaan ligt aan het feit dat uw gedrag op verschilende fora niet om over naar huis te schrijven is. Hieruit hebben wij geconcludeerd dat uw communicatievaardigheden niet bepaald aan onze eisen voldoet.
Hiermee hoop ik dat het op deze manier duidelijk is,
Met vriendelijke groet,
Alternate Nederland
Nicequote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:49 schreef Romius het volgende:
Oja, nog meer piccies gevonden en online gezet![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die goeie oude donut (zo noemden we dat stukkie asfalt) , nu afgesloten vanwege teveel herrie en irritatie van mensen daar![]()
![]()
Gsx-r blok heeft inderdaad geen enkele noodzaak tot een chromen uitvoering.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Ow Faithz ,ik zie nu pas dat blok in beeld in het filmpje en het is geen GSX-R750W blokDie ziet er namelijk hetzelfde als mijn eigen blok uit. Vind het blok in dit filmpje eigenlijk op het CB1300 blok lijken...
Ik kan er nu niet zo 1,2,3 opkomen welk 750 blok dat zou kunnen zijn..
Als ik wat km's heb gemaakt en het is leuk weer, dan komt er vast wel een meet maar zo spectaculair is het niet hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Denk het ook ja
Zeg Faithz, kan je niet eens een foto posten ofzo?Of kom je binnenkort eens op een meet?
Waarom wil je een foto zien?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Denk het ook ja
Zeg Faithz, kan je niet eens een foto posten ofzo?Of kom je binnenkort eens op een meet?
Belachelijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:35 schreef Rietvaerder het volgende:Lekker persoonlijk ook via de mail
Post jij links van mijn nederige websitequote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Waarom wil je een foto zien?
Ik heb wel eens een link gepost van een bowlingmotorregiomeet van Faitz.![]()
Een naked met 750cc? Ik zou niet weten welke... k neem aan dat een Z750 toch heel wat frisser en moderner klinktquote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gsx-r blok heeft inderdaad geen enkele noodzaak tot een chromen uitvoering.
Het ziet er niet gepolijst uit ofzo .. moet een bloek van een naked zijn en die herken ik niet zo snel.![]()
Waarom niet?quote:
Staat gewoon in je ondertitel op M-F.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:05 schreef Faithz het volgende:
Post jij links van mijn nederige website![]()
Nou zeg![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:06 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Een naked met 750cc? Ik zou niet weten welke... k neem aan dat een Z750 toch heel wat frisser en moderner klinkt
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:07 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Waarom niet?Vrouwelijke motorrijders van rond mijn leeftijd zijn vrij schaars in de Fok! MC topics volgens mij
![]()
Ik heb het ff terug gelezen. Tietvaerder uuh Rietvaerder suggeerde dat mijn site traag isquote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Staat gewoon in je ondertitel op M-F.![]()
![]()
En je was igg hier al even niet meer geweest.![]()
Rechts en daarna de foto aub weghalen hierquote:
Deze is zelfs van '80quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:08 schreef Patrick281 het volgende:
Wel iets uit midden jaren 80 ofzo ..
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:10 schreef Faithz het volgende:
Ik heb het ff terug gelezen. Tietvaerder uuh Rietvaerder suggeerde dat mijn site traag is![]()
Link
Zie edit.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:10 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
83 > 85, mwa, scheelt niet zo heel toch2 jaar
Raus en Mercy schelen meer
Kan er mee doorquote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:14 schreef Faithz het volgende:
Rechts en daarna de foto aub weghalen hier
Datum gekeken van je email, toen jou postgeschiedenis welke alleen maar bestaat uit MCquote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zo snel alweer .. search?
[..]
Zie edit.
En niet gelijk foto's posten he.
Niet links in ieder geval..dat is een goede vriendin.
Heb hem hier ook al in mijn ondertitel staanquote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:19 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
t Is toch een openbare website die ook op MF staat dus waarom niet op Fok!
is ie ook,quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:10 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik heb het ff terug gelezen. Tietvaerder uuh Rietvaerder suggeerde dat mijn site traag is![]()
Link
Echt waar? Wat voor lijn heb je dan? Zelfs op een 1mbit lijn is hij er zo (bij vrienden).quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
is ie ook,duurt eeuwen voordat ie geladen is
![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:19 schreef Faithz het volgende:
[..]
Datum gekeken van je email, toen jou postgeschiedenis welke alleen maar bestaat uit MC, schatting maken van de tijd en klik
(zat in 1 keer goed
)
Komende tijd nog wel, huis aan het afbetalenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:22 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ach, dat zegt tegenwoordig ook niets meer.
Af en toe heb ik ook geen tijd om het hier bij te houden, MF struint wat makkelijkerquote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Zo lang bewaar ik al die mail niet.. beetje opruimwoede soms.
Kan dus nog tegen mij gebruik worden.
Maar ja miste je hier even, dus ik dacht laat ik eens mailen toen ik je toevallig zag.![]()
Ik had thuis ook moeite weet ik nog, en ik geloof dat de foto's ook niet altijd geladen werden <F5>.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:23 schreef Faithz het volgende:
Echt waar? Wat voor lijn heb je dan? Zelfs op een 1mbit lijn is hij er zo (bij vrienden).
Thuis heb ik alleen maar 4Mbit (straks 10!!mbit, glasvezel)
Ik vind het zelf nml ook irri als een site schijttraag ismaar dacht dat de mijne meeviel
Dat blijkt wel weer. En de foto's ook niet altijd.. heb ik zelf nog niet gezien maar dat is wel zwaar baggerquote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik had thuis ook moeite weet ik nog, en ik geloof dat de foto's ook niet altijd geladen werden <F5>.
Tja niet iedereen heeft verstand van computers en site's bouwen.![]()
Ik las eerst PC hoerquote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ben ff naar de PC boer hier om mn cpu te laten testen...
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:34 schreef Faithz het volgende:
[..]
Dat blijkt wel weer. En de foto's ook niet altijd.. heb ik zelf nog niet gezien maar dat is wel zwaar bagger![]()
Dat zegt niks, jij zou ook allang weg zijn naar die pc boerquote:
Onze koeken zijn opquote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:53 schreef Patrick281 het volgende:![]()
Net een bakkie op, met een koekje'r bij.
Zat alweer naar de volgende te verlangen.
Same herequote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:53 schreef Patrick281 het volgende:![]()
Net een bakkie op, met een koekje'r bij.
Zat alweer naar de volgende te verlangen.
13:00 pas openquote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:53 schreef Faithz het volgende:
[..]
Dat zegt niks, jij zou ook allang weg zijn naar die pc boer![]()
Ander onderwerp:
Waar is de rest?
Mercy is aan het lurken op Motor-Forum. Raus is ziek thuis maar komt niet eens even hallo zeggen.quote:
Welke kloon?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:56 schreef Patrick281 het volgende:
ZX9R zal wel weer aan het rellen zijn met zijn kloon elders.![]()
Dat doet pijn.quote:De gemiddelde stijging bij postcode 9700xx bedraagt 74%.
De gemiddelde stijging in GRONINGEN bedraagt 57%.
4.8MBit dedicated linequote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:23 schreef Faithz het volgende:
[..]
Echt waar? Wat voor lijn heb je dan? Zelfs op een 1mbit lijn is hij er zo (bij vrienden).
Thuis heb ik alleen maar 4Mbit (straks 10!!mbit, glasvezel)
Ik vind het zelf nml ook irri als een site schijttraag ismaar dacht dat de mijne meeviel
quote:
Ow, je was gewoon lui.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:01 schreef hicham het volgende:
Ik ben niet op school, ik lag in m'n bed. Moet om 13:00 op school zijn
Lukte mij na 11 jaar nog niet goed.quote:Ik heb dus nog even tijd om mijn ketting aan te spannen want hij klappertis het te doen voor een newbie binnen in 1 uur tijd??
![]()
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:01 schreef hicham het volgende:
Ik heb dus nog even tijd om mijn ketting aan te spannen want hij klappertis het te doen voor een newbie binnen in 1 uur tijd??
![]()
Geen idee, test het eensquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:01 schreef hicham het volgende:
Ik heb dus nog even tijd om mijn ketting aan te spannen want hij klappertis het te doen voor een newbie binnen in 1 uur tijd??
![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:09 schreef Patrick281 het volgende:
De vriendelijke, rustige en eerlijke Brabo-Groninger.
Schijnheilige dus.
![]()
![]()
Je kunt bezwaar maken maar het kan zijn dat je dan je huis opnieuw moet taxeren, hierin draai je zelf voor de kosten op. Ik heb de mogelijkheden hierover in de consumentengids staan, thuis. Zal ik dat vanavond ff opzoeken voor je? Misschien staat het online maar klantnummer ligt ook thuisquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:07 schreef ZX9R het volgende:
WOZ beschikking gisteren binnen gehad.![]()
[..]
Dat doet pijn.
Ze hebben ook nog eens verkeerde huizen vergeleken met die van mij.
Ik heb de hoofd woonlaag op de 1e verdieping ipv begane grond.![]()
Dus ik ga klagen!
heb ik ook nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:09 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Wel ff met touwtjes werken om je achterwiel netjes uit te lijnen
Het gaat mij erom dat ik het taxatierapport opvraag.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:12 schreef Faithz het volgende:
[..]
Je kunt bezwaar maken maar het kan zijn dat je dan je huis opnieuw moet taxeren, hierin draai je zelf voor de kosten op. Ik heb de mogelijkheden hierover in de consumentengids staan, thuis. Zal ik dat vanavond ff opzoeken voor je? Misschien staat het online maar klantnummer ligt ook thuis
Bij mijn vorige werkgever ging dat precies zo. Nee nog erger. Turven hoe vaak je naar het toilet moet, hoe vaak je koffie drinkt etc.quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vertel niet eens meer tot in detail hoe het er aan toe gaat hier, Lars.![]()
Echt een soap van uur tot uur.
![]()
FS had de dag ervoor al gezegd dat ik mij maar beter kon ziekmelden om de zaakjes voor mekaar te krijgen, maar zo ben ik ook weer niet .. gewaardeerd wordt het niet. Moet het dus eigenlijk gewoon wel doen.
![]()
Kan wel een pagina vol tikken verder met dagelijkse irritatie's.
Allemaal erg kinderachtig, de Fok! MC is er niets bij.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:10 schreef ZX9R het volgende:
![]()
En jij moet je bek houden![]()
Vieze Westlander![]()
Hard aan het werk zekerquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
en ik was niet aan het Lurken op M-F,![]()
er zijn ook mensen die soms wel eens werken
Merktekens: onbetrouwbaarquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
heb ik ook nog nooit gedaan
zitten toch merktekens op de achterbrugwaar je kan zien hoe ie afgesteld is ?
ikke blij met mono achterwielophanging( dat is wel een heel mooi scrabble woord )
![]()
Niet om het een of ander, maar ging het misschien daarom mis?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
heb ik ook nog nooit gedaan
zitten toch merktekens op de achterbrugwaar je kan zien hoe ie afgesteld is ?
ikke blij met mono achterwielophanging( dat is wel een heel mooi scrabble woord )
![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:24 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar ging het misschien daarom mis?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Die PC boer had weer geen Socket-A bord staan (ik mocht gewoon langs komen ook al waren ze dicht)
Dus ja... hoe ga ik nu mn cpu testen, al weet ik voor 99% zeker dat ie goed is... maar ja, koop ik straks een ander mobo, blijkt het dat mn cpu stuk was ipv het moederbord...
Wat zijn we toch trouw aan Fok!MCquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:21 schreef Faithz het volgende:
[..]
Hard aan het werk zeker![]()
[afbeelding]
PS, let niet op de kleuren. Kut Wyse terminal
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:21 schreef Faithz het volgende:
[..]
Hard aan het werk zeker![]()
[afbeelding]
PS, let niet op de kleuren. Kut Wyse terminal
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mercy is aan het lurken op Motor-Forum. Raus is ziek thuis maar komt niet eens even hallo zeggen.![]()
Plo, Hicham zitten op scool. Ondeugend en RB zijn op de wintersport.
Romius is even bezig, OPM heeft tot 12:00 zijn chef naast hem en verandert van werkplek met openbaar zicht op de monitor.
ZX9R zal wel weer aan het rellen zijn met zijn kloon elders.post net.
Ik: mentaal afwezig.Heb dringend koffie nodig.
![]()
Nforce 2 400 Ultra??quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb nog een nagelnieuw Socket A mb staan in de kast om ooit eens in te bouwen.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]![]()
BUSTED !!!! cool ik heb M-F altijd open staan op actieve topics,
![]()
euh was vergeten dat ie niet op bok mocht staan,quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:24 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar ging het misschien daarom mis?![]()
![]()
Watquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:32 schreef hicham het volgende:
Hey Riet, zeg jij ook eens even wat. Tis jouw oude Bandit, hoe deed jij het altijd
Of ga je me nu negeren
quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik denk dat de dikte van de remblokjes checken handiger is dan het in de gaten houden
Officieel een lange stalen lineaal langs je achterbrug houden geloof ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:22 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Merktekens: onbetrouwbaar
Touwtjes: betrouwbaar.
Touwtjes aan beide zijden van je achtewiel bevestigen (aan rubber met duct/duck-tape)
Dan touwtjes naar voorwiel halen en recht tegen achterwiel laten komen.
Kun je zien of wiel scheef staat namelijk.
(ruimte tussen voorwiel en beide touwtjes mag niet verschillen)
Ideetje?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:25 schreef Rietvaerder het volgende:
[GEZ]Fokker uit Dordrecht met SocketA moederbord én tijd
Ben je een Turk ofzo? Je begrijpt toch wel Nederlands?quote:
Hmm, als ik dit zo lees wacht ik liever even op het weekend ipv net voor schooltijd even snel snel de ketting te spannen terwijl ik nooit een bout of moer heb aangeraakt van de motorquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Officieel een lange stalen lineaal langs je achterbrug houden geloof ik.
Ik heb met de Bimota vorig jaar alles geprobeert, papiertjes aftekenen onder de achterbrugopmeten met een schuifmaat, optisch beoordelen
en het ding bleef dansen in de bocht bij snelheden dan het net leuk begint te worden.
Toen maar snel de Beemer gekocht.
![]()
Waar gaat het over..quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben je een Turk ofzo? Je begrijpt toch wel Nederlands?![]()
ik heb het bij 2 Suzuki's regelmatig gedaan op merktekens en eigenlijk nooit een probleem ondervonden,quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Officieel een lange stalen lineaal langs je achterbrug houden geloof ik.
Ik heb met de Bimota vorig jaar alles geprobeert, papiertjes aftekenen onder de achterbrugopmeten met een schuifmaat, optisch beoordelen
en het ding bleef dansen in de bocht bij snelheden dan het net leuk begint te worden.
Toen maar snel de Beemer gekocht.
Was ketting helemaal zat.
![]()
Zeg dat danquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Verder hebben ''al'' mn vrienden Intel
We hebben het er al de hele tijd overquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zeg dat danMoet ik dat kunnen ruiken ofzo?
quote:Die ketting van jou is niet meer te stellen.
Vraag maar aan Luc, OPM en MercyMc Donalds Oss enzo
Daarom stel je hem toch ook op basis van het strakste puntquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee maar als je hem stelt istie op het ene punt goed en op het andere punt veel te strak. En dan nog, als je hem relatief goed gesteld krijgt hangt ie na 50km weer slap
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:35 schreef hicham het volgende:
Ben je een Turk ofzo? Je begrijpt toch wel Nederlands?![]()
Even de asbout loshalen, spanners beiden een kwartslag aandraaien, klaar.quote:Hmm, als ik dit zo lees wacht ik liever even op het weekend ipv net voor schooltijd even snel snel de ketting te spannen terwijl ik nooit een bout of moer heb aangeraakt van de motor
Waarom vraag je het danquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Daarom stel je hem toch ook op basis van het strakste puntMaar nu hangt ie slapper dan normaal, dus minder slap stellen kan nog wel toch
dusquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:45 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Waarom vraag je het dan
Je zoekt het strakste punt op.. daar stel je hem goed... en dan hangt ie op een ander punt nog veel te slap, ga je die strakker zetten staat ie op je 1e punt weer te strak...
Kijk, daar heb ik wat aanquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:44 schreef Patrick281 het volgende:
Even de asbout loshalen, spanners beiden een kwartslag aandraaien, klaar.
Als het goed staat, had je al geen afwijking dus staat het goed.![]()
Is door een Xpert onderhouden dus.![]()
![]()
Ik zat alleen altijd te rommelen, was indraaien nou spannen of niet.
Ja dus.......maar had dan vaak al in-uit gedraait en de hele afstelling verloren.
Oef... effe een kwartje of halfje geven dan op het strakste punt...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:45 schreef hicham het volgende:
Ja, ik hoor volgens mij de ketting nu klapperen bij het langzaam rijden / optrekken. Vandaar mijn vraag
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:49 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Oef... effe een kwartje of halfje geven dan op het strakste punt...
Maare Pepijn, die ketting van Hicham's Bandit is echt een stervend gevalIs bijna niet meer te stellen...
Tot 1230 uur iddquote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:56 schreef Patrick281 het volgende:
OPM heeft tot 12:00 zijn chef naast hem en verandert van werkplek met openbaar zicht op de monitor.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:47 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
dus![]()
Klinkt nu al heel ingewikkeld dat kettingspannen![]()
In het boekje hebben ze geen reply functie voor onzekere mensenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja duh dat staat ook in je boekje.
Eerst de as losdraaien, dus als je achter de motor staat de rechterbout losdraaien, linker tegenhouden. Dan strakste punt opzoeken en dan met een imbus met de klok mee draaien. Maar let op!!! Allebei de kanten gelijk houden anders staat je achterwiel er scheef in..
Dan weer rechterbout vastdraaien, ECHT vastdraaien, ik deed het altijd met een hele lange ringsleutelWel een grote maat trouwens... dacht 26 ofzo. Daarna nog ff kettingspanners aandraaien.
En als je het helemaal goed wilt doen zet je je motor na het spannen in zn 1 en trek je een paar keer flink aan het achterwiel zodat ie in zijn spanners valt.
Tegen ons hoef je niet te liegen hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Tot 1230 uur iddvanaf volgende week niet meer of nauwelijks posten
Zit nu met keelpijn en heb het ijskoudzit te twijfelen of ik naar huis ga vanmiddag
Ik kan wel op de beemer blijven zitten, maar ik vind 'm momenteel toch wat te hoog gegrepen voor mij.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Beemer kopen voor weinig? CBR inruilmogelijkheden aanwezig.
![]()
Is die kloon weer terug?!??!!!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:03 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik kan wel op de beemer blijven zitten, maar ik vind 'm momenteel toch wat te hoog gegrepen voor mij.Ik kijk er juist naar uit om allerlei technieken te gaan leren met de CBR. Ik vind de CBR nog steeds kei mooi, lekker zitten en vrij licht waardoor het voor mij nog steeds de ideale brommert is!
![]()
en betrouwbaar merk he
heeeH! Een zwarte Ninja gaat altijd door he, goedschiks of kwaadschiks.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Tot 1230 uur iddvanaf volgende week niet meer of nauwelijks posten
Zit nu met keelpijn en heb het ijskoudzit te twijfelen of ik naar huis ga vanmiddag
Ook moet er nog bij.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:03 schreef Rausdouwer het volgende:
en betrouwbaar merk he
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik maak me hier op mijn werk toch iets Bizar's mee,
Mijn chef komt net terug van een vergadering en komt terug lopen en ik vroeg iets aan hem en hij zei dat ie niets meer wilde beantwoorden omdat hij net ONTSLAG heeft genomen,
en hij geeft me een hand en loopt zo het pand uit op zoek naar de waarheid,ik naar de directeur om verhaal te halen en die is net zo verbaasd als ik ,
bij jou bedrijf kan ik me er wel iets bij voorstellen, maar hier speelt zoiets helemaal niets, er was helemaal geen probleem of iets dergelijks,quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat komt ook wel eens bij mij op moet ik zeggen.
Shokking als je het zo ziet gebeuren volgens mij. Twilight Zone ofzo.
![]()
Ja, wel heel begrijpbaar. Soms kun je je baan ineens echt helemaal zat zijn (maar dan weet je voor jezelf meestal al wel langer dat je het niet meer ziet zitten).quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat komt ook wel eens bij mij op moet ik zeggen.
![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Is die kloon weer terug?!??!!!
Oh nee, dit is de echte en ze meende het![]()
![]()
![]()
Tja jij kent die man natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:21 schreef Rausdouwer het volgende:
Maar het komt heel raar over op deze manier. Vooral omdat het zo'n abrupt einde zonder antwoorden is.![]()
Wat dat betreft zitten mensen heel raar in elkaar inderdaad. Het is niet altijd allemaal goud wat er blinkt.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja jij kent die man natuurlijk ook.![]()
Maar je weet toch nooit wat er in iemand omgaat, en als hij al een tijdje tegen zaken zit aan te hikken dan moet het gewoon een keer barsten, zeker als er dan (zelfs maar) kleine zaken bij zo'n vergadering naar boven komen.![]()
En dan nog, soms heb je hele vrolijke mensen die ineens de hand aan zichzelf slaan.
Mijn moeder heeft zo'n collega gehad .. dan schrik je helemaal .. leek zo'n normale man zonder problemen ..![]()
Dat is heel vreemd iddquote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:18 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
Misschien heeft hij woensdagavond wel gekeken. Vrijdag is de beste dag voor ontslag hebben ze daar ook nog gezegd.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:19 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
bij jou bedrijf kan ik me er wel iets bij voorstellen, maar hier speelt zoiets helemaal niets, er was helemaal geen probleem of iets dergelijks,
hij had er gewoon geen zin meer in, wil gewoon niet meer werken,
doet me ineens denken aan peter van office Space,
is gewoon niet te bevatten![]()
aromahhhhhh zei RB nogquote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:06 schreef Patrick281 het volgende:
heeeH! Een zwarte Ninja gaat altijd door he, goedschiks of kwaadschiks.![]()
Rokend zoals op de Boswegmeet, maar hij gaat door.![]()
Bs..ziek is ziek. Alleen hang ik er nu tegenaanquote:Mensen die zich ziekmelden zijn watjes heb ik nog gehoord vandaag.
Tja, volgende week komt het vanzelf wel weer. Altijd weer afwachten hoe dingen echt gaan lopen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:21 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ja, wel heel begrijpbaar. Soms kun je je baan ineens echt helemaal zat zijn (maar dan weet je voor jezelf meestal al wel langer dat je het niet meer ziet zitten).
Maar het komt heel raar over op deze manier. Vooral omdat het zo'n abrupt einde zonder antwoorden is.![]()
Kennis van me heeft dat ooit gedaan.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:36 schreef Rausdouwer het volgende:
Bij mijn vorige baan droomde ik ook van zo'n aktie. Ik was het al kei lang zat (lees mijn vorige post over mijn vorige werkgever dan krijg je misschien een idee).
Het leek me geweldig om dan out of the blue ineens op te staan en te roepen wat een TOPbedrijf is dit en tegen de directeur zeggen dat je nog nooit zo'n slapjanus hebt gezien en dan wegstormen en de deur kei hard dicht slaan. Mijn zonnebril opzetten, sigaret erbij
(o nee, ik rook niet) en dan met een stralende zon aan de hemel wegrijden.
De realiteit is iets anders gegaan, maar het kwam in de buurt. De directeur heeft nog lang gedacht dat ik wel terug zou komen. HAHA![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:36 schreef Rausdouwer het volgende:
Bij mijn vorige baan droomde ik ook van zo'n aktie. Ik was het al kei lang zat (lees mijn vorige post over mijn vorige werkgever dan krijg je misschien een idee).
Het leek me geweldig om dan out of the blue ineens op te staan en te roepen wat een TOPbedrijf is dit en tegen de directeur zeggen dat je nog nooit zo'n slapjanus hebt gezien en dan wegstormen en de deur kei hard dicht slaan. Mijn zonnebril opzetten, sigaret erbij
(o nee, ik rook niet) en dan met een stralende zon aan de hemel wegrijden.
De realiteit is iets anders gegaan, maar het kwam in de buurt. De directeur heeft nog lang gedacht dat ik wel terug zou komen. HAHA![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:03 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Kennis van me heeft dat ooit gedaan.
Vroegen ze tijdens een vergadering aan hem wat hij er van vond.
Nou, dat hebben ze geweten daar.
Hij heeft er dan ook niet erg lang meer gewerkt
(stelletje incompetente nietsnutten zat in het vocabulaire)
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:36 schreef Rausdouwer het volgende:
Het leek me geweldig om dan out of the blue ineens op te staan en te roepen wat een TOPbedrijf is dit en tegen de directeur zeggen dat je nog nooit zo'n slapjanus hebt gezien en dan wegstormen en de deur kei hard dicht slaan., sigaret erbij
(o nee, ik rook niet) Mijn zonnebril opzetten en dan rustig mijn supermooie en lekkere leren motorpak aantrekken motor starten en dan met een stralende zon aan de hemel wegrijden.
En ik hou wel van een beetje rûhring in de tent.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Dat is heel vreemd iddbij een klant van Deloitte ging de chef er ook opeens vandoor, hij liep bij ons het kantoor binnen en zei: ik heb net ontslag genomen. Ging even zitten terwijl wij te verbaasd waren om iets te zeggen en ging meteen naar huis
![]()
op het laatste zinnetje na is het hier precies ook zo gegaan,quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:03 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Kennis van me heeft dat ooit gedaan.
Vroegen ze tijdens een vergadering aan hem wat hij er van vond.
Nou, dat hebben ze geweten daar.
Hij heeft er dan ook niet erg lang meer gewerkt
(oa. stelletje incompetente nietsnutten zat in het vocabulaire)
ga jij eens ergens ander rellenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:10 schreef Romius het volgende:
jullie doen de naam van het topic wel eer aan, lijkt wel een theekransje hier![]()
Waar is de koffie?![]()
sssttt, straks denken ze helemaal dat ik al die kloontjes aanmaaktequote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ga jij eens ergens ander rellen![]()
![]()
Ik ruik kansen voor je!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
nu geen sjef meer
en dat vlak voor het weekend
![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
op het laatste zinnetje na is het hier precies ook zo gegaan,
nu geen sjef meer
en dat vlak voor het weekend
![]()
hehe vandaag bedoel je neem ik aanquote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:19 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik ruik kansen voor je!
Moet je nu gaan solliciteren voor de functie van chef.
Dan weet de dirk al helemaal niet meer wat hem overkomt!![]()
dat gerucht ging meteen al na de uitschakeling uit de uefa cup en het zat er al wel een tijdje aan te komen. en gisteren ook nog es met zijn (fatale) wissel.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:10 schreef Patrick281 het volgende:
OPM! Ronald Koeman is ontslagen..
Ik ook, moet zelfs oppassen dat ie niet meeleest in dit topicquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat gerucht ging meteen al na de uitschakeling uit de uefa cup en het zat er al wel een tijdje aan te komen. en gisteren ook nog es met zijn (fatale) wissel.
maar het klikte ook gewoon helemaal niet tussen hem en de spelersgroep. als het nu 1 speler is ok maar een hele groep?? zou je toch aan het denken moeten zetten...
En je was zogenaamd ziekquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Pepijn!! We hebben nog 20 gebakjes over
en toch is het wereldje klein hoor,quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:00 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik ook, moet zelfs oppassen dat ie niet meeleest in dit topic![]()
(eigenlijk overdreven, hij heeft andere interesses)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |