abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25232163
En we gaan weer verder:

Laatste post:

Patrick281:
Niet alleen maar, qua sfeer is het wel het slechte bedrijf waar ik ooit gewerkt heb.
Echt een produktieomgeving, met elkaar praten of sociaal voelend zijn is niet belangrijk..

Presteren-presteren-presteren-presteren.
En verder gewoon je bek houden, een mindere dag hebben of ziek zijn is not done.
Trotse mamma :)
pi_25232218
quote:
Heb ik zo lang zitten denken over een topic titel
pi_25232270
Andere topic is dicht, dus hier verder!
pi_25232291
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 13:30 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Wat wel opviel is dat je er of:
1) nog niet zo lang werkt of
2) veel te veel betaald krijgt.

De meeste mensen kraken hun eigen werkgever namelijk alleen maar af, kijk maar naar Peppie bijv.
Ik heb een hele goede werkgever en ik sta ook 100% achter het product wat we verkopen.
En ik krijg gewoon goed betaald inderdaad

Ik heb leuk werk,
-aardige klanten (zo leer je de IT wereld pas kennen),
- bouw ontzettend veel kennis op over verschillende netwerken,
-opleidingen van de baas,
-leuke bedrijfsuitjes, baas is grote sponsor van het Ten Kate racing team = VIP box bij de tt

Ik heb een werkgever die weet dat het bedrijf draait op de werknemers (niet meer dan 30 trouwens) en dat je deze werknemers gemotiveerd moet houden
pi_25232319
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 13:50 schreef ploderus het volgende:

[..]

Heb ik zo lang zitten denken over een topic titel
Vond de jouwe ook beter

Alleen ligt er hier geen sneeuw
pi_25232338
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 13:28 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Interessant. Voor mij zou het nooit werk kunnen zijn maar af en toe iets in elkaar flansen ben ik ook niet vies van.
Pas nog een controllertje gemaakt om een LED lamp aan te sturen.
[..]

Als ik het goed begrijp ben je dus als "loonslaaf" ook weer naar school gegaan?
Zit nu op hetzelfde traject maar voor mij is het al 7 jaar geleden.
Als je nog tips hebt hou ik me aanbevolen.
De embedded richting vind ik idd intressant voor projectjes zoals jij hier beschrijft. Je kunt er zo veel mee en het wordt ook steeds vaker gebruikt. Hierdoor is er toch heel wat werk in te vinden.

Ik ben idd na twee jaar werk pas naar school gegaan.
Direct na het halen van mijn VWO-diploma ben ik eerst een jaartje aan de UvA (Universiteit van Amsterdam) gaan studeren. Niet echt de meest slimme optie, omdat ik niet echt zin meer had om naar school te gaan. Hiermee ben ik dan ook na het eerste jaar al gestopt. Toen ben ik via uitzendburo's bij verschillende bedrijven aan het werk gegaan, waarbij ik diverse soorten werk heb moeten doen. Helaas kom je in deze regio met alleen je VWO diploma (en zonder relevante werkervaring) niet zo heel snel aan de bak, behalve bij administratief werk of bij magazijnwerk. Na twee jaar heb ik besloten weer naar school te gaan, al is het alleen om een HBO-diploma te halen. Hiermee kun je namelijk al heel wat makkelijker werk vinden, ook al is dat niet eens in de richting van je opleiding. Mijn keuze viel toen op elektrotechniek, aangezien dat op zich een opleiding is die voor HBO-begrippen redelijk hoog aangeschreven staat. Nu moet ik nog ongeveer 1,5 jaar en dan zou ik afgestudeerd moeten zijn Hoe het daarna gaat lopen heb ik nog geen flauw idee van..

Ik weet niet precies wat jij wilt gaan doen, maar na zeven jaar zal het niet meevallen weer de schoolbanken in te gaan Met name het vaste inkomen zal even wennen worden. Van een fulltime salaris naar een bijbaansalarisje zal even slikker worden
Dat is ook de reden dat ik nu zowel zaterdag als zondag naast mijn opleiding werk. Zo hou ik toch een salaris waarmee je als student zijnde een motortje kunt hebben/onderhouden
pi_25232356
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 13:56 schreef Faithz het volgende:

[..]

Vond de jouwe ook beter

Alleen ligt er hier geen sneeuw
Tja, zo lang had ik er ook weer niet over zitten denken Het duurde alleen zo lang voor er een nieuw topic kwam, dus kwam ik op het idee er zelf maar één te openen. Maar jij was net iets sneller
pi_25232385
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 13:58 schreef ploderus het volgende:

[..]

Tja, zo lang had ik er ook weer niet over zitten denken Het duurde alleen zo lang voor er een nieuw topic kwam, dus kwam ik op het idee er zelf maar één te openen. Maar jij was net iets sneller
Sterker nog, nadat ik eindelijk deze geniale titel had verzonnen heb ik nog ff snel PTA ververst en vervolgens het topic aangemaakt.
pi_25232426
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 14:00 schreef Faithz het volgende:

[..]

Sterker nog, nadat ik eindelijk deze geniale titel had verzonnen heb ik nog ff snel PTA ververst en vervolgens het topic aangemaakt.
Zo deed ik het ook, en toen ik PTA had ververst stond jouw topic er ook nog niet Dus het scheelde echt niets Alleen toch was ik net te traag
  donderdag 24 februari 2005 @ 14:08:13 #11
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25232488
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 13:54 schreef Faithz het volgende:
Ik heb een werkgever die weet dat het bedrijf draait op de werknemers (niet meer dan 30 trouwens) en dat je deze werknemers gemotiveerd moet houden

Ik vertel niet eens meer tot in detail hoe het er aan toe gaat hier, Lars.
Echt een soap van uur tot uur.

Nog 1 keertje Korte reply want ik krijg weer veel blikken van de chefje.

Ik was gisteren 10 minuten te laat, chef kijkt zo ik maar vertel niet meer waarom ik te laat ben want dat wordt alleen maar de grond ingeboord.
Affijn hij steekt weer erg hard van leer, ik zeg toch maar dat ik een rotweek heb en dat dit tijdelijk is en verklaar waarom, maar hij valt gelijk in de rede: dat maakt niet uit je moet gewoon op tijd zijn en aan het werk, zelf zit ik ook niet lekker in mijn vel maar ben wel gewoon aan het werk en op tijd.

FS had de dag ervoor al gezegd dat ik mij maar beter kon ziekmelden om de zaakjes voor mekaar te krijgen, maar zo ben ik ook weer niet .. gewaardeerd wordt het niet. Moet het dus eigenlijk gewoon wel doen.

Kan wel een pagina vol tikken verder met dagelijkse irritatie's.
Allemaal erg kinderachtig, de Fok! MC is er niets bij.
  donderdag 24 februari 2005 @ 14:08:28 #12
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25232493
ah hij is er al,

hier plaatje van leuke FireBlade

ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  donderdag 24 februari 2005 @ 14:11:11 #13
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25232537
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 14:08 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik vertel niet eens meer hoe het er aan toe gaat hier.

Ik was gisteren 10 minuten te laat, chef kijkt zo ik maar vertel niet meer waarom ik te laat ben want dat wordt alleen maar de grond ingeboord.
Affijn hij steekt weer erg hard van leer, ik zeg toch maar dat ik een rotweek heb en dat dit tijdelijk is en verklaar waarom, maar hij valt gelijk in de rede: dat maakt niet uit je moet gewoon op tijd zijn en aan het werk, zelf zit ik ook niet lekker in mijn vel maar ben wel gewoon aan het werk en op tijd.

FS had de dag ervoor al gezegd dat ik mij maar beter kon ziekmelden om de zaakjes voor mekaar te krijgen, maar zo ben ik ook weer niet .. gewaardeert wordt het niet. Moet het dus eigenlijk gewoon wel doen.
ik vind dat jij bij een vreemd debiel bedrijf werkt,

enne wat jouw sjef doet is toch niet jou zaak ?
Let's race
Buienradar
pi_25232608
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 14:08 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik vertel niet eens meer tot in detail hoe het er aan toe gaat hier, Lars.
Echt een soap van uur tot uur.

FS had de dag ervoor al gezegd dat ik mij maar beter kon ziekmelden om de zaakjes voor mekaar te krijgen, maar zo ben ik ook weer niet .. gewaardeerd wordt het niet. Moet het dus eigenlijk gewoon wel doen.

Kan wel een pagina vol tikken verder met dagelijkse irritatie's.
Allemaal erg kinderachtig, de Fok! MC is er niets bij.
Kan ik me ineens ook dat WC incident weer herinneren

Bazen zijn gelukkig niet overal zo! www.monsterboard.nl
  donderdag 24 februari 2005 @ 14:21:23 #15
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25232682
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 14:11 schreef Mercy_symbol het volgende:

ik vind dat jij bij een vreemd debiel bedrijf werkt,

enne wat jouw sjef doet is toch niet jou zaak ?
Wat bedoel je met het laatste. Sjef zijn zaak is het laten functioneren van het bedrijf.
Hij zit direct aan het bureau, en kan met enige moeite alles zien wat ik doe.
En zijn strategie tot een goed bedrijfsresultaat is puur zakelijk, niet doordacht menselijk.
Maar misschien heeft de aanpak en sfeer met de branche te maken.
  donderdag 24 februari 2005 @ 14:27:49 #16
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25232771
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 14:15 schreef Faithz het volgende:

[..]

Kan ik me ineens ook dat WC incident weer herinneren
En van de radio met vastgeplakte volumeknop, zender en afgebroken handel?

Het laatste wapenfeit is het verbieden van roken in de rokersruimte alias kantine, en sinds gisteren het verbieden van roken in de directe omgeving van het gebouw omdat er dientgevolge teveel peuken buiten liggen.

Van de zomer moest mijn motor al verplicht in de fietsenstalling.
Heb een paar keer in het donker mijn hand opengehaald omdat er geen verlichting aanwezig is.

Maar het meest irritante is wel dat ik alles volgens de werkwijze van de chef moet doen en snappen.
Zelfs in correspondentie met klanten moet ik volgens zijn bewoordingen doen.
En ik vind mijn eigen verkoopmanieren veel meer flair hebben.
Krijg soms faxjes op mijn bureau met correctie's erop.
En dan werkte ik voorheen al 10 jaar volledig zelfstandig. Nu ben ik weer een klein kind.
pi_25232796
Sorry maar als ik jou was ging ik zeker iets anders zoeken!
  donderdag 24 februari 2005 @ 14:30:48 #18
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25232820
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 14:21 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Wat bedoel je met het laatste. Sjef zijn zaak is het laten functioneren van het bedrijf.
Hij zit direct aan het bureau, en kan met enige moeite alles zien wat ik doe.
En zijn strategie tot een goed bedrijfsresultaat is puur zakelijk, niet doordacht menselijk.
Maar misschien heeft de aanpak en sfeer met de branche te maken.
wat ik daarmee bedoel is dat als jouw sjefke in de sloot spring hij dan van jou ook verwacht dat je hetzelfde doe,

hoe lang werkt de gemiddelde werknemer daar ?
Let's race
Buienradar
  donderdag 24 februari 2005 @ 14:40:59 #19
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25233002
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 14:29 schreef Faithz het volgende:
Sorry maar als ik jou was ging ik zeker iets anders zoeken!
Had ik gisteren ook besloten om vanaf volgende week actief te gaan zoeken.

Er was reeds een leuke optie voorbijgekomen .....
Maar ben de baan van mijn leven misgelopen, was hem toevallig tegengekomen en de procedure liep al 4 maanden hoorde ik, maar alle optie's waren nog open. Na het sollicteren hoorde ik een paar dagen niets, en de persoon die erover ging was steeds telefonisch bezet of vrij. 5 keer gebeld omdat ik mij "live"wilde profileren, en toen op advies van de telefoniste maar een mail gestuurd omdat de persoon net terug was van ziekte en erg druk was. Na een week nog eens contact gezocht - ziek. Later kreeg ik de naam van een vervangster via een out of office reply Gelijk een nette mail gestuurd, en na 3 dagen bellen had ik die eindelijk te pakken. Er was reeds iemand aangenomen die geschikter was zo vertelde ze. Ik zei gelijk hoe ze dat dan kon weten zonder gesprek, en toen kreeg ik de verontschuldigingen dat vanwege een burn out de hele procedure vertraagd en onoverzichtelijk geworden was. Helaas wegens omstandigheden aan mijn neus voorbijgegaan.

Ik kreeg nog veel succes toegewenst in mijn verdere sollicitatie's.
Maar dit was de enige zei ik nog de baan die mij op het lijf geschreven was .. en de beste kandidaat die er is.
  donderdag 24 februari 2005 @ 14:46:43 #20
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25233112
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 14:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat ik daarmee bedoel is dat als jouw sjefke in de sloot spring hij dan van jou ook verwacht dat je hetzelfde doe,

hoe lang werkt de gemiddelde werknemer daar ?
Tuurlijk spring ik mee in zijn ogen, want zijn visie is uber alles.

Lang, maar die werken niet aan hetzelfde bureau.
Iedereen werkt hier 5 jaar of langer, behoudens 4 (incl. me) nieuwe medewerkers op 4 nieuwe functie's.
  donderdag 24 februari 2005 @ 14:48:59 #21
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25233155
Getest: GSX-R1000 K5 200+Pk! dit is echt niet te geloven word een leuk jaar

bron
Let's race
Buienradar
  donderdag 24 februari 2005 @ 15:03:16 #22
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_25233392
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 14:48 schreef Mercy_symbol het volgende:

bron
En wat wordt er zo leuk aan voor jou.
  donderdag 24 februari 2005 @ 15:09:22 #23
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_25233476
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 15:03 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

En wat wordt er zo leuk aan voor jou.
om naar de motoGP te kijken

op Papier is Suzuki de sterkste van allemaal, volgens motorfreaksverhaal loopt Suzuki nu zelfs 2 jaar voor,
Let's race
Buienradar
pi_25233490
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 14:48 schreef Mercy_symbol het volgende:

bron
Ik had 'm gezien ja, 180 achterwiel pk's met alleen vol-yoshi systeem
Provisie retour bij je Hypotheek? Klik hier
  donderdag 24 februari 2005 @ 15:11:25 #25
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_25233516
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 13:57 schreef ploderus het volgende:
De embedded richting vind ik idd intressant voor projectjes zoals jij hier beschrijft. Je kunt er zo veel mee en het wordt ook steeds vaker gebruikt. Hierdoor is er toch heel wat werk in te vinden.
Inderdaad, ik hou het dan bij funprojectjes maar het is zeker leuk om te doen.
quote:
Ik weet niet precies wat jij wilt gaan doen, maar na zeven jaar zal het niet meevallen weer de schoolbanken in te gaan Met name het vaste inkomen zal even wennen worden. Van een fulltime salaris naar een bijbaansalarisje zal even slikker worden
Dat is ook de reden dat ik nu zowel zaterdag als zondag naast mijn opleiding werk. Zo hou ik toch een salaris waarmee je als student zijnde een motortje kunt hebben/onderhouden
Het idee is HBO rechten omdat me dit altijd heeft geinteresseerd.
Inkomen kom ik ook wel overheen, bijbaantje en wat andere activiteiten moeten dat wel enigzins kunnen compenseren.
Overigens ben ik nu ook geen fulltime salaris meer gewend he? Zit al een aantal maanden in de WW.
Daarnaast heeft mijn vriendin gewoon werk.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')