ik heb niets gehoord of gezien van onze motor moslimquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik dacht dat het weer een conversatie werd met smiley's![]()
was al bezig met smiley's aan het zoeken![]()
Ga je alles herhalen ofzo?quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik dacht dat het weer een conversatie werd met smiley's![]()
was al bezig met smiley's aan het zoeken![]()
Lijn4? Watisda?quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Misschien moet ik eens met Lijn4 meedoen ofzo, als ik dan 300 euro win kan ik nieuwe hardware kpoen
quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:16 schreef ploderus het volgende:
[..]
Hmm, alleen maar Fok linksWat een verrassing
Tuurlijk! Fok! is ook beterquote:Op donderdag 24 februari 2005 11:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
En ik M-F, maar dat ben ik ook.
Fok! komt bij Google boven M-F.![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:41 schreef ploderus het volgende:
Ik ga er trouwens weer even vandoorIk g a 'nuttige' dingen doen
![]()
![]()
Ow, ik dacht even of het over je wegenbelasting ging van je vorige Banditquote:
Technische informatica?quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik doe Technische Informatica op de Hogeschool van Amsterdam, waar Ploderus ook zit (alleen dan met een andere studie). Wisten we eerst niet eens van elkaar![]()
![]()
Na de zomervakantie moet ik in het derde jaar een half jaar stage lopen en ik probeer een beetje uit te zoeken of het mogelijk is een buitenlandstage te doen in het Midden-Oosten, een Arabisch land ofzo
Alleen wordt dat een beetje moeilijk denk ik
Maar goed, dromen is nooit verkeerd toch?
Youssef zit in het examenjaar van het VWO
Ik dacht dat twins altijd met elkaar in contact warenquote:Op donderdag 24 februari 2005 12:01 schreef hicham het volgende:
Tiel weet ik verder ook niets van OPM en mercy, ik sta op het moment niet in contact met hem
Ik werk bij een bedrijf in Den Bosch waar PowerFuse ontwikkeld wordt, PowerFuse is een geweldig stuk software voor het managen en beheren van netwerken.quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Thanks, zal het nodig hebben vrees ik.
Wat doe(n) jij/jullie eigenlijk?
quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:13 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik werk bij een bedrijf in Den Bosch waar <censuur> ontwikkeld wordt, <censuur> is een geweldig stuk software voor het managen en beheren van netwerken.
De wereld veroveren!quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Technische informatica?Wat wil je daar mee gaan doen?
Wat doet Plo eigenlijk?
Siamese tweelingen wel jaquote:Op donderdag 24 februari 2005 12:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ik dacht dat twins altijd met elkaar in contact waren![]()
We horen het wel
al de intressante informatie gevondenquote:Op donderdag 24 februari 2005 12:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij staat straks bovenaan Google.
![]()
al de intressante informatie gevondenquote:Op donderdag 24 februari 2005 12:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij staat straks bovenaan Google.
![]()
Had hem gewoon laten staan danquote:Op donderdag 24 februari 2005 12:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
wtf telkens 2xdezelfde posts
FOK is ziek
Dat maken wij wel uit.quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:13 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik werk bij een bedrijf in Den Bosch waar PowerFuse ontwikkeld wordt, PowerFuse is een geweldig stuk software voor het managen en beheren van netwerken.
Al een idee welke richting?quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:20 schreef hicham het volgende:
[..]
De wereld veroveren!
Ik weet het eigenlijk ook niet, iets met techniek en PC'sIk heb geen beroep in mijn hoofd waar ik specifiek voor kies, ik heb dit gekozen omdat het mij het interessantst leek (plus school is dichtbij huis
![]()
)
Maar goed, interessant dus vanwege de combinatie hardware / software. Zelf iets bouwen en dan programmerenEr zijn verschillende vakgebieden die je uiteindelijk kunt kiezen (eind derde jaar) en dat is in de richting van Applicaties programmeren, Netwerken opbouwe, Industriele Automatisering (fabrieksprocessen e.d) en Embedded Systems (applicaties voor apparaten - GSM, parkeermeters e.d). Allemaal even heel plat en simpel uitgelegd. (hier is de studiegids
voor Technische Informatica
)
Hicham en Youssef?quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat maken wij wel uit.Nee geintje, bedoelde eigenlijk Hicham en Youssef.
Volgens mij ga ik best veel gepest worden als ik met van die puisterige pubertjes in de klas kom.
Nou die netwerkt al het hele land door hoor.quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Hicham en Youssef?Youssef doet nog niks met netwerken, en ik soms. Maar het zijn de meest saaie lessen dus ik wil er ook niets meer mee te maken hebben
Kwam hier eigenlijk op omdat ik zelf volwassenen onderwijs heb gedaan toen ik 16/17 was en ik vond mensen van 25 al zo oud........quote:En euhm, gewoon flink erop los knallen als je klasgenoten iets zeggen
quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:31 schreef hollander172 het volgende:
Volgens mij ga ik best veel gepest worden als ik met van die puisterige pubertjes in de klas kom.
Geen garantie meer? Anders helpdesk bellenquote:Op donderdag 24 februari 2005 12:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Mn pa zn iPAQ 2210 is een beetje dood aan t gaan geloof ik
Mercy repareert die dingen toch
Is een wegwerp artikel toch.quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Oepsquote:Op donderdag 24 februari 2005 12:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Een wegwerp artikel van 500 euro...quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is een wegwerp artikel toch.Serieus.
Dat vragen ze vroeger misschienquote:Op donderdag 24 februari 2005 13:08 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Een wegwerp artikel van 500 euro...
Helpdesk (sitelquote:Op donderdag 24 februari 2005 13:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik repareer helemaal nietszit gewoon de hele dag op FOK
![]()
maar er worden hier wel 500 ipaq's gerepareerd per dag![]()
@Faithz heb jij bij HP gewerkt ? of bij reparatie bedrijf ?
Zo heb ik nog nooit in 'contact' gestaan met mijn tweelingbroerquote:Op donderdag 24 februari 2005 12:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ik dacht dat twins altijd met elkaar in contact waren![]()
We horen het wel
Yepquote:Op donderdag 24 februari 2005 13:11 schreef Faithz het volgende:
[..]
Helpdesk (sitel), ipaq's worden/werden gerepareerd in den bosch.. werk jij daar soms?
Wat is er mis mee?quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:49 schreef Rietvaerder het volgende:
.........en je hebt even reclame kunnen maken.quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:07 schreef Faithz het volgende:
[..]
Oeps![]()
Naja, nu ben ik mijn verhaal iig kwijt![]()
Ik doe nu elektrotechniek aan de Hogeschool van Amsterdam. Afstudeerrichting wordt waarschijnlijk een combinatie van Embedded Systems (programmeerbare microcontrollers), mechatronica (analoge elektronica/schakelingen) en multimedia (signaalverwerking, A/D en D/A enz) en Robotica (regeltechniek)quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Technische informatica?Wat wil je daar mee gaan doen?
Wat doet Plo eigenlijk?
quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
YepRaus ook
ik heb nog foto van jou gevonden![]()
![]()
[[url=http://img222.exs.cx/img222/7893/faitz4xw.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ssst, niemand het het nog door, viel het opquote:Op donderdag 24 februari 2005 13:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
.........en je hebt even reclame kunnen maken.
Interessant.quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:22 schreef ploderus het volgende:
[..]
Ik doe nu elektrotechniek aan de Hogeschool van Amsterdam. Afstudeerrichting wordt waarschijnlijk een combinatie van Embedded Systems (programmeerbare microcontrollers), mechatronica (analoge elektronica/schakelingen) en multimedia (signaalverwerking, A/D en D/A enz) en Robotica (regeltechniek)
Op dit moment ben ik met twee klasgenoten met een schoolproject bezig waarbij we een digitaal dashboardunit gaan maken voor een motor. De bedoeling is om hierbij een grafisch display te gaan gebruiken waarop alles weergegeven kan worden. Dus ook features als acceleratietijd 0-100km/u, 100-200km/u of welke willekeurige snelheden dan ook![]()
Als ik het goed begrijp ben je dus als "loonslaaf" ook weer naar school gegaan?quote:Heb nog niet echt een idee wat ik ermee wil gaan doen; ben ermee begonnen omdat je met alleen een VWO diploma helemaal niets kunt doen, behalve magazijnwerk en administratief werk.. En dat had ik na twee jaartjes al wel gezien![]()
Wat wel opviel is dat je er of:quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:24 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ssst, niemand het het nog door, viel het op![]()
Wij werken voor HPquote:Op donderdag 24 februari 2005 13:22 schreef Faithz het volgende:
[..]
![]()
Dat ben ik in nog geen 100jr.. dat rokje..![]()
Kan dan niet zeggen dat we ooit collega's zijn geweest want jullie werken ook weer niet voor HP toch? Dat is ook weer een apart bedrijf. Maar vind het wel grappig. Wereld is klein.
Heb er maar 3 maanden gewerkt, had snel iets anders/beters dan die rottige helpdesk![]()
Kreeg mensen aan de lijn: "Dat blauwe ding op mijn computer.. daar staat mijn mail in, hoe krijg ik het nu in min ipaq"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |