Ik en sta niet in je lijst??quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:53 schreef Patrick281 het volgende:
Zal een plaatje van M-F maar niet posten volgens de policy.![]()
Dus heb hem maar naar de mensen gemaild die in mijn adresboek staan.
Wie verder nieuwsgierig is en geen bericht heeft moet maar mailen.
Vond hem wel grappig.. welkom op M-F![]()
![]()
Latersz
Zij wel, maar ben d'r naam vergeten .. vrouwen en namen, vergeet ze allemaal.quote:
Zou jij niet minderen?quote:Op donderdag 24 februari 2005 08:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zij wel, maar ben d'r naam vergeten .. vrouwen en namen, vergeet ze allemaal.![]()
![]()
![]()
Koffie goed idee, ga even mijn thermoskannetjes vullen.![]()
![]()
Ha ik sta er wel inquote:Op donderdag 24 februari 2005 08:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zij wel, maar ben d'r naam vergeten .. vrouwen en namen, vergeet ze allemaal.![]()
![]()
![]()
Koffie goed idee, ga even mijn thermoskannetjes vullen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2005 08:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
Morgen
Zo erg is die toch niet ? volgens mij worden er hier op fok smerigere foto's gepost,
niet dat ik die ooit gezien heb natuurlijk
quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2005 08:42 schreef Faithz het volgende:
Ha ik sta er wel in [afbeelding]
Je kunt ook mijn username bij gmail pakken
CTRL + A en dan SHFT + Deletequote:Op donderdag 24 februari 2005 08:44 schreef Patrick281 het volgende:ALs ik Rietvearder mail dan staat er gewoon Rievearder in mijn mailbox.
Adresboek voegt iedereen toe waar je zo even mee mailt. Loopt gewoon vol met onbekende namen.![]()
Faitz ken ik wel natuurlijk.![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2005 08:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
CTRL + A en dan SHFT + Deleteopgeruimd
![]()
en daar bedoel ik niet FaitZ mee![]()
@Gmail<dot>com.quote:Op donderdag 24 februari 2005 08:42 schreef Faithz het volgende:
Ha ik sta er wel in [afbeelding]
Je kunt ook mijn username bij gmail pakken
Wat is de trend danquote:Op donderdag 24 februari 2005 09:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
@Gmail<dot>com.Volg die nieuwe trends niet zo.
De turken liggen nog tequote:Op donderdag 24 februari 2005 09:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
Gaat er nog wat gebeuren in Tiel vandaag
quote:Op donderdag 24 februari 2005 09:53 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
beetje ziek![]()
beter nu, want volgende week mag ik weer op mijn eigen motor rijden!!![]()
we hebben zondag samen gedaan met VFR op ons prive circuitje ieder om de beurt 2 rondjes rijden en dan wisselenquote:Op donderdag 24 februari 2005 10:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht dat je zondag al gereden had.
Knee downend en al.![]()
![]()
Je zat gewoon achterop dus.
Sneeuw?! Hier is het helemaal droog, zonnetje en twintig graden.. Moet je maar niet op het platteland gaan wonen..quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Knee downend en al.![]()
![]()
De sneeuw is trouwens overgewaaid uit het boerenland, ten west noorden van hier.
Geen lekker motorweertje.
Beemertje kon ook wel in de winterstop met de 8'ste week niet rijden.
Maar ik ben wel gezond op de fiets vandaag.![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:14 schreef ploderus het volgende:
[..]
Sneeuw?! Hier is het helemaal droog, zonnetje en twintig graden.. Moet je maar niet op het platteland gaan wonen..![]()
![]()
Ik heb afgelopen weekend ook motor gereden. Zowel op die Z750 als op de VFR.quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Knee downend en al.![]()
![]()
De sneeuw is trouwens overgewaaid uit het boerenland, ten west noorden van hier.
Geen lekker motorweertje.
Beemertje kon ook wel in de winterstop met de 8'ste week niet rijden.
Maar ik ben wel gezond op de fiets vandaag.![]()
Eyquote:Op donderdag 24 februari 2005 10:21 schreef ploderus het volgende:
[..]
Nou ja, vooruit, hier is het ook een beetje sneeuwig![]()
![]()
Adviesje van mijquote:Op donderdag 24 februari 2005 10:19 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik heb afgelopen weekend ook motor gereden. Zowel op die Z750 als op de VFR.Maar het is natuurlijk pas echt leuk als we weer ieder op onze eigen motor kunnen rijden en KD's kunnen oefenen!
![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
zelfs klaverblad Gorinchem hebben we om de beurt gedaan,![]()
Ben vannacht al even geweest.. Eerst even winterslicks monteren en dan gaan!quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:23 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ey
Wanneer ga je weer KD-en? Want daar gaat het toch allemaal om
Vetquote:Op donderdag 24 februari 2005 10:26 schreef ploderus het volgende:
[..]
Ben vannacht al even geweest.. Eerst even winterslicks monteren en dan gaan!![]()
!Rotterdam!quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:14 schreef ploderus het volgende:
Sneeuw?! Hier is het helemaal droog, zonnetje en twintig graden.. Moet je maar niet op het platteland gaan wonen..![]()
![]()
Duhuhquote:Op donderdag 24 februari 2005 10:27 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
VetSlicks in de regen
Weer iets nieuws? Shit ik begin achter te lopen
Dacht die juist totaal niet geschikt waren in de regen ivm weinig profiel en afvoeren vh water? Naja
Tja, en dat is vergeleken met Amsterdam e.o. toch echt platteland..quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:29 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
!Rotterdam!Nothing else matters..
![]()
![]()
nee niet achter de vangrail,quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Adviesje van mijkoop een GS-500, ik weet niet of je die kent, maar die zijn perfect om knee downs te oefenen zonder kans op al te grote schade's.
![]()
![]()
[..]
No shit .. en om de beurt achter de vangrail.
Waar zijn de pics!Bewijs het maar ..
![]()
dat kan nu ook al hoor,quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:19 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend ook motor gereden. Zowel op die Z750 als op de VFR.Maar het is natuurlijk pas echt leuk als we weer ieder op onze eigen motor kunnen rijden en KD's kunnen oefenen!
![]()
Dan hoeven we ook niet steeds te wachten en kunnen we gewoon de hele tijd rijden. En trouwens, ik ben gewoon verslaafd, ik wil snel weer op de motor zitten!
Jaquote:Op donderdag 24 februari 2005 10:29 schreef ploderus het volgende:
[..]
DuhuhHet zijn WINTERslicks; dwz extra hard rubber voor minder slijtage, geen profiel voor optimale grip en ik heb ze voor en achter op 4.2Bar gezet. Lekker weinig slijtage en toch voldoende grip. ZXe zijn van het merk Coninental
Iemand al eerdere ervaring mee?
hoe doen die het t.a.v het zogenaamde tandwiel effect ?quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:29 schreef ploderus het volgende:
[..]
DuhuhHet zijn WINTERslicks; dwz extra hard rubber voor minder slijtage, geen profiel voor optimale grip en ik heb ze voor en achter op 4.2Bar gezet. Lekker weinig slijtage en toch voldoende grip. ZXe zijn van het merk Coninental
4.2 bar? Volgens mij bedoel je 42 bar hoor. Let je wel even op wat je zegt? Straks pleuren die newbies vanwege je spelfoutenquote:Op donderdag 24 februari 2005 10:29 schreef ploderus het volgende:
[..]
geen ideequote:Op donderdag 24 februari 2005 09:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
Gaat er nog wat gebeuren in Tiel vandaag
Dat is weer iets minder bij deze banden, maar ze warmen wel snel op!quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hoe doen die het t.a.v het zogenaamde tandwiel effect ?![]()
O ja, sorry man! Moet idd 42 bar zijn bij deze temperaturen.. Moet je wel uitkijken dat de banden niet exploderen. Maar ja, dan geven ze wel weer meer grip doordat je dan ook je velg als contactoppervlak gaat gebruiken. Die snijdt in het asfalt, wat weer extra grip geeft!quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:42 schreef hicham het volgende:
[..]
4.2 bar? Volgens mij bedoel je 42 bar hoor. Let je wel even op wat je zegt? Straks pleuren die newbies vanwege je spelfoutenWaar zijn de Turken eigenlijk
![]()
Deze rasechte hollander was allang wakker edoch op school
Ow shit man, nu je het zegt.. Die moet ik nog invullenquote:Op donderdag 24 februari 2005 10:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Beter schiet de Belasting snel op met die teruggave
quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:49 schreef Rietvaerder het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb Yokohama R003RR winterslickje achterop.quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:29 schreef ploderus het volgende:
[..]
Hmm, alleen maar Fok linksquote:Op donderdag 24 februari 2005 11:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb Yokohama R003RR winterslickje achterop.![]()
info op divers forumshttp://www.google.nl/search?hl=nl&q=yokohama+r003rr&lr=
quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:03 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Jij had zelf dat formulier veel te laat opgestuurd
![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2005 17:37 schreef Patrick281 het volgende:
OPM post zelfs wel eens alleen 1 hele smiley in het complete weekend.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |