quote:Op woensdag 23 februari 2005 16:45 schreef ploderus het volgende:
Zijn jullie letters op ofzo?!![]()
Of is er een massaal toetsenbordenvirus aan de gang?![]()
quote:
whahah geweldigquote:Op woensdag 23 februari 2005 18:03 schreef Patrick281 het volgende:
Plaatje.Apart stuurkuipje en motor.
[afbeelding]
Die achterbrug en band.
Iets beter dan een Bandit schat ik.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2005 18:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Iets beter dan een Bandit schat ik.![]()
Het is trouwens een GSX-R1100, herken het frame als zijnde een oude motor van mij.![]()
Ik zet in op Martie.quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:24 schreef hicham het volgende:
huh, is er alweer een kloon aan de gang![]()
Een schatting zegt niets als je er nog nooit mee gereden hebtquote:Op woensdag 23 februari 2005 18:58 schreef Patrick281 het volgende:
Iets beter dan een Bandit schat ik.![]()
Ben jij dit dus Riet?quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Goh.. wie zou dat nou zijn..
Hoeveel opties zullen er nog over zijn om mij zwart te maken![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:24 schreef hicham het volgende:
huh, is er alweer een kloon aan de gang![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:44 schreef Romius het volgende:
[..]
Ben jij dit dus Riet?
[afbeelding]
Een nachtje fun met Rausdauwer?quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hoeveel zou je daarop durven inzetten dan ?![]()
wat wil je daar dan tegenover zetten ?quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Een nachtje fun met Rausdauwer?
quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:44 schreef Romius het volgende:
[..]
Ben jij dit dus Riet?
[afbeelding]
Gister ofzo nog een postje gedaan.quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:55 schreef hicham het volgende:
Waarom kom jij eigenlijk ineens vandaan Lars? Je bent een tijd niet meer geweest toch
Moet ik daar iets tegenover zetten?quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wat wil je daar dan tegenover zetten ?![]()
Tuurlijk anders is het geen weddenschap,quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:02 schreef hollander172 het volgende:
Moet ik daar iets tegenover zetten?
Dus omdat ik een mogelijk pervers nachtje met Rausdauwer weggeef moet ik er ook nog iets tegenover zetten?quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Tuurlijk anders is het geen weddenschap,![]()
Zomaar terug naar school? Wat ga je volgen danquote:Op woensdag 23 februari 2005 20:02 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ben druk bezig weer terug naar school te gaan.
Moet van alles aangevraagd worden, dingen opgevraagd worden etc. Is ook al weer 7 jaar geleden dat ik voor het laatst een school van binnen heb gezien.
Wordt een moeilijk iets maar het zou weleens kunnen lukken.
Riet... laat die cola gewoon staan voortaan ja...?quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:16 schreef Rietvearder het volgende:
[..]
Zie je jullie proberen mij telkens weer zwart te maken. Eerst met je school en nu doet. Het kan me niets schelen dit bericht is niet aan jou bedoelt maar aan de modjes. Nu wil ik tegen hun dus zeggen dat ze zelf moeten zien hoe stiekem jullie me proberen te pakken Mercy, ondeugend, rausdouwer, patrick281, OPM, hollander, hicham, Youssef en ploderus negeer ik al maar ze proberen met toch telkens terug te pakken. Ik hou me mond maar want negeren ik jou wij jullie zij hun ik wil gewoon dat hun niet meer in het topic posten bla plat op de banden koud weer ik race jullie er allemaal uit dus hou je bek.
quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:16 schreef Rietvearder het volgende:
[..]
Zie je jullie proberen mij telkens weer zwart te maken. Eerst met je school en nu doet. Het kan me niets schelen dit bericht is niet aan jou bedoelt maar aan de modjes. Nu wil ik tegen hun dus zeggen dat ze zelf moeten zien hoe stiekem jullie me proberen te pakken Mercy, ondeugend, rausdouwer, patrick281, OPM, hollander, hicham, Youssef en ploderus negeer ik al maar ze proberen met toch telkens terug te pakken. Ik hou me mond maar want negeren ik jou wij jullie zij hun ik wil gewoon dat hun niet meer in het topic posten bla plat op de banden koud weer ik race jullie er allemaal uit dus hou je bek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |