gelukkig ben ik niet de enige dus die er geen hol van snaptquote:Op woensdag 23 februari 2005 20:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Riet... laat die cola gewoon staan voortaan ja...?
Kijk eens naar de nickname... Rietvearder ipv Rietvaerder, Pepijn zit zeker weer kansloos te doen met zn kloontjes?quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:20 schreef hollander172 het volgende:
[..]Wat heb ik nu in godsnaam weer gedaan? Wat heeft school er nu weer mee te maken? Wat heeft mijn conversatie met Martie er mee te maken?
Jongen, ga eens naar een psychiater of psycholoog want dit werkt niet.
Achter alles zie jij een complot terwijl iedereen alleen maar heel voorzichtig jou probeert te negeren met al die samenzweringstheorietjes.
quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:20 schreef Rietvearder het volgende:
[..]
/ignore![]()
Jij heb helemaal niets te zeggen want jij komt net kijken. Ik wil niet dat je in mijn Wu tang clang post.
Nou zie ik het jaquote:Op woensdag 23 februari 2005 20:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee cool, gooi er es een ip checkje overheen modjes? wie maakt nu telkens die kloons aan
Nou zomaar.......quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:15 schreef hicham het volgende:
[..]
Zomaar terug naar school? Wat ga je volgen dan
Ah, op die manier. Succes dan maar hequote:Op woensdag 23 februari 2005 20:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nou zomaar.......Zit nog steeds thuis sinds juli dus je moet wat he?
Als alles loopt zoals het moet ga ik voltijd HBO rechten doen, eerst naar de open dag zaterdag a.s.
Heb de formulieren voor vrijstellingen en toelating al binnen dus nu nog even blokken en ik kan.
Nu nog dat baantje om het financieel aan elkaar te lijmen.![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik had niet begrepen dat het een aanbod was
ik wist niet dat jij een Rausdauwer in de aanbieding had
dan mag je wel eens sommige mensen een excuus aanbieden![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Zeker de leukste thuis die knakker die kloons aanmaakt
Op het origineel zit copyright en met clausule voor clonen,quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]Volgens dit bericht is ze vogelvrij dus mag ik haar aanbieden.
Thanks, zal het nodig hebben vrees ik.quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Succes dan maar he
Oh gelukkig, ze kan dus nog wel door iedereen anaal uitgewoond worden?quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Op het origineel zit copyright en met clausule voor clonen,![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:33 schreef Rietvearder het volgende:
Ok Rietvaerder, ik log weer uit. Was een geintje, al die andere kloons heb ik niet aangemaakt, maar omdat jij er weer een of andere conspiracy theorie in zag kon ik het niet laten.![]()
![]()
Doei
Ik doe Technische Informatica op de Hogeschool van Amsterdam, waar Ploderus ook zit (alleen dan met een andere studie). Wisten we eerst niet eens van elkaarquote:Op woensdag 23 februari 2005 20:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Thanks, zal het nodig hebben vrees ik.
Wat doe(n) jij/jullie eigenlijk?
quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ze kan dus nog wel door iedereen anaal uitgewoond worden?Het origineel dan he?
Effe reageren nog, niet achter alles, alleen Mercy. Jullie zien het niet geloof ik, wie is er nu blindquote:Op woensdag 23 februari 2005 20:20 schreef hollander172 het volgende:
Achter alles zie jij een complot terwijl iedereen alleen maar heel voorzichtig jou probeert te negeren met al die samenzweringstheorietjes.
Kan je die ban van Youssef niet ff ongedaan maken? Hij heeft hier niets fout gedaan.quote:Op woensdag 23 februari 2005 21:08 schreef ThaFreak het volgende:
berichten van klonen gaan verwijderd worden
forum@fok.nlquote:Op woensdag 23 februari 2005 21:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kan je die ban van Youssef niet ff ongedaan maken? Hij heeft hier niets fout gedaan.
Gewoon alleen voor het motortopic natuurlijk.![]()
En wanneer herkenden jullie mekaar dan.quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:36 schreef hicham het volgende:
Ik doe Technische Informatica op de Hogeschool van Amsterdam, waar Ploderus ook zit (alleen dan met een andere studie). Wisten we eerst niet eens van elkaar![]()
![]()
![]()
quote:
Waar heb jij het overquote:Op woensdag 23 februari 2005 21:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
WTF ?ben even weg en er is gelijk een rel aan de gang en ik was er niet bij ?
![]()
![]()
quote:
Nietquote:Op woensdag 23 februari 2005 21:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En wanneer herkenden jullie mekaar dan.![]()
![]()
Kijk, hier is de schuldige, rijdt je ook nog toevallig een VW Golf?quote:Op woensdag 23 februari 2005 21:31 schreef Macchia_Nera het volgende:
Luie stoel cola en chips , present >>
Word steeds leuker hier![]()
Top , alleen jammer dat er geen bruine vlek in dat witte broekje verscheenquote:Op woensdag 23 februari 2005 21:38 schreef hicham het volgende:
http://swimmer.efiunlimited.com/videos/squid.mpeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vergetenquote:Op woensdag 23 februari 2005 21:47 schreef Rietvaerder het volgende:
ThaFreak, je bent de kloon Mercy-Symbol vergeten
Wel op droog wegdek?quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik had vorige week wat bijzondere verrichtingen geoefend en zo ook de noodstop bij 50km/h. Vervolgens heb ik de remweg gemeten en ik kwam op 11.5 meter uit. Is dit een beetje redelijk of niet?
Half droog/half nat. Het was zeg maar nog nat van de nacht er voor.quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:57 schreef hicham het volgende:
Bij de precisiestop op het BV examen zitten de poortjes op 17 meter van elkaar. Ik weet nog dat ik voor de noodstop altijd ver voor het tweede poortje moest eindigen als we beide oefeningen om & om aan het oefenen waren. Volgens mij is 11.5 meter nog best veel dan. Die stopafstand moet korter denk ik
quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik had vorige week wat bijzondere verrichtingen geoefend en zo ook de noodstop bij 50km/h. Vervolgens heb ik de remweg gemeten en ik kwam op 11.5 meter uit. Is dit een beetje redelijk of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |