Kan je die ban van Youssef niet ff ongedaan maken? Hij heeft hier niets fout gedaan.quote:Op woensdag 23 februari 2005 21:08 schreef ThaFreak het volgende:
berichten van klonen gaan verwijderd worden
forum@fok.nlquote:Op woensdag 23 februari 2005 21:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kan je die ban van Youssef niet ff ongedaan maken? Hij heeft hier niets fout gedaan.
Gewoon alleen voor het motortopic natuurlijk.![]()
En wanneer herkenden jullie mekaar dan.quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:36 schreef hicham het volgende:
Ik doe Technische Informatica op de Hogeschool van Amsterdam, waar Ploderus ook zit (alleen dan met een andere studie). Wisten we eerst niet eens van elkaar![]()
![]()
![]()
quote:
Waar heb jij het overquote:Op woensdag 23 februari 2005 21:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
WTF ?ben even weg en er is gelijk een rel aan de gang en ik was er niet bij ?
![]()
![]()
quote:
Nietquote:Op woensdag 23 februari 2005 21:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En wanneer herkenden jullie mekaar dan.![]()
![]()
Kijk, hier is de schuldige, rijdt je ook nog toevallig een VW Golf?quote:Op woensdag 23 februari 2005 21:31 schreef Macchia_Nera het volgende:
Luie stoel cola en chips , present >>
Word steeds leuker hier![]()
Top , alleen jammer dat er geen bruine vlek in dat witte broekje verscheenquote:Op woensdag 23 februari 2005 21:38 schreef hicham het volgende:
http://swimmer.efiunlimited.com/videos/squid.mpeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vergetenquote:Op woensdag 23 februari 2005 21:47 schreef Rietvaerder het volgende:
ThaFreak, je bent de kloon Mercy-Symbol vergeten
Wel op droog wegdek?quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik had vorige week wat bijzondere verrichtingen geoefend en zo ook de noodstop bij 50km/h. Vervolgens heb ik de remweg gemeten en ik kwam op 11.5 meter uit. Is dit een beetje redelijk of niet?
Half droog/half nat. Het was zeg maar nog nat van de nacht er voor.quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:57 schreef hicham het volgende:
Bij de precisiestop op het BV examen zitten de poortjes op 17 meter van elkaar. Ik weet nog dat ik voor de noodstop altijd ver voor het tweede poortje moest eindigen als we beide oefeningen om & om aan het oefenen waren. Volgens mij is 11.5 meter nog best veel dan. Die stopafstand moet korter denk ik
quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik had vorige week wat bijzondere verrichtingen geoefend en zo ook de noodstop bij 50km/h. Vervolgens heb ik de remweg gemeten en ik kwam op 11.5 meter uit. Is dit een beetje redelijk of niet?
Ik en sta niet in je lijst??quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:53 schreef Patrick281 het volgende:
Zal een plaatje van M-F maar niet posten volgens de policy.![]()
Dus heb hem maar naar de mensen gemaild die in mijn adresboek staan.
Wie verder nieuwsgierig is en geen bericht heeft moet maar mailen.
Vond hem wel grappig.. welkom op M-F![]()
![]()
Latersz
Zij wel, maar ben d'r naam vergeten .. vrouwen en namen, vergeet ze allemaal.quote:
Zou jij niet minderen?quote:Op donderdag 24 februari 2005 08:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zij wel, maar ben d'r naam vergeten .. vrouwen en namen, vergeet ze allemaal.![]()
![]()
![]()
Koffie goed idee, ga even mijn thermoskannetjes vullen.![]()
![]()
Ha ik sta er wel inquote:Op donderdag 24 februari 2005 08:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zij wel, maar ben d'r naam vergeten .. vrouwen en namen, vergeet ze allemaal.![]()
![]()
![]()
Koffie goed idee, ga even mijn thermoskannetjes vullen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2005 08:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
Morgen
Zo erg is die toch niet ? volgens mij worden er hier op fok smerigere foto's gepost,
niet dat ik die ooit gezien heb natuurlijk
quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2005 08:42 schreef Faithz het volgende:
Ha ik sta er wel in [afbeelding]
Je kunt ook mijn username bij gmail pakken
CTRL + A en dan SHFT + Deletequote:Op donderdag 24 februari 2005 08:44 schreef Patrick281 het volgende:ALs ik Rietvearder mail dan staat er gewoon Rievearder in mijn mailbox.
Adresboek voegt iedereen toe waar je zo even mee mailt. Loopt gewoon vol met onbekende namen.![]()
Faitz ken ik wel natuurlijk.![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2005 08:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
CTRL + A en dan SHFT + Deleteopgeruimd
![]()
en daar bedoel ik niet FaitZ mee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |