ik heb niets gehoord of gezien van onze motor moslimquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik dacht dat het weer een conversatie werd met smiley's![]()
was al bezig met smiley's aan het zoeken![]()
Ga je alles herhalen ofzo?quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik dacht dat het weer een conversatie werd met smiley's![]()
was al bezig met smiley's aan het zoeken![]()
Lijn4? Watisda?quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Misschien moet ik eens met Lijn4 meedoen ofzo, als ik dan 300 euro win kan ik nieuwe hardware kpoen
quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:16 schreef ploderus het volgende:
[..]
Hmm, alleen maar Fok linksWat een verrassing
Tuurlijk! Fok! is ook beterquote:Op donderdag 24 februari 2005 11:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
En ik M-F, maar dat ben ik ook.
Fok! komt bij Google boven M-F.![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:41 schreef ploderus het volgende:
Ik ga er trouwens weer even vandoorIk g a 'nuttige' dingen doen
![]()
![]()
Ow, ik dacht even of het over je wegenbelasting ging van je vorige Banditquote:
Technische informatica?quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:36 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik doe Technische Informatica op de Hogeschool van Amsterdam, waar Ploderus ook zit (alleen dan met een andere studie). Wisten we eerst niet eens van elkaar![]()
![]()
Na de zomervakantie moet ik in het derde jaar een half jaar stage lopen en ik probeer een beetje uit te zoeken of het mogelijk is een buitenlandstage te doen in het Midden-Oosten, een Arabisch land ofzo
Alleen wordt dat een beetje moeilijk denk ik
Maar goed, dromen is nooit verkeerd toch?
Youssef zit in het examenjaar van het VWO
Ik dacht dat twins altijd met elkaar in contact warenquote:Op donderdag 24 februari 2005 12:01 schreef hicham het volgende:
Tiel weet ik verder ook niets van OPM en mercy, ik sta op het moment niet in contact met hem
Ik werk bij een bedrijf in Den Bosch waar PowerFuse ontwikkeld wordt, PowerFuse is een geweldig stuk software voor het managen en beheren van netwerken.quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:32 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Thanks, zal het nodig hebben vrees ik.
Wat doe(n) jij/jullie eigenlijk?
quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:13 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik werk bij een bedrijf in Den Bosch waar <censuur> ontwikkeld wordt, <censuur> is een geweldig stuk software voor het managen en beheren van netwerken.
De wereld veroveren!quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Technische informatica?Wat wil je daar mee gaan doen?
Wat doet Plo eigenlijk?
Siamese tweelingen wel jaquote:Op donderdag 24 februari 2005 12:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ik dacht dat twins altijd met elkaar in contact waren![]()
We horen het wel
al de intressante informatie gevondenquote:Op donderdag 24 februari 2005 12:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij staat straks bovenaan Google.
![]()
al de intressante informatie gevondenquote:Op donderdag 24 februari 2005 12:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij staat straks bovenaan Google.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |