quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:31 schreef hollander172 het volgende:
Dat maken wij wel uit.Nee geintje, bedoelde eigenlijk Hicham en Youssef.
Volgens mij ga ik best veel gepest worden als ik met van die puisterige pubertjes in de klas kom.
Geen garantie meer? Anders helpdesk bellenquote:Op donderdag 24 februari 2005 12:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Mn pa zn iPAQ 2210 is een beetje dood aan t gaan geloof ik
Mercy repareert die dingen toch
Is een wegwerp artikel toch.quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Oepsquote:Op donderdag 24 februari 2005 12:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat maken wij wel uit.Nee geintje, bedoelde eigenlijk Hicham en Youssef.
Volgens mij ga ik best veel gepest worden als ik met van die puisterige pubertjes in de klas kom.
Een wegwerp artikel van 500 euro...quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is een wegwerp artikel toch.Serieus.
Dat vragen ze vroeger misschienquote:Op donderdag 24 februari 2005 13:08 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Een wegwerp artikel van 500 euro...
Helpdesk (sitelquote:Op donderdag 24 februari 2005 13:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik repareer helemaal nietszit gewoon de hele dag op FOK
![]()
maar er worden hier wel 500 ipaq's gerepareerd per dag![]()
@Faithz heb jij bij HP gewerkt ? of bij reparatie bedrijf ?
Zo heb ik nog nooit in 'contact' gestaan met mijn tweelingbroerquote:Op donderdag 24 februari 2005 12:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ik dacht dat twins altijd met elkaar in contact waren![]()
We horen het wel
Yepquote:Op donderdag 24 februari 2005 13:11 schreef Faithz het volgende:
[..]
Helpdesk (sitel), ipaq's worden/werden gerepareerd in den bosch.. werk jij daar soms?
Wat is er mis mee?quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:49 schreef Rietvaerder het volgende:
.........en je hebt even reclame kunnen maken.quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:07 schreef Faithz het volgende:
[..]
Oeps![]()
Naja, nu ben ik mijn verhaal iig kwijt![]()
Ik doe nu elektrotechniek aan de Hogeschool van Amsterdam. Afstudeerrichting wordt waarschijnlijk een combinatie van Embedded Systems (programmeerbare microcontrollers), mechatronica (analoge elektronica/schakelingen) en multimedia (signaalverwerking, A/D en D/A enz) en Robotica (regeltechniek)quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Technische informatica?Wat wil je daar mee gaan doen?
Wat doet Plo eigenlijk?
quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
YepRaus ook
ik heb nog foto van jou gevonden![]()
![]()
[[url=http://img222.exs.cx/img222/7893/faitz4xw.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ssst, niemand het het nog door, viel het opquote:Op donderdag 24 februari 2005 13:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
.........en je hebt even reclame kunnen maken.
Interessant.quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:22 schreef ploderus het volgende:
[..]
Ik doe nu elektrotechniek aan de Hogeschool van Amsterdam. Afstudeerrichting wordt waarschijnlijk een combinatie van Embedded Systems (programmeerbare microcontrollers), mechatronica (analoge elektronica/schakelingen) en multimedia (signaalverwerking, A/D en D/A enz) en Robotica (regeltechniek)
Op dit moment ben ik met twee klasgenoten met een schoolproject bezig waarbij we een digitaal dashboardunit gaan maken voor een motor. De bedoeling is om hierbij een grafisch display te gaan gebruiken waarop alles weergegeven kan worden. Dus ook features als acceleratietijd 0-100km/u, 100-200km/u of welke willekeurige snelheden dan ook![]()
Als ik het goed begrijp ben je dus als "loonslaaf" ook weer naar school gegaan?quote:Heb nog niet echt een idee wat ik ermee wil gaan doen; ben ermee begonnen omdat je met alleen een VWO diploma helemaal niets kunt doen, behalve magazijnwerk en administratief werk.. En dat had ik na twee jaartjes al wel gezien![]()
Wat wel opviel is dat je er of:quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:24 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ssst, niemand het het nog door, viel het op![]()
Wij werken voor HPquote:Op donderdag 24 februari 2005 13:22 schreef Faithz het volgende:
[..]
![]()
Dat ben ik in nog geen 100jr.. dat rokje..![]()
Kan dan niet zeggen dat we ooit collega's zijn geweest want jullie werken ook weer niet voor HP toch? Dat is ook weer een apart bedrijf. Maar vind het wel grappig. Wereld is klein.
Heb er maar 3 maanden gewerkt, had snel iets anders/beters dan die rottige helpdesk![]()
Kreeg mensen aan de lijn: "Dat blauwe ding op mijn computer.. daar staat mijn mail in, hoe krijg ik het nu in min ipaq"![]()
Niet alleen maar, qua sfeer is het wel het slechte bedrijf waar ik ooit gewerkt heb.quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:30 schreef hollander172 het volgende:
De meeste mensen kraken hun eigen werkgever namelijk alleen maar af, kijk maar naar Peppie bijv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |