quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:48 schreef Faithz het volgende:
Doe deze maar dicht![]()
Fok Motorclub [SC deel 175] Sneeuw, sneeuw en nog eens ....
Ik heb een hele goede werkgever en ik sta ook 100% achter het product wat we verkopen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat wel opviel is dat je er of:
1) nog niet zo lang werkt of
2) veel te veel betaald krijgt.
De meeste mensen kraken hun eigen werkgever namelijk alleen maar af, kijk maar naar Peppie bijv.
Vond de jouwe ook beterquote:Op donderdag 24 februari 2005 13:50 schreef ploderus het volgende:
[..]Heb ik zo lang zitten denken over een topic titel
![]()
De embedded richting vind ik idd intressant voor projectjes zoals jij hier beschrijft. Je kunt er zo veel mee en het wordt ook steeds vaker gebruikt. Hierdoor is er toch heel wat werk in te vinden.quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:28 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Interessant.Voor mij zou het nooit werk kunnen zijn maar af en toe iets in elkaar flansen ben ik ook niet vies van.
Pas nog een controllertje gemaakt om een LED lamp aan te sturen.
[..]
Als ik het goed begrijp ben je dus als "loonslaaf" ook weer naar school gegaan?
Zit nu op hetzelfde traject maar voor mij is het al 7 jaar geleden.
Als je nog tips hebt hou ik me aanbevolen.
Tja, zo lang had ik er ook weer niet over zitten denkenquote:Op donderdag 24 februari 2005 13:56 schreef Faithz het volgende:
[..]
Vond de jouwe ook beter
Alleen ligt er hier geen sneeuw![]()
Sterker nog, nadat ik eindelijk deze geniale titel had verzonnen heb ik nog ff snel PTA ververst en vervolgens het topic aangemaakt.quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:58 schreef ploderus het volgende:
[..]
Tja, zo lang had ik er ook weer niet over zitten denkenHet duurde alleen zo lang voor er een nieuw topic kwam, dus kwam ik op het idee er zelf maar één te openen. Maar jij was net iets sneller
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:00 schreef Faithz het volgende:
[..]
Sterker nog, nadat ik eindelijk deze geniale titel had verzonnen heb ik nog ff snel PTA ververst en vervolgens het topic aangemaakt.
quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:54 schreef Faithz het volgende:
Ik heb een werkgever die weet dat het bedrijf draait op de werknemers (niet meer dan 30 trouwens) en dat je deze werknemers gemotiveerd moet houden![]()
ik vind dat jij bij een vreemd debiel bedrijf werkt,quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vertel niet eens meer hoe het er aan toe gaat hier.
Nog 1 keertjeKorte reply want ik krijg weer veel blikken van de chefje.
![]()
Ik was gisteren 10 minuten te laat, chef kijkt zoik
maar vertel niet meer waarom ik te laat ben want dat wordt alleen maar de grond ingeboord.
Affijn hij steekt weer erg hard van leer, ik zeg toch maar dat ik een rotweek heb en dat dit tijdelijk is en verklaar waarom, maar hij valt gelijk in de rede: dat maakt niet uit je moet gewoon op tijd zijn en aan het werk, zelf zit ik ook niet lekker in mijn vel maar ben wel gewoon aan het werk en op tijd.![]()
FS had de dag ervoor al gezegd dat ik mij maar beter kon ziekmelden om de zaakjes voor mekaar te krijgen, maar zo ben ik ook weer niet .. gewaardeert wordt het niet. Moet het dus eigenlijk gewoon wel doen.
![]()
Kan ik me ineens ook dat WC incident weer herinnerenquote:Op donderdag 24 februari 2005 14:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vertel niet eens meer tot in detail hoe het er aan toe gaat hier, Lars.![]()
Echt een soap van uur tot uur.
Nog 1 keertjeKorte reply want ik krijg weer veel blikken van de chefje.
![]()
Ik was gisteren 10 minuten te laat, chef kijkt zoik
maar vertel niet meer waarom ik te laat ben want dat wordt alleen maar de grond ingeboord.
Affijn hij steekt weer erg hard van leer, ik zeg toch maar dat ik een rotweek heb en dat dit tijdelijk is en verklaar waarom, maar hij valt gelijk in de rede: dat maakt niet uit je moet gewoon op tijd zijn en aan het werk, zelf zit ik ook niet lekker in mijn vel maar ben wel gewoon aan het werk en op tijd.![]()
FS had de dag ervoor al gezegd dat ik mij maar beter kon ziekmelden om de zaakjes voor mekaar te krijgen, maar zo ben ik ook weer niet .. gewaardeerd wordt het niet. Moet het dus eigenlijk gewoon wel doen.
![]()
Kan wel een pagina vol tikken verder met dagelijkse irritatie's.
Allemaal erg kinderachtig, de Fok! MC is er niets bij.
Wat bedoel je met het laatste. Sjef zijn zaak is het laten functioneren van het bedrijf.quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik vind dat jij bij een vreemd debiel bedrijf werkt,
enne wat jouw sjef doet is toch niet jou zaak ?
quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:15 schreef Faithz het volgende:
[..]
Kan ik me ineens ook dat WC incident weer herinneren
wat ik daarmee bedoel is dat als jouw sjefke in de sloot spring hij dan van jou ook verwacht dat je hetzelfde doe,quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met het laatste. Sjef zijn zaak is het laten functioneren van het bedrijf.
Hij zit direct aan het bureau, en kan met enige moeite alles zien wat ik doe.
En zijn strategie tot een goed bedrijfsresultaat is puur zakelijk, niet doordacht menselijk.![]()
Maar misschien heeft de aanpak en sfeer met de branche te maken.![]()
![]()
Had ik gisteren ook besloten om vanaf volgende week actief te gaan zoeken.quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:29 schreef Faithz het volgende:
Sorry maar als ik jou was ging ik zeker iets anders zoeken!
Tuurlijk spring ik mee in zijn ogen, want zijn visie is uber alles.quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
wat ik daarmee bedoel is dat als jouw sjefke in de sloot spring hij dan van jou ook verwacht dat je hetzelfde doe,
hoe lang werkt de gemiddelde werknemer daar ?
quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
Getest: GSX-R1000 K5 200+Pk!![]()
dit is echt niet te geloven word een leuk jaar
bron
om naar de motoGP te kijkenquote:Op donderdag 24 februari 2005 15:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En wat wordt er zo leuk aan voor jou.
![]()
Ik had 'm gezien ja, 180 achterwiel pk's met alleen vol-yoshi systeemquote:Op donderdag 24 februari 2005 14:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
Getest: GSX-R1000 K5 200+Pk!![]()
dit is echt niet te geloven word een leuk jaar
bron
Inderdaad, ik hou het dan bij funprojectjes maar het is zeker leuk om te doen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:57 schreef ploderus het volgende:
De embedded richting vind ik idd intressant voor projectjes zoals jij hier beschrijft. Je kunt er zo veel mee en het wordt ook steeds vaker gebruikt. Hierdoor is er toch heel wat werk in te vinden.
Het idee is HBO rechten omdat me dit altijd heeft geinteresseerd.quote:Ik weet niet precies wat jij wilt gaan doen, maar na zeven jaar zal het niet meevallen weer de schoolbanken in te gaanMet name het vaste inkomen zal even wennen worden. Van een fulltime salaris naar een bijbaansalarisje zal even slikker worden
![]()
Dat is ook de reden dat ik nu zowel zaterdag als zondag naast mijn opleiding werk. Zo hou ik toch een salaris waarmee je als student zijnde een motortje kunt hebben/onderhouden
*kuch* MotoGP.quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
om naar de motoGP te kijken![]()
op Papier is Suzuki de sterkste van allemaal, volgens motorfreaksverhaal loopt Suzuki nu zelfs 2 jaar voor,![]()
hen jij nog mail gehad ?quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik neem aan dat Tiel niet doorgaat
ik vind het ook jammer,quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
sms gehad idden Youssef komt naar Tiel
ik zal er zijn, jammer dat je niet kan komen...we hadden je technische kennis goed kunnen gebruiken...(staan we daar weer, 2 leken
)
Was gisteren een film op Yorin waar jij je zeker in had kunnen vinden denk ik: Office Spacequote:Op donderdag 24 februari 2005 14:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]En van de radio met vastgeplakte volumeknop, zender en afgebroken handel?
Het laatste wapenfeit is het verbieden van roken in de rokersruimte alias kantine, en sinds gisteren het verbieden van roken in de directe omgeving van het gebouw omdat er dientgevolge teveel peuken buiten liggen.
Van de zomer moest mijn motor al verplicht in de fietsenstalling.
Heb een paar keer in het donker mijn hand opengehaald omdat er geen verlichting aanwezig is.
Maar het meest irritante is wel dat ik alles volgens de werkwijze van de chef moet doen en snappen.
Zelfs in correspondentie met klanten moet ik volgens zijn bewoordingen doen.
En ik vind mijn eigen verkoopmanieren veel meer flair hebben.![]()
![]()
Krijg soms faxjes op mijn bureau met correctie's erop.![]()
En dan werkte ik voorheen al 10 jaar volledig zelfstandig.Nu ben ik weer een klein kind.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |