En ik hou wel van een beetje rûhring in de tent.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Dat is heel vreemd iddbij een klant van Deloitte ging de chef er ook opeens vandoor, hij liep bij ons het kantoor binnen en zei: ik heb net ontslag genomen. Ging even zitten terwijl wij te verbaasd waren om iets te zeggen en ging meteen naar huis
![]()
op het laatste zinnetje na is het hier precies ook zo gegaan,quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:03 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Kennis van me heeft dat ooit gedaan.
Vroegen ze tijdens een vergadering aan hem wat hij er van vond.
Nou, dat hebben ze geweten daar.
Hij heeft er dan ook niet erg lang meer gewerkt
(oa. stelletje incompetente nietsnutten zat in het vocabulaire)
ga jij eens ergens ander rellenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:10 schreef Romius het volgende:
jullie doen de naam van het topic wel eer aan, lijkt wel een theekransje hier![]()
Waar is de koffie?![]()
sssttt, straks denken ze helemaal dat ik al die kloontjes aanmaaktequote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ga jij eens ergens ander rellen![]()
![]()
Ik ruik kansen voor je!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
nu geen sjef meer
en dat vlak voor het weekend
![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
op het laatste zinnetje na is het hier precies ook zo gegaan,
nu geen sjef meer
en dat vlak voor het weekend
![]()
hehe vandaag bedoel je neem ik aanquote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:19 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik ruik kansen voor je!
Moet je nu gaan solliciteren voor de functie van chef.
Dan weet de dirk al helemaal niet meer wat hem overkomt!![]()
dat gerucht ging meteen al na de uitschakeling uit de uefa cup en het zat er al wel een tijdje aan te komen. en gisteren ook nog es met zijn (fatale) wissel.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:10 schreef Patrick281 het volgende:
OPM! Ronald Koeman is ontslagen..
Ik ook, moet zelfs oppassen dat ie niet meeleest in dit topicquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat gerucht ging meteen al na de uitschakeling uit de uefa cup en het zat er al wel een tijdje aan te komen. en gisteren ook nog es met zijn (fatale) wissel.
maar het klikte ook gewoon helemaal niet tussen hem en de spelersgroep. als het nu 1 speler is ok maar een hele groep?? zou je toch aan het denken moeten zetten...
En je was zogenaamd ziekquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Pepijn!! We hebben nog 20 gebakjes over
en toch is het wereldje klein hoor,quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:00 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik ook, moet zelfs oppassen dat ie niet meeleest in dit topic![]()
(eigenlijk overdreven, hij heeft andere interesses)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |