quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mercy is aan het lurken op Motor-Forum. Raus is ziek thuis maar komt niet eens even hallo zeggen.![]()
Plo, Hicham zitten op scool. Ondeugend en RB zijn op de wintersport.
Romius is even bezig, OPM heeft tot 12:00 zijn chef naast hem en verandert van werkplek met openbaar zicht op de monitor.
ZX9R zal wel weer aan het rellen zijn met zijn kloon elders.post net.
Ik: mentaal afwezig.Heb dringend koffie nodig.
![]()
Nforce 2 400 Ultra??quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb nog een nagelnieuw Socket A mb staan in de kast om ooit eens in te bouwen.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]![]()
BUSTED !!!! cool ik heb M-F altijd open staan op actieve topics,
![]()
euh was vergeten dat ie niet op bok mocht staan,quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:24 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar ging het misschien daarom mis?![]()
![]()
Watquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:32 schreef hicham het volgende:
Hey Riet, zeg jij ook eens even wat. Tis jouw oude Bandit, hoe deed jij het altijd
Of ga je me nu negeren
quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik denk dat de dikte van de remblokjes checken handiger is dan het in de gaten houden
Officieel een lange stalen lineaal langs je achterbrug houden geloof ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:22 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Merktekens: onbetrouwbaar
Touwtjes: betrouwbaar.
Touwtjes aan beide zijden van je achtewiel bevestigen (aan rubber met duct/duck-tape)
Dan touwtjes naar voorwiel halen en recht tegen achterwiel laten komen.
Kun je zien of wiel scheef staat namelijk.
(ruimte tussen voorwiel en beide touwtjes mag niet verschillen)
Ideetje?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:25 schreef Rietvaerder het volgende:
[GEZ]Fokker uit Dordrecht met SocketA moederbord én tijd
Ben je een Turk ofzo? Je begrijpt toch wel Nederlands?quote:
Hmm, als ik dit zo lees wacht ik liever even op het weekend ipv net voor schooltijd even snel snel de ketting te spannen terwijl ik nooit een bout of moer heb aangeraakt van de motorquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Officieel een lange stalen lineaal langs je achterbrug houden geloof ik.
Ik heb met de Bimota vorig jaar alles geprobeert, papiertjes aftekenen onder de achterbrugopmeten met een schuifmaat, optisch beoordelen
en het ding bleef dansen in de bocht bij snelheden dan het net leuk begint te worden.
Toen maar snel de Beemer gekocht.
![]()
Waar gaat het over..quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Ben je een Turk ofzo? Je begrijpt toch wel Nederlands?![]()
ik heb het bij 2 Suzuki's regelmatig gedaan op merktekens en eigenlijk nooit een probleem ondervonden,quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Officieel een lange stalen lineaal langs je achterbrug houden geloof ik.
Ik heb met de Bimota vorig jaar alles geprobeert, papiertjes aftekenen onder de achterbrugopmeten met een schuifmaat, optisch beoordelen
en het ding bleef dansen in de bocht bij snelheden dan het net leuk begint te worden.
Toen maar snel de Beemer gekocht.
Was ketting helemaal zat.
![]()
Zeg dat danquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Verder hebben ''al'' mn vrienden Intel
We hebben het er al de hele tijd overquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zeg dat danMoet ik dat kunnen ruiken ofzo?
quote:Die ketting van jou is niet meer te stellen.
Vraag maar aan Luc, OPM en MercyMc Donalds Oss enzo
Daarom stel je hem toch ook op basis van het strakste puntquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee maar als je hem stelt istie op het ene punt goed en op het andere punt veel te strak. En dan nog, als je hem relatief goed gesteld krijgt hangt ie na 50km weer slap
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:35 schreef hicham het volgende:
Ben je een Turk ofzo? Je begrijpt toch wel Nederlands?![]()
Even de asbout loshalen, spanners beiden een kwartslag aandraaien, klaar.quote:Hmm, als ik dit zo lees wacht ik liever even op het weekend ipv net voor schooltijd even snel snel de ketting te spannen terwijl ik nooit een bout of moer heb aangeraakt van de motor
Waarom vraag je het danquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:43 schreef hicham het volgende:
[..]
Daarom stel je hem toch ook op basis van het strakste puntMaar nu hangt ie slapper dan normaal, dus minder slap stellen kan nog wel toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |