Heb ik ook, deed het gelijk met testen.quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso altijd, maar hij doet het nietEn ik gebruik Mozilla dus het is "Save link target as"
quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:49 schreef ZX9R het volgende:
Over werkgevers gesproken:
Gisteren op internet twee vacatures gezien.
Ik bel op naar de contactpersoon die bij beide vacatures staat en vraag daar naar de volledige functies en aanvullende informatie.
Aan het eind van het gesprek wil ze mijn CV graag zien en ik stuur die haar per mail.
Vanochtend belde ze al op dat haar opdrachtgever (ja het is detachering) heel graag met me wil spreken.
Dat gaat snel!
Nu alleen nog ff wachten op de daadwerkelijke afspraak en er waarschijnlijk volgende week naartoe om een praatje te gaan maken.
Functie: Projectleider bodemsanering voor een benelux opererend bedrijf (en het betreft ook een benelux-functie)
Oepsquote:Op donderdag 24 februari 2005 18:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso altijd, maar hij doet het nietEn ik gebruik Mozilla dus het is "Save link target as"
Wij niet nee, maar zij lag ziek op bed.quote:
heH komt zo ineens binnen hier, en van wie ben jij een kloon trouwens? Georgina .. ?quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:49 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Joh, dat is leuk!!quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:49 schreef ZX9R het volgende:
Over werkgevers gesproken:
Gisteren op internet twee vacatures gezien.
Ik bel op naar de contactpersoon die bij beide vacatures staat en vraag daar naar de volledige functies en aanvullende informatie.
Aan het eind van het gesprek wil ze mijn CV graag zien en ik stuur die haar per mail.
Vanochtend belde ze al op dat haar opdrachtgever (ja het is detachering) heel graag met me wil spreken.
Dat gaat snel!
Nu alleen nog ff wachten op de daadwerkelijke afspraak en er waarschijnlijk volgende week naartoe om een praatje te gaan maken.
Functie: Projectleider bodemsanering voor een benelux opererend bedrijf (en het betreft ook een benelux-functie)
Trutquote:
Volgens mij is het TAXI 1 maar weet het niet zeker meer,quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Trut![]()
![]()
![]()
Ik als Technisch Informaticus in wording was erachter gekomen dat de router gewoon even in de war was. Had vanmiddag op school even mijn laptop in het netwerk geplugged (normaal wireless op school - wired thuis) dus nu kwam ik thuis en zat ie een beetje stoeien met IP'sFokForum en M-F wel, andere sites weer niet
Reboot heeft het gefixed
Filmpje gedownload, kende ik jammer genoeg al maar wel vetHeeft iemand die film toevallig hier?
Ik mail je mijn adres wel even dan weet je waar je de CD of DVD heen moet sturen
Jaquote:Op donderdag 24 februari 2005 18:55 schreef Patrick281 het volgende:
heH komt zo ineens binnen hier, en van wie ben jij een kloon trouwens? Georgina .. ?![]()
Verhaal klinkt goed.
Yups, een Amerikaanse serie en niet bepaald Ghostrider verder, puur een soap/comedy van vroegâh..quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Volgens mij is het TAXI 1 maar weet het niet zeker meer,
ik heb wel alle 3 de dvd's van Taxi![]()
Hai stomme doos, ik hou van je.quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:05 schreef Georgina_Verbaan het volgende:
Hihihi....
[..]
Ja![]()
Hihihihi.....
DVD meet houden? Riet had ook nog een DVD voor mij gebrandt (Mach 2 & 3) maar ik moest al weg en had geen zin om te wachten tot ie klaar was. Dus heb em daar moeten achterlaten (samen met een Sultana annuleringskostenquote:Op donderdag 24 februari 2005 19:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Volgens mij is het TAXI 1 maar weet het niet zeker meer,
ik heb wel alle 3 de dvd's van Taxi![]()
ruilen ? tegen blauwdrukken van schipholquote:Op donderdag 24 februari 2005 19:09 schreef hicham het volgende:
[..]
DVD meet houden? Riet had ook nog een DVD voor mij gebrandt (Mach 2 & 3) maar ik moest al weg en had geen zin om te wachten tot ie klaar was. Dus heb em daar moeten achterlaten (samen met een Sultana annuleringskosten)
quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Trut![]()
![]()
![]()
Ik als Technisch Informaticus in wording was erachter gekomen dat de router gewoon even in de war was. Had vanmiddag op school even mijn laptop in het netwerk geplugged (normaal wireless op school - wired thuis) dus nu kwam ik thuis en zat ie een beetje stoeien met IP'sFokForum en M-F wel, andere sites weer niet
Reboot heeft het gefixed
Filmpje gedownload, kende ik jammer genoeg al maar wel vetHeeft iemand die film toevallig hier?
Ik mail je mijn adres wel even dan weet je waar je de CD of DVD heen moet sturen
quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ruilen ? tegen blauwdrukken van schiphol![]()
Gaat heel makkelijk ja, als het netwerk niet beveiligd isquote:Op donderdag 24 februari 2005 19:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ken iemand die werkt doordeweeks in Engeland, hij zit op de weg als vertegenwoordiger.
Iedere dag logt hij even vanuit de auto in op Motor-Forum, en de e-mail/MSN naar huis.
Niet dat hij een netwerkje heeft via de zaak, nee zoekt gewoon "even" een bestaand wireless netwerk op van een bedrijf of parikulier daar.Schijnt heel snel te gaan dat zoeken.
En hij kan ook rondneuzen bij die mensen in de compie.
![]()
In het weekend komt hij trouwens steeds naar huis.Zondagavond weer weg ...
quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:18 schreef hicham het volgende:
Meestal komen via die weg dan ook prive video's op weblogs![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
leuk baantje voor Riet misschien ?
klik
quote:Diploma Algemeen Beveiligingsmedewerker (beveiliger 2) vakdiploma beveiliging;
EHBO-diploma + reanimatie;
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |