Gestemdquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:33 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Postgeschidenis van voor 1 januari
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:35 schreef Patrick281 het volgende:
Ik heb ook gestemd, maar ben alweer helemaal alleen.![]()
Er zijn hier wat mensen die van SM houden, maar daarmee bedoelen ze motoren zeg maarquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:43 schreef Fulcrum_X het volgende:
Dus ik zei tegen haar: 'klets!'
Zegt ze tegen me: 'klets!'
en nu ga ik schijten
Mag je meteen de achtervering gaan vervangen na die actiequote:Op woensdag 8 juni 2005 15:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb een reuze stoppie gemaakt met de CBR van Raus![]()
was na het vervangen van de voorvorkkeerringen ( dat is een mooi scrabble woord) moest ik natuurlijk ook gaan proefrijdenna ik tests had gedaan maar even wezen spelen op parkeerterrein achter ons huis, ik kom aanrijden met +- 50 en rem en die achterkant kwam me toch met een rotgang omhoog
had niet eens tijd meer om rustig los te laten want motor sloeg af en ik stond weer stil met een beetje trillende benen
![]()
had echt het idee dat ik voorover zou vallen.
dus wijze les: gewoon rustig opbouwenzoiets
Ja leuk dat dat altijd nou net met mijn motor moet he.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:48 schreef Patrick281 het volgende:
Psssst Raus, Mercy niet meer op je motor laten rijden hoor...![]()
daar was niets mis meequote:Op woensdag 8 juni 2005 15:49 schreef hicham het volgende:
Mag je meteen de achtervering gaan vervangen na die actie![]()
En als je een stoppie poging doet moet je sowieso meteen je koppeling indrukken toch
Gelukkig voor je dat je van deze last bevrijd bent.quote:
Als je gaat stunten moet je sowieso eerst een reservebak met geld hebbenquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:53 schreef Patrick281 het volgende:
Moest aan dit filmpje denken.
Maar dan andersom.
Weet je nu iig hoe ver het kan gaan, kan je daarop verder oefenenquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
daar was niets mis mee![]()
ik had de koppeling helemaal in volgens mij 100% zeker weet ik het niet
waarschijnlijk gewoon iets te enthausiast de rem ingeknepen![]()
denk ik.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:59 schreef bwt het volgende:
[..]
Gelukkig voor je dat je van deze last bevrijd bent.
Zekerquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:59 schreef bwt het volgende:
[..]
Gelukkig voor je dat je van deze last bevrijd bent.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
Iemand hier nog belangstelling bij een Citroën BX 16 TRi uit 1987?
105 pk, en met slechts 428.000 km op de teller. Loopt nog als een zonnetje![]()
ik had een 1.9D uit 1993 met 3 ton op de teller en die bracht maar liefst 300 euri opquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Zeker![]()
Iemand hier nog belangstelling bij een Citroën BX 16 TRi uit 1987?
105 pk, en met slechts 428.000 km op de teller. Loopt nog als een zonnetje![]()
Die van Fulcrum_X is verder gekomen dan die van jou en zal dus meer moeten opbrengenquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik had een 1.9D uit 1993 met 3 ton op de teller en die bracht maar liefst 300 euri op![]()
ja maar dat is een dieseltje, die van mij is een benzinequote:Op woensdag 8 juni 2005 16:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik had een 1.9D uit 1993 met 3 ton op de teller en die bracht maar liefst 300 euri op![]()
iets verderop in dat filmpje is er een die in blote bovenlijf een wheely doe, wil je die ook eens caputeren ? het leek er volgens mij op dat ie bijna onderuit storttequote:Op woensdag 8 juni 2005 16:13 schreef hicham het volgende:
Deze gast bedoelde ik dus
Klik hier <-- is een animated gif van 600 kb
Wie heeft er nou controle over wie. De berijder over zijn motor, of de motor over zijn berijder
[..]
Weet je nu iig hoe ver het kan gaan, kan je daarop verder oefenen(wel op je eigen motor
)
[..]
ik heb ook allang het licht gezienquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:34 schreef bwt het volgende:
Sorry ik ben en blijf motor rijder
quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:33 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
ja maar dat is een dieseltje, die van mij is een benzine![]()
Was eigelijk wel te verwachten heH ?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:45 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig staat ie nog op 3 andere fora![]()
Het is een zeldzaam verzamelobject! Maarre ik zal even naar het postkantoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Was eigelijk wel te verwachten heH ?![]()
vierwielig plastic op M-F verkopen gaat je nooit lukken
Slotje... maar toch zo veel gespamd dat de advertenties op blijven duiken. Vond het wel grappig.quote:
Nou, echt mooi zijn ze niet nee maar ze rijden heerlijk. Voor mij leek het net een vrachtwagen. Best gaaf.quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:54 schreef bwt het volgende:
HAHAHA, is 't ie em nog kwijt ooik dan???????????
Is er een nieuwe kaars in gezet?quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:04 schreef bwt het volgende:
ben motor halen van de reparatie
Bedoel je deze?quote:Op woensdag 8 juni 2005 16:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
iets verderop in dat filmpje is er een die in blote bovenlijf een wheely doe, wil je die ook eens caputeren ? het leek er volgens mij op dat ie bijna onderuit stortte![]()
![]()
ja die bedoelde ikquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
Klik! <-- Animated gif van 669 KB
Er is ook nog een ander die in bloot bovenlijf een wheely doet maar die valt niet. Voor de rest wel andere vallers met nogal weinig (lees: geen) beschermende kleding![]()
zeg moet jij niet eten?quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:59 schreef Youssef het volgende:
[..], welkom.
Je zit momenteel op Fok! en het is 2005
Hmmm zit allemaal een beetje tegen.........quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |