Vooral die smiley doet het hemquote:
quote:Mom says we can't throw heavy stuff no more.
nee jullie komen lekker snugger over?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:09 schreef Youssef het volgende:
Maargoed, is reserve_jezus nou een van die mongolen die een tijd geleden is vertrokken?
Wat jij wil Louise.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:15 schreef Reserve_Jezus het volgende:
ik ben reserve jezus en niet meer en niet minder
Je zou het haast gaan denkenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:09 schreef Youssef het volgende:
Maargoed, is reserve_jezus nou een van die mongolen ex-fok.mc'ers die een tijd geleden is vertrokken?
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat jij het niet bent. Je hebt geen werk, je hebt geen school en je hebt geen vrienden. Het enige waar je je mee bezighoudt is internetten en motorrijden. Je moet dus wel een keer terugkomen naar Fok! om te posten, aangezien je dat niet meer onder je eigen naam hebt gedaan zal ik helaas moeten toegeven dat jij het bentquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:15 schreef Reserve_Jezus het volgende:
[..]
nee jullie komen lekker snugger over?
ik ben reserve jezus en niet meer en niet minder
en dan een topic openen met daarin vermeld dat ie een trieste vrouw van 50 isquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:18 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat jij het niet bent. Je hebt geen werk, je hebt geen school en je hebt geen vrienden. Het enige waar je je mee bezighoudt is internetten en motorrijden. Je moet dus wel een keer terugkomen naar Fok! om te posten, aangezien je dat niet meer onder je eigen naam hebt gedaan zal ik helaas moeten toegeven dat jij het bent
Beetje saai zo als iemand niet precies aangeeft wie die is en verkapt een aantal bekenden dood wenst.quote:
quote:
Met iets meer dan 20 postsquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:25 schreef Youssef het volgende:
[..]
Beetje saai zo als iemand niet precies aangeeft wie die is en verkapt een aantal bekenden dood wenst.
missen jullie iemand zo erg ofzo? ik begrijp tot zover dat er ooit eens iemand is weggegaan hier? en nu denken/hopen jullie bij iedereen waarvan jullie niet weten wie het is dat het diegene is die weggegaan was? lijkt er wel opquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en dan een topic openen met daarin vermeld dat ie een trieste vrouw van 50 is![]()
om ons te proberen te misleidenwel een zeer opvallende poging hoor
![]()
je hoeft hier niet te komen hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:21 schreef Reserve_Jezus het volgende:
uhhhh het zal wel jongens, geen idee waar dit over gaat, altijd al een vaag clubje gevonden dit
dood wenst??? van die intensive care? dat sloeg op hicham met zijn stuntwerk hahaquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:25 schreef Youssef het volgende:
[..]
Beetje saai zo als iemand niet precies aangeeft wie die is en verkapt een aantal bekenden dood wenst.
hihihquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:26 schreef Reserve_Jezus het volgende:
[..]
dood wenst??? van die intensive care? dat sloeg op hicham met zijn stuntwerk haha
wij missen hem niet hoorquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:26 schreef Reserve_Jezus het volgende:
[..]
missen jullie iemand zo erg ofzo? ik begrijp tot zover dat er ooit eens iemand is weggegaan hier? en nu denken/hopen jullie bij iedereen waarvan jullie niet weten wie het is dat het diegene is die weggegaan was? lijkt er wel op
wie is toch die riet?? is dat diegene die weggegaan is hier? zo te lezen mis je hem/haar enorm, als je die zo graag terug wilt kan je dat toch gewoon vragen aan hem/haar?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
je hoeft hier niet te komen hoorje kan gewoon ergens anders raar gaan reageren
![]()
wel toevallig dat je steeds hier komt rellen Riet![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:28 schreef Reserve_Jezus het volgende:
Superfour
lijkt er wel op, als je bij elk onbekend persoon die hier post denkt dat dat die riet is, fok is best groot trouwensquote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:28 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wij missen hem niet hoormaar hij post net zo debiel als jij
![]()
Dan vertel maar eens wie je bent, wat je doet en wat je rijdt.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:30 schreef Reserve_Jezus het volgende:
[..]
lijkt er wel op, als je bij elk onbekend persoon die hier post denkt dat dat die riet is, fok is best groot trouwens
schim uit het verre verleden van de Fok! MCquote:
hoezo, (zinnige) leden tekort?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:31 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Dan vertel maar eens wie je bent, wat je doet en wat je rijdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |