Je weet wel dat stoppeltjes sexy zijn he ?quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:34 schreef bwt het volgende:
zo, de afwas-misschien staat ook weer stil.
nu nog ff scheren en dan ben ik weer klaar voor de nachtrust
feli , hopelijk heb je meer suc6 dan dat ik dat had.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:36 schreef ondeugend het volgende:
[..]
En volgens mij ben ik flieft ook nog !
we kunnen haast niet wachten.....quote:Maar vanaf half juli tot half augustus ben ik bereid jullie live dwars te zitten !![]()
HAHAHAH, maar daar zijn niet alle dames het even over eens heb ik al ondervonden.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je weet wel dat stoppeltjes sexy zijn he ?
Ik denk dat je het dan wel goed doet...quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:47 schreef bwt het volgende:
[..]
HAHAHAH, maar daar zijn niet alle dames het even over eens heb ik al ondervonden.
ik scheer me niet elke dag, vaak om de 2-3 dagen, dan zijn de stoppels dusdanig lang dat ik ga plukken of dat ze in de helm irritant gaan worden.
En 's avonds scheren zorgt er voor dat de baardgroei aan het eind van de dag weer duidelijk zichtbaar is.
Ik zie je project met verheugen tegemoet....quote:
Welk projectquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:54 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik zie je project met verheugen tegemoet....
Het zal een kunstwerk worden nu je een maand niet meer in FB mag komen en dus alle tijd hebt...
Owwww... nam ik zo maar aan dat jij ergens tussen juli en augustus een leuke route ging uitzetten.quote:
Dat laat ik over aan Martie en co.quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:56 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Owwww... nam ik zo maar aan dat jij ergens tussen juli en augustus een leuke route ging uitzetten.
Dan wordt het zeker een mooie dag !quote:
Zeker wel, ik ben er met een 10-20 minuten ook aan toequote:Op woensdag 15 juni 2005 00:57 schreef Youssef het volgende:
En nu ga ik als eerst slapen. 1.00 mag toch wel de grens zijn
dat moet wel een baard van drie weken zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:01 schreef bwt het volgende:
[..]
Zeker wel, ik ben er met een 10-20 minuten ook aan toe
quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:15 schreef bwt het volgende:
Zo, bwt is klaar voor de nachtrust.
dan kan ik morgen weer met frisse tegenzin aan het werk
quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:15 schreef bwt het volgende:
Zo, bwt is klaar voor de nachtrust.
dan kan ik morgen weer met frisse tegenzin aan het werk
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:35 schreef Patrick281 het volgende:
Dat kan ook niet anders met zo'n ontvangst.![]()
Maar ja, mannen en motoren, boysz with toysz.![]()
Anders negeer je het gewoonquote:Op woensdag 15 juni 2005 07:54 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Goedemorgen jongens (en meisjes uiteraard ook)
Dit zal voorlopig mijn laatste post zijn hier @ Fok! MC SC.
Dit omdat het teveel tijd vraagt en omdat er een één of ander onverlaat (noem geen namen maar het begint met een r en eindigt op ietvaerder) weer @ topic zit te posten.
Mên wat heeft die gast een enorme gewapende eikenhouten plaat voor zijn snufferd.
Laters
Dat kwam van diep.quote:
Ik zie al genoeg zinnige reactie's hierop, later.quote:
Schijnt inderdaad dat ie een chromosoompje mist.quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:17 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Is dat niet die gozer die in elk V&A motor topic komt melden dat ie ook slap kan lullen?
quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:59 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dan wordt het zeker een mooie dag !![]()
dat is juist hetgene waar het hem om te doen isquote:Op woensdag 15 juni 2005 07:54 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Goedemorgen jongens (en meisjes uiteraard ook)
Dit zal voorlopig mijn laatste post zijn hier @ Fok! MC SC.
Dit omdat het teveel tijd vraagt en omdat er een één of ander onverlaat (noem geen namen maar het begint met een r en eindigt op ietvaerder) weer @ topic zit te posten.
Mên wat heeft die gast een enorme gewapende eikenhouten plaat voor zijn snufferd.
Laters
iedereen beslist voor zichzelf.quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
dat is juist hetgene waar het hem om te doen isde boel verzieken
![]()
jammer hoor dat het zo moet![]()
het was best lachen gisteren maar het moet niet ten koste van de sfeer gaan dus bij deze sluit ik me bij Yoessef aanquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:26 schreef Youssef het volgende:
vanaf heden reageer ik nooit meer op je. Dan kan Fok!MC tenminste gezellig blijven.
Voordeel is dat jij al wat ervaring hebt opgedaan als negeerder zeg maarquote:Op woensdag 15 juni 2005 08:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het was best lachen gisteren maar het moet niet ten koste van de sfeer gaan dus bij deze sluit ik me bij Yoessef aan![]()
Hoezo ? wil je tips hebben ?quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Voordeel is dat jij al wat ervaring hebt opgedaan als negeerder zeg maar
quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:01 schreef hicham het volgende:
Voordeel is dat jij al wat ervaring hebt opgedaan als negeerder zeg maar
Maar het verzieken van de sfeer kan je niet 1 persoon aanrekenen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 08:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
het was best lachen gisteren maar het moet niet ten koste van de sfeer gaan dus bij deze sluit ik me bij Yoessef aan![]()
ik zeg ook niet dat Riet de enige was hoorquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Maar het verzieken van de sfeer kan je niet 1 persoon aanrekenen.
Iedereen deed mee.![]()
Waar gehakt wordt vallen spaanders.![]()
wat niet wegneemt dat we het hem wel degelijk aan kunnen rekenenquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat Riet de enige was hoor![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:19 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
wat niet wegneemt dat we het hem wel degelijk aan kunnen rekenen
uhuh, lekker klusweer. Vanavond maar eens gaan doen. Staat wat bedrading op het programmaquote:
Ik heb zo'n medelijden met jou, hard aan het werk omde centjes op tafel te krijgen, zij heerlijk van het weer aan het genieten en de centjes uitgeven.quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Raus is lekker Motor rijden vandaag
![]()
ik heb ze vanmorgen met dikke nog slaperige oogjes geholpen haar motor uit de schuur te zettenquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:47 schreef bwt het volgende:
[..]
Ik heb zo'n medelijden met jou, hard aan het werk omde centjes op tafel te krijgen, zij heerlijk van het weer aan het genieten en de centjes uitgeven.
Ahhhhhhhh,,,,,,,![]()
![]()
![]()
Moet ook 1 dezer dagen klussen. Liefst vandaag of morgen, maar moet nog een Haynesboekie scoren. Ga ik vandaag even regelen samen met de rest Als ik uit m'n luie stoel kom tenminstequote:Op woensdag 15 juni 2005 09:33 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
uhuh, lekker klusweer. Vanavond maar eens gaan doen. Staat wat bedrading op het programma
Ach gossie, en jij helemaal alleen op het werkquote:Op woensdag 15 juni 2005 09:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Raus is lekker Motor rijden vandaag
![]()
Goed, maar totdat het (nu) gezegt is leek het wel wat eenzijdig praten achteraf.quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik zeg ook niet dat Riet de enige was hoor![]()
Ben je weer aan het werk verder?quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:33 schreef Gebakken_vissie het volgende:
uhuh, lekker klusweer. Vanavond maar eens gaan doen. Staat wat bedrading op het programma
quote:Op woensdag 15 juni 2005 09:47 schreef bwt het volgende:
Ik heb zo'n medelijden met jou, hard aan het werk omde centjes op tafel te krijgen, zij heerlijk van het weer aan het genieten en de centjes uitgeven.
Ahhhhhhhh,,,,,,,![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |