quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:21 schreef Youssef het volgende:
Hej Pepijn, waarom stuur je dit spelletje niet naar je baas.![]()
Echte humor, misschien kan ik er een paar toepassen op mijn baas?????quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:21 schreef Youssef het volgende:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:21 schreef Youssef het volgende:
Hmm, volgens jou is het raak en volgens bwt is het mis. Er is ook nooit enigheid tussen die motorrijders hequote:
Die echte motorrijders dan he, die langer dan een jaar hun rijbewijs hebbenquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:53 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hmm, volgens jou is het raak en volgens bwt is het mis. Er is ook nooit enigheid tussen die motorrijders he
schizofreenquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:54 schreef Youssef het volgende:
[..]
Die echte motorrijders dan he, die langer dan een jaar hun rijbewijs hebben![]()
Vanavond dat spelletje maar verder spelenNu eerst even toeren.
![]()
hehe, ja ik heb de reltracker aanstaanquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jou zien we ook alleen maar hier als het raak is heH ?
![]()
je hebt echt je eigen manier van begrijpend lezen geloof ik. ik vind het alleen vaak zo overtrokken en onterecht.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
Dus als ik OPM goed begrijp heb ik Riet uitgedaagd![]()
Was je zo moe van het gezeikquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:14 schreef Gebakken_vissie het volgende:
zooo, onderweg net even een tankstation aangedaan en een uiltje geknapt :p
Die bureaustoel was tofquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:26 schreef hicham het volgende:
Heb ze alle 13 gevonden, die van die muur is het leukst en voor de rest is het een beetje eentonig
[..]
Was je zo moe van het gezeik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door bwt op 15-06-2005 16:34:10 (Ja, heb de 13e gevonden) ]<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:31 schreef bwt het volgende:
alle 12 die ik heb gevondenop nummer 2 na had ik die ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus verkeerd geteld
![]()
hey snel editten he![]()
Ja, goede leermeester gehadquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:41 schreef bwt het volgende:
Ja, goede leermeester gehad
Wie anders??????quote:
quote:motorijder door de file, ziet een automobilist verderop in z'n spiegel kijken, op het moment dat ie er naast zit stuur die man op 'm in, hij blijft overeind, die vent tierend uit z'n auto, 'wie denk je wel dat je bent...' en dat soort onzin. Plots iemand die op die man z'n schouder tikt, 'KLPD, loopt u even mee'..... lang leve de camera wagen die er achter reed wat ik begreep is die man even stevig toegesproken.
En van iemand anders een soortgelijke situatie, alleen dan met een open gegooide deur en een Hells Angel met klauwhamer achter 'm. Vond het auto dakje niet zoleuk, al weet ik niet of ik dat verhaal met een kilo zout moet nemen
En ik edit best weinig tegenwoordig.quote:
Ik heb wel meer "foute" uitdrukkingen.quote:
edit mijn naam eens goed danquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:09 schreef bwt het volgende:
Regen ???
't is hier hartstikke droog en mooi weer
[edit]
en ja, ik zit altijd te vitten op Mercy_"nogwat" en z'n edits. doet ie ook bij mij
[/edit]
Wat hebben jullie als bagage mee neem dingen? Zijtassen? Bagagerollenquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
edit mijn naam eens goed dan
pep neem ik het niet kwalijk die jongen heeft het al moeilijk genoeg![]()
![]()
Zo beter???quote:
75 liter bagagerollenquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:50 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat hebben jullie als bagage mee neem dingen? Zijtassen? Bagagerollen![]()
![]()
We'll check that out laterquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
75 liter bagagerollenmoet genoeg zijn lijkt me
![]()
Slijmbol was het tochquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:13 schreef Youssef het volgende:
[..]
We'll check that out later
[..]
Slijmbol was het toch![]()
I stand correctedquote:
Wil je nen show geef mij een micorofoon,quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:55 schreef Makster het volgende:
![]()
Heb het ff 3 dagen TE druk mis ik ineens een topci vol rellen![]()
![]()
Wat een gejank menschen, wat een gejank![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |