quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:21 schreef Youssef het volgende:
Hej Pepijn, waarom stuur je dit spelletje niet naar je baas.![]()
Echte humor, misschien kan ik er een paar toepassen op mijn baas?????quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:21 schreef Youssef het volgende:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 15:21 schreef Youssef het volgende:
Hmm, volgens jou is het raak en volgens bwt is het mis. Er is ook nooit enigheid tussen die motorrijders hequote:
Die echte motorrijders dan he, die langer dan een jaar hun rijbewijs hebbenquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:53 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hmm, volgens jou is het raak en volgens bwt is het mis. Er is ook nooit enigheid tussen die motorrijders he
schizofreenquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:54 schreef Youssef het volgende:
[..]
Die echte motorrijders dan he, die langer dan een jaar hun rijbewijs hebben![]()
Vanavond dat spelletje maar verder spelenNu eerst even toeren.
![]()
hehe, ja ik heb de reltracker aanstaanquote:Op woensdag 15 juni 2005 15:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jou zien we ook alleen maar hier als het raak is heH ?
![]()
je hebt echt je eigen manier van begrijpend lezen geloof ik. ik vind het alleen vaak zo overtrokken en onterecht.quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
Dus als ik OPM goed begrijp heb ik Riet uitgedaagd![]()
Was je zo moe van het gezeikquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:14 schreef Gebakken_vissie het volgende:
zooo, onderweg net even een tankstation aangedaan en een uiltje geknapt :p
Die bureaustoel was tofquote:Op woensdag 15 juni 2005 16:26 schreef hicham het volgende:
Heb ze alle 13 gevonden, die van die muur is het leukst en voor de rest is het een beetje eentonig
[..]
Was je zo moe van het gezeik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door bwt op 15-06-2005 16:34:10 (Ja, heb de 13e gevonden) ]<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:31 schreef bwt het volgende:
alle 12 die ik heb gevondenop nummer 2 na had ik die ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus verkeerd geteld
![]()
hey snel editten he![]()
Ja, goede leermeester gehadquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:41 schreef bwt het volgende:
Ja, goede leermeester gehad
Wie anders??????quote:
quote:motorijder door de file, ziet een automobilist verderop in z'n spiegel kijken, op het moment dat ie er naast zit stuur die man op 'm in, hij blijft overeind, die vent tierend uit z'n auto, 'wie denk je wel dat je bent...' en dat soort onzin. Plots iemand die op die man z'n schouder tikt, 'KLPD, loopt u even mee'..... lang leve de camera wagen die er achter reed wat ik begreep is die man even stevig toegesproken.
En van iemand anders een soortgelijke situatie, alleen dan met een open gegooide deur en een Hells Angel met klauwhamer achter 'm. Vond het auto dakje niet zoleuk, al weet ik niet of ik dat verhaal met een kilo zout moet nemen
En ik edit best weinig tegenwoordig.quote:
Ik heb wel meer "foute" uitdrukkingen.quote:
edit mijn naam eens goed danquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:09 schreef bwt het volgende:
Regen ???
't is hier hartstikke droog en mooi weer
[edit]
en ja, ik zit altijd te vitten op Mercy_"nogwat" en z'n edits. doet ie ook bij mij
[/edit]
Wat hebben jullie als bagage mee neem dingen? Zijtassen? Bagagerollenquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
edit mijn naam eens goed dan
pep neem ik het niet kwalijk die jongen heeft het al moeilijk genoeg![]()
![]()
Zo beter???quote:
75 liter bagagerollenquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:50 schreef Youssef het volgende:
[..]
Wat hebben jullie als bagage mee neem dingen? Zijtassen? Bagagerollen![]()
![]()
We'll check that out laterquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
75 liter bagagerollenmoet genoeg zijn lijkt me
![]()
Slijmbol was het tochquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:13 schreef Youssef het volgende:
[..]
We'll check that out later
[..]
Slijmbol was het toch![]()
I stand correctedquote:
Wil je nen show geef mij een micorofoon,quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:55 schreef Makster het volgende:
![]()
Heb het ff 3 dagen TE druk mis ik ineens een topci vol rellen![]()
![]()
Wat een gejank menschen, wat een gejank![]()
![]()
Hmmm...quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
idd...dat ik er nog op reageer...
ff kwijlen dan maar
[afbeelding]
[afbeelding]
tis een kawasakiquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:05 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hmmm...![]()
Zijn de rijkwaliteiten van dat ding zo denderend goed?
Hmmm...quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:09 schreef Youssef het volgende:
Als ik later groot en vermogend en levendben dan weet ik het wel
![]()
![]()
![]()
[[url=http://img275.echo.cx/img275/6655/dsc90563pr.th.jpg]afbeelding][/URL]![]()
![]()
![]()
(zonder dat joch)
Jammer van de lage kwaliteit foto's, de motor is een veel betere digicam waardquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
idd...dat ik er nog op reageer...
ff kwijlen dan maar
[afbeelding]
[afbeelding]
tis een kawasakiquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hmmm...
Zijn de rijkwaliteiten van dat ding zo denderend goed?
omdat een 7 pure pr0n isquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:12 schreef hicham het volgende:
Jammer van de lage kwaliteit foto's, de motor is een veel betere digicam waardmaar waarom eigenlijk een 7?
Waarom niet een 6, 10 of 12
Hmpf, als je geld genoeg hebt zal dat zeker een moeilijke keuze zijn
nsb'rs die komen kijken of je je werk wel goed doet. Ingewikkelder zal ik de uitleg niet maken voor je :pquote:
doorgaans een controle door een accountant, maar op werk is het een ingewikkelde interne controle waar je geen vrienden mee maaktquote:
wat de neuk heb ik bij die darm thuis te zoeken? Geïmponeerd raken door al die dure spulletjes van z'n pappiequote:Op woensdag 15 juni 2005 19:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wie de poep ben jijje bent al eens bij riet thuis geweest??
typisch om alleen op dat deel van mijn vraag antwoord te geven = precies wat ik bedoel dusquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:30 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
wat de neuk heb ik bij die darm thuis te zoeken? Geïmponeerd raken door al die dure spulletjes van z'n pappie
helemaal niet, ik had nu aan het sleutelen moeten zijnquote:
Geeft nietquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dus, youssef...ik heb nog geen kans gehad om die prijzen na te vragenik hoop dat het morgen lukt...maar goedkoper dan die 7 jaar oude banden zullen ze toch niet zijn
dat "deel" van het antwoord bevat een hint van wie ik ben. En als je opgelet had had je het geweten, tis vaak genoeg voorbij gekomen al.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
typisch om alleen op dat deel van mijn vraag antwoord te geven = precies wat ik bedoel dus![]()
![]()
![]()
dus wie ben je??
wat doe je hier dan ?quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:32 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
helemaal niet, ik had nu aan het sleutelen moeten zijn
Ach, misschien wil ie niet dat iedereen het weetquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
typisch om alleen op dat deel van mijn vraag antwoord te geven = precies wat ik bedoel dus![]()
![]()
![]()
dus wie ben je??
hier nietquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wat doe je hier dan ?het is droog luie sodemieter
![]()
als jij had opgelet dan had je geweten dat ik geen tijd heb om alles op tijd te volgendquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:33 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
dat "deel" van het antwoord bevat een hint van wie ik ben. En als je opgelet had had je het geweten, tis vaak genoeg voorbij gekomen al.
Kennelijk niet overal even droog.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wat doe je hier dan ?het is droog luie sodemieter
![]()
als jij had opgelet had je geweten dat ik hier niet vaak meer ben dus dat ik dat dan niet geweten zou hebbenquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als jij had opgelet dan had je geweten dat ik geen tijd heb om alles op tijd te volgend
hij is het perfekte voorbeeld met die reactiequote:Op woensdag 15 juni 2005 19:34 schreef Youssef het volgende:
Ach, misschien wil ie niet dat iedereen het weet? Hoef je niet zo fel op te reageren... dat zouden we toch niet meer doen
?
Jaahaaaa, maar als jij er weer op reageert dan...quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hij is het perfekte voorbeeld met die reactie![]()
![]()
![]()
![]()
anders scroll je ff omhoogquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:35 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
als jij had opgelet had je geweten dat ik hier niet vaak meer ben dus dat ik dat dan niet geweten zou hebben
lees eens goed man, daar zat een hint in, nav de discussies die ik met dat jong gehad heb. En dat was in een tijd dat we hier beide nog vaak genoeg zaten.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hij is het perfekte voorbeeld met die reactie![]()
![]()
![]()
![]()
zet dat ding in de gang of op de baby kamer of zoquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:36 schreef Gebakken_vissie het volgende:
DIe regen vind ik niet het probleem, tis dat verlengsnoer wat ik in de regen moet leggen
you're a bright lad, you'll figure it out.quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
anders scroll je ff omhoogis nog geen half uur geleden gepost
maar wie ben je nou, darm??
ja, over die garmin van ze pa...maar wie de neuk ben je nouquote:Op woensdag 15 juni 2005 19:38 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
lees eens goed man, daar zat een hint in, nav de discussies die ik met dat jong gehad heb. En dat was in een tijd dat we hier beide nog vaak genoeg zaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |