Donder op Lummel!quote:Op maandag 8 maart 2004 15:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Tss.. 1 miezerig Kawa modelletje
Ik vind dat we mijn topic maar moeten gebruiken
Yamaha is sowieso beter dan Kawasaki![]()
Aan modje vragen op slot te zetten en weer te activeren (meet deel 4 in de titel) als dit tpoic weer vol is.quote:Op maandag 8 maart 2004 15:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Zit ik net een heel Yamaha R-serie topic te maken
Jij was eerder.. dus mijne gaat op slot vrees ik..
Zit maar te dollen natuurlijk, heb toch zelf een Kawa gehad manquote:Op maandag 8 maart 2004 15:25 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Donder op Lummel!![]()
Yamaha beter dan Kawa
Waarom denk je dat ik zo reageer?quote:Op maandag 8 maart 2004 15:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Zit maar te dollen natuurlijk, heb toch zelf een Kawa gehad man
Wat is dat voor een rare demper?quote:stickstofgas gevulde demper
Door een bug in Fok! kan ik mijn profiel niet goedzetten = dus 7 maart. Jaartal onbekend.quote:ZX9R@Patrick281:
Nou heb ik je gisteren gefeliciteerd met je verjaardag maar nou zie ik net in je profiel dat je op 7 april jarig bent. Dat was me al eens eerder opgevallen omdat dat mijn verjaardag is.
Wat is nou je ECHTE verjaardag?
quote:Op maandag 8 maart 2004 16:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Ow, ga je er hele dag naar zitten kijken
OPM heeft zn zin hoor![]()
Hoezo?quote:Op maandag 8 maart 2004 16:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Ow, ga je er hele dag naar zitten kijken
OPM heeft zn zin hoor![]()
Ik had ook een topic geopend.... van de Yamaha R-seriesquote:Op maandag 8 maart 2004 16:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik zou hem dan verkopen als ik jou was, levert ie nog wat op, als je er toch alleen maar naar kijkquote:Op maandag 8 maart 2004 16:06 schreef yup het volgende:
[..]
hele dag kijke naar ZX-10r, beter dan naar Fox kijken hoor, die is nie zo spannend
(en die is ook verkocht
)
Dan moeten we gewoon tegen de tijd dat deze vol zit die gaan gebruiken, zoals ZX9R net al zei. (ff modje vragen om te heropenen met gewijzigde topictitel) Tis natuurlijk zonde om het werk ervoor gewoon weg te gooienquote:Op maandag 8 maart 2004 16:11 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik had ook een topic geopend.... van de Yamaha R-seriesMaar die ging op slot...
Ook qua vermogen zou ik denk ik die ZX10R wel kiezenquote:Op maandag 8 maart 2004 16:05 schreef yup het volgende:
Ik vind die gewoon mooier, vooral de voorkant
Dan koop ik hem welquote:Op maandag 8 maart 2004 16:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik zou hem dan verkopen als ik jou was, levert ie nog wat op, als je er toch alleen maar naar kijk
Ja, dan moeten we dan maar doenquote:Op maandag 8 maart 2004 16:19 schreef ploderus het volgende:
[..]
Dan moeten we gewoon tegen de tijd dat deze vol zit die gaan gebruiken, zoals ZX9R net al zei. (ff modje vragen om te heropenen met gewijzigde topictitel) Tis natuurlijk zonde om het werk ervoor gewoon weg te gooien
Ik blijf me toch afvragen wat die smiley nu pcies betekentquote:Op maandag 8 maart 2004 16:21 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja, dan moeten we dan maar doen![]()
ZX10R is toch net nieuw op de markt geintroduceerd?quote:Op maandag 8 maart 2004 16:21 schreef Fulcrum_X het volgende:
mijn zwager heeft eens een zwarte Kawasaki Ninja ZX-10R gehad.. 1000 cc, dat ding is levensgevaarlijk. Hij heeft hem ook vrij snel weer weggedaan
wel bloedmooi, maarja ook dodelijk
Ik vraag me af of ik wel zoveel vermogen zou willen hebben.. dat vermogen past niet bij een supersport vind ik. Want, supersport is voor bochten.. en dan met zoveel koppel/vermogen word uitacceleren uit bochten simpelweg gevaarlijk.quote:Op maandag 8 maart 2004 16:20 schreef ploderus het volgende:
[..]
Ook qua vermogen zou ik denk ik die ZX10R wel kiezenTis gewoon een hele mooie snelle motor!
Waarom gevaarlijk?quote:Op maandag 8 maart 2004 16:21 schreef Fulcrum_X het volgende:
mijn zwager heeft eens een zwarte Kawasaki Ninja ZX-10R gehad.. 1000 cc, dat ding is levensgevaarlijk. Hij heeft hem ook vrij snel weer weggedaan
wel bloedmooi, maarja ook dodelijk
Voor uitaccelereren is 600cc idd ook al zat. Maar toch zou ik wel eens willen voelen hoe zoveel vermogen nu echt voelt.. Voor de grap 10 min 300+ rijden wordt moeilijk, want dan moet je al bijna op zo'n zoutvlakte rijdenquote:Op maandag 8 maart 2004 16:24 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ik wel zoveel vermogen zou willen hebben.. dat vermogen past niet bij een supersport vind ik. Want, supersport is voor bochten.. en dan met zoveel koppel/vermogen word uitacceleren uit bochten simpelweg gevaarlijk.
t Is alleen leuk voor een keer hard rechuit te rijden en om te vertellen tegen je vrienden
Ik heb liever een 600tje waar je gewoon vol op het gas kan als je de bocht uitkomt... (mits je banden warm zijn)
En dan de banden... welke banden zijn in godsnaam geschikt voor zoveel powerMeen dat de Hayabusa al problemen met banden had, en dan niet alleen de korte levensduur, maar ook scheurtjes van binnen. Moet je eens voor de grap langer dan 10 minuten 300 + gaan rijden en dan je ventieltje checken, is gewoon krom
![]()
Tja, keuze's
Zijn daar dan stukken van 50km lang waar je zonder van het gas af te gaan gewoon met 300+km/u door kunt blijven scheuren?quote:Op maandag 8 maart 2004 16:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Maasvlakte, Duitsland
Afsluitdijkquote:Op maandag 8 maart 2004 16:30 schreef ploderus het volgende:
[..]
Zijn daar dan stukken van 50km lang waar je zonder van het gas af te gaan gewoon met 300+km/u door kunt blijven scheuren?
quote:Op maandag 8 maart 2004 16:30 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]
Goede motorkleding die gozer achterop
Die is toch geen 50km? En tussendoor staan ze nog wel eens te flitsenquote:Op maandag 8 maart 2004 16:32 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Afsluitdijk
Ik denk dat hij de ZX10 bedoeld.quote:Op maandag 8 maart 2004 16:24 schreef ploderus het volgende:
[..]
ZX10R is toch net nieuw op de markt geintroduceerd?
Tja, die zal ook al wel pittig wat vermogen gehad hebben. Maar het blijft een kwestie van beheersing..quote:Op maandag 8 maart 2004 16:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de ZX10 bedoeld.
Zo eentje dus:
[afbeelding]
Van Amsterdam naar Schiphol airport heb je vaak in de nacht een hele 5-baans snelweg tot je beschikking, die vaak helemaal leeg is... alleen weet de naam of code van die snelweg niet...quote:Op maandag 8 maart 2004 16:27 schreef ploderus het volgende:
[..]
Voor uitaccelereren is 600cc idd ook al zat. Maar toch zou ik wel eens willen voelen hoe zoveel vermogen nu echt voelt.. Voor de grap 10 min 300+ rijden wordt moeilijk, want dan moet je al bijna op zo'n zoutvlakte rijdenIn Nederland is er in ieder geval erg weinig ruimte voor.. (10 min op 300km/u is trouwens ongeveer 50km
Dat schiet wel lekker op
)
A4, das in mijn achtertuinquote:Op maandag 8 maart 2004 16:45 schreef yup het volgende:
[..]
Van Amsterdam naar Schiphol airport heb je vaak in de nacht een hele 5-baans snelweg tot je beschikking, die vaak helemaal leeg is... alleen weet de naam of code van die snelweg niet...
Denk niet dat ze je kunnen bijhoudenquote:Op maandag 8 maart 2004 16:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, vraag es of je het risico wilt lopen om gepakt te worden met 300+.... op voor manier dan ook.
Maar 'savonds, want daar probeert mijn oom na 12'en vaak de top van zijn Mazda 323F 1.5 (top is btw 195 op benzine, gas is het 180quote:Op maandag 8 maart 2004 16:46 schreef ploderus het volgende:
[..]
A4, das in mijn achtertuin
Alleen controleren ze daar ook nog wel eens en daar kun je ook geen 50km 300+ rijden
Das is idd ook belangrijk. Met 300 gepakt worden door politie is nog net te doen. (wel alles kwijt..) Met 300 op een auto knallen is zekers niet te doenquote:Op maandag 8 maart 2004 16:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, vraag es of je het risico wilt lopen om gepakt te worden met 300+.... op voor manier dan ook.
Proberen je top te rijden kan daar heel goed, maar 300km/u is zo enorm hard dat zelfs daar op de 5-baans weg nog wel eens problemen kunnen ontstaan.. Eén hobbeltje ofzo.. De 300km/u aantikken is te doen, langer dan 5 minuten op topsnelheid zou ik zekers niet aanraden!!quote:Op maandag 8 maart 2004 16:48 schreef yup het volgende:
[..]
Denk niet dat ze je kunnen bijhouden
[..]
Maar 'savonds, want daar probeert mijn oom na 12'en vaak de top van zijn Mazda 323F 1.5 (top is btw 195 op benzine, gas is het 180).
Die heb ik ook gehad .. 137 pk .. maar niet echt super super fel ofzo zoals mijn GSX-R1100WP later.quote:Op maandag 8 maart 2004 16:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de ZX10 bedoeld.
Zo eentje dus:
[afbeelding]
ZX10R rijdt volgens Promotor alleen lekker met racebanden, met normale wegbanden schijnt ie constant te zoeken en is het eigenlijk een soorte met van levensgevaarlijke motor voor op de openbare weg... i.t.t. de Yamaha R1 2004 die dus wel weer gewoon heel erg goed schijnt te rijden op de openbare weg volgens Moto73quote:Op maandag 8 maart 2004 16:20 schreef ploderus het volgende:
[..]
Ook qua vermogen zou ik denk ik die ZX10R wel kiezenTis gewoon een hele mooie snelle motor!
Hmm, had het eerder andersom verwacht. Yamaha stond toch altijd wat meer bekend als extreem, terwijl kawasaki meer bekend stond om 'ultra sportief toeren'quote:Op maandag 8 maart 2004 17:28 schreef PatrickM het volgende:
[..]
ZX10R rijdt volgens Promotor alleen lekker met racebanden, met normale wegbanden schijnt ie constant te zoeken en is het eigenlijk een soorte met van levensgevaarlijke motor voor op de openbare weg... i.t.t. de Yamaha R1 2004 die dus wel weer gewoon heel erg goed schijnt te rijden op de openbare weg volgens Moto73
Conclusie: ZX10R looks met R1 handeling en je zou de perfecte motor hebben
* PatrickM vindt de ZX10R ubergeil i.t.t. tot de R1 (voornamelijk door die seat pipes+ dat de agressieve look van de ZX10R me veel meer aanspreekt )
Tja... dan wil je niet gegrepen worden door een medeweggebruikerquote:Op maandag 8 maart 2004 16:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, vraag es of je het risico wilt lopen om gepakt te worden met 300+.... op voor manier dan ook.
253 maar? Beters! Die van mij zou als het goed is 258 echte km's moeten kunnenquote:Op maandag 8 maart 2004 17:37 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Tja... dan wil je niet gegrepen worden door een medeweggebruiker
Maar de politie hoef je niet bang voor te zijn (aannemende dat je je nummerplaat eraf haalt, of afplakt/afdekt)... ten eerste flitsers... die registreren tot 253 km p/h. Rij je daarboven, dan wordt die raderstraat (of hoe dat dan ook werkt) zodanig afgebogen, dat de weerkaatsing niet meer terug naar het flitsapparaat komt. Ten tweede, ik ken geen politieauto's/motoren die harder als 250/260 lopen... (die KLPD volvo's lopen max ± 260). Bovendien kan je met een motor die 300+ kan rijden zo knoerthard accelereren, dat je ze binnen no-time hebt afgeschud... (uiteraard niet op een voorspelbare route blijven rijden, want dan heb je weer de kans dat je wordt opgewacht door collega's van de achtervolgende agenten...)
En nee, nog nooit in praktijk uitgeprobeerd
Yamaha heeft gepoogd van de nieuwe R1 een soort allemansvriend te maken onder de extreme-pk pakhuizen terwijl Kawasaki van de ZX10R echt een extreme sportmachine wilde maken (wat dus ook aardig gelukt is kennelijkquote:Op maandag 8 maart 2004 17:36 schreef ploderus het volgende:
Hmm, had het eerder andersom verwacht. Yamaha stond toch altijd wat meer bekend als extreem, terwijl kawasaki meer bekend stond om 'ultra sportief toeren'
Op zich zal het ze beiden best goed gelukt zijn, maar wel een beetje raar dat ze beiden eigenlijk van hun stijl afwijken.quote:Op maandag 8 maart 2004 17:47 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Yamaha heeft gepoogd van de nieuwe R1 een soort allemansvriend te maken onder de extreme-pk pakhuizen terwijl Kawasaki van de ZX10R echt een extreme sportmachine wilde maken (wat dus ook aardig gelukt is kennelijk)
Zo zie je dat iedereen op een andere manier plezier beleeft aan het motorrijdenquote:Op maandag 8 maart 2004 18:23 schreef Last_Action_Hero het volgende:
Mijn voorkeur ligt toch bij de enige echte: de Harley-Davidson. Natuurlijk technisch minder etc. etc. maar het gevoel, daar gaat het om he! Maar dit is mijn mening, voor iedereen is dat gevoel natuurlijk anders.
Wow, das handig om goedkoop Harley te rijden!quote:Op maandag 8 maart 2004 18:40 schreef Last_Action_Hero het volgende:
Nou mij vader heeft altijd een Harley-zaak gehad, vandaar dat ik wat bevooroordeeld ben!Zelf heb ik er geen.
quote:Op maandag 8 maart 2004 18:48 schreef Last_Action_Hero het volgende:
Misschien als ik hem lief aankijk. Hij is echter wel een harde zakenman hoor!
En waar heeft u dat informatie vandaan? Een lasergun (veel slechter dan flitspaal) kan tot 320 km/u flitsen, en dat is volgens flitsservice.nl (daar heeft iemand zoeits bekeken, en op het lasergun stond van 3 km/u tot 320 km/u). Een flitspaal op de snelweg zal dus zeker weten boven de 320 km/u kunnen flitsen!quote:Op maandag 8 maart 2004 17:37 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Tja... dan wil je niet gegrepen worden door een medeweggebruiker
Maar de politie hoef je niet bang voor te zijn (aannemende dat je je nummerplaat eraf haalt, of afplakt/afdekt)... ten eerste flitsers... die registreren tot 253 km p/h. Rij je daarboven, dan wordt die raderstraat (of hoe dat dan ook werkt) zodanig afgebogen, dat de weerkaatsing niet meer terug naar het flitsapparaat komt. Ten tweede, ik ken geen politieauto's/motoren die harder als 250/260 lopen... (die KLPD volvo's lopen max ± 260). Bovendien kan je met een motor die 300+ kan rijden zo knoerthard accelereren, dat je ze binnen no-time hebt afgeschud... (uiteraard niet op een voorspelbare route blijven rijden, want dan heb je weer de kans dat je wordt opgewacht door collega's van de achtervolgende agenten...)
En nee, nog nooit in praktijk uitgeprobeerd
U vraagt, wij geven: Hoe hard moet je rijden om... (flitspaal)quote:Op maandag 8 maart 2004 19:04 schreef yup het volgende:
[..]
En waar heeft u dat informatie vandaan? Een lasergun (veel slechter dan flitspaal) kan tot 320 km/u flitsen, en dat is volgens flitsservice.nl (daar heeft iemand zoeits bekeken, en op het lasergun stond van 3 km/u tot 320 km/u). Een flitspaal op de snelweg zal dus zeker weten boven de 320 km/u kunnen flitsen!
Nope een flitspaal kapt er mee als je harder rijdt dan 250 of 270 km per uur. Dit komt omdat een flitspaal 2 fotos moet maken en daaruit de snelheid berekend. Na deze snelheid (270 ofzo ) is de flitser niet snel genoeg meer. Een laser gun werkt volgens een heel ander principequote:En waar heeft u dat informatie vandaan? Een lasergun (veel slechter dan flitspaal) kan tot 320 km/u flitsen, en dat is volgens flitsservice.nl (daar heeft iemand zoeits bekeken, en op het lasergun stond van 3 km/u tot 320 km/u). Een flitspaal op de snelweg zal dus zeker weten boven de 320 km/u kunnen flitsen!
Waarom noem jij je Rietvaerder?quote:Op maandag 8 maart 2004 17:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom noem jij je eigenlijk Patrick281?
dat vraag ik me nou ook af?quote:Op maandag 8 maart 2004 20:41 schreef Patrick281 het volgende:
Waarom noem jij je Rietvaerder?
ik heb tenminste een originele titelquote:Op maandag 8 maart 2004 15:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Tss.. 1 miezerig Kawa modelletje
Ik vind dat we mijn topic maar moeten gebruiken
Yamaha is sowieso beter dan Kawasaki![]()
Je hebt gatso's en multanova's, gatso is niet zo echt goed, maar voldoet in Nederland, multanova is fokking ziek en die kon volgens mij een F16 flitsen. Er zijn veel gatso's in NL maar Multanova's... dat weet ik eerlijk gezegd niet.quote:Op maandag 8 maart 2004 19:28 schreef Makster het volgende:
Tering wat praten jullie veel
Vandaag trouwens mijn eerste wheelie, was duidelijk een ongeplande en ongecontroleerde en schrok me de pleuris. Gelijk gas dicht gegooid, ga wel verder expirimenteren als ik daar aan toe ben
[..]
Nope een flitspaal kapt er mee als je harder rijdt dan 250 of 270 km per uur. Dit komt omdat een flitspaal 2 fotos moet maken en daaruit de snelheid berekend. Na deze snelheid (270 ofzo ) is de flitser niet snel genoeg meer. Een laser gun werkt volgens een heel ander principe
Dat hij daar zijn vrouw mee opzadelt .. wat is dat voor een vent..quote:Op maandag 8 maart 2004 21:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vandaag naar die demper geweest in apeldoorn. <knip>
hij moest werken maar wel jammer, dat zijn mooie dempers.quote:Op maandag 8 maart 2004 22:04 schreef Patrick281 het volgende:
Dat hij daar zijn vrouw mee opzadelt .. wat is dat voor een vent..
En de prijs was inderdaad te fokking mooi om waar te wezen.
dat wordt nog wel watquote:Qua verhaal begin je het al te leren.
Geen dank, altijd kijken naar de punten waar vocht in kan blijven staan, daar rotten ze altijd door. Goed dat je hem niet meegenomen hebt (het is wel makkelijk te vervangen) maar die prijs is dus echt te gek voor een halfrotte demper. Sluit mooi aan bij het verhaal dat hij niet wist hoeveel kilometer hij er al onder zat.quote:Op maandag 8 maart 2004 21:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vandaag naar die demper geweest in apeldoorn.
Valt reuze mee.quote:Op maandag 8 maart 2004 22:40 schreef DAMH het volgende:
ff een vraagje aan die gasten met een sport-motor, is het nou zo dat je last van je rug krijgt door de houding op zo'n motor of valt dit wel mee? als je er wat langer mee rijdt natuurlijk ...
Het is maar net wat voor eisen je aan een motor stelt, en wat je zelf het belangrijkst vindt. Wil je echt een beetje comfort op langere ritten, dan kun je beter naar een toermotor kijken. Maar vindt je een supersport leuker qua uiterlijk, en wil je toch een beetje zitcomfort, kun je kijken naar bijvoorbeeld een Kawasaki ZZR600 of ZZR1100/1200 (afhankelijk of je een beginner bent of nietquote:Op maandag 8 maart 2004 22:40 schreef DAMH het volgende:
ff een vraagje aan die gasten met een sport-motor, is het nou zo dat je last van je rug krijgt door de houding op zo'n motor of valt dit wel mee? als je er wat langer mee rijdt natuurlijk ...
Had ik ook de eerste keer dat ik mijn brommer echt open trok.quote:Op maandag 8 maart 2004 23:06 schreef Rietvaerder het volgende:
* knip *
En Makster.. wheelie? Vertel es?
Ik had dat echt niet in de gaten. Ik dacht alleen dat hij ver uit z'n veerpoten kwam.quote:Op maandag 8 maart 2004 23:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Mijn vis was wel 4 meter lang en woog 70kg....
Hee, omdat ik een BMW K1100LT heb gekocht wil niet zeggen dat ik supersport niks vind, ergo, supersports zijn gewoon gaaf om te zien, en gaaf om er 5 minuten op te rijden (mits blok en banden al warm zijn natuurlijk). Maar tja... soms moet je een keuze in het leven maken over wat je nu het allerliefst wil. De een wil een GSX-R600, de ander een GSX-R750, weer een ander een GSX-R1000, en nog weer een ander een GSX-R1300.... en ik... doe mij maar een toerbuffelquote:Op maandag 8 maart 2004 23:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee PatM, k wist niet dat er ook nog (relatief) zinnige dingen uit jou konden komen?
Blijf jij nu maar BMW rijden, dan doe je al gek genoeg.
De Gatso meters van vandaag de dag zijn allemaal met de "nieuwe" spullen. Vroega konden die tot 250 km/u flitsen, dit is aangepast omdat de plietse meer-en-meer merkte dat er voertuigen die dat gemakkelijk haalden.quote:Op maandag 8 maart 2004 21:29 schreef yup het volgende:
[..]
Je hebt gatso's en multanova's, gatso is niet zo echt goed, maar voldoet in Nederland, multanova is fokking ziek en die kon volgens mij een F16 flitsen. Er zijn veel gatso's in NL maar Multanova's... dat weet ik eerlijk gezegd niet.
Edit:
Heb net gelezen dat de geavanceerde (multanova's dus) flitspalen tot ong. 800 km/u gaan om een perfecte foto te kunnen krijgen... daarna word het volgens mij wazig, maar nog steeds herkenbaar...
In iedere versnelling zeg je hierquote:Op maandag 8 maart 2004 23:17 schreef ZX9R het volgende:
maar het bleek dat hij het voorwiel in iedere versnelling net zo'n 5 à 10 cm van de grond trok.
Dat leer je met de tijd wel. In het begin moet je zo-ie-zo wennen aan het rijden, dan ben je na 200km al kapot. Ook de spierpijn die je dan krjigt voelt vreemd.quote:Op maandag 8 maart 2004 22:40 schreef DAMH het volgende:
ff een vraagje aan die gasten met een sport-motor, is het nou zo dat je last van je rug krijgt door de houding op zo'n motor of valt dit wel mee? als je er wat langer mee rijdt natuurlijk ...
zucht...quote:Op maandag 8 maart 2004 23:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar PatM, ik dacht dat jij SuperSports uberhaupt niks vondMeen me iets te herrineren over ongeluk op de Baars en dat jij dan diegene gaat uitlachen oid
En ze zijn toch veel te gevaarlijk... ?
Man, get a life, een BMW (En dan vooral zo'n K1100LT) op je 24e (?)
Triest en kansloos.. afgeschreven
Met +125pk, nah, niets bijzonders, je koppel is groot. Daarnaast heb je daar ook een rauwe sportfiets die vermogen leveren kan, dus het is niet vreemd wanneer je boven de 150km/u (derde versnelling) nog eens een power-wheelie trekt.quote:Op maandag 8 maart 2004 23:22 schreef ZX9R het volgende:
bijzonder....
Lijkt me dan wel meer werk voor een R1 of soortegelijke brommer dacht ik zo... Ik denk dat je met een 600cc supersport hem in zijn 3 niet meer in de lucht krijg puur op vermogen...quote:Op maandag 8 maart 2004 23:29 schreef Rosco_P_Coltrane het volgende:
[..]
Met +125pk, nah, niets bijzonders, je koppel is groot. Daarnaast heb je daar ook een rauwe sportfiets die vermogen leveren kan, dus het is niet vreemd wanneer je boven de 150km/u (derde versnelling) nog eens een power-wheelie trekt.
Met een beetje kunst en oefenwerk kan je dat wiel helemaal omhoog halen en doorrijden op dat ene wiel
En ZX10R (welke volgens een test in de Moto73 net zo makkelijk in zijn 2 een powerwheelie maakt als in zijn 1)quote:Op maandag 8 maart 2004 23:39 schreef Rietvaerder het volgende:
Nieuwe R1 misschien
Heb idd ook al een aantal keer gehad dat ik dacht dat mijn motortje er zonder mij vandoor wilde gaanquote:Op dinsdag 9 maart 2004 07:57 schreef ZX9R het volgende:
Met Bijzonder bedoelde ik dat mijn [me=] dingetje v3rn3#k7 werd met een edit en dat ik het niet meer terug kreeg.
Maar het was echt zo. Ik wist niet dat je dat een powerwheely noemt maar dat was toch echt het geval. Je hebt dan iig het idee dat je achter van je brommer af vliegt.
ik vroeg me al af in welke context je die smile kunt gebruikenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 07:57 schreef ZX9R het volgende:
Maar het was echt zo. Ik wist niet dat je dat een powerwheely noemt maar dat was toch echt het geval. Je hebt dan iig het idee dat je achter van je brommer af vliegt.
Hmm, zijn idd heel wat mogelijke contexten, maar deze is idd wel heel aardig zo! Het is een ' flikker van je brommert tijdens een wheelie af' smileyquote:Op dinsdag 9 maart 2004 08:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik vroeg me al af in welke context je die smile kunt gebruiken
Tuurlijk! Waat dacht je danquote:Op dinsdag 9 maart 2004 08:04 schreef ZX9R het volgende:
btw, je hebt me weer ingehaald na de correcties Plo!
Wow, beetje raar. Maar ik sta nu wel eerste (in de Fok! Motorsubleague)!!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 08:14 schreef ZX9R het volgende:
Banden en chassis hebben punten moeten inleveren.![]()
van 40 naar 20 en van 117 naar 93. daarentegen heeft de motor er 21 punten bij gekregen.
Ik vind juist een toermotor een rot houding hebben en voel mij beter op mijn gemak met de actieve houding van de sportmotor.quote:Op maandag 8 maart 2004 22:40 schreef DAMH het volgende:
ff een vraagje aan die gasten met een sport-motor, is het nou zo dat je last van je rug krijgt door de houding op zo'n motor of valt dit wel mee? als je er wat langer mee rijdt natuurlijk ...
Rietvaerder klinkt leuker/geheimzinniger dan Mr.Suzuki wat veel platter is.quote:Op maandag 8 maart 2004 23:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom ik Rietvaerder heet.... tja, waarom ook niet
Nee, ik kon dus niks verzinnen en heb dus zomaar wat op het toetsenbord geramt
Als ik het opnieuw mocht doen zou ik natuurlijk gewoon Mr. Suzuki heten.
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 08:59 schreef Patrick281 het volgende:
Ik vind juist een toermotor een rot houding hebben en voel mij beter op mijn gemak met de actieve houding van de sportmotor.
En dan bedoel ik een actieradius van 15-150 kilometer .. wat je 99,99% van de tijd met de motor doet.
Een shopper is sowiezo niets qua houding - in tegenstelling tot wat alle niet motorrijders denken en dromen.![]()
quote:En ik dacht enigzins anoniem op Fok! te posten toen ik inschreef, beetje surfen, verder niets, niet in deze huisvrouwenclub.![]()
![]()
Voor de ZX9R Castrol 5W50 superbike olie "increased acceleration".quote:Op dinsdag 9 maart 2004 08:39 schreef ZX9R het volgende:
Ik zit ook al weer naar buiten te turen.
Strak blauwe lucht, lekker zonnetje en een veel te lekkere brommer om niet te rijden.
Ik ga binnenkort (lees: morgen of uiterlijk overmorgen) de olie van mijn brommer vervangen.
Wat raden jullie aan?
Ik denk dat ik dan ook maar eens het brandstofprobleem van de Z750 ga oplossen.
Thanx.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Voor de ZX9R Castrol 5W50 superbike olie "increased acceleration".
Voor de Z750 gewone 10W40 motorfietsolie van een willekeurig merk.
(las in de motor laatst dat de 10W40 van Motul zo goed is .. was een duurtest van de ZX6 oud model / 30.000 km met volledig schone verbrandingskamers en zuigers .. viel ze echt opzelfs tussen de zuigerveren was alles schoon wat ze toeschreven aan de motorolie)
Is het niet een leuk idee als we zelf eens wat smileys gaan maken? Het thema motor moet toch genoeg leuke smileys op kunnen leveren?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 08:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik vroeg me al af in welke context je die smile kunt gebruiken
Ik zou zeggen: "Leef je uit, maak me wild!"quote:Op dinsdag 9 maart 2004 10:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Is het niet een leuk idee als we zelf eens wat smileys gaan maken? Het thema motor moet toch genoeg leuke smileys op kunnen leveren?
Dat wordt dan vanavond, ook nog shoppen naast het Fokken op mijn werk wordt wat gortig.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 10:08 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: "Leef je uit, maak me wild!"![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 10:00 schreef hollander172 het volgende:
Is het niet een leuk idee als we zelf eens wat smileys gaan maken?
Shop jij ook mee?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 10:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Heb je al een nieuwe afspraak gemaakt?
Hoe is t met je kat?
En ja, ik heb opnieuw geinformeerd naar die arrow. Als ie al meerdere goede spullen heeft verkocht dan klinkt het wel goed.
Ja hoor, als ik tijd heb knutsel ik wel iets. Alleen kan ik geen bewegende smileys maken.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 10:43 schreef hollander172 het volgende:
Shop jij ook mee?
Das minder. Hoop je voor je dat het allemaal gaat lukken want het weer wordt binnenkort echt wel beter!quote:Nee nog niet, even afwachten hoe het loopt met die uitlaat. Ook heb ik nog wat andere onverwachte rekeningen liggen van andere minder leuke dingen dus ik moet ook even kijken of het er financieel inzit deze maand.
Nope. Mail gestuurd maar niks terug.quote:Heb je niks meer van die Laser gehoord?
Ik heb mijn voornaam gewoon in mn profiel staan, snap niet wat er zo erg aan is als mensen je voornaam weten, of je moet je er voor schamenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 08:59 schreef Patrick281 het volgende:
Rietvaerder klinkt leuker/geheimzinniger dan Mr.Suzuki wat veel platter is.
Maar er steekt dus geen verhaal achter.
Patrick is mijn bijnaam van de voetbalclub/voetballen vroeger .. Pepijn roept zo slecht over het hele veld .. gaan ze stotteren.![]()
(anders werdt het Bart= achternaam of Pep en dat kon ik niet waarderen)
En ik dacht enigzins anoniem op Fok! te posten toen ik inschreef, beetje surfen, verder niets, niet in deze huisvrouwenclub.![]()
![]()
Niemand zit hier gelijk met zijn echte naam trouwens in de Avitar.. op die vriend van je na.![]()
Niet iedereen hoeft maar 1 uur per dag naar school.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Gaat er nog iemand rijden vandaag?
Als ik die Makster nou eens thuis kwam..
Ik zal vanavond kijken of ik het goede voorbeeld kan geven, iemand suggesties voor een smiley?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 10:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ja hoor, als ik tijd heb knutsel ik wel iets. Alleen kan ik geen bewegende smileys maken.
Vreemd, stond er geen tel.nummer bij? De prijs was in ieder helemaal goed.quote:Das minder. Hoop je voor je dat het allemaal gaat lukken want het weer wordt binnenkort echt wel beter!
[quote]
Ach je kan niet alles hebben maar op deze dingen had ik even niet gerekend en dat is wel minder
Waarschijnlijk toch echt een nieuwe kat halen, van het weekend nog maar een laspoging doen.
[quote]
Nope. Mail gestuurd maar niks terug.
dus je hebt de knoop doorgehakt? Heb je dat iig gehad, nu lekker geld verdienen voor die Gixxerquote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb binnenkort ook weing tijd.. want ik ben gestopt met school en ga nu werken tot de vakantie, en daarna naar een andere school...
Zal ik eerst moeten downloaden dan.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:50 schreef hollander172 het volgende:
Ik zal vanavond kijken of ik het goede voorbeeld kan geven, iemand suggesties voor een smiley? Met PSP kan je heel eenvoudig animated gif's maken.
hij is verwijderd van marktplaats, kijk hier maar.quote:Vreemd, stond er geen tel.nummer bij? De prijs was in ieder helemaal goed.
! Ik ook hoor ..quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:00 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik heb mijn voornaam gewoon in mn profiel staan, snap niet wat er zo erg aan is als mensen je voornaam weten, of je moet je er voor schamen
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Jep, of voor de Bandit1200
Gaat iig weer een hoop van op aan de vakantie in juli.. (Italie)
Op de motor natuurlijk
ja ik weet t niet, beetje kinky...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Oh, dat klinkt niet zo positief
Ik had eerst dezelfde, maar 1 ligt er dus nu op Gorinchen...
ja ok maar zet er eens een zwaardere broer (met een vergelijkbare inhoud) naast van de Gixxer...en de looks van een SS vind ik gewoon mooier dan een naked.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik mag 5 november 2005 pas vol vermogen
Waarom Gixxer 600 vetter... stuurt alleen strakker. Een Bandit1200 loopt qua vermogen VET uit op een Gixxer, zelfs op een R1.. behalve op top.
Maat van mij heeft een Bandit1200 namelijk, en no way dat een R1 (2003 model) hem bijhoudt... pas bij de 220 ofzo komt die R1 hem voorbij
Wolf in schaapskleren dus...
Enne met een setje Hyperpro's stuurt ie net zo straks als een Gixxer600.
Yamaha YZF-R1 2003:quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik mag 5 november 2005 pas vol vermogen
Waarom Gixxer 600 vetter... stuurt alleen strakker. Een Bandit1200 loopt qua vermogen VET uit op een Gixxer, zelfs op een R1.. behalve op top.
Maat van mij heeft een Bandit1200 namelijk, en no way dat een R1 (2003 model) hem bijhoudt... pas bij de 220 ofzo komt die R1 hem voorbij
Kinky? Er zitten niet eens leren lapjes aan.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ja ik weet t niet, beetje kinky...
Het begin van deze discussie doet me ergens aan denken. Mij geeft het een behoorlijk lesmotor gevoel, ik duik liever af en toe achter een ruitje dan dat ik die wind in mijn bakkes krijg. Naked is niks voor mij, daar ben ik al achter.quote:ja ok maar zet er eens een zwaardere broer (met een vergelijkbare inhoud) naast van de Gixxer...en de looks van een SS vind ik gewoon mooier dan een naked.
Cambodja, daar weten ze pas hoe ze motordieven aan moeten pakkenquote:Cambodja: taxichauffeurs steken dief in brand
Een man die een motorfiets had gestolen is in Cambodja door een groep woedende motortaxichauffeurs achtervolgd, vermoord en in brand gestoken.
Dat melden de autoriteiten dinsdag. Volgens een politiewoordvoerder stal de dief zaterdag met geweld een motorfiets in de stad Poipet nabij de Thaise grens. "Nadat de dief de motor had gestolen probeerde hij heel hard te rijden. Plotseling werd hij achtervolgd door meer dan 20 motortaxi's," aldus woordvoerder Nuth Ly.
"Daarop raakte zijn motorfiets een kuil in de weg en klapte tegen de grond. De man werd 20 meter van de motor afgeslingerd en stierf waarschijnlijk onmiddellijk door een gebroken nek."
De taxichauffeurs sloegen het lichaam van de dief met stokken en staken hem vervolgens in brand met behulp van plastic zakken en papier. Toen de politie arriveerde stond de kleding van de man al in brand
Anders lees je effequote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:17 schreef Yakult het volgende:
Klinkt niet echt aannemelijk dat een Bandit 1200 tot de 200km/h sneller is dan een R1.
Hij weegt 60kg meer en heeft 50pk en 15Nm minder.
Neemt niet weg dat een Bandit 1200 rechtuit best rap is.
Slot is ART goedgekeurd, plus dat ik er nog 3 sloten op heb hangen maar je heoft als potentieel dief niet alles te zien !!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:22 schreef generalist het volgende:
Ik zou alleen wel even een ander slot op mijn achterwiel hangen als ik jou was
Dit is zo niet erg veilig
Hmmm, die ketting lijkt een reguliere staal / ijzerketting te zijn. Het slot is wel OK, discus-slot, maar de ketting, dat is waar ik het om zei.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:24 schreef Makster het volgende:
[..]
Slot is ART goedgekeurd, plus dat ik er nog 3 sloten op heb hangen maar je heoft als potentieel dief niet alles te zien !!
Ik had het gelezen, maar als ik de grafieken naast elkaar leg zie ik dat je tot de 5 a 6 duizend toeren licht voordeel hebt (en nadeel van het gewicht, 60 kilo is bijna een duopassagier). Bovendien schiet die R1 daarna flink door tot 12.000 toeren en loopt dus heel hard weg bij de Bandit.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:23 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Anders lees je effe
Zie mijn bericht waarin de vermogensuitdraaien staan....
Het is toch echt zo.
Vergelijk de uitdraai van de Fazer1000 en Bandit maar, en kijk dan naar het koppel... daar komt het door dus.
Ik snap wel wat je bedoelt maar kan dat gevoel niet zo snel van me af zetten, ik vond het rijden op die lesmotor al verschrikkelijk zo zonder tupperware er op.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:13 schreef Rietvaerder het volgende:
HahahaLesmotor-gevoel... geloof me, ga eens op een Bandit1200 rijden, en je bent snel van dat gevoel af..
Ja ik weet dat de ketting beter kan, maarja dat kost klauwen met geld. Bovendien hangen er nu 3 art goedgeleurde sloten op waarvan ar twee ART ****+ zijn. Als ze hem mee willen nemen lukt dat bij elk slot wel. Kijk naar je eigen situatie. Alleen de gelegenhieds dief krijgt het hiermee lastig. De profs hou je niet tegenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:28 schreef generalist het volgende:
[..]
Hmmm, die ketting lijkt een reguliere staal / ijzerketting te zijn. Het slot is wel OK, discus-slot, maar de ketting, dat is waar ik het om zei.
Welke klasse is het slot?
Ik zie overigens overal spoken en niets is meer goed genoeg op slot, aangezien ik een Kryptonite Klasse 4 remslot had en een Abus klasse 4+ (Abus standaard was klasse 25 (=hoogste)) en toch heb ik geen motor meer
Let maar niet op mij dus
Netjes geparkeerd en ondertussen al 8 dagen rustig bereden..quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:16 schreef generalist het volgende:
Zag zojuist dat er voor een overval hier in A'dam Zuid een rode motor gebruikt was. Heb in alle hoop de politie maar even gebeld, alleen die wisten zelf nog niet eens van die overval
Je weet maar nooit, misschien vinden ze wel een mooie gixxer die daar helemaal alleen achter gelaten is door meneer boef![]()
Deze is nu wel gepast:quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:28 schreef Yakult het volgende:
[..]
Ik had het gelezen, maar als ik de grafieken naast elkaar leg zie ik dat je tot de 5 a 6 duizend toeren licht voordeel hebt (en nadeel van het gewicht, 60 kilo is bijna een duopassagier). Bovendien schiet die R1 daarna flink door tot 12.000 toeren en loopt dus heel hard weg bij de Bandit.
Ik denk dat je hooguit tot de 40km/h net zo snel of sneller kunt zijn dan een R1 op een Bandit 1200.
Ik ga idd alleen nog maar naar Motoport .. daar luisteren tenminste eerst voordat ze een mening geven.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:19 schreef Makster het volgende:
Nou vandaag dus plaatje wezen halen voor mij voor lichten. De orginele lichten laten een MEGA gat achter in de kuipen dan kun je er dus verder niks mee.
Ben naar Safe Zoetermeer geweest, naja dat was het plan maar toen ik er eenmaal was kreeg ik weer Safe kotsneiginen en ben ik door gereden naar Verwijk ofzo iets. Naja dus die plaatjes gekocht, 20 euro !!!! voor 4 plastic plaatjes. BELACHELIJK, maar goed.
Een beetje gezond verstand verteld me dat een R1 hard weg loopt bij een bandit 1200.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Deze is nu wel gepast:
Heb jij trouwens ervaring met deze fietsen in het echt?
Resultaat is inderdaad meer dan primaquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ga idd alleen nog maar naar Motoport .. daar luisteren tenminste eerst voordat ze een mening geven.
Zelf zit ik in de rubber (stans)materialen en schat dat die plaatjes 5 eurocent kosten.
Maar wij verkopen ook over 8 schijven .. iedere keer komt er wat bij.![]()
Voor het resultaat is het de moeite wel waard trouwens.
Tsja die Bandit zit dan natuurlijk al op de 220 km/hquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Yakult: Waar is de Bandit1200 denk jij inmiddels als de R1 op de 6000 toeren komt?(Met al dat koppel onderin)
Had je trouwens nog een foto van je gixxer bij de motorbeurs opgehangen?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:16 schreef generalist het volgende:
Ha heren motor-kletsers, jullie rij-leven gaat natuurlijk gewoon door.
Ik heb nog steeds niets van de verzekering / politie gehoord. Verzekering neemt na 20 dagen contact op (tis nu 11 dagen) dus ik heb nog even.
Zag zojuist dat er voor een overval hier in A'dam Zuid een rode motor gebruikt was. Heb in alle hoop de politie maar even gebeld, alleen die wisten zelf nog niet eens van die overval
Je weet maar nooit, misschien vinden ze wel een mooie gixxer die daar helemaal alleen achter gelaten is door meneer boef![]()
Vergeet niet dat de Bandit 1200 de voorloper is van de GSX1400... en wat zijn dat? Juist ja... brute PK/NM monsters (voor minder dan de prijs van een 600cc supersport).... en geloof me... dat gewicht zorgt er juist voor dat je minder rekening hoeft te houden met een heel licht wordende voorwiel.... en ik sta er niet verbaast van te kijken dat je idd met een dergelijke motor tot de 200 km p/h voor een supersport 1000cc kan blijven... (op de huidige 1000cc's na dan... maar goed, daar moet je dan ook onderhand coureur voor zijn wil je daar echt het onderste uit de kan halen bij die motoren...)quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:41 schreef Yakult het volgende:
[..]
Een beetje gezond verstand verteld me dat een R1 hard weg loopt bij een bandit 1200.
Als die R1 eenmaal op de 6000 toeren zit, en je schakelt op naar de 200, dan komt hij toch niet meer in die lage toerentallen? Waar maak ik dan een denkfout?
Ik heb alleen op een bandit 600 gereden, een R1 wordt mijn dood.
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:08 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de Bandit 1200 de voorloper is van de GSX1400... en wat zijn dat? Juist ja... brute PK/NM monsters (voor minder dan de prijs van een 600cc supersport).... en geloof me... dat gewicht zorgt er juist voor dat je minder rekening hoeft te houden met een heel licht wordende voorwiel.... en ik sta er niet verbaast van te kijken dat je idd met een dergelijke motor tot de 200 km p/h voor een supersport 1000cc kan blijven... (op de huidige 1000cc's na dan... maar goed, daar moet je dan ook onderhand coureur voor zijn wil je daar echt het onderste uit de kan halen bij die motoren...)
Yep, heb ongeveer op elke plek waar ik langer dan een minuut stil stond een plaatje opgehangen met de info over de gestolen fiets, jammer is alleen dat niemand gereageerd heeft.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:02 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Had je trouwens nog een foto van je gixxer bij de motorbeurs opgehangen?
(ik zag namelijk bij de (westelijke (als ik het goed heb)) ingang een foto van jouw gixxer hangen met daarbij 'gestolen'
Maar wel een klote begin van het seizoen... klootzakken moeten gewoon met hun fikken van andermans fiets afblijven
En verzekeraars zuigen... als ze de kans hebben betalen ze het liefst niet uit
Mijn ouders wachten ook al 3 maanden op het verzekeringsgeld van de buitenboordmotor die van hun boot is gestolen
Of is de GSF 1200 blok een opgeboord GSX1100F blok?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jij snapt het
Does GSX1100F ring a bell.. das een opgeboord B12 blok
Hee OPMquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ziet er netjes uit maksterik had zelf iets anders ingedachten voor mijn voorste knippers.
en een wolf in schaapskleren is natuurlijk gewoon vet, staat er een zxr 400tje bij het stoplicht te brommen met zijn laser uitlaatje en weg ben je...maar wolfskleren vind ik nu juist mooi staan.
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:13 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Of is de GSF 1200 blok een opgeboord GSX1100F blok?
Is allemaal waar, en ik rij zelf op de stamvader van de GSF1200, de GS1000 8-klepper en ook die heeft wel wat koppel, zij het dat de mijne brak isquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:08 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Vergeet niet dat de Bandit 1200 de voorloper is van de GSX1400... en wat zijn dat? Juist ja... brute PK/NM monsters (voor minder dan de prijs van een 600cc supersport).... en geloof me... dat gewicht zorgt er juist voor dat je minder rekening hoeft te houden met een heel licht wordende voorwiel.... en ik sta er niet verbaast van te kijken dat je idd met een dergelijke motor tot de 200 km p/h voor een supersport 1000cc kan blijven... (op de huidige 1000cc's na dan... maar goed, daar moet je dan ook onderhand coureur voor zijn wil je daar echt het onderste uit de kan halen bij die motoren...)
zonder aanhangerquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar weegt 13 ton
En dan? je moet toch knippers hebben neem ik aan. Naja moet niet maar tis wel zo handig. Je kan trouwens ook je knippers in je spiegels bouwen. Ook wel porno !!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nee, ik ga ze er helemaal uit halen. alleen moet dat gat worden opgevuld en het liefst met hetzelfde materiaal als het scherm. maar dat duurt nog even, eerst ff informeren bij een kennis die dat kan. daarna afspraakje maken etc.
Porno Pikeyquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
bij splashdesign verkopen ze die dingen, dat is juist de bedoeling!
Vewacht geen wonder van BMW blokken... ze zijn vooral zodanig getuned dat het bijna niet uit maakt in welke versnelling je een BMW zet en met welk toerental je rijdt... als je gas geef gaat het altijd rap vooruit. Alleen echt superspannende tijden worden er niet mee gehaald...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:22 schreef Yakult het volgende:
[..]
Is allemaal waar, en ik rij zelf op de stamvader van de GSF1200, de GS1000 8-klepper en ook die heeft wel wat koppel, zij het dat de mijne brak isOp dragstrips zijn ze nog vaak te vinden. 't Is echter speculeren, en zoals ik zei, het klinkt gewoon raar in mijn oren, maar misschien gaat die Bandit harder.
Als je kijkt naar een K1200GT (vind je vast wel leuk) dan heeft die ook een hele bak koppel dat vroeg vrij komt. Ben benieuwd hoe dat dan weer van zijn plek gaat.
(btw, als het op dynocharts aankomt, wel eens gezien van de huidige Goldwing? die oerlelijke bak heeft nog eens koppel)
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Die ziet toch niemand, hij rijdt altijd achteraan
Ik ga iig niet mee... ben waarschijnlijk vanaf morgenmiddag motorloosquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
maarre, wanneer gaan we rijden:
[afbeelding]
10 en 11 graden dit weekend!
Nou, over anderhalf tot twee maanden weerquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
maarre, wanneer gaan we rijden:
[knip]
Mijn pa heeft een sukkelige K75RT, en het is goed dat het dashboard aangeeft in welke versnelling je rijdtquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:37 schreef PatrickM het volgende:
Vewacht geen wonder van BMW blokken... ze zijn vooral zodanig getuned dat het bijna niet uit maakt in welke versnelling je een BMW zet en met welk toerental je rijdt... als je gas geef gaat het altijd rap vooruit. Alleen echt superspannende tijden worden er niet mee gehaald...
ik vind t best!! ik moet 's ochtends wel naar school maar dat gaat dan niet te laat worden...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Donderdag..
En vrijdag dan ook maar, als ik niet moet werken, ik hoor morgen of ik extra kan werken...
zeg, hoe eh goed zijn jullie 'bevriend'? ik hoef niet zo nodig naar andermans reet te kijkenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:58 schreef Makster het volgende:
Alleen als ik naar Reetvaarder zijn reet wil kijken
ik denk iets van kleine knippers vlak tegen mijn kenteken aan. dan haal ik dat oorspronkelijke plastic waar ie nu aan hangt helemaal weg. mijn kenteken nog iets verder omhoog zodat het spatbord zo klein mogelijk wordt.quote:Wat ik met de achterkant ga doen weet ik nog niet precies, wat jij pikey?
Juist, prima oplossing. Bij mij is de orginele reflector er zo ie zo al af maar denk dat ik een undertray ga bouwen voor de ZXR. Tis veel werk en best kut maar het is het zeker wel waardquote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik vind t best!! ik moet 's ochtends wel naar school maar dat gaat dan niet te laat worden...
[..]
zeg, hoe eh goed zijn jullie 'bevriend'? ik hoef niet zo nodig naar andermans reet te kijken
[..]
ik denk iets van kleine knippers vlak tegen mijn kenteken aan. dan haal ik dat oorspronkelijke plastic waar ie nu aan hangt helemaal weg. mijn kenteken nog iets verder omhoog zodat het spatbord zo klein mogelijk wordt.
Over 2 en halve week krijg ik die BMW. Dus vanaf dat moment zit ik dus meestal droogquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Zit je op zo'n BMW niet droog dan?
ik dacht precies hetzelfde...ik was daarom maar ff aan t schaken...quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Zijn jullie weer allemaal even dood ofzo
helemaal vergetenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:53 schreef hollander172 het volgende:
Nou.......... Mijn smileys kan ik niet plaatsen........ Snap niet wat er aan de hand is maar hij weigert een plaatje te laten zien. Ik zie enkel de link in de preview.
schaken is zeker cool, zien of je het nog kunt? www.gamecolony.comquote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Schaken is cool!
Leerde wij op de basisschool altijd.. maar is weer tijdje geleden. Ben benieuwd of ik het nog kan
Maakt niet uit, ik heb er eentje en kan hem niet eens plaatsen. Er is toch niks veranderd aan die [img] tags? Ik zie elke keer weer gewoon een link. Ik heb ze nog geoptimized voor het geval dat het daar aan lag maar niks helpt. Ook gelinkt vanaf andere webspace doen ze niks.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
helemaal vergeten![]()
Morgen misschien, ik vind het leuker als het gewoon meteen werkt.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
plaats die link eens dan.
Ik zie zijn Avitar wel gewoon hoor. Misschien toch iets bij jouzelf aan de hand.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Morgen misschien, ik vind het leuker als het gewoon meteen werkt.
En nu zie ik rietvaerders usericon ook ineens niet meer. Moeten we g#dverd*mme soms zelf forumsoftware gaan schrijven om dit soort simpele dingen werkend te krijgen?![]()
helaas.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:25 schreef hollander172 het volgende:
Dit moet hem zijn, geen idee of ik hem nu wel zie.
[afbeelding]
Edit: in de preview dus wel maar als ie geplaatst is dus niet meer en dat ligt echt niet aan mijn provider.
Speel eens met je back en forward knopjes. Rara hoe kan dat? (euh, ik gebruik een engelse windows dus vervang back en forward maar door woorden uit ons eigen kromme taaltje.)quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Mijn usericon doet het idd niet omdat Wanadoo webspace overbelast is
(Max datatraffic exceeded)
ik niet, werd sneeuw voorspeld. morgen ga ik ook nog niet, maar do en vr welquote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:30 schreef SuperFour het volgende:
Trouwens nog iemand die gereden heeft vandaag, in ieder geval chill weer gehad...!
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:30 schreef hollander172 het volgende:
Iemand had hier toch iets van fokmc.tk ergens? Pleuren we daar wel een forumpje op wat wel werkt.
Had er echt zin in om wat leuke smileys te maken en te plaatsen maar dat gaat dus niet door met dank aan Breuls zijn geweldige php kennis. Goddomme, zo moeilijk is een filehandler toch ook weer niet?
Okee genoeg gezeurd ik ga weer vrolijk doen.
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik niet, werd sneeuw voorspeld. morgen ga ik ook nog niet, maar do en vr welmissch richting westland.
Spam!!! Nee grapje, is inderdaad een optie, je kan nog wel wat hits gebruiken zie ik.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:42 schreef SuperFour het volgende:
Eventueel kunnen we ook nog gebruik maken van 't CB-forum als daar behoefte aan is... maak ik wel even een Fok!-topic aan (www.superfour.nl/forum)... gaat dat forum tenminste ook een beetje lopen...
heb je em nog niet terug?? als er mensen zijn die gaan rijden do of vr dan kom ik zeker.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:44 schreef SuperFour het volgende:
Laat even weten als je gaat, heb waarschijnlijk wel even zin om mee te gaan dan... mits m'n motor op tijd klaar is...
[..]
ja, eigenlijk wel. maar ik kan wel wat colleges overslaan. neem ik de stof volgende week wel ff over.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:46 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM, je hebt toch do en vrij school![]()
yep, hij was t. maar inmiddels niet meer toch?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:53 schreef Rietvaerder het volgende:
PatrickM
Zou ie eraan mee willen werken?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:53 schreef Rietvaerder het volgende:
PatrickM
k ook.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:57 schreef Rietvaerder het volgende:
k Stel voor dat we gewoon verder gaan
Wordt je mild Rietvaerder?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Uhh.. hij post niet zoveel meer. k Stel voor dat we gewoon verder gaan zonder gezeik PatM... word er niet gezelliger op
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:24 schreef yup het volgende:
Hey, wie van jullie weten goede beginnersmotoren die op supersports lijken (R1, GSX-R, Ninja enzo), ze moeten niet te duur zijn, en simpel te rijden zijn. Een vriend wilt voor zijn motorrijbewijs gaan, vandaar dat ik het effe vraag aan jullie.
idd! Ineens is iedereen wegquote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:54 schreef SuperFour het volgende:
Beetje te rustig zelfs...
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:56 schreef ploderus het volgende:
[..]
idd! Ineens is iedereen weg :'( Maar ja, ik ga er zo ook vandoor. Beetje slaap inhalen![]()
![]()
De blauwe niet?quote:Op woensdag 10 maart 2004 11:08 schreef Rietvaerder het volgende:
En toch blijft deze mij erg aantrekken...
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou ik zou het wel weten als ik jou was!! Maar dat weet je inmiddelsquote:Op woensdag 10 maart 2004 11:08 schreef Rietvaerder het volgende:
En toch blijft deze mij erg aantrekken...
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 10 maart 2004 17:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
laat zien!
Hmm, ben benieuwd!! Maar met dit weer zou ik idd nog even wachten. Flinke kou met af en toe wat sneeuwval tussendoorquote:Op woensdag 10 maart 2004 17:18 schreef SuperFour het volgende:
Moet 'm nog ophalen... kreeg alleen telefoontje dat ie klaar was... en aangezien 't klote weer is... zucht...
[..]
Het is een motorzaak, langs gaan dus. Is niet de meest bijzondere, maar wel een mooie demper.quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
check deze demper voor 100 euro incl verzenden. maar ff een mailtje gestuurd.
Het lijkt mij een goede demper, en volgens die zaak is hij 100% en 100 euro incl verzendkosten.quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hoe bedoel je, langs gaan dus?
Ow ja ik dacht dat je er veel dichter bij woonde hahaquote:Op woensdag 10 maart 2004 20:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
net ff gekeken hoe ver het is vanaf arnhem, nog geen 100 km dus te doen. deze week maar ff gaan kijken idd.
Ja, dat is allemaal buitenland voor mij. Noord en ZuidHollander.quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
de hele rechterkant? das wel een flinke kam dan
buitenlandquote:Op woensdag 10 maart 2004 21:55 schreef Patrick281 het volgende:
Ja, dat is allemaal buitenland voor mij. Noord en ZuidHollander.![]()
![]()
Maar ik kom wel eens in het buitenland hoor.
ben er eigenlijk niet kapot van als ik er langer over nadenk. missch beter een nieuwe halen...quote:Op woensdag 10 maart 2004 21:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Leuke demper OPM.
Heeft een maat van mij op zijn ZX6R uit 96.
Komt leuk geluid uit, maar niet van je het. Is ook geen open demper volgens mij...
nog ff over nadenken maar die kans is nu wel het grootst, dan loop ik tenminste ook geen risico dat ik shitspul koop.quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zou toch echt voor een Viper gaan, maar ja, ik ben bevooroordeeld
hahaah ja, maar die kosten wat meer toch!quote:Arthur gelooft me ook al niet, die wilt PER SE een 2Brothers
Veluwe is idd best een eind rijden vanuit het westen, maar buitenland is het nog net niet.quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
buitenlanddus als jullie deze kant op komen (veluwe ofzo) dan is het voor jouw een buitenlands tripje
? geldt dat btw voor als jullie westlingen?
[..]
ben er eigenlijk niet kapot van als ik er langer over nadenk. missch beter een nieuwe halen...
das een tijdje geleden! tis best een eind rijden maar wel de moeite waard, tis een mooi gebiedje daar!quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:25 schreef Gerako het volgende:
Veluwe is idd best een eind rijden vanuit het westen, maar buitenland is het nog net niet.
yep!quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Tot later, en we spreken elkaar morgen neem ik aan..
bellen? ik heb jouw nummer nietquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, wat maakt het uit, Fok! suckt toch
Maar het ligt helemaal aan het weer.. bel anders effe rond half 11 ofzo. Kan ik zeggen hoe het weer hier is.
hoe kwam ik daar ookal weer? afslag dordrecht en dan linksaf achter de rotonde ofzo? vanuit rdam.quote:En als het dan goed is, 12 uur op die carpoolplaats Papendrecht dus
hebbes, wis je em weer?quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar die ben ik dus kwijt ivm harde schijf crash
*knip*
quote:Op donderdag 11 maart 2004 08:55 schreef ZX9R het volgende:
Grmpf....
Slecht weer hier in Heerenveen.
Gisteren een poging gewaagd om mijn pc opnieuw te installeren, staat er net XP op gooit een maat van me (met wie ik i-net deel) i-net eraf vanwege groot onderhoud.
quote:De hele avond naar zo'n domme film met hoe heet die muts ook weer zitten kijken.
Heb ik dus ook hier niks in de gaten kunnen houden.
Zo'n TwoBrothers ligt er bij mij ook op. Een mooi carbon dempertje met een heel mooi geluid!quote:Op donderdag 11 maart 2004 08:57 schreef SuperFour het volgende:
Goede morgen zonder zorgen...!
TwoBros genaaid... hahahaha... dacht 't niet, meest brute pijpen die er zijn... moet je voor de grap maar eens even kijken wat ze voor de nieuwe R1 bedacht hebben, te geil voor woorden...!
En dan natuurlijk nog wat picies van je brommer hier!quote:Op donderdag 11 maart 2004 08:57 schreef SuperFour het volgende:
Maar goed, vandaag druk dagje op m'n werk, daarnaast moet ik m'n motor nog ophalen, ga van 't weekend pas weer rijden dus... helaas.
Ik ben ook voor een uitje! Maar dan a.s. zondag. 4 april is voor mij iig ondoenlijk. 's ochtends heb ik eerst EHBDO en op 3 april vier ik mijn verjaardag met een klein feestje! En om dan 's zondags te gaan rijden?quote:Op donderdag 11 maart 2004 08:57 schreef SuperFour het volgende:
Zeg, ik ben wel voor een uitje naar de Veluwe. Dit gaat dus de tweede Fok! motormeet worden...? Prima, nu alleen nog een datum. Ik zeg 4 april...!
Dat staat er ook op. Mandrake 9.2. En ook daar heb je i-net voor nodig.quote:Op donderdag 11 maart 2004 09:00 schreef SuperFour het volgende:
Je moet er ook geen WinXP maar Linux opzetten...
Ik zou het echt niet weten. Jodie Foster? of die ene die ooit met Bruce getrouwd is geweest?quote:Op donderdag 11 maart 2004 09:00 schreef SuperFour het volgende:
Hoe heet ze...?
![]()
ik ook en ik wil er graag bij zijn maar 4 april ben ik een weekend weg...kunnen we geen andere datum afspreken?quote:Op donderdag 11 maart 2004 08:57 schreef SuperFour het volgende:
Zeg, ik ben wel voor een uitje naar de Veluwe. Dit gaat dus de tweede Fok! motormeet worden...? Prima, nu alleen nog een datum. Ik zeg 4 april...!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |