Nou het schiet in "wachten op het tweede streepje" in de maand juni niet erg op.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:46 schreef Fuente het volgende:
De lijst is inderdaad errug kort.... Maar het is bijna zomer, en dan zal die vast wat voller worden
Trouwens wat je daar straks zei over de liefde spat er af.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:17 schreef Brighteyes het volgende:
Er zou idd wel weer wat vulling bij kunnen! We hebben een avondje stroomstoring nodig!
Tsja... ik zou dat iig nooit zo op deze manier op een forum gooien waar jullie beiden komen en waar ook nog anderen meelezen... Maar goed, dat ben ik.quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:16 schreef ArmaniMania het volgende:
Trouwens wat je daar straks zei over de liefde spat er af.
Ik verras mijn vriendin met mijn komst bij haar thuis ook ivm dat we morgen een echo hebben.
Na 5 minuten vroeg mijn vriendin al wanneer ik naar huis ging, normaal deed ze dat nooit.
Jah de liefde spat er van af.
Bedenk je maar dat zij het ook erg moeilijk heeft en dat het niks persoonlijks is en dat het al hélemaal niks met liefde te maken heeft. Ze heeft het gewoon hardstikke zwaar.quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:16 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Ik verras mijn vriendin met mijn komst bij haar thuis ook ivm dat we morgen een echo hebben.
Na 5 minuten vroeg mijn vriendin al wanneer ik naar huis ging, normaal deed ze dat nooit.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:16 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
das nog niks joh
1 methode, links erin en rechts eruit --->
quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:58 schreef Anitra het volgende:
Neva wat leuk!!!! Lekker gevoel is dat he? Wacht ongeduldig op de echo
Bij een nekplooi meting doen ze het hersenvocht opmeten wat er nog in het nekje zit.. is heel normaal alleen als het verdikt is is er dus een grote kans dat er een afwijking is , doen ze ook extra bloedtest en met die combinatie maken ze dan een uitslag.. en kan ( hoeft niet) er dus vroegtijdig al beetje gekeken wordne of er een afwijking is te zien..quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:14 schreef Saffier het volgende:
@ Neva Ik heb wel na een bezoekje aan de vlos of na een echo dat mijn buik veel gevoeliger is. Druk van binnenuit komt me ook heel bekend voor, ik hou het er maar steeds op dat de baarmoeder de blaas opzij duwt en dat dat die druk geeft. Is bij mij de ene keer veel sterker als de andere keer. Ook; ga ik naar de wc, moet ik na een half uurtje weer en dan een hele tijd weer niet. Hoort er vast bij.
Mag ik vragen waarom doen ze bij jou eigenlijk een nekplooimeting? Nieuwsgierig is...
ben wel eerder zwanger geweest maar toen door omstandiheden en rede waardoor zwanger abortus laten doen.. ik herken het dus niet me moeder zegt wel dat het mogelijk is omdat ik sowieso al heel pijnpunten gevoelig benquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:23 schreef poemojn het volgende:
Ik had bij Myrthe ook met 12/13 weken soms al het idee dat ik haar voelde. Met 16 weken wist ik het zeker, met 20 weken kon mijn man haar ook voelen. Het is niet onmogelijk, komt alleen meer voor bij vrouwen die al eerder zwanger zijn geweest.Al voelden een paar mensen die ik ken zelf pas met zo'n 25 weken 'leven', en die hebben meerdere zwangerschappen gehad.
Ons werd het aangeraden omdat mijn moeder en haar zussen meerdere doodgeborenen hebben gehad..quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:24 schreef Saffier het volgende:
Ja ik wist wel wat de test inhoud, maar waarom wordt er bij jou naar gekeken? Verhoogd risico, toevallig iets gezien op een eerdere echo? Het waarom ben ik nieuwsgierig naar...
Ik had vorige week toen ik 15 km wandelen er bijna op had zitten een tegensputterende buik, ik was pas 11 weken maar het voelde zo vreemd. Alsof iets het genoeg vond. Mijn darmen en blaas herken ik wel (ook door PDS) maar dat voelde werkelijk anders. Tegen de echomevrouw zei ik ook dat het leek alsof ik de baby voelde. Maar zij zei ook dat het niet kon. Ik vond het wel typisch.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:23 schreef poemojn het volgende:
Ik had bij Myrthe ook met 12/13 weken soms al het idee dat ik haar voelde. Met 16 weken wist ik het zeker, met 20 weken kon mijn man haar ook voelen. Het is niet onmogelijk, komt alleen meer voor bij vrouwen die al eerder zwanger zijn geweest.Al voelden een paar mensen die ik ken zelf pas met zo'n 25 weken 'leven', en die hebben meerdere zwangerschappen gehad.
nee, het is dacht ik omgekeerd: ze mogen het niet aanbieden bij zwangeren die jonger zijn dan 36! (dan moet je er zelf om vragen).quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:32 schreef Randa_v het volgende:
Ze moeten het de mogelijkheid van een nekplooimeting aanbieden als ik het goed begrepen heb.
Jah ben er mee bezig, effe inscannen enzo, komt ie zoquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:41 schreef Neva het volgende:
Wij hebben net ook weer echo gehadhebben nekplooimeting laten doen
alleen was bloeduitslag nog niet binnenvrijdag even daar over bellen..
Ons beebje was heel eigenwijs!! familie trekje
![]()
Beebje was heel lief aan het duimenmaar lag verkeerd dus moest ik hoesten kindje wakker en zo lief met de handjes aan het spartelen en de beentjes tegen mijn buik aan het strekken en zich om hoog duwen... en volgens echo mevrouw moest beebje even lachen
!! maar nekje opmeten vond beebje niet zo leuk du even wachten en op nieuw proberen na vele malen hoesten was het eindelijk gelukt.
Beebje vind het schijnbaar ook erg leuk om te "moonen"we zijn nog verliefder op ons mafkeesje
![]()
![]()
echo moet nog ingescanned worden als vriendjelief thuis is dus daarvoor nog even geduld
Die bovenste is echt mooi!quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:37 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]
Bovenste foto duidelijk het beebje te zien
Onderste foto met hartmeting en was gewoon goed
Hehehe we hadden ook een vooraanzicht maar daar hebben we geen foto van daar kon je zelfs de oogjes zien zittenquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:42 schreef PeRi het volgende:
Wat schattig, je kan hem/haar al helemaal zien zitten. Wat geweldig.
Ja, hopelijk hebben wij volgende week ook zulke duidelijke foto's (echo) van ons kindje! Kun je ze mooi aan iedereen hier showen schat!quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:04 schreef MeNicole het volgende:
WOW die is echt wel duidelijk. Mooi hoor!!![]()
Ja echt wel! Klopt echt snel.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:18 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Geweldig geluid hé, dat kloppende hartje Ingrid en Djeez.
Ik heb zelfs het geuild opgenomen op mijn GSM! Altijd leuk om als ringtone in te stellen...quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:01 schreef Jonnetje het volgende:
Oh ja...*meld*
Neva en Armanimania wat een mooie echo..
Klopt het dat je bij die eerste zelfs een oortje kan zien? Volgens mij wel he?
Vanmiddag mag ik weer voor controle naar de gyn.
preciesquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:09 schreef Jonnetje het volgende:
Ooow..
Da's wel heel erg fijn, dat ze er zo lekker de tijd voor hebben genomen. Dan heb je zelf ook de tijd om er heerlijk van te genieten.
David woog 4280 gram (53 cm) en ik had geen zware bevalling.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:50 schreef Snowwww het volgende:
En grootte van de baby zegt ook niks over een eventuele zware bevalling, toch???
Ja, gek he? Dat heb ik nu ook heel erg.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:07 schreef Martineke het volgende:
blijft raar, over bevalling kan ik niet meepratenks daarentegen weer wel
![]()
Een vriendin heeft laatst haar derde kindje gekregen met een keizersnee. Het was haar eerste keizersnee en ze vond het waanzinnig tegenvallen...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:17 schreef Jonnetje het volgende:
Ik zeg ook steeds dat dit mijn tweede zwangerschap is maar de eerste bevalling word.
(uh, laten we er van uitgaan dan he?)
Wat een bevalling zwaar maakt (ik praat uiteraard uit eigen ervaring) is niet het kindje eruit persen. Niet dat dat makkelijk is. Is natuurlijk vrij heftig en pijnlijk. Maar vooral de onsluitingsweeen en de duur daarvan maakt het zwaar.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:07 schreef Martineke het volgende:
vriendin van me haar zoontje woog 4780 en 56 cn, was vrij zwaar maar al met al ging t nog vrij makkelijk, geen knip en zo. het wil niet zoveel zeggen.
Van felicitas wanneer krijg je daar bericht van?? Heb ik me ook voor opgegeven. Tijdschrift heb ik wel al gehad.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:50 schreef Wennie het volgende:
Volgens mij kan je 3 gratis dozen aanvragen:
- Etos/Felicitas
- Kruidvat
- Prenatal/Wij jonge ouders/babyinfo.nl
Van Kruidvat en Prenatal krijg je als je 7 maanden zwanger bent de (eerste) box.
Lijkt mij geen goede manier hoor om het te brengen. Ik heb het wel bij het CWI gevraagd maar daar zeggen ze heel gemakkelijk dat je het nog niet hoeft te vertellen. Ik zie wel.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:10 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Randa, over het naar buiten brengen van je zwangerschap : vertel ze gewoon dat je helemaal niets gemerkt heb van je zwangerschap, en dat je gewoon nog ongesteld bent geworden!
Hoe bedoel je dat?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:17 schreef Randa_v het volgende:
Met ijs let ik op waar ik hem eet. Op een plaats waar ik al vaker ijs het gegeten kan het echt wel om ijs te eten hoor.
Als het echt niet gaat is parcetamol het beste wat je kunt nemen.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:10 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Randa, over het naar buiten brengen van je zwangerschap : vertel ze gewoon dat je helemaal niets gemerkt heb van je zwangerschap, en dat je gewoon nog ongesteld bent geworden!
Ja dat klopt, en ze mogen er toch ook niet eens naar vragen?!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je hebt helemaal nog geen meldingsplicht qua zwangerschap hoor, dus liegen hoeft niet.
Aha. Ik snap het.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:53 schreef Randa_v het volgende:
Je moet opletten met ijs dat is zo. Maar bij de mcdonalds of bij mijn ijsboer op de hoek vertrouw ik het wel. Het is een schone winkel, gebruiken verse producten etc. Bij een luguber marktkraampje zou ik bijvoorbeeld uitkijken ivm de kans op bacterien in de ijs.
Inderdaad, net als liegen, het lijkt me dom om zoiets te doenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:32 schreef Zabb het volgende:
Lijkt me niet goed voor de onderlinge verstandhouding.
Ik heb dit dus een paar weken geleden ook gehad.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:32 schreef Zabb het volgende:
Ja dat klopt, en ze mogen er toch ook niet eens naar vragen?!
Maar dat neemt niet weg dat ik vind dat je het wel moet zeggen. Ik denk niet dat je nieuwe baas er blij mee is als je hem meteen in de eerste week verteld dat je zwanger bent. Lijkt me niet goed voor de onderlinge verstandhouding.
Ow jawel hoor!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 09:45 schreef jessie het volgende:
Hahahahahaha Jonnetje dat je nog zo enthousiast kan doen![]()
Vandaar dat getrap gister als ik boven was..quote:Op zondag 19 juni 2005 10:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Tja, vind je het gek dat guppie nog ff wachtDie wil gewoon een af kamertje joh
![]()
Zou ze niet strijken Snoww ongestreken nemen ze meer vocht op.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:16 schreef Snowwww het volgende:
Jonnetje, waar je de energie vandaan haalt?!! Petje af hoorIk ben blij dat het kamertje hier af is... Alleen nog het beddegoed en de hydrofieldingen strijken en dan zijn we daar helemaal klaar. Dan wil ik alleen nog maar onze eigen kledingkast en de kast in de badkamer uitmesten, kan de kraamverzorgster tenminste alles vinden
![]()
Het heeft (tot nu toe) niet geholpen..quote:Op zondag 19 juni 2005 17:46 schreef Brighteyes het volgende:Welja joh, nog 'even' behangen...
Ach, wie weet is het de perfecte opwekker.
quote:Op zondag 19 juni 2005 21:23 schreef Rottdog het volgende:
Gupje van Jonnetje kom je gauw buiten kijken en niet naar links of naar rechts zwengelen maar gewoon via de schaamdeur, de kop ertussen en floep dan zie je het licht
Lekker het dat vocht vasthouden, mijn tenen lijken wel worstjes!! Zelfs m'n teenslippers zitten strak..quote:Op zondag 19 juni 2005 20:16 schreef Snowwww het volgende:
Jonnetje, waar je de energie vandaan haalt?!! Petje af hoorIk ben blij dat het kamertje hier af is... Alleen nog het beddegoed en de hydrofieldingen strijken en dan zijn we daar helemaal klaar. Dan wil ik alleen nog maar onze eigen kledingkast en de kast in de badkamer uitmesten, kan de kraamverzorgster tenminste alles vinden
![]()
Verder alles goed hier.. Iedereen reuze bedankt voor de geruststellende woorden met betrekking tot de grootte van de baby. 't Zat me toch een beetje dwars.
Het weekend eigenlijk prima doorgekomen, zag er erg tegenop, tegen die warmte. Maar we hebben sinds kort een dakterras en lekker nieuwe tuinmeubelen en een parasol, dus hopla, jurkje of bikini aan en lekker onder de parasol met mijn voeten in een teiltje met water. Mijn voeten hebben het eigenlijk het zwaarst te verduren, ben al 2 dagen mijn enkels kwijt... Vocht vasthouden is niet leuk![]()
Ik krijg trouwens sinds 2 dagen af en toe steken in/rond mijn lies... Nu was de baby donderdag nog niet ingedaald, zouden die steken iets met het indalen te maken kunnen hebben??
*meld*quote:Op maandag 20 juni 2005 09:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Jon
Gebeurterietsgebeurterietsgebeurteriets????
Oeps dat was ik vergetenquote:
*Proest*quote:Op maandag 20 juni 2005 11:42 schreef melonovy het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------------------------
[Op maandag 20 juni 2005 10:40 schreef Jonnetje het volgende:]
[Ik heb alles eigenlijk potdicht..]
---------------------------------------------------------------------------------------------------
ja dat blijkt
En een uurtje rijden met deze hitte is ook niet fijnquote:Op maandag 20 juni 2005 11:56 schreef Jonnetje het volgende:
Geeft toch niks joh..
Maar idd ik begin me op het moment best wel sponzig te voelen. (qua vocht vast houden dan he?) En ik ben blij dat alles nu dicht zit hier, dat was met Wilyan niet gelukt. Ik mis 'm alleen wel verschrikkelijk....
(en ik niet alleen.. pappa belt ook elke dag even, maar zoonlief wil nooit aan de foon komen)
Hij zou vanavond terug komen..
Maar we denken dat hij nog maar even bij opa en oma moet blijven..
We vinden allemaal de kans te groot dat als hij hier vanavond weer thuis is, dat ik ga bevallen en ze 'm vanacht weer kunnen halen. En aangezien ze toch al zo'n uurtje moeten rijden...
Dan is even wachten tot Gupje zich ein-duh-luk aandient misschien toch beter.
We kijken het iig nog even een paar dagen aan en dan kijken we weer verder. Want Michiel heeft er ook erg veel moeite mee dat hij al zo lang weg is.
Kan het niet zijn dat je door die hitte nu wat last hebt van witvloedquote:Op maandag 20 juni 2005 16:38 schreef Fuente het volgende:
Even een vraagje tussendoor. Ik heb sids een paar dagen heel erg last van slijmverlies, soms met krampen erbij. Het is echt alleen maar doorzichtig/wit slijm. Kan dit kwaad? Ik ben eigenlijk totaal vergeten te vragen aan de vk hoe of wat![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 17:17 schreef MeNicole het volgende:
Ik haat warm weer echt![]()
Heb zo giga veel last van mijn hooikoorst enzo. Heb vanmorgen die kleine zelfs ff vervloekt hierzo![]()
Ja zo kan het natuurlijk ook. Maar heb me wel voorgenomen dat als we ooi in 2de willen dat die in september gemaakt gaat wordenquote:Op maandag 20 juni 2005 17:19 schreef Neva het volgende:
[..]ik denk dat hier ons beebje mij vervloekt
record aan geen eten binnen houden nu 9 dagen niks binnen gehouden
![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 17:22 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ja zo kan het natuurlijk ook. Maar heb me wel voorgenomen dat als we ooi in 2de willen dat die in september gemaakt gaat worden![]()
Nee ivm mijn hooikoorts is het wel beter. Dan in mei geboren en kan ik gewoon mijn plillen nemen.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:26 schreef Neva het volgende:
[..]wat als het nou in mei mei en juni laatste loodjes met zulks weer slecht plan
je kan beter in juni dan
![]()
dank voor de tipquote:Op maandag 20 juni 2005 18:09 schreef Logician het volgende:
probeer eens wat vanillevla, klinkt ranzig maar lekker gekoeld was dat op een bepaald moment het enge wat ik wel kon binnen houden! succes en sterkte!!
Neva, dat heb ik ook gehad bij Noa... kun je wel wat water binnenhouden? Ik lag toen ik zwanger was van Noa zowat de hele dag op bed/de bank en als ik naar de wc moest 's ochtends moest ik weer gelijk spugen omdat het overal zo vies rook in huis (tja, niet echt natuurlijk, maar voor mij wel, ik rook álles)...quote:Op maandag 20 juni 2005 17:14 schreef Neva het volgende:
nou ben ik nog maar 13 weekjes maar mèn ik vind dit echt niet leuk meer..
Heb het hele weekend de godganse dag door lopen spugen![]()
Ach Jonnetje... wat een naar iets is dat, vocht vasthouden. Sterkte ermee!!!!!quote:Op maandag 20 juni 2005 22:21 schreef Jonnetje het volgende:
Het is officieel.....
* Jonnetje heeft vanaf vandaag een paar lichaamsdelen minder...*
Mijn enkels zijn in één dag compleet verdwenen!
Is het helemaal met Suzanna eensch...quote:Op maandag 20 juni 2005 22:24 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Neva, dat heb ik ook gehad bij Noa... kun je wel wat water binnenhouden? Ik lag toen ik zwanger was van Noa zowat de hele dag op bed/de bank en als ik naar de wc moest 's ochtends moest ik weer gelijk spugen omdat het overal zo vies rook in huis (tja, niet echt natuurlijk, maar voor mij wel, ik rook álles)...
Hopelijk is het gauw over voor jou, ik weet hoe verschrikkelijk het is zeker met de hitte, heel veel sterkte!!!![]()
![]()
![]()
Edit : ik lees net dat je water ook amper binnenhoud... kun je eventueel thee drinken? Lauwe thee? Thee met honing? Wat gek genoeg kán helpen (hoewel je dat niet moet doen als je ervan zou walgen) is koffie drinken, dat heeft mij deze zwangerschap best wel geholpen.
Wat je 's ochtends kunt proberen is Fruitontbijt (van Hero o.i.d.) of een fruitshake/smoothie. Dat was bij mij het enige wat ik kon binnenhouden. Wel afwisselen, anders word je daar ook misselijk van op den duur.
Oh... nóg wat... (hopelijk vind je me niet bemoeierig, maak me een beetje zorgen om je)
Niet te lang wachten met tegen de verloskundige/huisarts zeggen dat je niets binnenhoudt, uitdroging gaat écht sneller dan je denkt. Ik heb al een aantal vrouwen gesproken die waren uitgedroogd tijdens die periode van erge misselijkheid.
Dus alsjeblieft, wacht niet te lang!!! Het is niet overdreven om aan de bel te trekken, je hebt er alle recht toe. Zeker met deze hitte moet je voorzichtig zijn met jezelf!!
Hmm die kon ik nog nietquote:Op maandag 20 juni 2005 23:25 schreef Igraine het volgende:
Neva, toen ik er zo'n last van had, en zelfs geen water binnen kon houden, raadde de dokter me aan om water, thee en bouillon met een lepel te drinken. Dus geen slokjes nemen maar naar binnen lepelen. 'T werkte wel, t bleef in ieder geval binnen...
Kwaad kan 't in ieder geval niet...quote:Op maandag 20 juni 2005 23:28 schreef Neva het volgende:
Hmm die kon ik nog niet [afbeelding]
dat gaan we eens mooi proberen![]()
Hoop het voor je.... 21 juni 2005 de eerste zomerdag van 2005 al zou je het niet zeggen gezien de temperaturen. Is altijd leuk zo]'n bekende datum. Mijn zoon is op 20 maart 2002 geboren, maar dat was toen de eerste lentedag...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:09 schreef Jonnetje het volgende:
Doet ff melding.....
Ik lek.....
(een klein beetje)![]()
![]()
![]()
*Jompelt nu nog vrolijk*
Zal het vanacht dan gaan gebeuren?![]()
Ikke gebeld... Doorgeschakeld naar de verloskamers..quote:Op dinsdag 21 juni 2005 07:57 schreef Jonnetje het volgende:
Wil straks toch de gyn ff bellen over het hoe en wat wat betreft het plat liggen i.v.m. dat Gupje niet ingedaald is/was.
Volgens mij was Gup nog niet ingedaald, dat zou dus betekenen dat ik moet gaan liggen.. Maar of ik het daar nou mee eens ben..
Ik zal tegen haar zeggen dat ze haar verloskundige maar ff moet bellen als ze er last van blijft houden. Ik kan haar helaas moeilijk in de gaten houden.... ik zit namelijk op me werk.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:59 schreef ikkepikkeporretje het volgende:
misschien oefenweeen? of echte weeen?
Hou het even in de gaten Rekkie, anders bel je je gyn, en vraag je het daaraan. Die kan je vaste alles uitleggen en gerust stellen
Bij mij hielp emesafene ook helemaal niet hoor, Neva. Ik vind het maar nepspulquote:Op maandag 20 juni 2005 23:59 schreef Neva het volgende:
jelief![]()
en igraine jups heb emasefene gekregen maar die helpt niks.. ben niet misselijk.. wel buikpijn en onder me borstbeen door de schokken van het spugen zeg maar.. het is wat eten en drinken ( kleine teugjes) en ik voel het eik direct alweer omhoog komen.. vandaar dat ik dus ook tegen de 4 liter per dag drink.. maar goed genoeg gezeik van mijik ga me bankje opzoeken en pogen te slapen
![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:33 schreef Wennie het volgende:
Jonnetje![]()
Vandaag gaat het eindelijk gebeuren
Neva, dat pijn bij borstbeen had ik ook, maar ik was niet ziek. Kwam door overbelasting van m'n borsten zei de dokter, want die waren al groot, maar waren nu ook erg zwaar geworden. Misschien is dat bij jou ook wel het geval (als ik me je buikfoto en de reacties daarop goed herinner)
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:35 schreef mallemeid het volgende:
Shit, en ik ben mn mobieltje kwijt!
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:14 schreef Githa het volgende:
Ik ben ook zoooooooooooooooooooooo benieuwd![]()
Nou gelukkig niets heel ernstigs... welke gyn had je? (ik heb ook gyn in E'de gehad..) succes en sterkte morgen!!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:40 schreef Neva het volgende:
psst![]()
even voor ik weer me nestje in duik.. maar was te niewschierig of jonnetje haar guppie al in haar armen heeft![]()
Anyways.. de gyneacoloog vond me er nog fit uit zien en had zoiets je bent jong dus je kunt wel wat hebben.. bloed laten prikken en urine controle.. e moet morgen ochtend eind van de ochtend opbellen en besluiten ze verder.. verders goed blijven drinken en plat liggen... vond het humorisctische dat de verlos zei met spoed naar zkh.. ik daar bijna 2 uur heb moeten wachtenen de dame dan blijft zeggen ik neem je echt wel serieus hoor..
ach ja we horen het morgen wel
![]()
een jonge vrouw ben slecht in namenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou gelukkig niets heel ernstigs... welke gyn had je? (ik heb ook gyn in E'de gehad..) succes en sterkte morgen!!
Nieuws rond Jonnetje laat maar op zich wachten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |