Tuurlijk snap ik jou ook! En die inzichten veranderen ook voortdurend, dus je moet het écht hebben van de kennis van dit moment, want volgend jaar is het allemaal weer anders, enz. Maarrrrr... ik vind wel 'kennis is macht' en dat het goed is dat die kennis zoveel mogelijk verspreid wordt. Dan kan ieder voor zich zelf beslissen wat ie doet. Wat ET dus ook zegt, je eigen gezond verstand gebruiken.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:41 schreef Suzanna het volgende:
Snap je mij ook een beetje? Het is allemaal ZO overdreven en ik word er zo moe van...als je iets niet doet wat je wel zou moeten doen of iets wel doet wat je niet had mogen doen (omdat het eventueel misschien een klein risico zou vormen voor je kindje) word je aangesproken (en soms nog op agressieve toon ook) door 'de zwangerschapspolitie'...
Lol, nee, die laten de (toekomstige) mama's lekker posten.quote:Op woensdag 1 juni 2005 13:21 schreef Suzanna het volgende:
Tja, Mobious is een papa he, en die zijn niet zo actief op fora meestal...![]()
Ik snap wat je bedoelt. Een vriendin van mij vermijd alle rokers. Dat vind ik persoonlijk overdreven. Maar als er op een verjaardag flink gerookt wordt, dan kom ik weer niet. Voor de baby en voor mezelf, want ik kan er nu niet meer zo goed tegen.quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:41 schreef Suzanna het volgende:
Mensen willen tegenwoordig alles uitsluiten wat ook maar een risico ZOU KUNNEN BETEKENEN MISSCHIEN OOIT ... en dan kun je maar het beste alleen groente direct van het land én biologisch gaan eten, op het platteland gaan wonen in een land waar geen auto's zijn (uitlaatgassen, oei oei!), verder álle gezondheidsadviezen in de gaten houden, niet in de BUURT van mensen komen die misschien kunnen roken, etc. etc.
Snap je mij ook een beetje? Het is allemaal ZO overdreven en ik word er zo moe van...als je iets niet doet wat je wel zou moeten doen of iets wel doet wat je niet had mogen doen (omdat het eventueel misschien een klein risico zou vormen voor je kindje) word je aangesproken (en soms nog op agressieve toon ook) door 'de zwangerschapspolitie'...
Oei oei en dan moet je je toch schuldig gaan voelen! Je bent je kind aan het vergiftigen als je er ook maar aan DENKT! om iets te doen wat je niet zou mogen doen...
Die site moet wel betrouwbaar zijn! Ga er toch maar eens goed rondsnuffelen.quote:
water met een klein mespuntje zoutquote:Op woensdag 1 juni 2005 14:00 schreef Ingrid19 het volgende:
Zout beleg moet ik op brood eten als ik duizelig ben. Hmmm. Kaas zit ook zout in, toch?
En dropjes mag ik, niet te veel natuurlijk. En boullion of cup a soup. Droge crackers. En rustig aan doen. Vooral niet teveel willen. En vocht binnen krijgen. Zoals water.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:27 schreef Neva het volgende:
Terug van de verloskundigemet beebje was alles goed misschien zelfs 2 weken langer
zwanger al als 10 weken![]()
morgen krijgen we termijn echo
en we hebben het Hartje gehoord.. man wat is dat onwijs gaaf![]()
![]()
![]()
![]()
leuk zeg! toch het hartje gehoord!quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:27 schreef Neva het volgende:
Terug van de verloskundigemet beebje was alles goed misschien zelfs 2 weken langer
![]()
![]()
![]()
Armani wel ik weet nog niet zeker dnek het welquote:Op woensdag 1 juni 2005 15:59 schreef PM-girl het volgende:
[..]
leuk zeg! toch het hartje gehoord!
willen jullie straks weten of het een jongen of meisje wordt?
Wat leuk dat je het hartje hebt gehoord!quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:27 schreef Neva het volgende:
![]()
![]()
![]()
Jep, zoute haring mag, zoete haring niet. Zoute haring is namelijk gekookt.... Het gaat dus puur om rauwe vis.quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:06 schreef Brighteyes het volgende:
Heb je nog gevraagd over die haring?
hij bedoeld dus zure haring mag zoute haring nietquote:Op woensdag 1 juni 2005 17:17 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Jep, zoute haring mag, zoete haring niet. Zoute haring is namelijk gekookt.... Het gaat dus puur om rauwe vis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |