Nou het schiet in "wachten op het tweede streepje" in de maand juni niet erg op.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:46 schreef Fuente het volgende:
De lijst is inderdaad errug kort.... Maar het is bijna zomer, en dan zal die vast wat voller worden
Trouwens wat je daar straks zei over de liefde spat er af.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:17 schreef Brighteyes het volgende:
Er zou idd wel weer wat vulling bij kunnen! We hebben een avondje stroomstoring nodig!
Tsja... ik zou dat iig nooit zo op deze manier op een forum gooien waar jullie beiden komen en waar ook nog anderen meelezen... Maar goed, dat ben ik.quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:16 schreef ArmaniMania het volgende:
Trouwens wat je daar straks zei over de liefde spat er af.
Ik verras mijn vriendin met mijn komst bij haar thuis ook ivm dat we morgen een echo hebben.
Na 5 minuten vroeg mijn vriendin al wanneer ik naar huis ging, normaal deed ze dat nooit.
Jah de liefde spat er van af.
Bedenk je maar dat zij het ook erg moeilijk heeft en dat het niks persoonlijks is en dat het al hélemaal niks met liefde te maken heeft. Ze heeft het gewoon hardstikke zwaar.quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:16 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Ik verras mijn vriendin met mijn komst bij haar thuis ook ivm dat we morgen een echo hebben.
Na 5 minuten vroeg mijn vriendin al wanneer ik naar huis ging, normaal deed ze dat nooit.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:16 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
das nog niks joh
1 methode, links erin en rechts eruit --->
quote:Op woensdag 15 juni 2005 12:58 schreef Anitra het volgende:
Neva wat leuk!!!! Lekker gevoel is dat he? Wacht ongeduldig op de echo
Bij een nekplooi meting doen ze het hersenvocht opmeten wat er nog in het nekje zit.. is heel normaal alleen als het verdikt is is er dus een grote kans dat er een afwijking is , doen ze ook extra bloedtest en met die combinatie maken ze dan een uitslag.. en kan ( hoeft niet) er dus vroegtijdig al beetje gekeken wordne of er een afwijking is te zien..quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:14 schreef Saffier het volgende:
@ Neva Ik heb wel na een bezoekje aan de vlos of na een echo dat mijn buik veel gevoeliger is. Druk van binnenuit komt me ook heel bekend voor, ik hou het er maar steeds op dat de baarmoeder de blaas opzij duwt en dat dat die druk geeft. Is bij mij de ene keer veel sterker als de andere keer. Ook; ga ik naar de wc, moet ik na een half uurtje weer en dan een hele tijd weer niet. Hoort er vast bij.
Mag ik vragen waarom doen ze bij jou eigenlijk een nekplooimeting? Nieuwsgierig is...
ben wel eerder zwanger geweest maar toen door omstandiheden en rede waardoor zwanger abortus laten doen.. ik herken het dus niet me moeder zegt wel dat het mogelijk is omdat ik sowieso al heel pijnpunten gevoelig benquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:23 schreef poemojn het volgende:
Ik had bij Myrthe ook met 12/13 weken soms al het idee dat ik haar voelde. Met 16 weken wist ik het zeker, met 20 weken kon mijn man haar ook voelen. Het is niet onmogelijk, komt alleen meer voor bij vrouwen die al eerder zwanger zijn geweest.Al voelden een paar mensen die ik ken zelf pas met zo'n 25 weken 'leven', en die hebben meerdere zwangerschappen gehad.
Ons werd het aangeraden omdat mijn moeder en haar zussen meerdere doodgeborenen hebben gehad..quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:24 schreef Saffier het volgende:
Ja ik wist wel wat de test inhoud, maar waarom wordt er bij jou naar gekeken? Verhoogd risico, toevallig iets gezien op een eerdere echo? Het waarom ben ik nieuwsgierig naar...
Ik had vorige week toen ik 15 km wandelen er bijna op had zitten een tegensputterende buik, ik was pas 11 weken maar het voelde zo vreemd. Alsof iets het genoeg vond. Mijn darmen en blaas herken ik wel (ook door PDS) maar dat voelde werkelijk anders. Tegen de echomevrouw zei ik ook dat het leek alsof ik de baby voelde. Maar zij zei ook dat het niet kon. Ik vond het wel typisch.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:23 schreef poemojn het volgende:
Ik had bij Myrthe ook met 12/13 weken soms al het idee dat ik haar voelde. Met 16 weken wist ik het zeker, met 20 weken kon mijn man haar ook voelen. Het is niet onmogelijk, komt alleen meer voor bij vrouwen die al eerder zwanger zijn geweest.Al voelden een paar mensen die ik ken zelf pas met zo'n 25 weken 'leven', en die hebben meerdere zwangerschappen gehad.
nee, het is dacht ik omgekeerd: ze mogen het niet aanbieden bij zwangeren die jonger zijn dan 36! (dan moet je er zelf om vragen).quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:32 schreef Randa_v het volgende:
Ze moeten het de mogelijkheid van een nekplooimeting aanbieden als ik het goed begrepen heb.
Jah ben er mee bezig, effe inscannen enzo, komt ie zoquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:41 schreef Neva het volgende:
Wij hebben net ook weer echo gehadhebben nekplooimeting laten doen
alleen was bloeduitslag nog niet binnenvrijdag even daar over bellen..
Ons beebje was heel eigenwijs!! familie trekje
![]()
Beebje was heel lief aan het duimenmaar lag verkeerd dus moest ik hoesten kindje wakker en zo lief met de handjes aan het spartelen en de beentjes tegen mijn buik aan het strekken en zich om hoog duwen... en volgens echo mevrouw moest beebje even lachen
!! maar nekje opmeten vond beebje niet zo leuk du even wachten en op nieuw proberen na vele malen hoesten was het eindelijk gelukt.
Beebje vind het schijnbaar ook erg leuk om te "moonen"we zijn nog verliefder op ons mafkeesje
![]()
![]()
echo moet nog ingescanned worden als vriendjelief thuis is dus daarvoor nog even geduld
Die bovenste is echt mooi!quote:Op woensdag 15 juni 2005 18:37 schreef ArmaniMania het volgende:
[afbeelding]
Bovenste foto duidelijk het beebje te zien
Onderste foto met hartmeting en was gewoon goed
Hehehe we hadden ook een vooraanzicht maar daar hebben we geen foto van daar kon je zelfs de oogjes zien zittenquote:Op woensdag 15 juni 2005 18:42 schreef PeRi het volgende:
Wat schattig, je kan hem/haar al helemaal zien zitten. Wat geweldig.
Ja, hopelijk hebben wij volgende week ook zulke duidelijke foto's (echo) van ons kindje! Kun je ze mooi aan iedereen hier showen schat!quote:Op woensdag 15 juni 2005 19:04 schreef MeNicole het volgende:
WOW die is echt wel duidelijk. Mooi hoor!!![]()
Ja echt wel! Klopt echt snel.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:18 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Geweldig geluid hé, dat kloppende hartje Ingrid en Djeez.
Ik heb zelfs het geuild opgenomen op mijn GSM! Altijd leuk om als ringtone in te stellen...quote:
quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:01 schreef Jonnetje het volgende:
Oh ja...*meld*
Neva en Armanimania wat een mooie echo..
Klopt het dat je bij die eerste zelfs een oortje kan zien? Volgens mij wel he?
Vanmiddag mag ik weer voor controle naar de gyn.
preciesquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:09 schreef Jonnetje het volgende:
Ooow..
Da's wel heel erg fijn, dat ze er zo lekker de tijd voor hebben genomen. Dan heb je zelf ook de tijd om er heerlijk van te genieten.
David woog 4280 gram (53 cm) en ik had geen zware bevalling.quote:Op donderdag 16 juni 2005 15:50 schreef Snowwww het volgende:
En grootte van de baby zegt ook niks over een eventuele zware bevalling, toch???
Ja, gek he? Dat heb ik nu ook heel erg.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:07 schreef Martineke het volgende:
blijft raar, over bevalling kan ik niet meepratenks daarentegen weer wel
![]()
Een vriendin heeft laatst haar derde kindje gekregen met een keizersnee. Het was haar eerste keizersnee en ze vond het waanzinnig tegenvallen...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:17 schreef Jonnetje het volgende:
Ik zeg ook steeds dat dit mijn tweede zwangerschap is maar de eerste bevalling word.
(uh, laten we er van uitgaan dan he?)
Wat een bevalling zwaar maakt (ik praat uiteraard uit eigen ervaring) is niet het kindje eruit persen. Niet dat dat makkelijk is. Is natuurlijk vrij heftig en pijnlijk. Maar vooral de onsluitingsweeen en de duur daarvan maakt het zwaar.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:07 schreef Martineke het volgende:
vriendin van me haar zoontje woog 4780 en 56 cn, was vrij zwaar maar al met al ging t nog vrij makkelijk, geen knip en zo. het wil niet zoveel zeggen.
Van felicitas wanneer krijg je daar bericht van?? Heb ik me ook voor opgegeven. Tijdschrift heb ik wel al gehad.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:50 schreef Wennie het volgende:
Volgens mij kan je 3 gratis dozen aanvragen:
- Etos/Felicitas
- Kruidvat
- Prenatal/Wij jonge ouders/babyinfo.nl
Van Kruidvat en Prenatal krijg je als je 7 maanden zwanger bent de (eerste) box.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |