*meld*
Nee, nog steeds niet bevallen..
![]()
Snowwww, hoe gaat het verder met jou?
Je loopt ook al rustig aan richting de meldplicht.
![]()
Slaan de pilletjes en het drankje wat aan? Al iets minder moe? En krijg jij -zoals Fuente ook aan mij vroeg- ook last van de warmte? Ik vond het woensdag wel warm maar niet té, het was wel uit te houden. Gisteren was het hier helemaal niet zulk mooi weer en -als ik zo naar buiten kijk- is het nu ook nog niet echt geweldig weer hier.
Over wel of geen groot kind.
Bij Wilyan hadden we dat ook. Eerst kon de VK er niet helemaal over uit hoe Wilyan lag, gewoon of in een stuit. Als hij in een stuit zou liggen moest ze me doorwrwijzen naar de Gyn. Dus heeft ze me even naar een huisarts verder op in het dorp gestuurd die een echo-apparaat had staan. Die HA zei meteen bij binnenkomst: "Zo, jij hebt een flinke buik!" en maakte de echo. Alles was verder goed, Wilyan lag niet in een stuit. Weer terug bij de VK aangekomen gezegd dat hij goed lag en ook even gezegd dat de HA vond dat ik zo'n grote buik had. VK: "Uh, tja.. ik denk dat ik je idd maar even door ga sturen, maar nu om te kijken hoe groot de baby precies is."
Ik kreeg in het ziekenhuis in Assen een groeiecho. Wilyan werkte absoluut NIET mee (scheenbeen gemeten waar het een bovenbeen moest wezen), en het meten werd dus ook niet als geslaagd beschouwd. En oh, wat was Huybregts (de gyn.) al sjaggo..
![]()
Die heeft dus maar met de hand gevoeld en zo een schatting van het gewicht gemaakt. (min. 8 pond) Ondertussen had hij Wilyan ook nog terug geduwd.. Hij was namelijk ingedaald en Huybregts zei van niet.
![]()
Maar ik had nu iig wel een medische indicatie en moest in het ziekenhuis bevallen.
Wilyan kwam idd wel op minimaal 8 pond... Hij woog namelijk 9,1 pond bij de geboorte.
Hij is via een keizersnede geboren maar dat heeft/had niks met wel of geen groot kind te maken, bij mij schoot de onstsluiting niet op. (ben bij 3 cm. blijven steken)